części samochodowe nanodatex

audi 80 pasek klimatyzacji b4

Samochody związane z zapytaniem audi 80 pasek klimatyzacji b4

Pytania i odpowiedzi: audi 80 pasek klimatyzacji b4

AUDI 80 B4 [ Audi 80 B4 ABK 20 ] Rozrząd.

Witam Moderatorów i sympatyków audi 80 B4. W lipcu 2011r kupiłem audi 80 B4 rocznik 1994. Sprzedający użytkował go około dwa lataale podczas sprzedaży nie powiedział mi po jakim przebiegu był wymieniany zębaty pasek rozrządu w silniku.Auto przejechało już 212 tys. km i myślę że należy dla bezpiecznej pracy tego silnika wymienić ten pasek. Mimo mojej długoletniej praktyki i wiedzy

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT] Pasek spężarki od klimatyzacji

Wziąłem się za lekkie naprawy w swoim autku doszedłem do wniosku że potrzebuję wymienić pasek kompresora i mam mały problem. Po pierwsze zdziwiło mnie to że układ nie posiada żadnego napinacza całość zamocowana jest tylko 4 śrubami. Druga rzecz odczytałem z paska wymiar 125X805 La w Etce nie znalazłem wymiarów tego paska dla silnika 4 cylindrowego pozatym nie mogę takiego paska

_________________audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam

Witam. Gdy ja wymieniałem pasek to podałem tylko rocznik typ i i rodzaj silnika a w sklepie sami znaleźli odpowiedni pasek do klimy.. z Contitecha. Ja mam inne pytanie W których miejscach trzeba się podpiąć do klimatyzacji żeby ja napełnić Mają być 2 zawory. Jeden jest na widoku ale drugiego nie mogę znaleźć. Czy możecie mi pomóc audi 80 rocznik 92 silnik ABT.

Witam dziś dostałem ten pasek od szwagra z Krakowa załatwił mi to w jednym z serwisów po znajomości wyszło niecałe 45 zł bez podobno w granicach 60zł. Co do klimatyzacji na dniach pojadę na przegląd i napełnienie swojej klimy i tu mi zadałeś kolejną szpilę ciekawe czy w tym serwisie gdzie będę to robił wiedzą że tego czy innego środka nie można używać. Nie jest to super serwis

_________________ Moja audi 80 b4 quattro Graty httpwww.audi80.plsprz...i86-vt49812.htm

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9 TDI 1Z] Pasek wieloklinowy wpada w drgania

Witam Moje auto to audi 80 B4 1.9 TDI z 95r. wersja z klimatyzacją. Od jakiegoś czasu mam problem z paskiem wieloklinowym alternatora i klimatyzacji który gdy silnik pracuje na wolnych obrotach wpada w takie drgania że słychać go nawet przy zamkniętej masce. Na wyższych obrotach wszystko jest ok. Zaczęło się od piszczącego paska więc postanowiłem go wymienić. Jak się za to zabrałem

Wymiary paska sprawdziłem w dwóch katalogach i wymiarowo pasek jest ok a przy wymianie koła pasowego oglądałem pasek nie ma żadnych pęknięć wygląda ok. Może faktycznie popełniłem jakiś błąd przy składaniu tylko nie mam pojęcia co mogłem zrobić źle bo tak w sumie nie ma tam żądnej możliwości regulacji trzeba po prostu wszystko ze sobą skręcić do kupy. Kółko alternatora

Nie ma wpływu a jedyny sposób by sprawdzić czy coś jeszcze jest w poduszce to trzeba wykręcić i potrząsnąć Z tego co piszesz to już wszystko prawie sprawdziłeś wiec pozostaje jedna sprawa delikatnie przekrzywiony alternator lub sprężarka klimatyzacji i będzie latał pasek a jak bedzie pod obciążeniem już tego nie będzie bo będzie dokładnie dociskany w rowki. Musisz przyłożyć

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Napinacz i pasek od klimatyzacji

witam wszystkich fanów i koneserówposiadaczy naszego Ma do was drobne pytanie.Odpowiedzi które szukałem na forum jako były niejednoznaczne.Pytanko-czy przy wymianie napinacza-rolkii paska tego co oddziałuje na klimepotrzebne jest ściąganie całego przoduNie da sie tam jakoś dla mechanika wejść od "spodu"pytam sie bo wiem że samo ściągnięcie błotnik-chłodniceto już spory

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Świerszcz w okolicy sprężarki klimatyzacji

Witam jakiś czas temu pojawiły się dziwne dźwięki dochodzące z okolic sprężarki klimatyzacji kiedy silnik pracuje na biegu jałowym. Ten dźwięk to jakby kilka świerszczy grało razem z pracą silnika. Dźwięk ten słyszalny jest jedynie na zewnątrz i nie jest na tyle głośny żeby był słyszalny wraz ze wzrostem obrotów lub znika wraz ze wzrostem obrotów. Nie mam pojęcia gdzie szukać

A nie piszczy pasek od sprężarki Miałem kiedyś podobne objawy (nasilające się w zimne dni). Pomogła wymiana paska.

przeważnie to piszczy rolka alternatora psiknij na pasek Plakiem jak przestaje to albo naciągasz pasek wymiana paska lub eliminujesz po kolei rolki luzujesz pasek i papierem wodnym jeździsz po rolce najpierw od alternatora i tak po kolei jak zapalasz i nie piszczy to już jest ok i wiesz co jest nie tak mogą też popiskiwać łożyska alternatora co jak co ale w 1z to alternator jest narażony na kurz i brud

pasek ma ok 1 roku wymieniony wraz z napinaczem. Ten odgłos to nie jest typowy pisk ale właśnie takie świerszcze jak latem w trawie. Objawy nie zmieniają się zależnie od temperatury. Cały czas sa takie samw. Spóbuje tym plakiem ale co to ma byc za plak [ Dodano

AUDI 80 B4 [80 B4 19 TDI 1Z] problem z klimatyzacją

Witam ma dziwne objawy jeżeli chodzi o używanie klimatyzacji dodam że jest to klimatyzacja manualna. Ostatnio zauważyłem że jak stoję w korku to wydajność klimy spada. Chodzi o to że wieje chłodne powietrze ale nie zimne jak w czasie normalnej jazdy a poza tym auto zaczyna strasznie kopcić na czarno. Jak tylko ruszę wszystko wraca do normy jak wyłączę klimę to tak samo przestaje kopcić. Jaka przyczyna może być takich objawów Dzięki z góry za odpowiedź.

Dzialanie klimy opiera sie w na kilku głównych elementach. Kompresor parownik osuszacz chlodnica i wentylator (ten mniejszy). Jesli jedziesz to masz automatycznie duzo lepsze chlodzienie ze strony powietrza (ale to tylko pomaga ukladowi chlodzenia). Klimatyzacja powinna sama w sobie dostarczac powietrze o temp okolo 5 stopni C nawet jesli auto sie nie porusza. W twoim przypadku moze byc kilka przyczyn.

AUDI 80 B4 [80 b4 1.9TDI]wymiana paska alternatora

dzisiaj chciałem wymienic pasek od alternatora zaczełem odkręcać po koleji co trzeba i miałem tylko popuścić napinacz i pasek mój lecz nie moge popuścić napinacza jak bym nie kombinował napinacz stoi w miejscu mógł by mi ktoś opisać jak popuścić napinacz zeby opadł i było można ściągnąć pasek

popuściłem z tyłu napinacza te dwie śruby dwa imbusy pomiędzy nimi był jeszcze jeden też go odkręcilem i napinacz ani drgie stoi w miejscu (nie mam klimatyzacji pasek napędza mi tylko alternator) był bym wdzięczny jak by mi to ktoś opisał jak ruszyć ten napinacz zeby opadł i dało się ściągnąć pasek bo jest pęknięty i lada moment szczeli z góry dzięki

Panowie trochę odgrzeje temat bo chyba mam problem z kompresorem klimy i zastanawiam się czy da da rade założyć pasek alternatora w samochodzie z klimatyzacją z pominięciem kompresora klimatyzacji - tak żeby tylko alternator napędzał (oczywiście ten krótszy pasek)

AUDI 80 B4 [80 b4 2.0 ABT] rozrzad

mam maly problem wymienilem pasek rozrzadu i napinacz ale po jakims czasie zauwazylem ze pasek ma otarcia pozewnetrznej stronie czyli od str.chlodnicy tak jakby chial sie zsunac i niewiem co to za przyczyna pomocy . z gory dziekuje

Możesz wymienić pasek rozrządu u mnie. Jeżeli auto nie ma klimatyzacji to robocizna bedzie kosztowała 50 PLN. Jeżeli chcesz to mogę zakupic Ci pasek firmy Contitech wraz z rolką SKF za 130 PLN. Całość jak widzisz da się zamknąć w kwocie 180 PLN.

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z] Pekajacy pasek alternatora

Witam nie wiem czy to normalny objaw i taka jest trwalosc tych paskow ale mialem jeden pasek zalozony od alternatra i klimy i sie rozlecial zalozylem kolejny i po 15tys km tez prawie pekniety jest ma szczeliny wzdluz jak poprzednik wiec nie wiem czy to nie za krotko i cos mozna zrobic zeby tak nie strzelaly te paski czy tyle wytrzymuja ps. dodam ze byly to firmowe paski CONTITECH 6 PK 1183

Nie miałe styczności z innym napinaczem niż mój wiec nie wiem jak pracują inne wiem natomiast ze u mnie zarówno mechanik przy poprzednim montażu jak i ja teraz mieliśmy mocne problemy z założeniem w obu przypadkach 2 osoby. Co do demontażu napinacza to bardzo trudny dostęp jest z jednej strony rozrusznik z drugiej przewody od klimatyzacji i praktycznie nie ma dojścia bo dzis zaglądałem

Nie miałe styczności z innym napinaczem niż mój wiec nie wiem jak pracują inne wiem natomiast ze u mnie zarówno mechanik przy poprzednim montażu jak i ja teraz mieliśmy mocne problemy z założeniem w obu przypadkach 2 osoby. Co do demontażu napinacza to bardzo trudny dostęp jest z jednej strony rozrusznik z drugiej przewody od klimatyzacji i praktycznie nie ma dojścia bo dzis zaglądałem

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1z] pasek wieloklinowy

witam.panowie kupiłem pasek jak w temacie firmy gates micro-v xf o numerach 6PK883 i jest on za mały.koles w sklepie twierdzi ze z katalogu wynika że to jest ten pasek.w żaden sposób nie jestem w stanie go założyć.jest za krótki o jakies pół centymetra.moze ktos wie czy ten pasek jest do tego modelu silnika...

Moim zdaniem ten pasek jest za troszkę za krótki. Osobiście montowałem kilka pasków do 1Z i z tego co pamiętam to miały długość 890 mm. Mówimy oczywiście o aucie bez klimatyzacji.

tak bez klimatyzacji.czyli te ostatnie cyfry 883 to jest rozmiar tego paska

AUDI 80 B4 [B4 2.0 16v DOHC] zerwany pasek rozrządu

Kupiłem w zeszłym tygodniu takie autko. W piątek zerwał mi się pasek rozrządu. Chciałbym się dowiedzieć czy jest to silnik bezkolizyjny czy będą dalsze uszkodzenia Proszę pamiętać o ujmowaniu TAGa w nawias kwadratowy. Dziękuję moderator.

_________________audi A8 D2 42 2001 AQF QUATTRO audi A3 8L 19 1999 AHF BMW 5 E39 25 TDS Elektronikaelektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605

AUDI 80 B4 [B4 cabrio] Wymiana uszczelki głowicy ABK

Witam mam pytanko wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą i pytanie jaki jest koszt uszczelki ile za szlif i sprawdzenie ciśnieniowe głowicy no i ile może wziąć mechanik za robotę pozdrawiam

Witam W marcu bede wymienial uszczelke pod glowica rozrzad pompe wody etc. Aktualnie zbieram graty przy okazji chcialbym wymienic kilka innych rzeczy. Prosze o podanie - wymiarow (numeru czesci) uszczelniacza walu od strony rozrzadu - numeru czesci paska alternatora - numeru czesci paska pompy wody pompy wspomagania (1 wspolny pasek) - numeru czesci paska kompresora klimatyzacji Ww paski to juz chyba komplet

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] Wymiana paska rozrządu

Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące wymiany paska rozrządu w silniku ABK. Mianowicie po odkręceniu nakrętek na kole pasowym od sprężarki klimatyzacji pojawiają się 4 śruby imbusowe oraz jedna wewnętrzna duża śruba "gwiazdkowa" o gabarycie mniej więcej klucza 19. I tu pytanie czy aby zdemontować osłonę a co za tym idzie pasek rozrządu należy odkręcić 4 śruby imbusowe

AUDI 80 B4 [B4 19TDi 1Z] Piszczenie pod maską

Witam Wymieniłem na nowy napinacz rolkę pasek wielorowkowy i ramię napinacza. Zakupione elementy były dobrej jakości nie kupowałem żadnych używek ani podróbek. Powodem wymiany było piszczenie po dłuższym odstaniu w niższej temperaturze i większej wilgotności. Gdy silnik się rozgrzewał piszczenie ustawało. Mimo wymiany problem istnieje nadal. Odpalając zimny silnik słychac piszczenie

AUDI 80 B4 [b4 2.3 NG] zawór biegu jałowego

witam pozostał mi jeszcze jeden problem mianowicie chodzi o klimatyzacje czyli po jej włączeniu spadają mi obroty a przecież powinny się troszeczke podnieśc i wyrównac do 0.9 a spadają do 0.7. czy to może byc wina zaworu biegu jałowego... jakieś pomysły...

szczeże mówiąc mam taki silniczek ale takiej sytuacji jeszcze nie miałem wydaje mi sie że przepływomierz nie ma nic do tego więc pozostaje walnienty krokowiec może ściągnij pasek z pompy klimatyzacji i sprawdz wtedy co się dzieje czy nadal jest tak samo może naprawde tak jak napisał kolegafoxbat

AUDI A6 C4 Wymiana paska wieloklinowego audi a6 c4 1.9 tdi 1z 1994

Witam Pech to pech i to w święta .Dolewając płyny di spryskiwaczy zobaczyłem ze pasek wieloklinowy ten co idzie przez klimatyzacje i alternator jest w dramatycznym stanie .Chciałbym go wymienić zanim strzeli a wiadomo są świta a autko musi jeździć może dał bym rade to zrobić sam.Jak to zrobić.instrukcja z książki sam naprawiam audi a4 nie pasuje .do 80 b4 nie mogę znaleźć jak jest

VOLKSWAGEN PASSAT VAG-COM DIAGNOSTYKA

DIAGNOSTYKA - OPIS DZIAŁANIA I FUNKCJE PROGRAMU VAG-COM - ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE OBDII Co to jest OBDII i jak je rozpoznać OBDII jest rozbudowanym systemem diagnostyki pokładowej zgodnym z odpowiednimi normami ISO i SAE. Skrót OBDII powstał od angielskiego terminu On-Board Diagnostic. Dzięki ujednoliceniu sposobu komunikacji jednym przyrządem diagnostycznym można podłączyć się i

Zadaj pytanie ekspertowi