części samochodowe nanodatex

audi 80 przekaźnik pompy paliwa

Samochody związane z zapytaniem audi 80 przekaźnik pompy paliwa

Pytania i odpowiedzi: audi 80 przekaźnik pompy paliwa

AUDI 80 [6A] Przekaznik Pompy Paliwa - nie dziala

audi 80 quattro silnik 2.0 dohc 16V Bylem na forum juz ale zapomnialem loginu i hasla. Przejde do problemu. Przekaznik szary z wejsciem na bezpiecznik jest od pompy paliwa pod skrzynka bezpiecznikow kolo serwa i do jednego z mniejszych pinow (wyjmujac przekaznik i patrzac na styki to lewy gorny róg ) powinna pojawiac się tam masa czasowo po zaplonie jednak nic takiego sie nie pojawia. Myslalem

Zanim dołączysz do Polskiego Klubu audi 80 powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań. Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje audi 80

sterowanie idzie z pinu 12 komputera (dla silnika 6A) przewód koloru czerwono-niebieskiego. Nie grzebałeś pod skrzynką bezpieczników Może wysunęła się kostka B bo tam na styku S jest załączanie pompy httpwww.fotosik.plpok...54175685d7.html (strzałką się nie sugeruj bo obrazek wziąłem z innego tematu). I poprawiłem Ci temat następnym razem nazwij zgodnie z regulaminem bo poleci do kosza.

na przewodzie z pinu12 nie ma masy takiej jaka powinna byc wiec kicha. Sprawdzilem wszystkie piny i nic takze to musi isc przez kolejny przekaznik tylko jaki. Powtórze sie stojac z przodu auta wyjmujac przekaznik od pompy paliwa pod maska lewy gorny rog powinna pojawic sie po zaplonie na chwile masa ktora zalacza przekaznik i chodzi pompa paliwa - ale sie tak nie dzieje. I gdzie idzie ten kabel skad i jak.

Trzeba było na odłączonej kostce podać na ten pin masę (po włączeniu zapłonu) i zobaczyć czy pompa paliwa wystartuje. Idzie przez ten jeden przekaźnik dostaje plus po zapłonie oraz masę z komputera i załącza między innymi pompę paliwa. Dalszej części twojej wiadomości nie rozumiem.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.8V6 AAH] - gdzie jest przekaznik pompy paliwa

Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa B4 2.8V6 AAH Avant quattro.

AUDI 80 B4 Audi 80 [ b4 ABK] nagle zgasłnie odpala...

Witam.Przeszukałem forum ale nic nie pasuje do mojego problemu.Problem wygląda tak auto nagle zgasło oddałem do mechanika naprawiał 10 dni i znalazł tylko iskrę (wymieniłrozdzielacz zapłonu z czujnikiem hala wtedy pokazała się iskrapodmieniał stacyjke i nic).ale samochód dalej nie chce zapalić (odpala na wtrysku rozruchowym na pare sekund i chodzi jak na jeden tłok)to co wyszukałem

Masz gaz Może przekaźnik odcinający wtrysk przy pracy na LPG się odłączył Sprawdź bezpiecznik 28 (jest przypięty przy krawędzi skrzynki bezpieczników). Ewentualnie zajrzyj do przekaźnika pompy paliwa - jest w nim oddzielny styk zasilający listwę wtryskową.

AUDI 80 B3 [2.0 3A] Audi 80 b3 komputer

Witam moja audi 80 b3 2.0E nie chodzi na benzynie przyczyno jest brak napięcia na tych zaworkach przy całym rozdzielaczu sprawdzałem bezpieczniki przekaźniki czy to może być uszkodzony komputer Samochód chodzi dobrze na LPG.

Zależy jak masz rozwiązaną instalację najpawdopodobniej w momencie włączenia LPG wyłącza się również pompę paliwa poprzez odcięcie napięcie na przekaźniku pompy paliwa. Najlepiej wywal LPG i ogarnij benzynę ewentualnie można Blosa założyć

AUDI 80 B2 [audi 80 2.0 ABT] Zwarcie w układzie.

Witam Po ostatniej dłuższej podróży w moim ABT pojawiła się spora awaria. Poczałkowo zapaliły się kontrolki i zza kierownicy wydobywał się dym. Spalił się przewód od podajże załączenia przekaźnika pompy paliwa. Auto nie zapalało a gdy chciałem sprawdzić czy jest iskra (położyłem podłączona świece na głowice) auto od razy zapaliło chociaż pracowało jedynie na 3 gary.

AUDI 80 B4 [B4 ABK] co to za błąd 00535

00535 czujnik pierwszego uderzenia co to jest i jak sprawdzić blad.jpg

268 Elektrozawór 6 - N93 269 Zawór wylotowy ABS tył-N104 270 Elektrozawór 7 - N94 273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133 274 Zawór dolotowy ABS lewy tył - N134 275 Zawór wylotowy ABS prawy tył -N135 276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136 277 Zawór dolotowy wylotowy ABS lewy przód - N137 278 Zawór główny ABS-N105 279 Zawór 1 blokady mechanizmu różnicowego - N125 280

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT] Odcięcie pompy paliwa

Witam. Mam takie pytanie kiedy montowałem gaz do mojego audi chłopaki w warsztacie założyli mi odcięcie pompy paliwa w formie przekaźnika wpiętego w miejsce bezpiecznika nr 13 w skrzynce bezpieczników - czyli kiedy przełącza się na gaz to ten przekaźnik otwiera obwód i pompa paliwa nie chodzi. Ale czy tylko obwód pompy paliwa jest zasilany tym bezpiecznikiem Na skrzynce bezpieczników

AUDI 80 B4 [B4 ABKLPG] Pompa paliwa

Witajcie. Mam problem związany z pompą paliwa a mianowicie nie słychać jej żeby chodziła po przekręceniu kluczyka. W związku z tym auto na benzynie odpali i po ok 2 sek. gaśnie. Całkiem nie dawno było to samo ale była to wina tego że odłączył sie kabelek który jest wciśniety w miejsce bezpiecznika odpowiedzialnego za pompe paliwa. Dodam że ten kabelek idzie od jakiegoś przekeżnika

Pompką steruje ECU z pina 31 i podaje masę na cewkę przekaźnika pompy paliwa ten sam przekaźnik zasila grzałkę sondy Lambda lecz ten obwód jest zabezpieczony osobnym bezpiecznikiem 15A także pompka zabezpieczana jest bezpiecznikiem 15A. Należy sprawdzić czy dokładany przekaźnik nie jest zamontowany do odcinania pompy po przełączeniu na LPG. Zasilanie pompy sprawdzić można na wtyczce

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT LPG] Namiętnie pali bezpiecznik nr 13...

Witam mam taki problem.. OD tak samochód przestał mi odpalać na benzynie.. - wpierw myślałem że może paliwo się cowfa czy coś.. i nie chciałem go za długo kręcić.. Tak więc zrobiłem małego testa.. - jadąć na gazie (tylko tak udaje mi sie też auto odpalić) wyłączyłem gaz i jade a autko robi BBBBBBUUUUUUUUU........ zmiana biegu na niży dalej nic.. znów redukcja - auto nie jedzie

AUDI 80 B3 [ B3 1.6] zmiana gaznika na monowtrysk

Witam jak w temacie otoz wyczytalem ze zmiana gaznika na monowtrysk podniesie troszke moc czy to prawda i jak duzo jest z tym zabawy mam mozliwosc kupna wtrysku jednopunktowego bosha za mala kaske (sprawnego) co myslicie [ Dodano

9. sonda lambda 10. przekaźnik pompy paliwa albo jakiś uniwersalny można uczepić aby się dyndał. 11. mikser LPG do monowtrysku Pierwsze trzy rzeczy najlepiej wziąć z jednego auta żeby się później nie okazało że są niekompatybilne. Jak chcesz szybko kupić cały zestaw głoś się w dziale ogłoszeń na forum golfa ale nie bierz pomocniczej pompy paliwa 0.3 bara bo w audi

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Przekaźnik numer 30

Witam. Chciałem wszystkich zainteresowanych przekaźnikiem nr 30 (odpowiadającym po części za falujące obroty w naszych silnikach ABK) poinformować iż nowy w serwisie kosztuje tylko 43 złote. Dzwoniąc do audi myślałem że powiedzą jakąś chorą kwotę jakieś 100150zł a tu miła niespodzianka Cena w salonie audi w Krakowie (koło Leroy) Jeśli ktoś będzie zainteresowany to jutro odczytam numer seryjny i dopiszę. Pozdrawiam Krzysiek [ Komentarz dodany przez aldi

Panowie ciekawa rzecz podałem kolesiowi w sklepie numer przekaźnika nr 30 do ABK czyli 165 906 381 a on mi powiedział że to przekaźnik zasilania pompy paliwa i że to kosztuje 27zł i mówił żebym dziś po niego przyszedł. przekaźnik pompy paliwa to chyba 208...

Wyjąłem ale za drugim razem przy otwieraniu niestety pękła - mimo to byłem u elektronika i powiedział że wloty były ok - puki nie pękła. Ale kupiłem dziś zamiennik firmy Kracker "przekaźnik pompy paliwa" numery główne te same czyli 165 906 381 reszty numerów nie ma (na kostce też nie ma napisu "30" - ale sprzedawca mówił że to ten sam bo chodzi by miał 12V

AUDI 80 B3 [b3 1.8 pm] nie pali na benzynie

Witam temat chyba podobny ze wszystkimi jednak nie do końca. Nie mogę odpalić z benzyny. Problem zaczął się we wtorek. W sobote odpaliłem auto z lpg bo miałem dziurawy przewód od benzyny. No więc odpaliłem i trzymałem nogę na gazie żeby mi na zimnym nie zgasł. Ok się zagrzał i trzymał obroty na lpg więc pojechałem do wujaszka na kanał robić przewód. Zrobiłem przyjeżdżam do

Tak jak piszesz sprawdź czy leci paliwo z tego przewodu . Sprawdź bezpiecznik pompy paliwa Nr. 13 - 15A. i sprawdź jeszcze przekaźnik pompy paliwa Nr. 10 o ile paliwo nie popłynie z przewodu. Tomek zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy dość ważnej. Sprawdź przekaźnik który jest gdzieś w komorze silnika ( przy instalacji LPG ) który działa w ten sposób że jak przełączysz auto na GAZ

AUDI 80 B4 [80 B4 2.8 AAH] Silnik nie gaśnie.

Witam chciałbym poradzić się w kwestii braku możliwości zgaszenia silnika. Opiszę tak mniej więcej co się działo. Po tym jak silnik nie dał się uruchomić została wymieniona pompa paliwa poprzednia nawet nie odzywała się po włączeniu zapłonu. Po jej wymontowaniu podłączyłem ją pod inne źródło zasilania i chodziła lecz wyczytałem tu na forum ze tak może być lecz to nie oznacza

A jak włożysz na miejsce to włącza się zapłon Jeśli nie to nie masz gdzieś zasilanej pompy paliwa na lewo Wtedy gdy przekaźnik pompy paliwa załączy prąd na nią to to lewe zasilanie podtrzymuje zasilanie dla ECU które nie wyłącza przekaźnika i w ten sposób sam sobie podtrzymuje pracę. Zobacz czy nie idzie plus na cewkę w przypadku gdy masz LPG przez centralkę od gazu.

AUDI 80 B3 [80 B3 18 PM] przekaźnik pompy paliwa

Witam serdecznie moje pytanie jest skierowane do posiadaczy 80 z silnikiem PM jakie są numery orginalnego przekaźnika do pompy paliwa i czy wartości na nóżkach pokrywają sie z tym co jest pod maską z góry dzięki za podpowieć

AUDI 80 B3 [80 B3 18 JN LPG] Awaria układu zapłonowego i paliwowego

Koledzy Jest taka sprawa niecierpiąca zwłoki audiczka przestała gadać... Podczas przełączania z benzyny na gaz na wolnych obrotach auto padło - rzecz jasna. Jednakże nie jasnym jest dal mnie fakt dlaczego nie można było auta już odpalić. I to ani na benzynie ani na gazie. Oto do czego doszedłem 1. Nie podaje paliwa->pompka nie pracuje a nie pracuje dlatego ze ma tylko 02 V napięcia

AUDI 80 B3 [B3 PM 1.8S] stacyjka nie odpala na PB

Dzień dobry Panowie wczoraj moje audi odmówiło mi posłuszeństwa. Stacyjka nie odbija z pozycji rozruchowej (rozrusznik cały czas się kręci) muszę sam troszkę cofnąć kluczyk w stacyjce. A do tego wszystkiego auto nie chce odpalać na PB (na LPG odpala bez problemu). Sprawa jest o tyle dziwna że rano nie miałem problemu ze stacyjką oraz bez problemu auto odpaliło mi na PB. Ale po pracy

może być przyczyną stacyjki " TAK - masz uszkodzony wkład stacyjki która nie podaje napięcia na bezpiecznik nr.13 i nie załącza przekaźnika pompy paliwa. " Mam silnik PM - czy tu trzeba sprawdzać tą pompkę która jest zamontowana pod podwoziem (tuz przed tylnym kołem od strony pasażera) czy inną (bo różnie czytałem że są w baku ilub właśnie pod podwoziem) " w audi

AUDI 80 B4 [B4 ACE] rozrusznik nie kreci kontrolki nie gasna

Witam moje audi po dluzszym postoju bez odpalania ma nastepujacy problem Akumulator oczywiscie sprawny naladowany na full przekrecam kluczyk slychac charakterystyczne pykniecie przekaznika pod kierownica ktory wylacza odbiorniki slychac zalaczajaca sie pompe paliwa natomiast kontrolki na desce nie przygasaja nie zalacza sie bendiks i rozrusznik nie kreci podejrzewam ze gdzies mam zwarcie..pytanie

Może miałeś jakieś antykradzieżowe odcięcie pompy paliwa... przekaźnik pompy paliwa masz pod numerem 10 według tej rozpiski. Sprawdź czy pojawia się napięcie na bezpieczniku nr. 13 w momencie gdy pompa powinna pracować. Jeśli badanie da wynik pozytywny to sprawdź przy pompce czy pojawia się napięcie. Możesz spróbować przeczyścić styki przekaźnika pompy paliwa.

AUDI 80 [80 B4 2.0 ABK] szarpie gdy ciepły pod obciążeniem...

Witam Swoje autko "kupiłem" za psie grosze od ojca. Tani zakup szybko się zemścił U niego wszystko było ok. ale... początek problemów był ok 15 roku temu. Otóż gdy ww. wozidełko postało parę dni na działeczce na wilgotnej trawce <tak to sobie tłumacze> to na trasie dawało się odczuć szarpanie samochodu coś jakby niedawkowanie paliwa itp. Samochód się wygrzał wszystko

A regulator ciśnienia kolega sprawdził Nie pali na 1 i 3 pytam jakiego koloru jest izolator na świecach jasny czy okopcony Co kolega może napisać w temacie sondy Lambda Jakie napięcia sondy pokazuje komputer przekaźnik numer 30 to nie to samo co przekaźnik pompy paliwa. Sprecyzuj który przekaźnik sprawdziłeś by za chwilę się nie okazało że 30-ka dalej jest niesprawna. Kto dobierał koledze termistor do przepływki

Regulator ciśnionka jeszcze nie tak samo jak zawór węgla aktywnego...obiecuje że się poprawie i spr. to niebawem Lambda jak wóz był kupiony dość szybko padła więc jest nowa. Ostatnio i tak zakładałem nową by i to jeszcze spr. [pracuje w sklepie z częściami] - niestety jestem mechanikiem nie elektrykiem Moja znajomość tej tajemnej wiedzy kończy się na podstawowych pojemnościach

Maksymalny zakres "poluzowania" ząbków na kółku w przepływomierzu to 5. Powyżej 5 zalewa silnik. Optymalny "tuning" to poluzowanie maks. o 3 ząbki. Najlepiej nie dotykać się wcale. Dlaczego niby uszkodził się czujnik Co było przyczyną przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce bezpieczników pod maską. przekaźnik numer 30 (zasilanie komputera) znajduje się

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] szarpanie silnika

Witam Ratujcie poradą chłopaki bo nie wim co czynić. Sprawa ma się tak. Podczas jazdy na ciepłym silniku bo tak dotychczas było a teraz nawet i na zimnym co jakiś czas przerywa. Tak jak by na moment tracił paliwo ale nie jest przyczyną bo dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benie. Wszystko zaczęło się od wymiany czujnika temp. płynu. Przed wymianą mi silnik strasznie świrował

u mnie problem wystepuje tylko na zimnym silniku dostaje tak zwanego kangura szarpie w czasie jazdy tylko bo jezeli go najdzie z szarpaniem wcisne sprzęgło lub dam na luz obroty ladnie opadaja do 850 i tak stoja a w trakcie jazdy szarpie objaw wystepuje przez chwile ok 30-60 sek przewaznie auto pali na dotyk czy to mróz czy cieplo -przekaznik 30 w tym roku nowy ori kupiony -palec kopułka przewody

AUDI 80 [1.8 PM] Tryba awaryjny

Jak w temacie. Czy w tym samochodzie jest coś takiego jak tryba awaryjny i jak to wyłączyć Chodzi o to że nie załancza sie pompa paliwa i nie ma iskry i cały czas działaja światła awaryjne po przekręceniu kluczyka których nie da sie wyłączyć Przekażnik od zapłonu działa (słychać stuk po przekreceniu kluczyka i przy nacisnieciu padału gazu)

Zacznijmy może po kolei. Kopiłem ten samochód nieodpalający bez akumulatora właściwie miał być on przeznaczony na części gdyż w moim samochodzie padł silnik. Poprzedni właściciel powiedział że jest w nim jakaś usterka instalacji elektrycznej sam coś tam sprawdzał ale mu sie nic nie udało wieć z braku czasu i chęci sprzedał samochód. A że ja trochę znam się na elektronice

AUDI 80 [Coupe B2 2.2 JT] brak cisnienia na 1 cylindrze

I stalo sie to czego sie obawialem... efekt jazdy na LPG . Ostatnio mialem problemy z instalacja LPG zaczal strzelac i silnikiem lekko telepalo. Wymienilem swiece przewody WN kopulka palec ale to nic nie pomoglo. Odlaczzylem mikser i jezdzilem na PB jednak ostatnio po wrzuceniu na luz samochod zgasl i ... musial zostac odholowany na lawecie Zostalo zmierzone cisnienie na cylidrach 4 maja od 95

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK LPG] Problem z pompą paliwa.

Witam Mam problem z pompa paliwa mianowice miesiac temu siadła zakupilem nową i po 2 tygodniach przestała chodzić w cyklu ciągłym mianowice raz się załącza a raz nie. Nie wiem czy jest to problem z napięciem czy z pompą. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze że z gazu odpala na dotyk. Ps. Jadąc na benzynie samochód dostaje muła przy ostrym dodaniu gazu jeśli pompa załączy.

Nie masz jakiegoś odcięcia pompy antykradzieżowego albo do pracy na LPG Sprawdź przekaźnik pompy paliwa > httpwww.fotosik.plsho...3a5c01e1ca7a75b Podłącz zasilanie pompie na krótko i zobacz czy będzie się wyłączać. Zmieniałeś filtr paliwa

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] prawidlowa kompresja

mierzylem ostatnio z ciekawosci kompresje i wyszlo na kazdym cylindrze 75 at.mechanik odkrecil naraz wszystkie 4 siwece i pokolei wkrecal przyrzad do mierzenia a ja krecilem rozrusznikiem prawidlowopowiedzcie czy jest mozliwe zeby silnik mial faktycznie te 75 at i odpalal przy -10 stopniach od pierwszego razu bez problemow i takze dynamicznie przyspieszalnawet oleju nie bierze. slyszalem ze jak by

owalu) 4 osad na trzonkach i gniazdach zaworów-pozostalości po spaleniu się oleju 5 przepalone zawory W większosci przypadków przyczyną wadliwego ciśnienia spręzania i przez to mniejszej mocy silnika są nieszczelne zawory.Pomoże tu albo dotarcie zaworów albo remont głowicy. Wartośc cisnienia sprężania można łatwo wyliczyć mnożąc - stopień sprężania przez 125 Dla audi

AUDI 80 B3 [B3 1.9 SD]Sterownik...

Witam. Jakiś czas temu (niecały rok) miałem przygodę ze swoją niunią. Otóż pewien "fachman" wziął się za czyszczenie blachy pod akumulatorem i innych pierdół. Kiedy przyszło do odpalenia po tych "zabiegach" auto nie chciało w ogóle kręcić. Pompa paliwa standartowo pracowała po czym się wyłączała lecz kręcenia brak. Metodą prób i błędów udało się ustalić

No dobrze. Co jest niesprawne. Dzisiaj sprawdzałem napięcia przy przekaźniku pompy paliwa paliwa. Napięcia na przekaźniku są ok natomiast mam brak sygnału ze sterownika VEZ (idąc tropem książki Etzolda). Do tej pory nie wiem co to jest ten sterownik VEZ. Nie bawiłem się w "wybłyskiwanie" błędów gdyż nie za bardzo wiem jak się za to zabrać. W takim razie powiedz mi jeszcze

AUDI 80 B3 [80 B3 2.3KatLPG] pompa paliwa na ostro

Witam serdecznie Drodzy koledzy mam problemmianowicie chcę podłączyć pompę paliwa tak żeby na zgaszonym silniku chodziła cały czas .Chodzi mi o ściągnięcie wężyka pod maską i spuszczenie paliwa ze zbiornika .Nie wiem który bezpiecznik trzeba zewrzeć jak ktoś ma jakiś pomysł to z góry dzięki za pomoc ] Proszę pamiętać że w tytule oprócz TAG-a ma być również krótki opis problemu dziękuję - moderator.

Nie wiem czy się różni ale np. w 1.8 ke-jetronic mostkujemy (po wyjęciu przekaźnika pompy paliwa) styk 30 i 87 (lub 48 i 52).

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] układ paliwowy

Witam wszystkich szukałem lecz jakoś nie mogę powiązać tych rzeczy razem bo w moim przypadku łączy się kilka przypadków lecz wszystkie dotyczą układu paliwowego. Mianowicie chodzi oto że na początku po zgaszeniu silnika nie mogłem już go uruchomić na Pb ale na Lpg tak. Odkręciłem klapkę przysłaniającą dojście do zbiornika paliwa i okazało się na wstępie że pompka paliwa nie

raczej mało prawdopodobne przecież nie zasila ona tylko przekaźnika nr30 ale więcej rzeczy pół elektryki by nie działało. Z pompą żeby mieć 100% pewności załóż ją do zbiornika podepnij kostkę a do kostki podepnij kontrolkę prądu (próbnik) i patrz co się będzie działo wiadomo V jest pompa chodzi nie ma V nie chodzi a jak będzie V a pompa się zatrzyma to kupujesz nową. Chyba

AUDI 80 B3 [b3 19td] który przekaźnik odpowiada za grzanie świec

tak jak w temacie 321955531A 191919376 443951253j 443951307B 191937503 357906381 innych w skrzynce nie ma

szukane po necie PRZEKAŹNIK WYCIERACZEK PRZEDNICH 321955531A odciążający styk X 443951253j [213] PRZEKAŹNIK pompy paliwa 357906381 w dieslu <<klik>> buzzers 443951307B [292] 191937503 przekaźnik odciążający instalację

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Zimą ciężej pali

Cześć. W zeszłym roku poruszałem ten temat lecz nie udało mi się uporać. Lato wiosna ciepło za oknem wszystko cacy. Zima późna jesień poranki tak jak teraz ok 0-3 stopni mały problem. Auto ciężko mi pali. Muszę zakręcić rozrusznikiem ok 5 6 sekund lub zakręcić ok 3 sekund ( puścić ) i ponownie drugi raz ok 3 sekund. Podanie dwóch dawek paliwa nic nie daje. Przełączam

Witam Kolegów Podnoszę ponieważ mój problem jest chyba bardzo podobny dziś rano miałem poważny problem z uruchomieniem auta (a temperatura była raptem -7 st). Akumulator pełny (żwawo kręci) rozrusznik też po odpaleniu auta wszystko działało normalnie. W końcu po ok. 10 próbach odpalił z dużym trudem z wciśniętym pedałem gazu. 1. Zauważyłem jednak niepokojącą rzecz - po

AUDI 80 B3 [b3 19 td] problem z przekaźnikami

Właśnie wziąłem się za składanie moajej 80tki i mam problem z przekaźnikami nr 191919376 443951253j 443951307B 191937503 357906381 nie wiem w które gniazda je włożyć w załączeniu przesyłam naklejkę na skrzynce a i jeszcze mam prośbę na przyszłe użytkowanie który przekaźnik za co odpowiada i przetłumaczenie tej naklejki

szukane po necie. nie biore odpowiedzialności buzzers 443951307B [292] więc to pewnie będzie na dole pierwszy od lewej odciążający styk X 443951253j [213] więc to góra drugi od prawej 191937503 przekaźnik odciążający instalację 357906381 PRZEKAŹNIK pompy paliwa w dieslu <<klik>> Ps. popraw profil bo wg niego masz silnik 1Z a w poście piszesz o AAZ

AUDI 80 B4 [80 b4 2.3 NG] Silnik szarpie i strzela

Witam serdecznie Jestem tutaj nowa mam problem z moim autem. Wiemże za chwilę ktoś mi napiszeże były juz podobne tematy ale szukałam tu i na innych forach i nic nie pasuje do pzrypadku jaki wystapił w moim aucie. Posiadam auto audi b4 silnik 2.3 NG z 1992 r. Mam problem z tymże audi nie chce wkrecać się na obroty przy zimnym jak i ciepłym silniku chociaż na zimnym jest trochę lepiej.

schemat ... 2- zawor elektromagnetyczny dla zbiornika z weglem aktywnym 3 -papa paliwa 6- krokowy(zawor wolnych obrotow 10 - modul zaplonu 11 -cewka 16 - wtrysk startowy 21 - regulator cisnienia bezyny 36- wlacznik zamknietej i pelni otwartej przepustnicy 37 - oxygensensor - lambdasonda 40- hall sensor 42 - czojnik temperatury 2 piny 45- czojnik stukowy 50 - czojnik polozenia taleza potencjometr

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Wyciek na silniku.

Wiec cieknie mi cos wydaje mi się ze to płyn chłodniczy. Dodam ze gasnie mi na wolnych obrotach zapalony na gazie. Wrzucam kilka zdjęć które pomoga rozszyfrować ocb. Na drugim zdjeciu zaznaczylem miejsce gdzies tez zauwzylem slady jakiegos plynu. Cieknie mi z prawej strony z rury a z lewej strony także coś jest. Czekam na odpowiedzi co to dokładnie jest. dzieki pzdr

Jeśli wlałeś do baku 5l benzyny to jest jej tam zdecydowanie za mało pompa paliwa prawdopodobnie się kończy( za małe ciśnienie). U mnie tak było winę pośrednio ponosił niesprawny wskaźnik poziomu paliwa - poziom na oko i pompka pracowała jakiś czas na sucho i się kończyła odpalił ale zaraz gasł potem wcale nie chciał odpalić. Radzę mieć zawsze w baku co najmniej połowę stanu

AUDI 80 [1.8 PM]Nie oddpalapo przepaleniu bezpiecznika zapalniczki

Witam wszystkich Mam mały problem z moją audi . Mianowicie problem nastąpił po przepaleniu sie bezpiecznika po podłączeniu ładowarki . Gdy chciałem uruchomić silnik włączył sie na chwile i zgasł . Po czym sprawdziłem wszystkie bezpieczniki które były ok . Ktoś moze wie co mogło ulec uszkodzeniu Z góry pozdrawiam

Zewrzyj palcem styki przekaźnika pompy paliwa i zobacz czy wtedy będzie chodził. U kumpla w golfie komputerowi odechciało się załączania pompy paliwa. Albo wyłącz ją bo ginie sygnał z halla.

AUDI 80 B3 [80 b3 PMlpg] Problem z odczytem kodów błędów

Witam. Ostatnio próbowałem odczytać kody błędów i niestety nic mi nie błysnęło . Jest to silnik 1.8 PM na gazie II gen. na monowtrysku. Ma podwójne złącze diagnostyczne (wtyk czarny i brązowy) umieszczone pod schowkiem po stronie kierowcy ale również (co mnie zdziwiło) złącze w skrzynce bezpieczników na przekaźniku pompy paliwa. Jest tam włożony bezpiecznik. Posiadam tester diagnostyczny

A jaki rezystorek jest potrzebny Na www.centrum.audi80.pl jestem zarejestrowany. Wiem jak podłączyć tester i czytałem już chyba wszystkie artykuły porady i instrukcje. Problem w tym że nie mogę wywołać kodów i to że mam zarówno złącze diagnostyczne pod schowkiem przy kierowcy i na przekaźniku pompy paliwa choć ten model audi powinien mieć tylko złącze pod schowkiem. Tam jest również sterownik silnika.

AUDI 80 [1.8T AEB] Rzucił palenie

Witam mam problem z moim silnikiema mianowicie krótko mówiąc nie odpala ani na benzynie ani na gazie.Krótko opisze jak do tego doszło.Jechałem sobie spokojnie na LPG i w pewnym momencie silnik zaczzął chodzić na 3 cylindrachzatrzymałem się sprawdzić co się stało zdązyłem podnieść maske i w tym momencie zgasł na amen. Została linka i do garażu.Odrazu nadmienie że oba paliwa w zbiornikach były. Czekam na wasze propozycje i uwagi. Pozdrawiam

Pompa paliwa włącza się po przekręceniu kluczyka (jeśli pompkę paliwa masz podłączoną pod oryginalne sterowanie w ECU) Najlepiej jakby podłączyć pod vaga i sprawdzić błędy jeśli nie będzie żadnych to trzeba by sprawdzić zasilanie cewek (oryginalnie pojawia się po zapłonie) i zasilanie wtryskiwaczy benzynowych (oryginalnie podpięte pod przekaźnik pompy paliwa) choć jeśli na

AUDI 80 B3 80 [b3] 1.8 LPG - Nagle nie chce odpalać

Witam Dziś rano zrobiłem autkiem ok. 20km na LPG jak zawsze przed jazdą dałem mu trochę pochodzić na benzynie . Kiedy wracałem do domu zaczął mi się trochę męczyć pomyślałem że robi się pusto w butli z gazem więc zatankowałem ( za 20 ) . No i po powrocie z kasy w Orlenie nie mogłem już go odpalić ( a odpalał ostatnio bez żadnego gadania od razu ) . Rozrusznik kręcił jak

Silnik o oznaczeniu literowym DZ nie posiada gaźnika. Silnik ten posiada układ wtryskowy K-Jetronic. K-Jetronic jest mechanicznym układem wtrysku benzyny który nie posiada elektronicznej regulacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej. Sprawdź wtryskiwacz rozruchowy czy podaje paliwo podczas pracy rozrusznika(sprawdź przewody przy wtyczce czujnika). Sprawdź również wyłącznik termiczno-czasowy

AUDI 80 B4 [B4 ADA ] Pompka paliwa

Witam mam problem i mysle ze to wina pompki paliwa bo przedwczoraj jak jechalem samochod zaczął mi turkotac przy 2500 obrotow i przerywal jakby nie dostawal paliwa jak stalem na luzie czasami samochod spadal z obrotow i zaczal turkotac ale przestawal po chwili. wczesniej przy odpalaniu schychac bylo jak pompka piszczala tak charakterystycznie teraz nie slychac tego piszczenia. po odpaleniu sllychac

Zobacz też przekaźnik pompy paliwa

AUDI 80 B3 [B3 1.8] Pompa paliwa

Witam Mam taki problem moje audi nie chce palić na benzynie doszedłem ze nie dostaje paliwa ) Po zdjęciu wężyka miedzy pompą a filtrem i po kręceniu nie szło paliwo najpierw pomyślałem że padła pompka ( Posiadam miernik więc zmierzyłem napięcie jakie dochodzi do kostki i pokazuje że 0 czy na zapłonie czy podczas kręcenia. Tak ma być czy można to zmierzyć i powinna być jakaś wartość np. 12V Jeśli to przewody to gdzie prowadzą od tej kostki przy pompie Pomóżcie

Możesz ja podpiąć na krótko na pompie są oznaczenia gdzie plus a gdzie minus przyjrzyj się ale jest możliwość że jest uszkodzony przekażnik pompy paliwa pod maską w skrzynce z bezpiecznikami ten najeyższy z wtykiem na bezpiecznik do kasowania błędów pamięci djagnostycznej

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] - problem z odpalaniem

Wodzowie pomocy Moje autko ma problem z odpalaniem na benzynie ( jest LPG ale nie używam) - stoi sobie 2-3 dni (czasami dłużej) i trach bez problemu na dotyk bez dodawania gazu złapie tamperatury i pali raz po raz problem pojawia się jak postoi 15-20 min. a wtedy to kręce po 2-3 raz i co i czasami nic paliwo śmierdzi a jak już odpali to rzuci 2-3 razy obrotami i po 10-15 s jest OK dalej jedzie

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 przekaźnik pompy paliwa

  • PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA AUDI 100/200/80/90/A4/A6 - Tarnowskie Góry (50.00PLN)
  • PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA AUDI VW 80 191 906 383 - Głogoczów (15.00PLN)
  • PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA AUDI VW 80 191 906 383 - Głogoczów (15.00PLN)
  • PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA AUDI VW 80 191 906 383 - Głogoczów (15.00PLN)
  • PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA 443907385G AUDI 80 100 - Ełk (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi