części samochodowe nanodatex

audi 80 korbowód

Samochody związane z zapytaniem audi 80 korbowód

Pytania i odpowiedzi: audi 80 korbowód

AUDI 80 B2 [2.0 ABK] Utrata ciśnienia oleju Audi 80 ABK

Witam wszystkich Klubowiczów Forum audi 80. Mam na imię Piotr jestem również szczęśliwym posiadaczem audi 80. Moja przygoda z tą marką zaczęła się 10 lat wstecz ponieważ pierwszym moim modelem było &8222 CYGARO&8221 audi 100 C3 2.0 diesel. Bardzo fajny samochodzik z mocnym zawieszeniem niestety bolączką była głowica w tym silniku a że auto było leciwe ( byłem 7 właścicielem)

Ciśnienie na wolnych ma dochodzić nawet do 2 barów. Albo pompa oleju skończyła swój żywot (stopień trudności tak na 5 w skali do 10). Obawiam się że mogły pójść panewki na wałku pośrednim (bo u mnie żadnego luzu poosiowego nie było). Obie rzeczy mają znaczący wpływ na ciśnienie oleju. Poza tym masz httpwww.google.comcse...leju&gsc.page1 Szukanie i czytanie nie boli.

( TOPRAN ) wiem najtańsza ale skoro dawała lepsze ciśnienie od starej to może niech pozostanie może w tej smok się nie odkręci a ja nie będę musiał przeżywać kolejnego desperackiego poszukiwania przyczyny. Trochę mi zajmie teraz poskładanie wszystkiego do kupy i oby wszystko zaczęło tętnić życiem i cykać tak jak dawniej. Najgorszy jest ten kac moralny i ta myśl że moje audi

AUDI 80 B4 [Audi 80 b4 ABK] stuki w silniku

Witam serdecznie. Mam pytanko co może być przyczyną metalicznego stukania w silniku jeżeli słychać te stuki pod obciażeniem(jak sie trochę zagrzeję) czyli na biegach dodając gaz w podłogę

Zapłon albo panewka na korbowodzie.

Nie chciałem żadnych jajec sobie robić. Zwłaszcza ze starszego stażem klubowicza ode mnie. A w swoim ABK miałem dwa przypadki panewek i oba były różne. Znaczy miały dwa różne objawy i dźwięki inne. Oto do czego doszedłem Pierwszy to podczas jazdy przy utrzymywaniu stałej prędkości z delikatnym przyspieszaniem na V biegu słychać było stuki. Ale stuki nie jak na Twoim filmiku tylko

Pompa prawdopodobnie się zmęczyła (dokładnie mógł się przytkać zaworek redukcyjny). Lepiej kupić pewną używkę niż zamiennik bo w krótkim czasie będzie to samo. Co do stukania obawiam się że to panewki korbowodowe. To znaczy jak będziesz robił pompę możesz odkręcić stopkę korbowodu i zobaczyć kolor (mają być szare). Jak pokazała się miedź na którejkolwiek od strony wału

Zobacz Tłoki, korbowody, pierścienie tłokowe do AUDI 80

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 - ABK ] dziwne stukanie przy odpalaniu...

Moj problem polega na tym ze zaraz po odpaleniu zimnego auta slychac dziwne stukanie ii swieci sie kontrolka oleju... zaraz po ruszeniu autem przestaje stukac ii kontrolka gasnie co to moze byc prosze oo pomoc...

Panewki na korbowodzie.Niedawno to przerabiałem.Jeśli przy utrzymywaniu obrotów ponad 2000 obrmin pojawia się taki dźwięk to na 100% panewki na korbowodzie. httpwww.youtube.comwatchv1OBQstJodds

AUDI 80 B3 [B3 NE] Wymiana panewek korbowodowych

Witam być może ktoś już to przerabiał i będzie w stanie mi pomóc. Chodzi mi o wymianę panewek korbowodowych w silniku 18 NE. Czy da się to zrobić od dołu silnika zdejmując miskę olejową Nie bardzo uśmiecha mi się wyjmowanie całego silnika bo po pierwsze nie mam gdzie tego zrobić po drugie wiąże się to z większymi kosztami. Z góry dziękuję za pomoc.

_________________Moje audi 80 Typ89 3A

Wszystko ok bo można to zrobić szybko tylko że jeśli korbowody miały dłuższy czas zbyt dużą wartość luzów to po skręceniu należałoby zmierzyć (średnicówką zegarową) owale jakie powstały w oczku korbowodu. Jeśli te wartości będą znaczne to po założeniu nowych panewek i przykręceniu stopy może się okazać że nie obrócisz wału gdyż na którymś korbowodzie się zaklinowało.

_________________2006-.....audi Coupe GT -110PS - httptnij.orgktdq -------------------------------------------------- 2010.....audi 80 1.9tdi (brak kata wolna odma egr out )- httptnij.orgktds ------------------------------------------------ httpforum.vwzone.plvi...Cnastareauta

_________________audi 80 B1 GTE by Archi Film o mojej audi Film deejay przymiarka do nowego filmu

AUDI 80 B4 [2.0 ABK] Audi 80 B4 ... Slychac wał na silniku

Witam mam problem z moja B4ka silnik 2.0 E 115km ABK... autko kupilem nie dawno pojezdzilem nim miesiac czasu i zaczelo glosniej chodzic... znajomy mechanik mi powiedzial ze to wal na silniku... zapytalem go ile kosztowaloby doprowadzenie silnika do ładu odpowiedzial mi ze nie oplaca sie tego robic lepiej kupic drugi silnik i przelozyc... co o tym sadzicie moze ktos poda orientacyjne koszty jakie

Nagraj ten dźwięk i wrzuć na forum możliwe że jedna z panewek korbowodu już się zużyła i "rzęzi".Ja za wymianę kompletu panewek łącznie z częściami zapłaciłem 300zł. I przeczytaj ten temat bo administracja usunie twoje zapytanie. httpwww.audi80.pl-zan...atow-vt9608.htm

AUDI 80 B4 [ Audi 80 B4 ABK 20 ] Czujnik stuku

Witam Moderatorów i doradców .Temat czujnik stuku w silniku ABK 2.0 115KM w audi 80 B4. W czasie kontroli silnika przyrządem VAG okazało się że czujnik stuku wyświetlił błąd. Elektryk go skasował i powiedział że nie wie czy silnik źle pracuje czy jest uszkodzony ten czujnik. W związku z tym proszę mi wyjaśnić jaki wpływ ma uszkodzony czujnik stuku na pracę silnika i co należy zrobić

W przypadku uszkodzenia czujnika spalania stukowego w silniku wystąpi spalanie detonacyjne. Sterownik silnika ECU nie zmieni kąta wyprzedzenia zapłonu i spalanie detonacyjne może doprowadzić do znacznego obciążania korbowodu tłoka oraz innych elementów. Będą występowały charakterystyczne stuki gdyż spalanie następuje nieprawidłowo z o wiele większą prędkością niż w przypadku prawidłowego wybuchu. Sprawdź czy czujnik reaguje na uderzenie w jego okolicy.

AUDI 80 B3 [ Audi 80 b3 1.8 JN] Prosba o zdjęcia...

Czy ma ktos z kolegów zdjęcia silnika 1.9 E SB kiedyś mój samochód miał taki silnik i nawet jest wpisany w papierach niemieckich ale poprzednik wymienił silnik na 1.8 JN. Chciałbym porównać oba silnik z wygladu. A może ktoś by mi opisał różnice między tymi dwoma silnikami. Napewno jakieś są pomijając oczywiście moc i pojemność. Ciekawy jestem czy gość zamienił na lepszy czy

18 jn ma 90KM montowany do 1991r httpimageshack.usphot...621429553.jpg 19 sd ma 113KM montowany do 1988r. httpimageshack.usphot...191690407.jpg Oba to wtrysk mechaniczny więc nie najszczęśliwsze rozwiązanie. Swoją drogą ciekawe czemu SD ma oznaczenie 19 skoro ma pojemność 1826 czyli 18l. Patrząc na ETKE SD ma natrysk oleju na denka tłoków inną uszczelke pod głowice (taką jak

AUDI 80 B4 [B4 ABT] głośne stukanie w silniku audi 80 90km

witam.jestem początkującym gościem tej strony i nie wiem czy w odpowiednie miejsce się wpisuje. Mam problem z głośnymi stukami w dolnej części silnika. nie mogąc wyjechać z zaspy nie ukrywam trochę moje autko dostało po gazie i w pewnym momencie zaczęło coś walić .straciła na mocy zaczęła palić się kontrolka oleju wiec zgasiłem silnik by sprawdzić czy jest olej. okazało się

Na 99% to panewka na którymś korbowodzie dosyc częsty przypadek

AUDI 80 B4 [Audi 80 B4 2.0 ABT] stukanie przy zwiększaniu obrotów

Witam posiadam audi 80 B4 od 9 miesięcy. Dwa tygodnie temu po raz pierwszy usłyszałem głośne stukanie pod maską w czasie jazdy - a precyzyjniej - przy zwiększaniu obrotów silnikajak samochód jest na biegu. Tłucze się gdzieś w okolicach silnika może nawet w samym silniku. Tego dokładnie nie wiem. Stukania nie słychać podczas jazdy na biegu jałowym. Na postoju gdy dodaje gazu też nic

Dźwięki ewidentnie dochodzą spod maski na wysokości silnika. Poczytałem tu i ówdzie o awariach silników i wydaje mi się że mogą to być - Zużyte panewki korbowodowe - regularne głuche stukanie najbardziej słyszalne jest przy gwałtownych zmianach prędkości obrotowej silnika. Częstotliwość proporcjonalna do obrotów wału korbowego. - Niewłaściwe luzy zaworowe (częstotliwość

AUDI 80 B3 [audi 80 B3 quattro 20 AAD] problem z silnikiem

Witam Wiem że już było sporo postów na ten temat ale nie moge znależc tego czego szukam. Otóż po remoncie silnik bierze olej około 05 litra na 1000km a nawet więcej. nie wiem czym to jest uzależnione czy od prędkosci czy od czego innego ale zaczyna mnie to wkurzac. Po 7 miesiącach od zakupu obróciło mi panewke na 4 tłoku i zrobiłem remont wymiana korbowodu wałupierścieni na wszystkich

AUDI 80 B3 [B3 1.8S] Po remoncie nie odpala.

Witam. Posiadam audi 80 B3 1.8 S oznaczenie silnika SF 88km gażnik keihin I instalacja pierwszej generacji.Autko po remoncie razem ze szwagrem je robiliśmy.Jaki problem audi nie odpala ani na benzynie ani na gazie.Kompletny remont głowicy planowanie docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy.Wymieniliśmy pierścienie oraz panewki korbowodowe.Uszczelki i płyny wymienione.Ustawiony rozrządzapłon

AUDI 80 [2.0 E ABK] Momenty dokręcania śrub w silniku PILNE

Witam wszystkich Jest to mój pierwszy post na tym forum więc WITAM WSZYSTKICH USERÓW FORUM audi 80 NO więc do rzeczy potrzebuję danych na temat momentów z jakimi dokręca się śruby w silniku ponieważ przeprowadzam mały remoncik i chciałbym się tego dowiedzieć Głownie chodzi mi z jakim momentem dokręca się stopki korbowodów na wale mam nadzieję ze ktoś wspomoże mnie tą cenną

"Dokręcać na przemian nakrętki śrub korbowodowych momentem 30nm po czym obrócić nakrętkę o ćwierć obrotu (90). " Ściągnij sobie książkę "Obsługa i naprawa audi 80" tam jest opisane jaką siłą dokręcać każdą śrubkę i nakrętkę. To właśnie z niej jest powyższy cytat.

AUDI 80 [2.0 ABT] potrzebne wymiary korbowodu audi ABT

Witam. Mam trochę nietypowe pytanie odnośnie korbowodów w silniku ABT a mianowicie dostałem do zrobienia projekt który polega na obliczeniu silnika w dowolnym aucie a że posiadam właśnie audi to nawet nie myślałem o innym .... ogólnie musiałem zrobić obliczenia cieplne silnika jego wymiary zrobić wykres indykatorowy zaprojektować układ olejenia silnika i najważniejsze obliczyć korbowód

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG]Stuki w silniku

Od paru dni mam problem po odpaleniu silnika jest cisza ale przy raptownym dodaniu gazu coś w silniku zaczyna stukać stukanie najbardziej słyszalne jest między 2 a 4 tyś obrotów.Pojechałem do mechanika który stwierdził że to panewka na wale korbowym i ż nie opłaca się tego naprawiać tylko wymienić silnik.Może ktoś miał podobny przypadek i wie co mogło sie popsuć bo wizja wymiany

haha wymienić silnik 45zł kpl panewek korbowodowych zrobiłem sam. U mnie zatarła się 2. Nic się nie bój zdemontuj zawieche z przodu włącznie z ramą ściąg michę rozkręć korbowody i wymień panewki. A jak przestanie stukać to wyślij mi porządną flaszkę

Jak dla mnie to trochę taka do du.. robota bo jak już mamy rozkręcone korbowody i chcemy wymienić panewki to szkoda nie zajrzeć jak wyglądaja pirścienie i tłoki i w miare potrzeby je zmienić takie stukanie to wcale nie musi oznaczać wytartych panewek bo zawsze mogą to być sworznie na korbowodach bo przecież nasze autka to nie jakieś tam nowe samochody i wątpie że przed nami ktoś zmieniał

Panowie czasami czytając posty to aż mnie skręca. Oczywiście nie trzeba zdejmować kołyski jednak wtedy trzeba manewrować kluczami aby dotrzeć do srub korbowodu. Po drugie fajnie jak sie czyta ze mechanik powiedział ze jak panewki grają to nalezy silnik zmienić a moze cały samochód od razu zmieńmy. Powiem tak a raczej napisze. 1- najlepiej jest ściagnąć cała kołyske bo wtedy jest

Super kotlecik. Wracając do tematu to również miałem klepanie silnika i wymiana panewek korbowodowych nic nie dała. Były już wyrobione sworznie tłokowe (pewnie łączenie korbowodu ze sworzniem). Jak silnik klepie to -którekolwiek z wyrobionych panewek bijąc w wał go wykrzywiło -wówczas sworznie tłokowe dostają niezły wycisk i je też przydałoby się zrobić -jak ktoś nie ma własnego

AUDI 80 B4 [B4 TDI 1Z] Wymiana pierścieni tłokowych

Witam Szanowni Koledzy zamierzam wymienić pierścienie w silniku 1z wiadomoże głowicę trzeba zwalac więc uszczelka nowa to oczywiste.. a jak ze śrubami nowe czy te same zostają pasek rozrządu dam nowy bo podobno tak trzeba mimoże ma 25tyś km nie wiem tylko jakiej firmy i gdzie kupić te pierścionki bo ASO krzyczy 370zł za komplet pierścieni na jeden tłok acha jak już korby z tłokabi będą na stole może wartu wymienić też panewki korbowodowe

-w przypadku pozostawiania starych panewek KAŻDA MUSI WRÓCI NA SWOJE MIEJSCE I KAŻDA STOPKA STOPKA KORBOWODU RÓWNIEŻ. -ja przy wymianie zaopatrzyłem się w dwa komplety pierścieni (nominał i I-szy szlif) Nie mając średnicomierza cylinder mierzymy tak Wkładamy nowy pierścień na wysokość połowy cylindra i mierzymy szczelinę w zamku a wartości porównujemy z tym httpwww.audi80.plb4-1...ych-vt70187.htm

AUDI 80 B3 [B3 1.8s] Stukanie w silniku . Pomocy

Od ostatniego czasu moje audi 80 b3 1.8s stało w bez ruchu (bez benzyny) z powodu mojego wyjazdu 2 tygodniowego ... Po powrocie przy próbie odpalenia go nie reagował chodził sam rozrusznik ... postanowiłem gaźnik spryskać Starterem ( Starter Fluid - czy coś takiego firmy variant) samochód odpalił od razu ... Przetrzymałem go na ssaniu przez kilkadziesiąt sekund aby się rozruszał silnik

Miałem to samo w B3. Jedna z panewek korbowodowych została przerobiona na papier. Wał jak i korbowód miały takie wyżłobienia że tłok walił o zawory. Nie wiem co było tego przyczyną ponieważ pozostałe panewki były w super stanie nie było też spadków ciśnienia oleju oraz obserwowałem podwyższoną temp silnika. Podejrzewam zatkany kanał olejowy w wale. Przerzuciłem wał od silnika

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK]nie pali na 4-y cylinder

mam taki problem nie pali na 4-y cylinder iskra jest ale jak by nie dochodziło paliwo bo świeca jest sucha i sprawdzałem na gazie jak i na paliwie.wymieniłem wcześniej kopułkepalec przewody WNsonde lambde na boschasprawdziłem tez rozrząd. instalacje posiadam sekwencyjną holenderska i nie spotkałem sie z czyms takim żeby padł dopływ gazu i benzyny do jednego cylindra naraz prosze o podpowiedzi

Z tymi korbowodami to nie przesada przypadkiem Nic mi nie wiadomo by w tych silnikach była takowa wada. Kompletny korbowód jest taki sam w ABK jak i w ACE - mocniejsza wersja 16V - 140 KM. Ciekawe w takim razie czy właściciele ACE tez się skarżą na "wychodzenie" korbowodu bokiem Nic mi też nie wiadomo by właściciele Golfów 20 GTI dla których ABK był pierwowzorem narzekali na korbowody. Jak sie nie szanuje silnika to takie przypadki się zdarzają.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG] Remont silnika

Witam.Od kilku tygodni przy zmianie biegów powyżej 2000obr słychać wyraźnie stukanie lub bliżej przypomina to charczenie kiedy ktoś próbuje wrzucić bieg bez sprzęgła na początek obstawiałem skrzynię ale okazało się że na jałowym powyżej 2000obr kiedy delikatnie zwiększam gaz słychać ten sam dźwięk.Ile może kosztować wymiana sworznia bądź całego tłoka i co należałoby

Moim zdaniem 100proc. panewka nie jest to jeszcze tragiczne stukanie ale musisz jak najszybciej zdjąć miskę i po kolei odkręcać korbowody może jeszcze nie jest źle i wystarczy zmiana panewek.Najczęściej jest to tylko na jednym korbowodzie. Jazdę dalszą eksploatację odradzam bo będzie dużo gorzej. A tu masz to samo w BMW. httpwww.youtube.comwa...featurerelated

no u mnie to samo było tak stukało 30 km jazdy ze stukaniem i dupa rozkręcam panewka cała zdarta resztki zostały tylko po niej korbowud przytarty od panewki i niegładki ale to pryszcz martwi mie ti że wał tam jak sie zdarła panewka to jaet taki jak korbowód zdartychyba że to reszti panewki się poprzyklejały i co z tym fantem zrobić chodzi o wałn no miskę najepiej wyjmie się jak odkręci

AUDI 80 B3 [80 B3 PM] Remont silnika - demontaż misy olejowej

Panowie. Odkładając od blisko roku remont mojej motorowni - dla nie w wtajemniczonych PM z 1989 roku przebieg 300k km. W silniku padły pierścienie olejowe. Otóż dzisiaj zdemontowałem głowicę. Natomiast pojawił się mega problem. Otóż chcę wyciągnąć tłoki ale kompletnie nie wiem jak się zabrać za demontaż misy. Przeszkadza tam konstrukcja sanek silnika i drążek stabilizatora .

Oczywiście że paneweczki oznaczone. Ponadto korbowody i stopki korbowodów odpowiednio oznaczone nadlewkami. Poza tym gdybyś widział moje ori panewki z 1989 roku to byś się chwycił za głowę bo wyglądają jak nowe podobnie jak czopy wału . Auto jeździło na 5W40 do 2004 roku później na 10W40 a mój "serwisant" palant wlał 15W40 Lotosa. Jak przeszedłem spowrotem na 10W40 po

AUDI 80 B3 [ 80 B3 1.8 JN] kapitalny remont silnika

Zwracam się z pytaniem co taki remont obejmuje mianowicie co się wymienia co szlifuje wymiany czego można uniknąć(czy warto cos pominąć) i ile takowy remoncik mniej- wiecej kosztuje

Dla mnie jak remont kapitalny silnika to -wymiana panewek głównych i korbowodowych -szlif wału -szlif cylindrów -wymiana tulejek i sworzni tłokowych w korbowodach oraz ich kątowanie -wymiana tłoków z pierścieniami -tulejowanie wałka napędu aparatu zapłonowego oraz jego szlif -wymiana pompy olejowej i wodnej -oczywiście wszystkie uszczelki nowe -naprawa kompleksowa głowicy(zawory

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8] jakaś dziwna substancja w filtrze

witam mam pytanie w audi 80 b3 z gaźnikiem i z instalacja gazowa. jest taki problem po zdięciu osłony filtra tej na gaźniku ( taka okrągła) zauwarzyłem jakieś dziwne coś jakby piana czy coś takiego kolor kremowy wydostaje sie to z rurki ktura prowadzi do klawiatury. powie mi ktoś co to jest i jak sie tego pozbyć

odma to jest inaczej odpowietrzenie silnika trzeba zdjac te gumowe przewody od klawiatury( nie wiem jak jest w tym silniku bo powinna chyba druga wychodzic ze skrzyni korbowodowej i kolo klawiatury powinny sie laczyc i isc do filtra tego okragłego jak tak jest to trzeba zdjac przewod tez ze skrzyni korbowodowej i oczyscic przewody(mocno przedmuchac)i powinno byc wszystko ok. dzieje sie tak szczegolnie zima jak ktos tam wogóle nie zaglada . jak cos to jestem na gg

AUDI 80 B2 [80 NG] Stuki w silniku

Mam pytanko Kiedy odpale na zimnym silnku jest wszystko ok czasami ale rzadko zagraja zawory przez sekund ale to ponoć normalne. Kiedy sie nagrzewa tak medzy 50 do 80 stopni zaczyna stukac tak do 2ooo obrotow i na wolnych obrotach. Kiedy osiągnie 90 stopni stuk przestaje cichnie i jest wszytko dobrze Co to morze być Prosze odpiszczie

To nie byly panewki głowne tylko korbowodowe. taki zestaw panewek korbowodowych kosztuje 80 zł zeby je wymienic trzeba tylkom zdjac miske olejowa. Taki maly stuka o taka glupote. A lepiej wymienic jak komus stuka bo moze narobic klopotu. Naprawa kolo 100 zl

Dziękuję za informację. PS. Chodziło mi o to czy w "główce" korbowodu czy w "stopie". Z opisu wnioskuję że to panewka "stopy" korbowodu. Pozdrawiam.

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Stukanie panewek

Witam serdecznie. Mam problem z audi a mianowicie non stop słychać stukanie tłoków tak jakby było za mało oleju. Dolałem 10-W40 do poziomu max a stukot nie ustępuje. W czym problem Domyślam się że może być to wina filtra oleju bo już bardzo długo nie był wymieniany. A i nie ma miesiąca żeby nie dolać 1-15 litra oleju..

Zwalasz miskę odkręcasz pompę oleju i potem po kolei stopki korbowodów. Od strony wału powinny być szare a jak są miedziane to znaczy są do wymiany. Jak nie ma żadnych otarć na wale ani wżerów i słyszysz tylko pukanie wymień jak najszybciej na nominał panewki zaopatrując się przy okazji w nowe śruby (bądź nakrętki) korbowodów i klucz dynamometryczny. Proces montażu panewek

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] wymiana tłoków oraz pierścieni. Pomocy

Witam wszystkich klubowiczów. Mam audi B4 2.0 115KM samochód ten to moja trzecia B4 w rodzinie . Problem polega na tym że w.w. model ma bardzo duży przebieg co sądzę po spadku mocy i dużym poborze oleju - 03l na 150km a nawet i więcej. Głowicę robiłem całą kapitalke i nic nie pomogło na cylindrach też już nie znać oryginalnych szlifów ułożonych poprzecznie lecz pionowe wytarcia

witam Moim zdaniem zrob remont bedziesz wiedzial co masz Mi silnik brał okolo litra na 1000 ( przebieg oryginalny 180 tys)i tak jezdzilem po pol roku zatarł sie (obrocilo panewke na korbowodzie). Po rozebraniu okazało sie ze wał nie nadaje sie do szlifu i korbowód do wyrzucenia. Kupiłem drugi silnik 20 3A za 250 zł z przebiegiam 280 tys ( w moim jest 20 AAD). Nie wlozyłem go Wziałem z

AUDI 80 B4 [ b4 abk 2.0] prolem z samoreglatorami

Witam mam takie pytanie dzisiaj w mojej audi bardzo zaczęło coś dziwnie pukać w silniku i nie wiem czy to nie są samoregulatory. czy wymienienie ich to duży problem trzeba je jekoś ustawiać czy tylko włożyć nowe i będzie dobrze i może ktoś wie jaki to koszt pozdrawiam)

Chwila a o jakich luzach na tłoku ty mówisz góra dół czy na boki Jeśli pod palcem tłok porusza się na boki to nie jest to tragedia (takie jest pasowanie tych elementów oczywiście w pewnych granicach) Jeśli jednak po lekkim przekręceniu wałem i ruchu powrotnym jeden tłok zaczyna cofać się z lekkim opóźnieniem niż inne to znaczy ze albo wyklepało na dole panewkę albo tulejkę w

Przed rozkręcaniem wszystkiego sprawdź gdzie jest luz czy pomiędzy czopem korbowodu a korbowodem czy na główce korbowodu pomiędzy tulejką a sworzniem tłoka.

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] Klekotanie silnika

Na początku witam wszystkich gdyż to mój pierwszy wpis na forum. Parę dni temu zauważyłem że silnik dziwnie klekocze. Pierwszy raz usłyszałem to we środę dziś (piątek) wydaje mi się że problem się pogłębił bo dźwięk dochodzi też do kabiny (choć być może po prostu teraz bardziej się przysłuchuję). Co bardziej niepokojące dziś w trakcie jazdy dosłownie na momencik zapaliła

Witam. Mam to samo. Klepie przy utrzymywaniu stałych obrotów na poziomie 2000 3000 rpm. No i tak niebezpiecznie jak schodzi z wysokich. Tutaj są linki httpwww.youtube.comwatchvQ9O1o0yRDVg httpwww.youtube.comwatchvntDgI9y91ws Głowica zmieniana (stara jak i ta druga klepią tak samo) Panewki przedwczoraj założone nominały Zapłon raczej dobrze ustawiony. Przy wymianie głowicy nic się

AUDI 80 B3 [Audi 80 B3 1.8S kompresor gażnik gaz]

WitamJestem z forum audi 80 założyłem do silnika 18 90 KM na gaźniku kompresor M45. Cała modyfikacja opisana jest na stronce www.audi80.pl-audi-80-b3-18s-kompresor ... 85775.htm W vw występują te same silniki więc pomyślałem że kogoś zaciekawi mój projekt. Mam kilka pomysłów co do dalszych przeróbek a konkretnie chodzi mi o silnik G60. Obecnie śmigam na doładowaniu 035 bara i stopniu

AUDI 80 B4 [20 B4 abt] dokręcenia głowicy

Witam. W niedługim czasie zamierzam zerwać głowiczke w mojej niuni i mam pytanko na ile NM w ostatnim cyklu dokrecania dokrecic ja i ile kosztuje jakas dobra uszczelka pod głowice oraz uszczelniacze bo na allegro nie moge znalesc do 2litrowej audi uszczelki pozdrawiam

Nie chodzi o zmianę długości lecz jako mechanik (lub kiedyś robiłeś z głowicami) powinieneś zauważyć że stare śruby lubią iść "miękko". A co za tym idzie one się skręcaja a nie dokręcają. Jest to normalne zmęczenie materiału bo są naciągnięte i pracują w dość wysokich temperaturach. Tyle tylko że w audi i o tym chyba pomyśleli bo zdarzyło mi się ukręcić starą

AUDI 80 B3 [B3 1.8S]Czy można wymienić silnik bez przeróbek

Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Mianowicie chciałbym wymienić silnik z 1.8S na wtrysku jednopunktowym na 2.0E. Czy da się to zrobić bez przeróbek Z góry dzięki za odpowiedź.

może tylko przypomnę ale w silnikach wkładanych do naszych pojazdów audi mają zmienią pojemność (od 1.6 do 2.0) przez skok tłoka wiec wystarczy zmiana wału korbowodowego i samych korbowodów tłoki pozostają te same lecz jak ma to wszystko ładnie hulać to trzeba i osprzęt silnika zmienić

AUDI 80 B3 [B3 1.8 S] Problemy po prawidłowym ustawieniu rozrządu

Witam. Trochę grzebałem w necie ale nie doszukałem mojego problemu chyba ze źle szukałem. Jeśli tak to mnie skorygujcie. Mam następujący problem Wymieniłem pasek rozrządu ustawiając go na znaki tak jak w necie. Po próbie odpalenia ustawiłem zapłon tak jak fabryka przykazała. Autko pali ale działa tak jak by na 3 z 4 garów. Sprawdzałem wszystko od rozrządu po przewody świece kopułkę

Witajcie wszyscy. Posłuchaj - jaco80 . Gdzieś kiedyś przeczytałem takie coś. Była tam mowa o wałku POŚREDNIM. Ustawienie koła tego wałka jest najważniejsze z całego rozrządu. Żle ustawione powoduje spotkanie się krzywki napędzającej pompkę paliwa ze śrubą korbowodu i wyniknie z tego drobna kolizja w postaci wypadnięcia korbowodu przez blok. Daje się to naprawić bardzo łatwo i w prosty sposób.Wystarczy wymienić silnik i po kłopocie. Dalej coś było o tym że większość silników w starych autach to składaki i że nawet silniki z pompką paliwa w baku a nie w bloku mogą mieć wałki pośrednie właśnie z tą krzywką i że w przypadku pochopnej roboty przy rozrządzie nieszczęście gotowe. Teraz pytanie czy w silnikach u audi-wolkswagen jest to możliwe ćzy tylko w innych markach.

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 korbowód

  • Korbowód korbowody 1,6 16v vw seat skoda audi - kalisz (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 8V TŁOK TŁOKI KORBOWÓD - Mstów Zawada Częstochowa (80.00PLN)
  • TŁOK KORBA KORBOWÓD AUDI 80 B4 2.0 16V DOHC - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 8V TŁOK TŁOKI KORBOWÓD - Mstów Zawada Częstochowa (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi