części samochodowe nanodatex

audi 80 czujnik temperatury powietrza silnika

Samochody związane z zapytaniem audi 80 czujnik temperatury powietrza silnika

Pytania i odpowiedzi: audi 80 czujnik temperatury powietrza silnika

AUDI 80 [1.8 PM] czujnik temperatury powietrza

Witam. Mam proźbę czy ktoś mógłby podać numer katalogowy czujnika temperatury powietrza z silnika 1.8 PM (ten na wtryskiwaczu) nigdzie nie mogę tego znaleść ani kupić u mnie nie ma żadnych numerów na tej części.

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] czujnik temperatury powietrza zasysanego

witam mam pytanie czy w ABK czujnik temperatury powietrza zasysanego ma duży wpływ na prace silnika

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do AUDI 80

AUDI 80 B4 [B4 TDI] Uszkodzony czujnik temperatury powietrza dolotowego

Od niepamiętnych czasów pojawia się sporadycznie błąd czujnika temperatury powietrza w dolocie. Jakie mogą być "namacalne" objawy uszkodzenia tego czujnika Czy ktoś miał z Was taki problem Czy ten czujnik może być niesprawny a różnicy w jeżdżeniu nie ma żadnej Czemu tak naprawdę służy ten czujnik w silniku (poniżej N75) Mam na myśli taki czujnik httpmoto.allegro.plvw...1196157926.html

Czy szarpanie silnika podczas przyspieszania może być konsekwencją uszkodzonego tego czujnika Co będzie jak odepnę kostkę od tego czujnika i spróbuję jeździć Notlauf

AUDI 80 B4 [80 b4] problem z climatronic

witam. mam taki problem włączam klime gwiazdka na wyświetlaczu się świeci a co jakis czas słychac jakis przekaźnik i czuć że sprężarka włącza się tak może co 10-20 sekund. strasznie to wkurza wsumie nie zdąży schłodzic. nie wiem jak to zdiagnozować vaga nie podłączę bo to auto po swapie z 2.6 na 2.8 30v i złącze diagnostyczne nie jest jeszcze podłączone. macie jakies pomysły

Interesują Cię błędy - czyli wartości pokazywane po wejściu w 01 01 - Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC) Jeśli będzie ich więcej będą się zmieniać same - trzeba spisać i rozpoznać - poniżej rozpiska skopiowana z innego forum "Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się

AUDI 80 B4 [B4 ABK] co to za błąd 00535

00535 czujnik pierwszego uderzenia co to jest i jak sprawdzić blad.jpg

268 Elektrozawór 6 - N93 269 Zawór wylotowy ABS tył-N104 270 Elektrozawór 7 - N94 273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133 274 Zawór dolotowy ABS lewy tył - N134 275 Zawór wylotowy ABS prawy tył -N135 276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136 277 Zawór dolotowy wylotowy ABS lewy przód - N137 278 Zawór główny ABS-N105 279 Zawór 1 blokady mechanizmu różnicowego - N125 280

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8 PM]brak czujnika temperatury.

Mam nastepujacy problem Moje auto znam juz dlugi czas poniewaz wczesniej jezdzil nim moj ojciec (ktorego interesowalo tylko "lac i jezdzic"). Problemow z silnikiem nigdy nie bylo i w zasadzie dalej wielkich nie ma ale... Odkad ja posiadam to auto postanowilem sie wiecej o nim dowiedziec czyli poczytac dokladnie o silniku. Mam (zreszta pewnie jak kazdy ) ksiazke audi 8090 Reguluje i naprawiam.

"Znalazlem w tej ksiazce zdjecie silnika z ukladem Mono-Motronic i tam z prawej strony glowicy jest trojnik z trzema czujnikami (dwa podlaczone z gory(1)(2) i jeden z dolu(3)) (1)-wylacznik termiczny ukladu podgrzewania zasysanego powietrza(...)" tzn o co chodzi co dokładnie robi ten czujnik

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM] Czujnik temperatury zasysanego powietrza.

Czy padnięty czujnik temperatury zasysanego powietrza na wtrysku ma wpływ na pracę silnika na LPG Jakie mogą być objawy uszkodzenia takiego czujnika Na czujniku jest nieskończona rezystancja chociaż przy sprawdzaniu błędów nie pokazuje uszkodzenia czujnika. I jeszcze jedno może głupie pytanie Czy da się ten czujnik zastąpić innym Ten dedykowany kosztuje aż 150 PLN. Może wstawić jakiś inny czujnik o podobnej charakterystyce i podpiąć do ECU

czujnik temp pow zasysanego daje info na "chłopski rozum" ile tlenu wpada do silnika im chłodniejsze tym wiecej tlenu i odwrotnie szczegółnie jest to wazne w fazie nagrzewania silnika. Przy pracy na LPG to nie ma żadnego wpływu wiec musiałbys szukac gdzies indziej co sie dzieje. Labiel to widocznie masz uszkodzony czujnik ze daje cały czas taka sama temp dolotu.

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK "LPG"] wielkie spalanie-brak mocy- wys

Witam wszystkich forumowiczów jestem nowy i szczerze nie wiem czy jest taki temat w którym powinienem pisać ale mam taki problem i potrzebuję porady mam silnik 20 moja bestyjka zaczęła mnóstwo palić i zrobiła się o wiele słabsza na gazie na paliwie nieznacznie ale też ze względu na to że ma już 18 latek zdecydowałem się zrobić remont silnika. Silnik był kompletnie rozebrany wszystkie

Jezeli to nie stanowi problemu to podepnij spowrotem instalacje gazowa zrob regulacje zobacz czy silniczek krokowy gazu dobrze reaguje na wskazania sondy lambda jezeli tak to pojezdzic i sprawdz spalanie. Jezeli spalanie spadlo na gazie wiele to wykluczy przedewszystkim caly uklad zasilania benyzna (wtryskiwacze przeplywomierz i.t.p). jezeli na gazie dalej bedzie spore spalanie tak jak na benzynie

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM] Głośna praca silnika.

Pojawił się u mnie taki problem. Mianowicie silnik w ciągu krótkiego czasu zaczął głośniej chodzić. Na biegu jałowym wydaje się ok ale przy przyśpieszaniu jest w kabinie o wiele głośniej niż było... Niedawno zmieniałem filtr powietrza ale to raczej nie ma wpływu. Zauważyłem ze mam przerwaną metalową rurę idąca do obudowy filtra bodajże z kolektora wydechowego. Ale nie sądzę

AUDI 80 [19 TDi 1Z] Błyskawiczne osiąganie wysokiej temperatury

Witam ponownie Z góry zaznaczam że problemu który opiszę nie ma nigdzie ani tu na forum ani u Wujka Google. Problem w mojej maszynie jest taki że przy delikatnej jeździe temperatura wody w układzie chłodzenia oscyluje w granicach 90 stopni C czyli normalność. W momencie gdy zechcę wyprzedzić jakiś pojazd czy poprostu chcę pojechać szybciej temperatura wzrasta do około 95 stopni czasami

duża ilość paliwa może spowodować że to paliwo w denku może również zbyt mocno oddziaływać w poprzek tłoka próbując go rozerwać. Należy pamiętać że tłoki są z ALU i też nie wytrzymają nie wiadomo co. Jestem świeżo po wymianie pierścieni w swoim 1Z dla odprężenia silnika (chips) dałem uszczelkę z 3-otwarkami i zaczęła się jazda. Póki co dymi mi na czarno koło 2800

AUDI 80 B4 [B4 ABK 2.0 E gaz] szarpanie na benzynie na gazie ok...

Witam szukałem w wielu wątkach i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem dlatego postanowiłem założyć nowy... audi bardzo dobrze się sprawuje na gazie[Gaz LANDI 2005] natomiast na benzynie chodzi dobrze tylko zaraz po odpaleniu jak pracuje na ssaniu później się dławi szarpie silnikiem.... obroty się wahają od 1000-800 lub nawet sam zgaśnie jak chce jechać to zdarza

wielkie dzięki za odpowiedź dziś sprawdziłem autko Vagiem i mam 4 błędy 00522 czujnik temperatury chłodziwa silnika &8211 G62 00523 czujnik IAT &8211 temperatura wysoka &8211 obwód niski &8211 G42 00525 O2 czujnik &8211 niskie napięcie &8211 G39 00552 czujnik poziomu przepływu powietrza (czujnik pozycji) &8211 G19 czujnik temperatury chłodziwa silnika - to ten niebieski czujnik

AUDI 80 B4 [b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika

mam problem po rozruchu mojego autka. Gdy silnik jest jeszcze ciepły i go odpalę dostaje takiego chwilowego muła. Objawia się to tym że po dojsciu do 2-3tys obrotów zacznie szarpać samochodem i przestaje całkowicie reagować na gaz. Sytuacja powtarza się za każdym razem np podjadę pod sklep chce wyjechać i muł co może być przyczyną pomaga jedynie przegazowanie samochodu na postoju

Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego. Może być też problem z czujnikiem temperatury powietrza. Najlepiej podłączyć auto do interfejsu VAG.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] popychacze i inne

witam od roku jestem szcześliwym posiadaczem B4 auto kupiłem sprowadzane bezpośrednio z niemiec stan auta przy zakupie był idealny jak dla mnie . Po zakupie auta wymieniłem olej ( zalałem mobila mineralny ) wcześniej według karteczek na silniku był castrol o takich samych parametrach w między czasie zamontowana została również w aucie instalacja gazowa . Po wymianie oleju zaczałem

U mnie tak samo nowe popychacze INA i jak rano odpale to 200m mi klepia pozniej cichna silnik na gazie ma przejechane ponad 80 tys. km a przebieg auta to 324 tys. km jestem piatym wlascicielem i mam nadzieje ze nie ma wiecej A to ze na zimnym silniku idzie ci czarna woda to raczej normalnie dlatego ze rano silnik pracuje na wzbogaconej mieszance i ta czarna barwa to produkt niecalkowitego spalenia

AUDI 80 B4 [b4 1Z] 95r AVANT prośba o rozszyfrowanie i naprawienie )

[b4 1Z] [ 95r AVANT ] prosba o rozszyfrowanie bledow wyskoczyly mi takie bledy dodaM ze nie grzeja mi swiece. zapala sie kontrolka na ulamek sekundy. jak to naprawic wymienic... sory za OT ale nie chce zasmiecac forum nowymi tematami a pewnie gdzies juz to bylo ) alternator mi na postoju ładuje około 14.50v jak wlacze swiatla to jakies 14.20v zostaje bo wiem ze 1 blad dotyczy alternatora

00513 - czujnik prędkości silnika G28 (czujnik położenia wału) - pewnie czujnik szwankuje.czujnik masz pod filtrem oleju wkręcany jest do silnika. 00575 - czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - problem z N75 sprawdź wężyki które idą do N75 czy są całe. 00527 - czujnik temperatury powietrza wejściowego G72 - czujnik znajduje się w rurze która idzie z IC do kolektora ssącego.Wyjmij

AUDI 80 [B4 ABK] Mam Wag co i co dalej brak błędów auto słabo chodzi

Witam panowie zwracam się do was z wielką prośbą ponieważ Bendę miał możliwość pożyczenia laptopa i podpięcia pod wag com.Posiadam audi 80 z 1993r 115km abk od jakiegoś czasu samochód robił się muł i na paliwie i na gazie (ale na gazie jest wiele lepiej niż na paliwie). Efekt taki że samochód tak jakby palił na 3 gary i brak mocy .Zacząłem wypinać wtyczki od przepływomierza

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] ... nie chce zapalić

witam. mam pewnien problem ze swoim audi 80 B4 1.9 TDI 92r. mianowicie- nie chce odpalic na zimnym silniku. gdy troche pojeżdze i odstawie nawet na godzine wówczas jeszcze pali normalne. dłuższy okres postoju powoduje to iz nie chce zapalic. wogóle nie zapala mi sie kontrolka od grzania swiec. jedynie sie zapala gdy odłacze czujnik wody i wowczas samochód odpali. co jest jeszcze dziwnego- podczas

Kolego co do błędów. 00522- czujnik temperatury chłodziwa silnika &8211 G62 Najprawdopodobniej jest walnięty i do wymiany. 00527-czujnik temperatury powietrza wejściowego &8211 G72 Najpierw do wyczyszczenia a wazie podobnego błędu do wymiany. Najpierw kolego porób sobie te czujniki. I sprawdź sobie ciśnienie na tłokach bo to może być przyczyna nie odpalania twojej niuni. A

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK automat] Skrzynia szarpie.

Witam. Jak w temacie skrzynia szarpie przy każdej zmianie biegów - na wyższy i na niższy. Przekaźnik nr. 30 wymieniony. Rozrząd według mechanika jest dobrze ustawiony. Zapłon 3 mechaników ustawiało na słuch. Każdemu mówiłem jaka jest procedura oni na to że p... głupoty. Do lepszych niestety nie mam dostępu. Chciałem ustawić sam mam lampę ale nie mogę znaleźć żadnego wyraźnego

522 czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62 523 czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42 552 Potencjometr przepływomierza - G19 Te błędy sa raczej spowodowane odłączeniem czujnika temp. niebieskiego oraz wtyczki od przepływomierza. Tzw błędy sporadyczne. Z sondą zobacz czy ponownie będzie wyskakiwać po usunięciu. Jesli masz gaz to akurat może być przyczyna błędu sondy.

AUDI 80 B4 [Audi B4 ABT] Źle działający silnik na biegu jałowym

Więc tak. Brak ssania albo ono jest małe obroty kiedyś miałem do 1tyś Po rozgrzaniu na 800. Teraz mam całkiem inaczej 1050 i spadaja do 1tyś. Czasami coś przerwie w pracy (kopułka palec przewody świece wymienione) Wymieniałem podstawe gażnika. Nie ma lewego powietrza. Sonda sprawdzana miernikiem i coś tam pokazuje. Spalanie trosze za duże ok 11L cykl mieszany ( nie mam cięszkiej nogi)

czujnik temperatury płyny i czujnik temperatury powietrza dla ECU wartości książkowe. Nastawnik przepustnicy jak i w nim styk działają. Nie podobają mi się pola w grupie 000 banki danych 67810 nie wiem czego się tyczą. Nie podoba mi to że czasami przerywa (a jak przerywa w tym czasie przerywania połączenie ECU z kompem też zostaje przerwane) I kto może powiedzieć które z tych

AUDI 80 [2.3 NG] czujnik temp postojowy nie włącza wentylatora

Witam Sprawa dotyczy czujnika temperatury powietrza umocowanego w blaszce nad głowicą od strony akumulatora. Jego zadaniem jest włączanie wentylatora gdy powietrze pod maską jest zbyt gorące a silnik jest wyłączony. Jest to czujnik dwu pinowy jeden kabelek był przegnity więc wymieniłem konektor i podpiołłem jednakże wentylator po nagrzaniu się silnika i wody do temp włączeni wentylatora

AUDI 80 B2 [80 23 NG] Szarpanie silnika

Mam problem jadąc na obojętnie jakim biegu i mając ok. 2000 obrmin autem szarpie a nie chce jeździć na biegu niżej żeby obroty były koło 3000 obrmin. Jest to straszne przy jechaniu w korku bo nie wiadomo na jakim biegu jechać. Nie wiem co może być powodem takiego szarpania Może to być spowodowane przez nieszczelny układ wydechowy Jak coś proszę o pomoc i jakąś konkretną odpowiedz z góry dzięki ( nie znalazłem w tematach nic odnośnie szarpania w silniku 23NG )

- dokładnie Do sprawdzenia Panowie na początku sonda lambda (zaczyna działać po zagrzaniu) czujnik temperatury od ECU położenie talerzyka w przepływomierzu powietrza oraz regulacja mieszanki.

AUDI 80 B3 [80 B3 1.9 SD] problem z odpaleniempomoże KTOŚ

Witam. Mam problem z odpaleniem zimnego silnika na benie mam tez lpg ale na zimnym trzeba kilka razy pokrecic zeby zalapal i sie rozgrzal ale do rzeczy. jest to mechaniczny uklad wtrysku i teraz nie wiem czy K jetronic czy KE jetronic . po przekreceniu kluczyka slychac pompe zapalam i odpala od strzalu ale po 2-3sek gasnie i juz pozniej nie zapala. kiedy odpalam na lpg i przelaczam na bene przy

Koledzy.Może być wiele powodów problemu z odpaleniem zimnego silnika.Przepływomierz to jedno może być również niewyłączający się wtryskiwacz rozruchowynieszczelność gumy między kolektorem a przepływomierzem(fałszywe powietrze)czujnik temperatury powietrza(pod filtrem).Poszukajcie w bibliotece(o ile jeszcze jest bo dawno nie korzystałem) książki audi 80 Reguluję i Naprawiam tam

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Silnik gaśnie przy ruszaniu jak jest zimny

Witam Klubowiczów Mam pewien problem z samochodem a mianowicie rano samochód zapala bez problemu ale kiedy chcę jechać to gaśnie. Dopiero gdy spadną obroty z ssania w zależności od temperatury trwa to nawet kilka minut wtedy mogę dalej jechać. Wcześniej nie ma mowy o jeździe gdyż silnik powyżej 1200 obro. gaśnie. Może ktoś z Was miał podobny problem albo wie jak go rozwiązać jeżeli tak to proszę Was o poradę. Z góry dziekuję i pozdrawiam.

Moje problemy z gaśnięciem zimnego silnika na benzynie rozstrzygnęła wczorajsza rozmowa interfejsu Viakena z moją audiczką ) czujnik temperatury powietrza intake "open or short to B" błąd bodajże 523. Czy to się wiąże z wymianą całej przepływki czy można wymienić sam ten czujniczek Przy okazji zobaczyłem że klapka przeciwwybuchowa też solidnie dostała i lubiła nie

AUDI 80 B4 [80 b4 19tdi 1z]-- problem z turbina

Przy wchodzeniu na obroty 2000 nie daje mocy turbina. przy rozpedzeniu auta do 130kmh czuc brak mocy silnik przyhamowuje.dlaczego tak sie dzieje W TURBINIE POJAWIL SIE TEZ OLEJ....

Witam rowniez mam problem z zaworkiem n75 wymienilem na nowy podpielem sie w serwisie pod kts-a i wykryl mi 2 bledy ktorych nie mozna skasowac zaworu cisnienia doladowania n75 zwarcie do masy oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego zwarcie do plusa przedzwonilem kable i nie widac zadnego uszkodzenia. zawor nie cyka jak odepne przewod cisnieniowy od gruszki to auto zbiera sie o wiele lepiej wszystkie

AUDI 80 B4 [b4 2.0 ACEADR] Swap silnika z passata.

Witam Po przykrym zdarzeniu (obrócenie panewki) powstał projekt swapu mojego auta. Po krótkiej analizie zdecydowałem się na jednostkę 1.8 20V (brak funduszy to bark turbo). Zakupiony silnik prawie full osprzęt składam powoli w garażu. Dodatkowo informacja ze mam głowice 16V i cały w 100 działający mechaniczny wtrysk na opylenia dla pasjonata z wiązka i kompem. Jeśli się uda to

Nie wiem jak tam z wejściem do kompa ale reszta chyba powinna podejść. Turbo będzie miał na pewno ciut więcej czujników. Powiedz jeszcze z którego roku masz tego ADR Pytam ponieważ oprócz różnic w imo były też takie że późniejsze ADR miały dodatkowo zmienną geometrię kolektora ssącego i dodatkowy czujnik temperatury powietrza zasysanego.

AUDI 80 B3 [B3 1.8S BenzynaLPG] Tragiczne spalanie

Bylem ostatnio na regulacji gazu gazownik ustawil sklad mieszanki i stwierdzil ze mam zle ustawiony zaplon bo mam jakies wybuchy tam gdzie jest filtr powietrza no i wwyjechalem w trase po przejechaniu 150 km spalil mi 15l gazu no i potem jezdzilem w miescie i gaz skonczyl sie na 230 km nastepnie jezdzilem na paliwie mialem zatankowane za 100 zl no i przejechalem 30 km a wskazowka jest juz na przed

Przede wszystkim trzeba sprawdzić termostat - jeśli znajduje się ciągle w pozycji otwartej to powoduje to znaczne zwiększenie spalania silnik jest "wiecznie" niedogrzany szczelne połączenie przewodów paliwowych oraz szczelność zbiornika paliwa ale według mnie w przypadku braku szczelności przewodów spadłoby ciśnienie co mogłoby przełożyć się na szarpanie zużyty wtryskiwacz

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1Z]falowanie obrotów - tylko raz

Panowie naprawiałem dziś pęknięty wąż idący od IC do kolektora.Zdjąłem wąż idący od filtra do turbiny by mieć większe pole manewru.Po złożeniu wszystkiego pojechałem by sprawdzić czy wszytko trzyma.Trochę pocisnąłem zeciora a po przyjechaniu do garażu zauważyłem że falują obroty na biegu jałowym.Pomyślałem jak to nastawnik to chyba jakieś fatum bo znajomemu parę dni temu

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Przepływomierz a komputer...

Witam Posiadam audi B4 1.9 TDI 1994r kombi silnik 1Z. Mój problem polega na tym iż nie mogę podłączyć się do komputera. Próbowałem odłączyć przepływomierz tak aby komputer widział jakieś błędy lecz niestety odłączenie przewodu od przepływomierza nie zostało zarejestrowane przez komputer tak mi się wydaje) - nie zapaliła sie kontrolka checkangin (pomarańczowa). Czy jest to

to normalne że po ściągnięciu przewodu z przepływki nie zapaliła się lampka silnika (dla przepływki boscha mam to sprawdzone) gdyż sterownik złapię błąd o małej randze (zakłócenie) o braku sygnału z czujnika temperatury powietrza zasysanego

AUDI [A4 1.9 TDI 110KM] Brak mocy pomocy

Witam Moj problem polega na tym ze podczas jazdy po jakims czasie tak jakby odlanczalo sie turbo czuc normalnie takie zmulenie i pozniej wogule nie ma przyspieszenia strasznie powoli sie rospedza ale jak sie zgasi silnik i odpali ponownie to wszystko jest OK do nastepnego zmulenia. Nie da rady tego wyczuc kiedy to nastapi poprostu tak znienacka. Bylem u mechanika podlaczyl pod Vaga i niby padnieta

z potencjałem plus i z masą. (wymagana wartość &8734 &8486)Jeżeli nie stwierdzono żadnej usterki w przewodach - sprawdzić rezystancję między stykami 2 4 5 czujnika.Zakres A wskazuje wartość rezystancji dla zakresu temperatur 0 do 50C zakres B wartości dla zakresu temperatur 50 do 100C.Przykłady odczytu30C leży w obszarze A i odpowiada wartości rezystancji od 15 do 20 k&848680C

AUDI 80 B4 [80 B4 Abt] Czujnik IAT

Witam. Czy silnik AbT posiada czujnik temperaury zasysanego powietrza (tzw. IAT)

Na podstawie informacji o temperaturze zasysanego powietrza i stopniu uchylenia przepustnicy sterownik (silnika ABT) wylicza masę zasysanego przez silnik powietrza. Na podstawie tak wyliczonej masy powietrza sterownik dobiera czas otwarcia wtryskiwacza by skład mieszanki był stechiometryczny. Do kontroli poprawności doboru składu mieszanki służy sonda Lambda. Mając informację o ilości zasysanej

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Wolno wkręca się na obroty szarpie

Witam Otóż mam problem ze swoim autem. Posiadam audi 80 B4 ABK 115hp 92r. Ciężko wkręca się na obroty. Jakiś czas temu był problem z zapłonem czego winien był słynny niebieski czujnik dodatkowo wymieniłem kopułkę i palec były dość wypalone. Do wymiany przy okazji poszła uszczelka głowicy płyn chłodniczy ubywał. Problem ustąpił jednak przy zapalaniu zawsze musiał lekko bujać

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] szarpanie silnika

Witam Ratujcie poradą chłopaki bo nie wim co czynić. Sprawa ma się tak. Podczas jazdy na ciepłym silniku bo tak dotychczas było a teraz nawet i na zimnym co jakiś czas przerywa. Tak jak by na moment tracił paliwo ale nie jest przyczyną bo dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benie. Wszystko zaczęło się od wymiany czujnika temp. płynu. Przed wymianą mi silnik strasznie świrował

Witam wszystkich Po wnikliwej (ok 2 miesięcznej) lekturze tej skarbnicy wiedzy dot. audi 80 zdecydowałem się na napisanie swego pierwszego postu. Od około 3 miesięcy borykam się z następującym problemem w mojej B4 auto zazwyczaj po przekroczeniu pewnej temperatury (70-90 st. -różnie i nie jest to regułą) wykazuje objawy wypadania zapłonów szarpanie przy wciskaniu i odpuszczaniu gazu

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT LPG] wysokie obroty

Witam... Moim problemem od niedawna są wysokie obroty na biegu jałowym oraz podczas zmiany biegu przy wciśniętym sprzęgle po przejechaniu kilka KM. Trzyma wysokie obroty na LPG jak przełączę na benzynę to równomiernie skaczą wysokie-niskie. Po przełączeniu z powrotem na LPG ponownie wskakują wysokie obroty. Gdy wyłączę silnik i włączę go wszystko wraca do normy ale po paru kilometrach znowu go bierze Z góry dziękuję za odpowiedzi....

1. Sonda w ABT jest i powinna być 3 przewodowa 2. Gwint M18 3. Przewody nie muszą być bardzo długie bo jeśli jest to sonda uniwersalna to i tak trzeba je dolutować do starej wtyczki wykorzystując część przewodów ze starej sondy. Należy to zrobić tak by długość przewodów od sondy do wtyczki był taka sama jak w starej sondzie. Ja kupiłem taką OZA446-E2 NTK Typ S4 4. czujnik zasysanego

AUDI 80 B3 [ 80 B3 18S PM ] Nierówne obroty biegu jałowego

Witam wszystkich uczestnikow Klubu audi 80 .Na wstepie chcialbym sie przedstawicNa imie mam Dariusz i licze sobie 61 wiosen niestety.z gory przepraszam za ewentualne pomylki z uwagi na faktze to moj pierwszy post.Licze takze na wyrozumialosc moderatorow. od dwoch miesiecy jestem posiadaczem audi 80 18S z silnikiem PM na wtrysku jednopunktowym. W momencie kupna auto bylo czesciwo rozbita ale z tym

Do Gucia Jak pisalem wczesniej uszczelke pod zespolem wtryskowym mam nowa.Nie zmienialem tylko uszczelki bezposrednio pod filtrem powietrzana nia podczas montazu filtra powietrza naklada sie od gory metalowa obrecz i przykreca na 3 sruby. Czy ta uszczelka moze miec cos wspolnego z moim problememDzisiaj wysle wreszcie zdjecia mojego silnika o ktore wczesniej prosili Koledzy.Jesli chodzi o opornosc czujnika temperatury plynu chlodzacego to w porownaniu z parametrami podanymi w ksiazce D.Korpa sa pewne rozbieznosci.Z tego co wyczytalem to czujnik temp przy wtryskupowinien miec rezyst.prawie taka jak czujnik plyu chlodzacego.Tylko jak opor miedzy pin 1 i 4 przy temp. 80 st C ma miec 325 Ohm 80 st.C temp powietrza - niemozliwe Pozdrawiam Darek [ Dodano

AUDI 80 [TDi All]ciekawe pytanie o przepływkę

na forum diagtronika gość zadał ciekawe pytanie ale ni dostał odpowiedzi oto treść Kod

A więc wypadałoby zacząć od tego do czego służy przepływomierz więc służy on do tego aby zmierzyć masę zasysanego przez silnik powietrza tylko po co a po to żeby ECU na podstawie tego pomiaru oraz innych czujników (pedał gazu czujniki temperatury silnika i paliwa) określił jaka ma być optymalna dawka paliwa jakie znaczenie przepływomierz ma w dieslu skoro nie ma przepustnicy.. niestety

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8PM 90KM] Szarpie na benzynie gdy zimny

Witam Mój problem polega na tym że gdy rano chcę odpalić silnik na benzynie zaczyna mi szarpać szarpanie ustaje tak po 20s poza-tym wszystko jest ok. Dodam tylko że na gazie pali bez żadnego szarpania. Wymieniłem już kable świece kopułkę i paluch ale to nie pomogło. Moim zdaniem wina stoi po -Pompce paliwowej -podgrzewaniu filtra powietrza (nie ma gumy od kolektora do filtra) -czujnik

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Czujnik temperatury zasysanego powietrza G42

Witam. Po diagu vag-iem pokazało mi taki błąd 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-10 - Open or Short to B - Intermittent 523 czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42 czujnik IAT - temperatura wysoka - obwód niski - G42 Pytanie 1 gdzie jest ten czujnik Czy na pewno jest walnięty czy może instalacja winna Jaki jest numer tej części i ile będzie ona kosztować. pozdrawiam.

A mnie się wydawało że oba czujniki są zbudowane w oparciu o takie same termistory i mają identyczną charakterystykę. Po tym co napisałeś wyżej (wartości rezystancji) również można wysnuć taki wniosek. Co innego jeśli pisząc wzorować miałeś na myśli porównanie wartości rezystancji podczas pracy silnika na podstawie wskazań czujnika ECT. Druga sprawa to taka że przy poprawnie

Macie rację oba czujniki mają takie same rezystancje mój błąd pomyliłem czujnik ECT w silniku ABT z czujnikiem z silnika ABK a to nie to samo. W ABK pierwszy dolny odczyt to 20 stopni Celsjusza dla ETC w przypadku ABK to 0 stopni Celsjusza i rezystancja 5000-65000 Ohma przy 20 stopniach rezystancja 2100 - 2900 Ohma i stąd mój błąd.

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT]Problem z praca silnika na PB

Witam przejrzalem troche forum i niestety nie znalazlem podobnego problemu (moze zle szukalem P) Sa podobne tematy ale w wiekszosci tycza sie pompy paliwa oraz filtra paliwa.Problem jaki u mnie wystepuje to to ze na paliwie silnik czasami przerywa jakby nie dostawal dawki paliwa po czym nagle szarpie do przodu gdy dodam gaz na maxa to wedy jakos auto jedzie do przodu ale nie ma mocy i mniej telepie

Trzeba lepiej zapytać a co z paliwem bo to jego możesz mieć za dużo które jest dawkowane na podstawie TPSu czujnika temperatury cieczy obrotów silnika sondy lambda czujnika temperatury zasysanego powietrza. Powietrze dochodzi prostą rurą z filtra jedno i drugi można sprawdzić organoleptycznie bez pomcy specjalistycznych narzędzi.

AUDI 80 B4 [80 B4 V6 ABC] falowanie obrotów na zimno i inne ..

Witam szanownych forumowiczów Jestem posiadaczem audi 80B4 z silnikem ABC 2.6 (LPG sekw OMVLBRC) Proszę o poradę czego się chwycić żeby moje auto zaczęło znowu dobrze jeździć Do pewnego momentu było super auto przyspieszało jak szatan-głównie na benzynie sama radość auto zbierało się praktycznie z każdego biegu i w całym zakresie obrotów. Jakiś czas temu miał miejsce jakby

Przełożyć można - niektórzy tak robili gdy plastikowy rozleciał się po strzale gazu. Ale powstaje kilka problemów tzn. trzeba dopasować podłączenie silniczka krokowego zamontować czujnik temperatury zasysanego powietrza (w 28 jest przepływomierz i tego czujnika nie ma) podłączyć rurkę z pomiarem ciśnienia w kolektorze ssącym (w 28 też tego nie ma). I ostatnia sprawa już wspomniania

AUDI 80 B4 [ 80 b4 26 v6] Dziwna praca silnika

Witam Od jakiegoś tygodnia gdy odpalam rano autko zauważyłemże silnik przez ok pół minuty bardzo dziwnie pracuje.A mianowicie wcześniej jak go odpalałem miał 1400 obrmina teraz 900 i po ok 30sek jak by coś go oddblokowało i wskakuje na 1400a przy tym pracuje bardzo nierówno.Co może byc tego przyczyną Później już nie ma żadnych problemów tylko przy porannym rozruchu.

Przy odpale to normalne te 1400. po 15 sek 1000 też ok. Może mogłoby spadać na 1000 trochę wcześniej ale tym bym się nie przejmował. Jeśli pracuje nierówno na zimnym stawiam na obwód czujnika temperatury lub sam czujnik. Właśnie przerabiałem taki sam objaw w audi V8 mojego tatusia. Winny był obwód czujnika temperatury - brak masy. W efekcie silnik pomijał wskazania czujnika podstawiając

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9 1Z] Migające świece żarowe

Witam. Zmieniałem przewodd hamulcowy z lewego kola a az do pompy. I przez przypaddek przerwal mi sie jakis kabelek jest na nim kostka na piny spieta. Jest on napewno od swiec zarowych bo po odpaleniu auta za jakies 15 sekund maga katrolka odd swiec zarowych. Teraz mam pytanie w ktorym miejscu on sie mogl urwac (

no i może powodować grzanie świec.najpierw wyjmij wtyczkę z tego niebieskiego czujnika i przetrzyj piny bo może coś nie łączy tak jak powinno.a później jak masz miernik a nie chcesz jechać na vag to sprawdź rezystancje tego czujnika.ten czujnik bierze odczyt z temperatury płynu chłodniczego więc mniej więcej rezystancja będzie dla temperatury powietrza.dla 20 stopni to ok 2200 - 3000 omów dla zagrzanego silnika czyli 90 stopni to ok 200 - 290 om...

AUDI 80 B3 [B3 1.8S LPG] problemy z obrotami silnika

Opisze problem kolegi jeli taki juz byl poruszany na forum to prosil bym o link z gory dziekuje. Po uruchomieniu silnika nie utrzymuje obrotow i gasnie. jest tak na benzynie i gazie. Zeby nie zgasl trzeba utrzymywac obrotyt za pomoca pedalu gazu. jesli silnik zgasnie to natepnie dlugo kreci zeby zapalic. Na cieplym silniku nie ma tych problemow. Wymienione zostaly czujnik temperatury silniczek krokowy (podstawa gaznika kopulka palec kable NW swiece) Jakies rady Co to moze byc

Dejw sprawdź ten czujnik jest w tym trójniku od strony świec. Ten zaznaczony jest to czujnik temperatury płynu chłodzącego dla instalacji wtryskowej ( do sterowania automatycznym ssaniem ) są jeszcze dwa inne na górze tego trójnika jeden od wskaźnika temperatury płynu ( tego w liczniku co pokazuje temperaturę w stopniach C.) i drugi to wyłącznik termiczny układu podgrzewania zasysanego

AUDI 80 B3 [80 b3] Co to za czujniki

Panowie pomóżcie. W jednym z nich - dokładnie w tym pierwszym od prawej jest urwany przewód. Od czego ten czujnik jest Zdjęcia niestety nie najlepszej jakości. Jak będzie trzeba to postaram sie zrobić lepsze. Dodam jeszcze że wskaźnik temperatury na desce rozdzielcej działa a wentylator chłodnicy się włącza...

czujnik po lewej czujnik wskaźnika temperatury czujnik po prawej (ten z urwanym przewodem) wyłącznik termiczny układu podgrzewania zasysanego powietrza trzeci czujnik (nie żaden w chłodnicy tylko zapewne ten pod nimi na dole króćca na zdjęciu go nie widać) wyłącznik termiczny zaworu sterującego układu zwiększającego obroty silnika toczącego się samochodu. dane wg. książki "Reguluję i naprawiam audi 80"

AUDI 80 [80B4 2.0ABK]Czujnik stuku

Razem ze znajomym podłączałem VAGA pod auto i wszystko gra po za jednym. Za każdym razem kiedy podłączaliśmy VAGA wyskakuje ten sam błąd 00524-czujnik stuku (G 61). Wykasowaliśmy go ale za jakiś czas po ponownym podłączeniu znów wykrywa ten sam błąd. Teraz kieruje pytanie do znawców tematu czy ktoś mógłby mi napisać lub opisać miejsce gdzie owy czujnik stuku się znajduje. Wydaje

rozrząd był wymieniony 3 lata temu. Nie chciał bym przynudzać ale nie wyjaśniając wam całej historii z moim autkiem nikt z Was nie będzie w stanie mi pomóc od trzech tygodni czytam różne tematy tu na forum o problemach różnych ludzi z ich autami i im wiecej tego wiem tym mniej wiem co naprawde dzieje się z moim silnikiem. Całe swoje życie jeżdziłem deeslami. Moje obecne autko audi

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] drgania silnika

Witam mam problem z drganiami silnika. Po odpaleniu silnika (zimny silnik) po dodaniu delikatnie gazu silnik zaczyna się troszkę dławić i bardzo nim narywa po pracy na biegu jałowym dławienie ustaje ale drgania pozostają. Kiedy silnik pracuje na benzynie i dodaje sie delikatnie gazu narywa silnikiem i całym samochodem na gazie te drganie są odrobinę mniejsze nie wiem co to może być. proszę o poradę co z tym zrobić. pozdrawiam

witam faktycznie czujnik temperatury nie jest sprawny bo nie pokazuje temperatury więc go zaraz wymienię kable WN mam nowe podstawę kolektora też i raczej nigdzie nie bierze lewego powietrza spalanie na benzynie to około 8-9 l i gazu 10 do 11 l. Te drgania bardzo są odczuwalne na zimnym silniku po odpaleniu kiedy chce dodać gazu silnik zaczyna sie dławić i szarpie nim muszę wtedy trochę

AUDI 80 B3 [B3 2.0 16v 6A] Reset ECU silnika

Prosze o informacje lub podanie strony internetowej jak zresetować komputer kłopoty z wolnymi obrotami bardzo pilne Jestem mechanikiem samochodowym i walczę z tym problemem już 3 lata. Problem polega na wolnych obrotach raz jest 1600 innym razem 1800 albo 600. Wymieniłem już silniczek krokowy czujnik temperatury wody płytkę spiętrzającą regulator ciśnienia paliwa regulator wolnych obrotów

Pozwolę sobie wkleić tekst pochodzący z książki "Obsługa naprawa i eksploatacja samochodu Polonez" autorstwa pana Morawskiego co prawda to nie audi ale opis dotyczy układów wtryskowych Multec i Bosch "Rozruch zimnego silnika i jego rozgrzewanie odbywa się zawsze w programie pętli otwartej. Mieszanka jest bogatsza a obroty podwyższone. Program rozruchu uwzględnia również

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] Odpalanie ... prośba o pomoc przy logach

Witam Z racji iż zginęło z forum sporo wątków zgubiły się też moje wypowiedzi z moim dość interesującym przypadkiem. Problemów podobnych do mojego znalazłem już na forum dość sporo. Przeskoczyłem wszystkie strony i wypisałem sobie najciekawsze "solucje" na rozwiązanie problemów. Opiszę jednak wpierw problem. Po tym jak auto trafiło w moje rączki i po skojarzeniu paru

AUDI 80 B4 [audi b4 abk] wysokie spalanie

Witam Ja mam pytanko dotyczące audi 80 B4 2.0 Benzgaz (typ silnika ABK) na wielopunktowym wtrysku z poczatku 1992r. Autko ma koła 20555r17 A pytanie dokładnie jest takie ile powinno to autko spalać w miescie przy dośc spokojnej jeździe na benzynie i ile na gazie Mój samochodzik pali ok 15l gazu a 135l benzyny i z tego co się orientowałem jest to stosunkowo dużo. istalacja gazowa to esgi

pracuje w trybie "ssania" co najmniej dwa razy krócej niz normalnie co przy obecnej pogodzie powoduje zmienijszenia spalania o ok. 15 lita na 100km. Nie ma żadnych kłopotów z rozruchem zimnego silnika. No i podstawa małego spalania to sprawny przepływomierz powietrza. Niech Was nie zmyli brak błędów od przepływomierza w sterowniku silnika. Znaczna liczba przepływomierzy w audi

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi