części samochodowe nanodatex

audi 80 parownik

Samochody związane z zapytaniem audi 80 parownik

Pytania i odpowiedzi: audi 80 parownik

AUDI 80 B2 [ 80 2.0 ABT] parownik gazu

Witam wszystkich.Mam pytanie jakie są objawy zużycia membran w parownikuprzejechałem na gazie już 60 tys instalacja 4 letniarzadko odpalam na benzynie nawet podczas zimy.Teraz samochód nie chce chodzić na gazie[obroty spadają aż w końcu gaśnie zarówno podczas jazdy jak i postoju regulacja nie pomaga ]na benzynie chodzi normalniefiltr gazu wymieniony i gaz też z pewnego miejsca.Proszę o jakieś porady.

no właśnie zaobserwowałeś objawy zużycia membranale najlepiej wymienić cały kompletny parownik

nie zawsze może pomóc wymiana samych membran bo oprócz nich w parowniku są dźwigienki które po pewnych przebiegu też się zużywają - wycierają.

Dokładnie tak jak pisali poprzednicy. Tak właśnie wyglądają objawy zużycia membran. Jeśli to dobry parownik (Lovato landi tomasetto) to proponuję regenerację jak jakiś wynalazek to wymienić. Nowy Tomasetto ok. 180 pln. Zestaw regeneracyjny 60-80 pln. Jak będziesz kupował zestaw reg. to uważaj na podróby bo bardzo szybko problemy wrócą.

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT]Wymiana parownikareduktora necam

Witam wszystkich. Stanąłem przed problemem wymiany parownika posiadam instalację firmy necam instalacja z 92 roku II generacji czyli najprostszy parownik. Jest to oryginalna holenderska instalacja która siedzi w aucie od momentu kiedy wyjechał z salonu ) Zestawów naprawczych do tego parownika już się nie produkuje więc jakoś sobie radziłem wszytko dorabiałem sam i chodził świetnie ale

pewnie że możesz wymienić parownik ... myśle że lovato będzie dobry i nie będzie problemu z montażem... pozdro

Napewno wykorzystam każdą waszą radę i podpowiedź W dorabianie membran nie bedę się juz bawił ale twój pomysł boskijacek447 jest dobry. Popatrze na rynku i coś wybiorę. Jak tylko zmienie parownik napisze co i jak Choć popatrze jeszcze na mój temat bo może akurat napisze ktoś jaki dokładnie parownik wsadził zamiast necama wtedy po prostu kupię konkretny model.

350 zeta za Tomasetto . A co on ze złota Tomasetto kosztuje w granicach 150-200 złotych. więc 150 za robotę to lekka przesada. Tomasetto to całkiem dobre reduktory stabilnie trzymają ustawienia przez cały okres żywotności membran (ok. 80 kkm) i dość łatwe w regulacji. Lovato - koszt ok.250 zł - o wiele wytrzymalsze (spokojnie wytrzymują 200kkm a są tacy co zrobili 350) ale przy niezbyt

To zależy od żywotności membran i sposobu traktowania reduktora. Odpalanie z gazu zwłaszcza w zimie szybkie przerzucanie na LPG (zwłaszcza w zimie) znacznie przyspiesza zużycie membran. Jak już pisałem jedne (większość) wytrzymują ok. 80 kkm inne (np. lovato) potrafią przy dobrym traktowaniu pociągnąć i 300 kkm. ABT z II generacją po mieście przy bardzo krótkich odcinkach pali ok.

Zobacz Nagrzewnice, parowniki do AUDI 80

AUDI 80 B3 [B3 1.6 PP] Układ chłodzenia - grzanie parownik

Wszystko zaczęło się od tego że były problemy z grzaniem i silnik się przegrzewał. Grzało tylko na średnich obrotach a na wysokich i niskich leciało zimne oraz silnik się przegrzewał. Innym razem grzał i na wolnych obrotach dopóki się nie ruszyło. Wymieniliśmy pompę wody i termostat. Temperatura jest w porządku grzanie też było w porządku. Dziś jednak popołudniu zaczęło się

A ta pompa wody... Wymieniana na nową Objaw z ogrzewaniem tylko na wyższych obrotach wskazuje na niedomagającą pompę wody właśnie. A jak jedziesz na LPG to przymarza Ci parownik auto zamula gaśnie Czy tylko jak stoisz Na moje oko pompa.

Termostat sprawny pompa była sprawna ale przy wymianie termostatu wymieniliśmy i pompę. parownik wymieniony na nowy. Nagrzewnica drożna. Węże wymagające wymiany zostały wymienione. I raz grzeje a raz nie. Temperatura szła w górę jak się nim przycisnęło w pedał. Nie utrzymywała się temperatura równo 90. Zastanawiamy się nad metalową rurką od powrotu co leci obok filtra oleju. A

Dziś jeszcze silnik zgasł parownik zamarzł. A jakby nagrzewnica była zapchana to i tak powinno iść na parownik więc raczej słusznie odrzuciłem nagrzewnicę ale czasem grzeje jak powinno to tym bardziej nie jest ona winna. Powodem jest na pewno to że płyn nie idzie na nagrzewnice i parownik ale czemu to nie mam już pojęcia a rozbierać silnik aby sprawdzić uszczelkę pod głowicą to nie widzi mi się.

parownik masz podpięty standardowo jak robią gaziarze ( wcinka w węże z nagrzewnicy ) Czy napewno masz dobrze odpowietrzony układ Wentylator na chłodnicy się włącza po nagrzaniu czy gotuje

AUDI 80 [23 ng] parownik na próbe

ot mam duzy parownik [omvl] w moim ng spalanie lpg 16-18 bez cisniecie niewiem jakiego chce zobaczyc co bedzie na mniejszym parowniku. dodam ze motor byl planowany a spalanie zamiast w dół to ... pytanie czy na to jest elektryk parownik httpallegro.plredukto...2252623958.html a wlasnie chce uzywke tak do 100pln httpallegro.pllisting...iew1&id18860.

Zabierasz się do tego nieco od dupy strony. parownik jak za obszerny może zalewać. Nawet regulacja może się okazać niewystarczająca. Ale proponowałbym jechać choćby na analizator spalin i zweryfikować skład mieszanki jeżeli masz sprawną sondę lambda można podpiąć AFRkę choć trzeba znać i auto i ten typ wskaźnika bo jest to niezbyt precyzyjny pomiar w odróżnieniu od opartego

II generacja. wyrególowane na analizatorze gaziarz w szoku powiedział że dosłownie wynik jak w nowym aucie na pb jak lpg git. wydech łatany także wierze.od 4 lat mam auto kosztowało mnie ono nerwów i ... i co tu dalej. prosiłem o rade które ewentualnie.chce sobie cos zobaczyc i nie tracic do tego kilku stów ot co. zgadza sie co do rad obsługi ale nie o to prosiłem. do ng parowniek elektryk prawda które badziewie sie nada pany

No to sorry -skoro jest idealnie to chyba tak musi zostać no nie Co -wymienisz parownik i będzie bardziej idealnie niż idealnie Na jednym z forów MB jeden człowiek narzekał na KE-jetronic plus LPG bo po najlepszym gazowniku we Wrocławiu pali mu....22l100km gazu po mieście przy normalnej jeździe Silnik 1.8 w autku w201(190ka). Co się okazało O ile dobrze zrozumiałem ze skąpych informacji(bo

Ta jasne -pewnie jeszcze prędkościomierz domyka 100konny parownik to dusi mojego PSa 115 konnego ktoś wsadził bo tanio. Mam już dla niego pakiet na jego miarę i...nieważne. Pali Ci mniej niż nowa powinna wg firmy benzyny spalać -są paradoksy na świecie nie powiem

AUDI 80 B3 80 b3 maz w oleju i problem z parownikiem

Witam czasami zuwazam biala maz na korku wleu oleju i na gornej czesci miarki bo wyczyszczeniu prowadzenia do miarki mazi w oleju nie ma polaczenie [po miedzy odma a filtrem wyczysciłem troche tez tam bylo co moze byc przyczyna nastepny problem mam z parownikiem i wolnymi obrotami ustawiam obroty wole pokretlem przy parowniku przej jakis czas jest oki pozniej znowu musze to ustawic wrazenie jak by sie samo przestawiało jak temu zaradzic

Jesli ubywa tez plyn chlodzacy to uszczelka pod glowica poszla jezeli nie to pewnie jezdzisz na krotkych odcinkach gdzie silnik sie dobrze nie nagrzewa mam to ciagle w swoim audiku mimo wymiany uszczelki

AUDI 80 [23 ng ] zmiana parownika

jak w temacie . jade po kosztach prawie nowy nie za duzy parownik z tym ze w tym co mam jest kompensacja tj. 2 weże z miksera 1 z pokretlo regulacja ukochana a 2 ów kompensacja na która nie mam wejscia w nowym parowniku. czy wystarczy zaślepić i bedzie to fafać z góry dziękować ]

Ja tez jestem po zmianie parownika w 23 NG ale z malego 100HP na 140HP mniejszy byl nie wydajny i najmniejsze spalanie jakie wdalo mi sie osiagnac w mieszanym cyklu oscylowalo w okolocach 136LPG100Km teraz nie dotyka 13LPG100Km i praktycznie nie ma odczucia po przelaczeniu sie z Pb na LPG pod pedalem gazu a ta rurka ktora chcesz zaslepic moze byc od samoregulacji membrany w parowniku moge sie mylic ale u mnie trzeba bylo dolozyc wlasnie bo w mniejszym bylo takie rozwiazanie.

dolożyć wejście do parownika na kompensaje skoro go niema a mikser posiada taka opcje... dobrze rozumiem. jezeli to objasnij cos wiecej ...

kolego ja tez mam dodatkowy wężyk od podciśnienia jak chcesz zmienić parownik musisz miedz tez z tym podciśnieniem

Generalnie do każdego parownika można dorobić króciec na kompensację wystarczy na pokrywie zaślepić najlepiej zaspawać otworki małe i wywiercić duży otwór w który wpasujemy kawałek rurki na to wąż i bangla )

AUDI 80 B4 [B4 2.3NG] JAK wymienic Kolanko wodne w parowniku BRC AT90E

jak wymienic kolanko wodne w parowniku BRC AT90E tam jest jakiś gwint czy co bo z niewyjaśnionych powodów pekło i zostało troche w parowniku

AUDI 80 [Wszystkie LPG ] podłączenie grzania parownika

Witam . Zastanawia mnie jak w większości naszych niuniek zostały podłączone parowniki a konkretnie obwód grzania i czy ma to wpływ na sporzycie LPG . U mnie jest wpięty równolegle do nagrzewnicy i sporzycie po mieście przy krótkich odcinkach ok 3km dochodzi do 15 16 litrów . Można jeszcze wpiąć szeregowo z nagrzewnicą lub na wyjście chłodzenia z kolektora ssącego . Jak to jest u Was rozwiązane Jakie macie spalanie na krótkich odcinkach pozdrawiam

Zwłaszcza gdy jest to silnik z gaźnikiem ( jego parametry są ustawiane dla temperatury nominalnej) . Przy wtryskach komputer analizuje skład mieszanki i odpowiednio dawkuje paliwo . Jestem ciekaw które podłączenie parownika powoduje jego najszybsze nagrzanie .

Szeregowo z nagrzewnicą Eeee a jak ma przepływać woda przy zamkniętym ogrzewaniu. Tak się nie da. Ja mam u siebie równolegle z nagrzewnicą i nagrzewa sie bardzo szybko. Po za tym wydaje mi się że nie ma znaczenia w którym miejscu małego obiegu wody wepniesz parownik. Przy pracującej pompie wodnej temp. w całym obiegu jest prawie taka sama.

Całkiem niedawno przesiadłem się do audi z Poloneza. Tam tzn. w Polonezie jak wyłączysz ogrzewanie to odcinasz zaworem dopływ wody do nagrzewnicy. Jeżeli w audi przekręcenie środkowego pokrętła powoduje inny przepływ powietrza a woda cały czas płynie przez nagrzewnice to przepraszam. Moja wina.

Witam Podepnę się do tematu bo mam pewien dylemat odnośnie podłączenia parownika do układu chłodzenia. Mianowicie chodzi mi o to że ma go podłączonego równolegle pod zasilanie nagrzewnicy tak jak prawie my wszyscy tylko zastanawia mnie to który wąż dać na In w parowniku a który na OUT A to przy okazji wymiany tych węzy bo stare zmurszały i zrobiły się sztywne. Może ktoś z was wie jak to powinno być prawidłowo podpięte

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 parownik

  • SKRAPLACZ PAROWNIK KLIMATYZACJI AUDI A4 8E0820193P - Słupsk (80.00PLN)
  • Parownik klimatyzacji z obudową Audi 100 C4 - Gliwice (80.00PLN)
  • AUDI A6 C5 PAROWNIK CHŁODNICA KLIMY - Toruń (80.00PLN)
  • AUDI VW PAROWNIK Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA KLIMY - Żary (80.00PLN)
  • AUDI VW PAROWNIK Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA KLIMY - Żary (80.00PLN)
  • AUDI VW PAROWNIK Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA KLIMY - Żary (80.00PLN)
  • AUDI VW PAROWNIK Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA KLIMY - Żary (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi