Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Prawdopodobnie tak z tego co wyczytałem to termistor to rodzaj opornika który zmienia opór w zależności od temperatury. Ale z tego co widzę na zdjęciach innych monowtrysków nie ma takich termistorów a ten w moim aucie jest wyrzeźbiony ( polutowanepoklejone klejem na gorąco owinięte papierową taśmą) .. chcę to wymienić. Czy ten czujnik temperatury ( domyślam się że powietrza wlotowego
Ten czujnik to czujnik temperatury powietrza zasysanego Intake Air Temperature występuje jako integralna część monowtrysku-osobno go nie kupisz a ma on bardzo istotny wpw na pracę silnika właśnie przygasanie i falowanie.
Przepraszamże nie dopisałem. Mam przejściówkę i podpinałem samochód pod VAG. Na początku pokazywało błąd jakiegoś czujnika ( doczytałem że na włączonym zapłonie a wyłączonym silniku to normalne ) oraz błąd czujnik położenia przepustnicy ( tps ) Skasowałem błędy. Po czym zrobiłem reset ECU zaadaptowałem mapę wtrysków ( chodził na luzie do rozgrzania bez dodawania gazu
Posiadam jedne i drugie auto i wydaje mi się że na pierwszy rzut oka obydwa wtryski są niemal identyczne (z wyjątkiem właśnie silniczka krokowego i niektórych króćców wężyków podciśnieniowych). W golfie był wymieniany monowtrysk we względu na lejący wtryskiwacz więc tps z przepustnicą są zapewne dobre. W audi z kolei mam taki problem że podczas przyśpieszania na pb jest taki moment
Kolego po pierwsze to nazywaj poprawnie temty. Co do Twojej sprawy to w pirwszej kolejności zmień tego mechanika bo nie rozdzielacz tylko regulator ciśnienia paliwa. Możesz sam latwo sprawdzić czy on jest sprawny. Zdejm pokrywę filtra powietrza odpal samochód na paliwie i zobacz czy z regulatora nie sączy sie paliwo. Jeśli nie to jest sprawny jeśli paliwo sie z niego sączy lub leje do wymiany.
dzieki za pomoc jeszcze jedno pytanie. czy moglbys polecic jakis dobry sklep (najlepiej internetowy) w ktorym mozna dostac ten regulator
Samego regulatora jako części zamiennej nie dostaniesz. Jest to element zintegrowany razem z pokrywą zespołu wtryskowego. Być może jest gdzieś możliwość dostania jakiegoś zetawu naprawczego czy cos w tym rodzaju ale ja o tym nie słyszałem. Posprawdzaj najpierw to o czym Ci pisałem a dopiero później kupuj to co potrzeba chyba nie chcesz ładować się w niepotrzebne koszta. Pozdrawiam.
jkb mojemu ojcu kiedyś audiola wypiła syntetyk. Zalał pół syntetyk i śmiga dobrze Mi się wydaje że powinieneś zlać cały olej... ale pewności nie mam
Mogę się mylić ale odkąd pamiętam to ten olej jest mineralny a nie syntetyczny. Poza tym moja audiola ma przejechane koło 300tys. km. i zalana jest elfem półsyntetykiem i nigdy aż tak oleju nie brała a teraz po wymianie uszczelniaczy jak na razie zero brania oleju .
Witam i z góry przepraszam bo pewnie ten temat sie napewno powtórzył ale niestety chyba nikt nie mial takiego problemu jak mam ja( a zatem w maju sprowadzilem audi 20 90KM wczesniej stala 8 miesiecy nie ruszana po sprowadzeniu do polski zalozylem gaz wymienilem wszystkie płyny i filtry. Po mymianie oleju zrobilem ok 1200km zalalem olej Castrol 15w40 ze wzgledu na to ze silnik juz troche ma przejechane
A ja mam pytanie przepraszam że bawię się w górnika ale mnie to troszkę irytuje. W Książce audi jest fakt napisane że jak będzie brał do 15 litra na 1000km i to jest w normie. a Mi właśnie bierze tyle i teraz mam pytanie czy warto wymienić uszczelniacze bez planowania głowicy czy zrobić z planowaniem głowicy olej zalałem lotos 10w40 przebieg auta 223tys. no i nie dawno założyłp24-451-302m
king86 nie wiem czy dałeś sobie radę z wyjęciem tego wtrysku znalazłem stronę gdzie można kupić wtryski i inne części do gaźników i monowtrysków może po zdjęciach dojdziesz co i jak. Na wtrysku są dwie uszczelki ( gumki ) może jedna z nich się zwulkanizowała i przykleiła wtrysk do obudowy Napisz dlaczego chcesz go wyjąć httpeter-mot.abc24.pl...lk&nr_str1&r