części samochodowe nanodatex

audi 80 filtr paliwa podgrzewacz b4

Samochody związane z zapytaniem audi 80 filtr paliwa podgrzewacz b4

Pytania i odpowiedzi: audi 80 filtr paliwa podgrzewacz b4

AUDI 80 [B4 1Z] głowica filtra i podgrzewacz paliwa

Witam szanowna ekipę audi. Mam taki o to dylemat i potrzebuję waszej rady. Z powodu tego że pokazały mi się pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym pomiędzy filtrem paliwa a pompą postanowiłem wymienić podgrzewacz wraz z uszczelką. Moje wątpliwości co do tego jak założyć oring wzbudził fakt że na króćcu w głowicy filtra tam gdzie przychodzi podgrzewacz jest podtoczenie. Właśnie

myślęże to nie ma żadnego znaczenia bo czy tak czy tak będzie swoje zadanie spełniał....po założeniu zaworka na głowicę oring i tak wejdzie w to miejsce ....

januszbin wlasnie o to chodzi ze nie wchodzi...

Ja najpierw zakładałem oring na obudowę i dopiero na to podgrzewacz bo inaczej oring się podwijał i nie dało się go równo zamontować.

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9TDI 1z] zapowitrzony filtr paliwa

witam. dziś zmieniałem filtr ropy. Wykręciłem stary zalałem ropą nowy skręciłem wszystko tak jak powinno być i samochód opalił od razu ale po chwili zdechł. Kręcę kręcę i nic. Tak jakby przepalił to co było w filtrze (ale tak szybko cały filtr ropy w około 15sekund) Bąble w wężykach z ropą widać. Jak już skończę kręcić to wracają one z powrotem do filtra ropy. Śruba

już wiem w czym problem. W nowym filtrze filtrON nie było oczywiście podgrzewacza ropy- nie mieli takich jak kupowałem i wkręciłem w nowy filtr korek spustowy (ten o dołu) z grzałką ze starego filtra. Uszczelka była kiepska więc wsadziłem uszczelkę od nowego filtra. Co się okazało. Zalany filtr silnik odpala bez problem i chodzi dopóki tego nie spala potem się zapowietrza i potem to

Witam dzis chcialem wymienic filtr paliwa a wiec poluzowalem obejme trzymajaco filtr zluzowalem i zdjalem jeden przewod paliwowy bo inaczej bym chyba niewyjal filtrano i po wyjeciu widze od dolu jakis przewodco sie po odkreceniu okazalo ze jest to podgrzewacznowy filtr jest bez podgrzewacza i z mniejszym otworem odplywowymczy da sie dokupic jakis inny filtr zeby wlozyc grzalke bo szkoda niemontowac

z dołu podgrzewacz jest z góry i działa na zasadzie powracającego ogrzanego paliwa Coś pokręciłeś a jeśli już odgrzewamy kotleta to po wymianie filtra jak później kręcimy nie odkręcać górnej śrubki do odpowietrzania bo paliwo się cofa i nigdy nie zapalimy

dokładnie tak to jest czujnik wody i jeśli jej poziom dojdzie do tych elektrod to miga ci kontrolka grzania świec. a wracając do problemu to zalej ponownie filtr i sprawdź jego szczelność od strony czujnika i od strony odpowietrzenia (zwłaszcza tam musi być dokręcone na 0) oraz na podgrzewaczu (wąż powrotu idzie przez biały zawór w filtrze pod tym zaworem jest oring) jak już wszystko

AUDI 80 B4 [B4 1.9tdi 1Z] Filtr paliwa

Witam Mam pytanie- czy w B4 1.9 tdi 1Z rocznik 94 oprocz filtra paliwa ktory znajduje sie pod maska jest moze jeszcze jakis dodatkowy filtr czy sitko gdzies na przewodach czy przy zbiorniku Pytam poniewaz jakis miesiac temu na mrozie przylapalo mi paliwo wiec wymienilem filtr i wszystko bylo ok az do dzis. a mianowicie po przejechaniu okolo 10 km samochod zgasl w czasie jazdy a w przewodach pojawilo

Chyba kolega nie wie jak jest zbudowany filtr paliwa w audi.Odkręca się i owszem ale filtr od głowiczki i te śrubki itp.są właśnie w głowiczce do której dokręcony jest od spodu właściwy filtr.Można sobie zakupić taki filtr nie rozkrecany jak w golfach np.a do audi wystarczy dokupić tylko dół bo głowiczka nie bierze udziału w filtrowaniu i znajdują się w niej króćce paliwowe i tzw.podgrzewacz jetta1911 napisała

To jest właśnie najsłabsza część głowiczki powrót paliwa pełniący jednocześnie rolę podgrzewacza niestety zrobili go z tworzywa i w mrozy lepiej przy nim nie grzebać .Jeżeli już to po nagrzaniu silnika

Panowie czy ktoś może próbował zakładać taki filtr np. od golfa III Tdi 1Z jeżeli tak to czy pasuje czy trzeba coś kombinować czy np. nie ma problemu z zamontowaniem tzw. podgrzewacza na tym filtrze.

AUDI 80 B4 [b4 1.9tdi] filtr paliwa

Witam Mrozy zmusiły mnie do wymiany filtra paliwa i tu zonk kupiłem nowy i wyglądał podobnie jak oleju (tak samo wkręcany) a stary w moim samochodzie 2 miesiącu temu kupionym był inny miał cztery wyjścia na przewody więc ruszyłem do sklepu wymienić na taki sam. W sklepie powiedzieli mi że ktoś to przerobił ponieważ sprzedali mi do audi zgodnie z katalogiem a ten stary jest z podgrzewaczem wstawiany do VW SEAT. Moje pytanie czy to naprawde przeróbka i po co ktoś to zrobił

Tak można to bez problemu przerobić usuwając górne mocowanie z podgrzewaczem. Ale są też takie na dwa wyjścia z podgrzewaczem. Ktoś chciał zaoszczędzić bo ten wkręcany jest droższy.

no ten co mi dali drugi taki jak był w samochodzie z podgrzewaczem kosztował 3 zł taniej to chyba nie opłaca się przerabiać dla takich pieniędzy

AUDI 80 B4 [80 B4 TDI 1Z] filtr paliwa..

Witam czy da sie jakos rozpoznacz czy filtr paliwa jest zabrudzony przypchany Bo nie wiem kiedy byl ostatnio wymieniany.. A jesli jest brudny to oczywiscie chcialbym wymienic no ale z drugiej strony po co kupowac jesli jest jeszcze okay..

Bez wyjęcia filtra z obudowy będzie bardzo ciężko spuścić wodę z odstojnika po odkręceniu zaworka należy potrząsnąć filtrem by cała woda zeszła. A ten kabelek o ktorym piszesz to zapewne zasilanie podgrzewacza filtra. podgrzewacz jest w gornej obudowie do ktorej pryzkreca sie filtr. Ja u siebie mam filtrona i wsyzstko gra

AUDI 80 B4 [B4 1Z] zamiana seryjnego filtra paliwa na inny

Zakładam nowy wątek gdyż nie znalazłem opinii na ten temat a mianowicie MUNIOR napisała Można sobie zakupić taki filtr nie rozkręcany jak w golfach Panowie czy ktoś może próbował zakładać taki filtr np. od golfa III Tdi 1Z jeżeli tak to czy pasuje czy trzeba coś kombinować czy np. nie ma problemu z zamontowaniem tzw. podgrzewacza na tym filtrze. Proszę o wasze opinie w tym temacie.

Dziś zmienialem filtr paliwa i wstawilem PP 838 mam zalożone nowe przewody i z zapasem wiec mi pasuje httpwww.autoczesci.biz...38-filtron.html na ori przewody styknie ten httpwww.autoczesci.biz...81-filtron.html Jak chcesz z podgrzewaczem to mozna taki httpsklep.abc-filter.plimagesWF%208217.gif httpwww.autoczesci.biz...n.html___SIDU

To było daaaaaawno temu teraz polecam coś takiego zamiast ori Uploaded with ImageShack.us filtr od Opla dti choć i spotykany w innych autach .podgrzewacz elektryczny z prawdziwego zdarzenia z wbudowanym termostatem włącza się przy temp.ok.5 stopni wyłącza przy ok.20 ciągnie prądu lekko powyżej 1 ampera wkład do takiego filtra od 18zł a sam filtr ok.50złno i najważniejsze pasuje w miejsce po ori ...Ori przy nim to tak jak fiat 126p i mercedes

Podepnę się pod temat. Munior jak wygląda sprawa z podłączeniem tego filtra od opla Czy tam potrzebne są jakieś dodatkowe złączki na przewody paliwowe (bo po zdjęciach to wychodzi że trzeba) i jeśli tak to jakie I jeszcze jedno pytanie - jak ma się sprawa z podłączeniem tego podgrzewacza Czy wystarczy podłączyć go pod 12V po stacyjce czy trzeba coś kombinować z przekaźnikami Z góry dzięki za odpowiedź.

My tu mówimy o filtrach do diesli z prawdziwego zdarzenia czyli z podgrzewaczami elektrycznymi a kolega proponuje jakieś fabrykopodobne badziewia których toporna i mało praktyczna konstrukcja powoduje same problemy że o braku mozliwości podgrzania czegokolwiek nie wspomnę

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Odpowiedni filtr paliwa

Witam Zmuszony byłem do wymiany filtra paliwa ale z racji tego że pod ręką był nowy filtr paliwa do Opla z silnikiem 1.7D założyłem właśnie ten filtr - średnica gwint odpowiedni różni się tylko długością jest krótszy. Wymieniać już teraz ten filtr czy mogę jeździć z takim filtrem Pozdrawiam

Na filtrach nie ma co oszczędzać. Na dniach trzeba będzie wymienić filtr paliwa w tym roku poszukam takiego żeby nie było w nim miejsca na podgrzewacz bo i tak mam odłączony.

AUDI 80 B4 [B4 1.9 TDI] filtr paliwa

Chciałbym sie upewnic czy filtr paliwa znajduje sie przy akumlatorze jak go wymienić

Nic nie musz rozpinac wystarczy odkręcic dwie śrubki mocujące podgrzewacz paliwa ( do niego dochodzi przewód powrotny i dalej idzie do zbiornika to ten który zaznaczyłeś na foto) odchylasz go i wyjmujesz filtr.

AUDI 80 B4 [B4 1.9tdi 1Z] Filtr paliwa - srubka

Witam chciałem się upewnić do czego służy ta śrubka na zdjęciu w dokręcanym korpusie na filtrze paliwa prawdopodobnie to odpowietrzanie ale nie mam pewności A jeśli odpowietrzanie to przy wyłączonym czy włączonym silniku się ja odkręca Jak przeprowadzić prawidłowo odpowietrzanie filtra i układu paliwowego filtr-paliwa.jpg

To jest po prostu śrubka odkrycie Screen z ETKi wraz z numerem i wymiarem oringu pod podgrzewacz myślę że się przyda

AUDI 80 B4 [B4 1Z 92] Ciężko Pali po długim Postoju (Dawka paliwa)

Witam wszystkich Jestem nowym posiadaczem audi 80 19 TDI A mianowicie mam taki problem. Moje audi zawsze z rana odpala od strzała Świece zawsze się załaczają nawet przy najwiekszych mrozach. Problem się zaczyna gdy autko trzeba odpalić po np. 8 godzinach postoju ( gdy jestem w pracy) takim dłuższym postoju. Gdzie temperatury wahaja sie teraz 2 do 6. świece się wtedy nie załączaja wogule

Takie rzeczy to tylko w erze Nie ma czegoś takiego w naszych TDI -kach jak automat czy przekażnik zwiększający dawkę paliwaDawka rozruchowa i normalna jest ustawiona w ecu a można ją zmienić w pewnych granicach Vagiem w adaptacjach .Czujnik temperatury który odpinasz informuje ecu o tym jaką temp.ma silnik i w zależności od tego grzeją (lub nie)świece i podawana jest mniejsza lub większa

AUDI 80 [B4ABTBLPG] Nie odpala po spaleniu i naprawie elektryki

Mamy audi 80 B4 2.0 BLPG 90KM ABT silnik Instalacja GazowA Lovato i ponad Tydzień temu gdy uruchomiłem tylko silnik i wyjezdzałem z Parkingu nagle zaczeło strasznie smierdzieć i dymić spod maski i spod kierownicy wiec zgasiłem szybko silnik wysiadłem i odłaczyłem Plusową kleme z Akumulatora. Efektem były potopione izolacje na prawie wszystkich przewodach które idą od Sterownika Komputera

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9TDI 1z] Zapowietrzanie układu zasilania

hej juz mam dosc tego ciagłego zapowietrzania sie układu zasilania pompy wtryskowej.Rano ciezko jest zapalic silnik.Trzeba dlugo krecicczasem łapie ale zaraz gasniepotem jak juz zapali chodzi extra.W węzyku od filtra do pompy leca bombelki powietrzaale nie cały czas.Jak ostrzej go przebutuje to jest na chwilke ok potem znów wraca.Zmieniłem juz uszczelke pod podgrzewaczem.Myslałem ze juz wszytsko

witam rozwiazałem wkoncu ten problem zapowietrzania sie ukladu zasilania pompy wtyskowej.Po wielu kompbinacjach sie udało.Najpierw zmieniłem jeszce raz uszczelnienie podgrzewacza paliwa.w garazu na wolnych obr i po krótkim przebutowaniu niby wszytsko było ok.Wyjechałem wypróbowac i po powrocie znów to samobomble w wezyku od filtra do pompy szły jeszcze bardziej.Po zgaszeniu silnika wszystkie

witam i odgrzewam znów ten watek gdyz zapowietrzanie powróciło.Auto stało 3 dni nie palone.Zeby je odpalic wyżyłowałem 2 aku i nie odpalił(temp na zewnątrz ok 0stwszytskie swiece zarowe nowe)opdalił dopiero jak dałem mu paliwo wężęm z bańki 5-cio litrowej pomijajac filtr paliwa.Po odpaleniu wjechałem do garażu i zabrałem się za robote.Wymieniłem wszytskie węże gumowe od filtra

AUDI 80 B4 [b4 1.9tdi 1Z] zimny odpala a ciepły nie.

Witam Mam problem z moim 1Z -teraz są mrozy po -20 stopni i zimny silnik odpala bez problemu -na początku przez pierwsze kilka sekund rzuca nim jak starym traktorem ale potem ładnie równiutko pracuje. Przejadę nim jakieś kilkaset metrów gaszę go zaprowadzam dzieci do szkoły wracam i wtedy jest problem -muszę porządnie -po kilkanaście sekund albo i dłużej nim pokręcić żeby raczył zaskoczyć. Świece wtedy się nie załączają. Od czego zacząć Pozdrawiam Andrzej

Jak juz zamarza co przy obecnie panujacych mrozach się zdarza to raczej na odcinku z filtra do pompy parafina staje na papierze właśnie w filtrze i mamy tzw.blokadę zimnego filtra ...ze zbiornika do filtra mało prawdopodobne bo sitko w smoku ma dość spore otwory ...co nie znaczy że nie zrobił sie na sitku korek z parafiny łatwo sprawdzić zaciągając paliwo bezpośrednio ze zbiornika i łatwo

AUDI 80 B4 [b4 1z 1.9TDI] ciezko pali po postoju...

Witam. Zaczela sie zima spore mrozy i moj tedek ma problemy z odpalaniem po dlugim postoju. Przy dodatnich temp. jedno podgrzanie swiec i palil. Od kiedy tem. coraz nizsze juz jest gorzej ale dzis po 8 godzinnym postoju na -18C myslalem ze nie odpale. 3 razy grzalem swiece dlugo krecilem i nie odpalildruga pruba odpalil z wielkim wysilkiem. Kontrolka od swiec swieciniby w porzadkupaliwo nie marznie. mozliwe ze to jednak swiece wadliwe

podgrzewacz na filtrze sprawdża najlepiej od razu wymień pod nim oring No i trochę pojadę po twórcach tego wynalazku.Nie wiem kto nazwał ten patent podgrzewaczem bo niby nie puszcza paliwa do zbiornika tylko z powrotem do filtra i tak ma podgrzewać ale żeby coś podgrzał przy -10 to wręcz niemożliwe .W innych markach wymyślili podgrzewacze z prawdziwego zdarzenia albo elektryczne albo wymiennikowe

załóż bezbarwny wężyk przed filtrem i spróbuj zaciągnąć paliwo ze zbiornika jeśli po chwili zaciągniesz paliwo to znaczy że tam nie łapie lewego powietrza często ulega pęknięciu wężyk między filtrem a pompą lub łapie lewe powietrze tzw. podgrzewaczem albo jest dziurawy wężyk powrotny lub filtr paliwa zamarzł

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] Silnik się dusi po zmianie filtra.

Witam wszystkich zalogowalem sie na forum ponieważ mam dość duzy problem z moim B4 wiec problem wyglada nastepująco postanowilem zmienic filtr paliwa poniewaz ten juz teoretycznie wymagal wymiany. sprawa prosta odpinamy stary filtr zalewamy nowy zalewamy przewody podpinamy tak jak poprzedni powinien sam sie podpowietrzyc i po zabawie. problem sie pojawil gdy nowy filtr zostal podpiety mianowicie

Hmm. Prawde mówiąc nie mam pojęcia jak w b4 jest to rozwiązane. Najlepsze są przewody przezroczyste opaski i wtedy widać w którym miejscu pojawia się powietrze. Wydaje mi się że masz filtr z podgrzewaczem i może tam dostaje powietrza. Na Twoim miejscu skupił bym się tylko na odcinku pomiędzy wężykiem którym paliwo wchodzi do filtra z baku (tu przy filtrze) a pompą. Może wężyki są stare i pod wpływem paliwa stwardniały i już nie przylegają tak jak powinny. pozdrawiam

AUDI 80 B2 [80 B4 1Z] Prośba o analizę logów

Witam Mam problem z autem i nie mogę dojść co jest powodem. Mianowicie ECU jest zaczipowane (nadworny tuner ) pompa AFN głowiczka 11 mm wtryski 210 pół roku temu dostały nowe końcówki (wczoraj były na maszynie i rozpylają super ciśnienia trzymają) turbo T2. Brak kata EGR zaślepiony. Problemem jest ogromne dymienie nawet na niskich obrotach i lekko wciskanym pedale akceleratora jest tak

U mnie nie ma problemu z temperatura 95 jak dojdzie to max ogolnie 90 trzyma teraz jak upal i jazda do pracy w 4 osoby przy predkosci okolo 120 kmh i czasem zdarzy się coś na drodze ze trzeba wyprzedzić to jedziemy i ze 160 podczas wyprzedzania. Misiekdzwon - Może masz Ori filtr paliwa z tym podgrzewaczem i tez bedzie wyższa temperatura paliwa u mnie powrót jest z pompy do zbiornika. A z dymem

Fakt mam ten podgrzewacz ale on nie powoduje nagrzewania się paliwa do takich temperatur. Wężyk od przelewu idący do filtra jest bardzo gorący a wąż od zasilania pompy jest letni. Sądzę że cały proces przegrzewania paliwa dzieje się w pompie. Coś mieli to paliwo i taki efekt. Zrobiłem logi 004 grupy httpvaglog.rtnet.plmisiekdzwon_133375.html Widać że actual nie nadąża za Specified

AUDI 80 B4 [b4 1Z] problem duzo powietrza w przew.paliwowych

cześć mam taki problem związany z dużo ilością powietrza jest tych bąbelek naprawdę sporo w przewodach paliwowych które sa doprowadzone do filtra paliwa czyli doprowadzający i od. filtr paliwa wymieniony 2 dni temu i nic i juz od długiego czasu silnik nie chodzi mi równo na wolnych obrotach po prostu jag by chyba to powietrze go przymulało ale tez słyszałem ze kolo pasowe albo ze trzeba

Z tego co napisałeś to czepiałbym się filtra paliwa może nie tyle filtra co opasek na przewodach na nim. Czy przy wymianie filtra wymieniałeś oring na podgrzewaczu paliwa (takie białe przykręcone dwiema śrubkami do podstawy filtra paliwa). Jeżeli nie to go wymień bo to dość częsta przyczyna pęcherzyków w przewodach paliwowych.

proponowalbym Tobie przy wymianie opasek obciac tą czesc przewodu na ktorej były zakrecane opaski pod warunkiem ze Ci starczy przewodu i wtedy założyć nowe opaski. Tą głowiczke filtra porządnie zakreciłeś bo moze i tamtedy tez łapać powietrze lub przez ten niby podgrzewacz. Nastawnik to jest górna część pompy wtryskowej. u mnie zamontowany jest taki filtr paliwa httpwww.autoczesci.biz...38-filtron.html

AUDI 80 B4 [80 B4 TDi 1Z] diagnoza pomocy

Moje autko zaczyna nieco wpadać w wibracje przy przyśpieszaniu na piątym biegu czytałem inne podobne posty ale wiadomo przyczyna może być różna zamieszczam moje wyniki z VAGa może ktoś zdoła odczytać co jest nie tak dodaję że wyskakuje mi bład 00550 początek wtrysku zły tylko czy napewno Nie chcę aby jakiś mechanik mnie naciągnął z braku mojej niewiedzy ale i tak spodziewam się

filtr paliwa wymieniłem stary był czysty. tylko ze jak kupiłem nowy filtr jakiejs niemieckiej firmy to nie mogłem w niego wkrecic podgrzewacza paliwa w filtrze wiec założylem filtr bez niego. narazie pali ladnie zobaczymy jak przyjda mrozy.

AUDI 80 B4 [80 B4 tdi 1Z] Szarpie na niskich obrotach odcięcie na wys.

Witam wszystkim jestem tutaj nowy. Jakiś tydzień temu kupiłem audi B4 TDI 90km avant. Niby wszystko było dobrze. Pierwsza trasa i auto np. na piątym biegu przy 120kmh gdy próbuje przyspieszać jest takie jakby odcięcie koniec mocy więcej nie chce jechać. Tak samo jest na 4. i 3. Na niskich obrotach auto strasznie szarpie karoseria urywa się od reszty dziwne że na jeździe próbnej dany problem

No w przyszłości napewno coś się pobawię [ Dodano 2012-02-21 2223 ] Witam kupiłem właśnie zamiennik filtra paliwa filtron z miejscem na podgrzewacz. Po zamontowaniu lapie powietrze lewe. A bez to pali chodzi. Ale czy mozna bez niego jeżdzić I jak wogle ma się to do spalania Podłączyłem nadmiar bezpośrednio do zbiornika...

AUDI 80 B4 [1z b4 1.9tdi] pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych

witam W mojej 80 w przewodach paliwowych jest sporo pęcherzyków powietrza mam problemy z odpalaniem silnika. Wymieniłem wszytki przewody paliwowe które są pod maską ponieważ były juz w złej formie ale to na nic nie pomogło. Gdzie może jeszcze zapowietrzać się układ paliwowy Gdzie szukać przyczyny

filtr paliwa dawno wymieniałeś Nie cofa się przypadkiem paliwo spowrotem do baku U mnie powietrze łapał przez uszkodzony oring na podgrzewaczu paliwa bardzo częsta usterka. Dlatego przy każdej wymianie filtra paliwa powinno sie wymienić ten oring dla świetego spokoju. Sprawdz może u Ciebie też jest ten sam problem. Do wyłapania ewentualnych nieszczelności pomocna a raczej niezbędna jest pompka tzw gruszka dostępna na allegro czy też w sklepach motoryzacyjnych.

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Gaśnie wskazania temperatury cieczy

Witajcie. Po mniej lub bardziej pomyślnych bojach z zagazowaną B3 SF przyszedł czas na B4 1Z automat. Rocznik 94 (w zasadzie 93). Moc niby ta sama 90 kucyków ale SF jakoś chętniej jeździł.. A że to mój pierwszy traktor to mam pytanie Jak powinien zachowywać się w B4 1Z termometr od wody W benzyniaku to po odpaleniu szedł do góry przez jakieś 5 km potem lekko opadał (duży obieg) i

Ostatnio tez miałem problem z odpalaniem auta a jak zapaliło to pochodziło z 5 sekund i zgasło a potem wcale nie chiało zapalać U mnie problemem był oring pod podgrzewaczem paliwa znajduje się on na obudowie filtra paliwa. Wymieniełem i zero bąbli Przy każdej wymianie filtra paliwa zalecana jest wymiana tego oringa jeśli tego nie zrobiłeś to wymień go może akurat masz to samo co u mnie. mariusz8282 napisała

AUDI 80 B4 [b4 1z] tdi słaba moc

Witam. Jestem nowy na forum jednak wiem że podobne tematy były poruszane mechanikiem nie jestem[dopiero sie douczam..sam] więc czasami ciężko mi zrozumieć o czym panowie piszą. Mam taki problem z 80tką 1.9 tdi silnik 1z na boshu. Jak rusze dynamicznie to autko idzie ale tak w okolicach 3500 obrotów pedał w podłoge a on jakby chciał a nie mógł. poza tym na każdym biegu przy spokojnej

no właśnie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa nie mam sie na razie jak rozpędzić by sprawdzić czy pomogło ale powietrze widziałem w rurce z podgrzewacza właśnie i dziś mimo że solidnie poskręcałem wydawało mi się że nadal są bąbelki ale było już szarawo i mało widziałem jutro zajrzę raz jeszcze. A jeśli chodzi o oring przy rurce od podgrzewacza to gdzie on ma być bo w sumie chyba

AUDI 80 B4 [80 B4 19TDI 1Z] Szarpanie podczas jazdy

Mam problem z audi80 b4 1.9tdi. Podczas jazdy na wyzszych obrotach czasami odczuwam nagłe szarpniecie. Czy przyczyną mogą być pęcherze powietrza w ukladzie paliwowym które czasami się pojawiają i jak ewentualnie można wykryć taką nieszczelność Czy takie szarpnięcia są bardzo niebezpieczne ( Jeśli chodzi o filtr paliwo to świeżo wymieniłem) Prosze o pomoc

ja przyglądałem się tez i u mnie również idą w regularnych odstępach czasowych pęcherzyki powietrza ale u mnie nic nie szarpie. Wszystko pracuje normalnie. Myślałem że tak to ma być z tymi pęcherzykami... ale skoro twierdzicie że nie to chyba również powinienem się tym zainteresować zacznę od sprawdzenia tego oringu przy wymianie filtru paliwa wraz z podgrzewaczem.

AUDI 80 B4 [Audi B4 19 Tdi 1z] Czujniki od czego

Witam mam pare problemów które dotycza komory silnika mojej b4 jest to nowy nabytek i pierwszy mój diesel wczesniej było b3 18 pb i lpg znalazłem taka wtyczke niedaleko filtra paliwa do czego jest bardzo podobna do tego od płynu chłodniczego 2 piny ale inny kolor. kolejna rzecz to urwana wtyczka do kolejnego czujnika płynu chlodniczego z prawej strony wkręconego jakby w smoka podejrzewam że

No widać bo narzeżbił .... wsadził jakiś czujnik temperatury z wtyczką jaka na pewno nie występuje w orginale ...druga wolna wtyczka jest od czujnika wody w filtrze paliwa choć niektórzy twierdzą że to od elektrycznego podgrzewacza paliwa takowy niestety nigdy nie występował w tym aucie w orginale

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Jednorazowy problem z odpaleniem silnika

Witam jakiś czas temu miałem jednorazowy problem z odpaleniem samochodu. Dzień wcześniej chciałem sprawdzić czy wentylatory działają na pierwszym i na drugim biegu. Zdjąłem wtyczkę włączyłem zapłon i zmostkowałem na chwile. Wentylatory działały jak trzeba więc wyłączyłem zapłon założyłem wtyczkę z powrotem i poszedłem do domu. Na drugi dzień musiałem dość długo kręcić

podgrzewacz jest chyba u góry a ten czujnik na dole to chyba do wykrywania wody w paliwie. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę ) No więc też myślałem że od spodu zaciąga powietrze ale powinno być tam mokro wtedy a jest sucho. Sprawdzałem przed odpaleniem jak i po dłuższej pracy silnika. Poza tym 3 miesiące temu wymieniany był filtr paliwa więc i uszczelka nowa i nie powinna puszczać. A da się bez wyciągania filtra dokręcić trochę ten czujnik Jaki tam jest klucz

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1z asv] chip porada

Witam was chcial bym sie deko proadzic silnik znacie wyczyszczony dolot wolna odma zaslepiony egr powiedzial bym iga mialem kiedys problem z wtryskiem sterujacym i trafily mi sie wtryski ASV w dobrej cenie co sie okazalo po tem w dobrym stanie plan jest na czipa kostrz sugeruje ze LEPEIJ bylo by kompa 16bit nie ukrywam ze tez m.in chodzi mi o kase planow wiecej nie mam co do silnika gdzie dylemat zastanawiam

Miałem tez delikatne powietrze w paliwie wiec filtr ori zostal zastąpiony chodzi mi o ten powrót paliwa z pompy do filtra tzw podgrzewacz lubi tam pod oringiem zassac powietrza troche.

AUDI 80 B4 [B4 tdi 1Z] do czego powinna byc podlaczona kostka ze zdjec

Witam do czego powinna byc podlaczona kostka ze zdjecia

podgrzewacz płynu to i owszem a paliwa w 1Z nie spotkałem choć można założyć z innego auta czujnik poziomu wody w filtrze paliwa.jpg

AUDI 80 B4 [B4 TDI] Zapowietrzony Silnik

Witam wszystkich. mam taki oto problem mam gdzies nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i moj ojciec postanowil ja zlikwidowac kupilem nowe węże i zaciski powymienialem wszytko co sie dalo przy filtrze paliwa zmianilem ten plastik co idze do niego powrot i to dalej nie bylo to. Ojciec wiec wyjął filtr i wylal zawartosc z osadem wlozyl i go nie zalal ropa.... odpalil na suchym i najwidoczniej silnik

Częstym sprawcą jest powrót paliwa (podgrzewacz )ten plastikowy króciec no może nie tyle on co oring który uszczelnia go w filtrze.Jak juz wszystko sprawdziłeś to sprawdż przewody pod autem od zbiornika do filtra .

AUDI 80 B4 [b4 TDI 1Z] Prośba o pomoc

witam Jest jakis kolega z pomorza z Vagiem który za drobną opłata dokonałby diagniostyki mojej B4 chodzi mi o ustawienie silnika bo słabo mi odpala dziś rano było 5C odpaliła po dziesięciu sek kręcenia.nie wiem co mam robić a mrozy się zblżają

a mi odpalal po 20 s krecenia silnika przyczyna- niedokrecone opaski na wezykach i zle dokrecony podgrzewacz w filtrze paliwa i sie zapowietrzal filtrp

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi