części samochodowe nanodatex

audi 80 korbowód

Samochody związane z zapytaniem audi 80 korbowód

Pytania i odpowiedzi: audi 80 korbowód

AUDI 80 B3 [8090 B3 1.6TD] Jak wyciągnąć wał korbowodowy

Mam pytanie do was jak wyciąga sie wał korbowodowy w tym silniczku. Czy konieczne jest wyciąganie całego silnika czy można to zrobić jakoś inaczej bez jego wyciągania Drugie moje pytanie to jakie są koszty nowych panewek na korbowody i szlif wału

niestety trzeba wyciągnąć silnik i odkręcić koło zamachowe a co padło panewka obrócona same panewki wymienia się bez wyciągania motoru

obrócona panewka zawsze sie kwalifikuje do szlifu bo podrapie wał a żeby wyjąć wał trzeba wyjąć silnik rozebrać cały rozrząd z dolnym kółkiem potem sprzęgło koło zamachowe miskę i rozpiąć korbowody i podpory wału i wał na wierzchu. koszt panewek GLYCO to około 100zł KS jakieś 60 i za szlif koło 100.

No to w najbliższym czasie szykuje sie do wymiany tego wału. Zastanawiam sie czy nie dać też nowych panewek głównych czy tylko te na korbowody. I jaki byłby też orientacyjny koszt panewek głównych korbowodowych i czy jeszcze czegoś nie trzebaby było wymieniać.

żadnych drgań nie było tak jak tu koledzy od Z1 piszą że troche drga. U mnie silniczek był maks cichy i żadnych drgań aż do teraz. Tak więc tych głównych nie bedę ruszał. Wymienie tylko te na korbowodzie (chyba tak to sie nazywa) i powinno wszystko być dobrze. [ Dodano 2007-05-24 1101 ] No to ruszyłem do dzieła. Z rana zdemontowałem to i owo. jak to dobrze że cały przodek audi

AUDI 80 [2.0 ABT] potrzebne wymiary korbowodu audi ABT

Witam. Mam trochę nietypowe pytanie odnośnie korbowodów w silniku ABT a mianowicie dostałem do zrobienia projekt który polega na obliczeniu silnika w dowolnym aucie a że posiadam właśnie audi to nawet nie myślałem o innym .... ogólnie musiałem zrobić obliczenia cieplne silnika jego wymiary zrobić wykres indykatorowy zaprojektować układ olejenia silnika i najważniejsze obliczyć korbowód

zachary90 Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. Dla działu technicznego tagi wyglądają tak. W przypadku nie poprawienia zostanie on zamknięty lub usunięty a i chyba tu httpwww.centrum.audi80...toryItemid53 jest taka książka i tam są takie dane

dzięki bardzo ) pozdrawiam

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do AUDI 80

AUDI 80 B3 [B3 NE] Wymiana panewek korbowodowych

Witam być może ktoś już to przerabiał i będzie w stanie mi pomóc. Chodzi mi o wymianę panewek korbowodowych w silniku 18 NE. Czy da się to zrobić od dołu silnika zdejmując miskę olejową Nie bardzo uśmiecha mi się wyjmowanie całego silnika bo po pierwsze nie mam gdzie tego zrobić po drugie wiąże się to z większymi kosztami. Z góry dziękuję za pomoc.

By wyciągnąć miskę trzeba odkręcić sanki. Zmiana panewek korbowodowych to pikuś do zmiany głównych trzeba zrzucać skrzynię i rozpinać rozrząd Jak masz głębsze rysy na panewkach to wał masz do lekkiego szlifu bo jak są tylko rudawe to wymiana na nowe powinna pomóc

Wszystko ok bo można to zrobić szybko tylko że jeśli korbowody miały dłuższy czas zbyt dużą wartość luzów to po skręceniu należałoby zmierzyć (średnicówką zegarową) owale jakie powstały w oczku korbowodu. Jeśli te wartości będą znaczne to po założeniu nowych panewek i przykręceniu stopy może się okazać że nie obrócisz wału gdyż na którymś korbowodzie się zaklinowało.

Dzwonienie (za wczesny zapłon) w silniku przy dużym obciążeniu jest bardzo podobne jakby silnik przestawiał się w tryb pracy diesla. Pod górkę to było zawsze dobrze słychać w Żukach. Tam to było nagminne. Jeżeli chcesz robić głowicę.... tam hałasują tylko szklanki popychaczy. Mało prawdopodobne same zawory. Raz słyszałem że wtryski lubią klepać ale sam tego nigdy nie słyszałem i nie wiem kiedy się to najbardziej objawia (ale tym się nie sugeruj za bardzo tylko spytaj kogoś bardziej obeznanego w tym). Może najpierw sprawdź kompresję. Wówczas będziesz wiedział że pierścienie i gniazda zaworów trzymają. Czyli coś ci odejdzie. No chyba że ci się rozrząd przestawił ale to akurat masz łatwo sprawdzić. Jeżeli masz ciepły silnik i w miarę szybko zdejmiesz pokrywę zaworów i osłonę olejową to możesz sprawdzić szklanki. Ustawiasz krzywkę wałka rozrządu nad szklanką do góry (zawór zamknięty nieobciążony) i naciskasz dwoma kciukami. Jak nie wciśniesz to ok. Są takie że pod naciskiem ulegają i te są niezbyt dobre (da się na tym jeździć). Doradzam jak najtańsze rozwiązania jakie możesz zrobić sam. Wydałem już trochę kasy więc wiem co mówię. Tak na marginesie jakbym policzył wszystkie swoje wydatki to miałbym..... taką 80-tkę które na allegro chodzą po 13 klocków. Pozdrawiam.

kolego pracowalem 3 lata w obrubce silnikow i wiem ze sie da podmienic panewki nieraz widzialem jak ludzie pod panewki podkladali papierki zeby byl mniejszy luz jak byl za duzy ale pamietaj ze podlozenie nowych panewek moz byc tylko czesciowym rozwiazaniem bo moze byc zly luz i sie zatrze a moze chodzic i nic nie bedzie w audi z tego co pamietam musi byc chyba 8 setek luzu miedzy panewka korby a walem

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] Panewki korbowodowe.

potrzebuje oznaczenia panewek nominalnychbo wyciaglem tloki i stare panewki maja inne nr niz nowe czy stare panewki to094410-92a z drogiej strony 028701J nowe407910-08 z drogiej strony 71-3728 STD

jacacyc napisała

po prostu kupiłeś zamiennik

AUDI 80 B2 [2.0 ABK] Utrata ciśnienia oleju Audi 80 ABK

Witam wszystkich Klubowiczów Forum audi 80. Mam na imię Piotr jestem również szczęśliwym posiadaczem audi 80. Moja przygoda z tą marką zaczęła się 10 lat wstecz ponieważ pierwszym moim modelem było &8222 CYGARO&8221 audi 100 C3 2.0 diesel. Bardzo fajny samochodzik z mocnym zawieszeniem niestety bolączką była głowica w tym silniku a że auto było leciwe ( byłem 7 właścicielem) więc

( TOPRAN ) wiem najtańsza ale skoro dawała lepsze ciśnienie od starej to może niech pozostanie może w tej smok się nie odkręci a ja nie będę musiał przeżywać kolejnego desperackiego poszukiwania przyczyny. Trochę mi zajmie teraz poskładanie wszystkiego do kupy i oby wszystko zaczęło tętnić życiem i cykać tak jak dawniej. Najgorszy jest ten kac moralny i ta myśl że moje audi

AUDI 80 [Coupe 2.0 ABK] Remont silnika

Witam wszystkich. Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami ostatnią naprawą w moim Coupe. Sprawa tyczy się niemałej sprawy a mianowicie generalki silnika. Zaczęło się 25.04 wracając z małego wypadu 20km od domu nagle audica straciła moc spadło ciśnienie oleju i pojawił się straszny klekot z bloku silnika. Troszkę spanikowałem i nie miałem pojęcia co się dzieje zegarek na wolnych

AUDI 80 B3 [80 B3 PM] Remont silnika - demontaż misy olejowej

Panowie. Odkładając od blisko roku remont mojej motorowni - dla nie w wtajemniczonych PM z 1989 roku przebieg 300k km. W silniku padły pierścienie olejowe. Otóż dzisiaj zdemontowałem głowicę. Natomiast pojawił się mega problem. Otóż chcę wyciągnąć tłoki ale kompletnie nie wiem jak się zabrać za demontaż misy. Przeszkadza tam konstrukcja sanek silnika i drążek stabilizatora .

Nie ma gazu. audica jest w stanie oryginalnym od kiedy wyjechała z fabryki w Ingolstadt w 1989 roku. Nawet silnik nie był nigdy wcześniej rozbierany . jaco80 powiem szczerze że nie chciałem ruszać sanek ze względu na moją fobię dotyczącą tych szpilek co ponoć się urywają jednak niewątpliwie spryskam te wszystkie nakrętki penetratorem tak na przyszłość jak bym wymieniał te wszystkie

AUDI 80 B4 [B4 TDI 1Z] Wymiana pierścieni tłokowych

Witam Szanowni Koledzy zamierzam wymienić pierścienie w silniku 1z wiadomoże głowicę trzeba zwalac więc uszczelka nowa to oczywiste.. a jak ze śrubami nowe czy te same zostają pasek rozrządu dam nowy bo podobno tak trzeba mimoże ma 25tyś km nie wiem tylko jakiej firmy i gdzie kupić te pierścionki bo ASO krzyczy 370zł za komplet pierścieni na jeden tłok acha jak już korby z tłokabi będą na stole może wartu wymienić też panewki korbowodowe

wymiana -w przypadku pozostawiania starych panewek KAŻDA MUSI WRÓCI NA SWOJE MIEJSCE I KAŻDA STOPKA STOPKA KORBOWODU RÓWNIEŻ. -ja przy wymianie zaopatrzyłem się w dwa komplety pierścieni (nominał i I-szy szlif) Nie mając średnicomierza cylinder mierzymy tak Wkładamy nowy pierścień na wysokość połowy cylindra i mierzymy szczelinę w zamku a wartości porównujemy z tym httpwww.audi80.plb4-1...ych-vt70187.htm

AUDI 80 B4 [80 ABK B4 115km] obrócona panewka

Witam i proszę o rade w mojej b4 obróciło panewkę i dostał wał w związku z tym zamierzam wymienić silnik. Chcę i proszę kolegów żebyście Mi doradzili czy wymieniać silnik czy części i jakie są koszty za pomoc z góry dziękuje.

No i rzeczy o których mało kto pamięta bo niektóre śrubki też trzeba obowiązkowo wymienić. Chociażby na korbowodach. Jest ich 8 i z kilku złotych robi się już troszkę. Chyba trzymające panewki główne nie wiem czy też nie trzeba wymieniać na nowe. Uszczelka miski plus nowa pompa (bo w starej zaworek redukcyjny nazbierał starej panewki). Jak podliczyłem wszystko miałbym drugie audi

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 korbowód

  • Korbowód korbowody 1,6 16v vw seat skoda audi - kalisz (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 8V TŁOK TŁOKI KORBOWÓD - Mstów Zawada Częstochowa (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 8V TŁOK TŁOKI KORBOWÓD - Mstów Zawada Częstochowa (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi