części samochodowe nanodatex

audi 80 czujnik temperatury powietrza silnika

Samochody związane z zapytaniem audi 80 czujnik temperatury powietrza silnika

Pytania i odpowiedzi: audi 80 czujnik temperatury powietrza silnika

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM] Czujnik temperatury zasysanego powietrza.

Czy padnięty czujnik temperatury zasysanego powietrza na wtrysku ma wpływ na pracę silnika na LPG Jakie mogą być objawy uszkodzenia takiego czujnika Na czujniku jest nieskończona rezystancja chociaż przy sprawdzaniu błędów nie pokazuje uszkodzenia czujnika. I jeszcze jedno może głupie pytanie Czy da się ten czujnik zastąpić innym Ten dedykowany kosztuje aż 150 PLN. Może wstawić jakiś inny czujnik o podobnej charakterystyce i podpiąć do ECU

czujnik temp pow zasysanego daje info na chłopski rozum ile tlenu wpada do silnika im chłodniejsze tym wiecej tlenu i odwrotnie szczegółnie jest to wazne w fazie nagrzewania silnika. Przy pracy na LPG to nie ma żadnego wpływu wiec musiałbys szukac gdzies indziej co sie dzieje. Labiel to widocznie masz uszkodzony czujnik ze daje cały czas taka sama temp dolotu.

Dokładnie o to mi chodziło GerB3 już znalazłem na stronie intercarsu 58 zł EPS. Dzięki wszystkim za pomoc [ Dodano 2012-12-05 0835 ] Mam jeszcze takie pytanko odnośnie tematu. Chodzi mi o podłączenie tego czujnika nie ma do niego kostki tylko są aby wsuwki a przynajmniej u mnie . Na czujniku ani na przewodach też nie ma żadnego oznaczenia wiec jak podłaczyc przewody tak na pałę i zobaczyc

AUDI 80 [1.8 PM] czujnik temperatury powietrza

Witam. Mam proźbę czy ktoś mógłby podać numer katalogowy czujnika temperatury powietrza z silnika 1.8 PM (ten na wtryskiwaczu) nigdzie nie mogę tego znaleść ani kupić u mnie nie ma żadnych numerów na tej części.

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do AUDI 80

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] czujnik temperatury powietrza zasysanego

witam mam pytanie czy w ABK czujnik temperatury powietrza zasysanego ma duży wpływ na prace silnika

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Czujnik temperatury zasysanego powietrza G42

Witam. Po diagu vag-iem pokazało mi taki błąd 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-10 - Open or Short to B - Intermittent 523 czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42 czujnik IAT - temperatura wysoka - obwód niski - G42 Pytanie 1 gdzie jest ten czujnik Czy na pewno jest walnięty czy może instalacja winna Jaki jest numer tej części i ile będzie ona kosztować. pozdrawiam.

A mnie się wydawało że oba czujniki są zbudowane w oparciu o takie same termistory i mają identyczną charakterystykę. Po tym co napisałeś wyżej (wartości rezystancji) również można wysnuć taki wniosek. Co innego jeśli pisząc wzorować miałeś na myśli porównanie wartości rezystancji podczas pracy silnika na podstawie wskazań czujnika ECT. Druga sprawa to taka że przy poprawnie

Macie rację oba czujniki mają takie same rezystancje mój błąd pomyliłem czujnik ECT w silniku ABT z czujnikiem z silnika ABK a to nie to samo. W ABK pierwszy dolny odczyt to 20 stopni Celsjusza dla ETC w przypadku ABK to 0 stopni Celsjusza i rezystancja 5000-65000 Ohma przy 20 stopniach rezystancja 2100 - 2900 Ohma i stąd mój błąd.

AUDI 80 B4 [B4 TDI] Uszkodzony czujnik temperatury powietrza dolotowego

Od niepamiętnych czasów pojawia się sporadycznie błąd czujnika temperatury powietrza w dolocie. Jakie mogą być namacalne objawy uszkodzenia tego czujnika Czy ktoś miał z Was taki problem Czy ten czujnik może być niesprawny a różnicy w jeżdżeniu nie ma żadnej Czemu tak naprawdę służy ten czujnik w silniku (poniżej N75) Mam na myśli taki czujnik httpmoto.allegro.plvw...1196157926.html

Czy szarpanie silnika podczas przyspieszania może być konsekwencją uszkodzonego tego czujnika Co będzie jak odepnę kostkę od tego czujnika i spróbuję jeździć Notlauf

AUDI 80 B3 [80 b3 1.8 PM]brak czujnika temperatury.

Mam nastepujacy problem Moje auto znam juz dlugi czas poniewaz wczesniej jezdzil nim moj ojciec (ktorego interesowalo tylko lac i jezdzic). Problemow z silnikiem nigdy nie bylo i w zasadzie dalej wielkich nie ma ale... Odkad ja posiadam to auto postanowilem sie wiecej o nim dowiedziec czyli poczytac dokladnie o silniku. Mam (zreszta pewnie jak kazdy ) ksiazke audi 8090 Reguluje i naprawiam. Auto jest

Znalazlem w tej ksiazce zdjecie silnika z ukladem Mono-Motronic i tam z prawej strony glowicy jest trojnik z trzema czujnikami (dwa podlaczone z gory(1)(2) i jeden z dolu(3)) (1)-wylacznik termiczny ukladu podgrzewania zasysanego powietrza(...) tzn o co chodzi co dokładnie robi ten czujnik

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8]Jak sprawdzić czy działa czujnik temperatury

Jak w temacie. Mam audi 80 1990r 18 Mech. Wtrysk Wielopunkt. Czym to sprawdzić Czy miernik uniwersalny wystarczy Jakie parametry powinien mieć dobry czujnik na zimnym i po rozgrzaniu się Z góry dziękuję za pomoc.

To by sie nawet zgadzało dla czujnika temperatury zasysanego powietrza. Koledze nie chodziło przypadkiem o rezystancję czujnika temperatury silnika

Tak to czujnik temp. powietrza juz sie poprawiam to charakterystyka czujnika temp. silnika dla ECU temp [Celc] - opor[om] 50 - 700-900 60 - 525-650 70 - 380-490 80 - 290-350 90 - 200-275 100 - 175-225

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK]czujnik temperatury

Witam ponownie.Znow pytam o czujnik temperatury(niebieski).Tym razem chce zapytac czy to urzadzonko powinno miec jakies uszczelniaczeoringiczy cos w tym styluWycieka mi spod niego plyn i nie wiem czy wymienic caly czujnikczy ewentualnie wystarczy czymsuszczelnicTemperature na liczniku tez wskazuje troche za niska moim zdaniem-okolo60st

1 to jest też od silnika(ta sama co Ci zaznaczyłem co widać po wartościach) a 2 to temp. powietrza zasysanego o ile dobrze pamiętam.

AUDI 80 B3 [B3 2.0 16v 6A] Reset ECU silnika

Prosze o informacje lub podanie strony internetowej jak zresetować komputer kłopoty z wolnymi obrotami bardzo pilne Jestem mechanikiem samochodowym i walczę z tym problemem już 3 lata. Problem polega na wolnych obrotach raz jest 1600 innym razem 1800 albo 600. Wymieniłem już silniczek krokowy czujnik temperatury wody płytkę spiętrzającą regulator ciśnienia paliwa regulator wolnych obrotów

Pozwolę sobie wkleić tekst pochodzący z książki Obsługa naprawa i eksploatacja samochodu Polonez autorstwa pana Morawskiego co prawda to nie audi ale opis dotyczy układów wtryskowych Multec i Bosch Rozruch zimnego silnika i jego rozgrzewanie odbywa się zawsze w programie pętli otwartej. Mieszanka jest bogatsza a obroty podwyższone. Program rozruchu uwzględnia również usuwanie skutków

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] szarpanie silnika

Witam Ratujcie poradą chłopaki bo nie wim co czynić. Sprawa ma się tak. Podczas jazdy na ciepłym silniku bo tak dotychczas było a teraz nawet i na zimnym co jakiś czas przerywa. Tak jak by na moment tracił paliwo ale nie jest przyczyną bo dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benie. Wszystko zaczęło się od wymiany czujnika temp. płynu. Przed wymianą mi silnik strasznie świrował

Mierzysz opór omomierzem na końcówkach czujnika temperatury płynu przy 15 &730C ma wynosić 36 k&8486 przy 30 &730C ma być 13 k&937 a przy 80 &730C ma wynosić 250 &937. czujnik położenia przepustnicy to 0 &937 przy zamkniętej i nieskończoność przy otwartej. Przepływomierz powietrza na stykach 2 i 3 od 500 &937 do 1100 &937. Spróbuj jeszcze odłączyć przepływomierz i odpalić silnik.

Witam wszystkich Po wnikliwej (ok 2 miesięcznej) lekturze tej skarbnicy wiedzy dot. audi 80 zdecydowałem się na napisanie swego pierwszego postu. Od około 3 miesięcy borykam się z następującym problemem w mojej B4 auto zazwyczaj po przekroczeniu pewnej temperatury (70-90 st. -różnie i nie jest to regułą) wykazuje objawy wypadania zapłonów szarpanie przy wciskaniu i odpuszczaniu gazu rzucanie

AUDI 80 B3 [80 b3] Co to za czujniki

Panowie pomóżcie. W jednym z nich - dokładnie w tym pierwszym od prawej jest urwany przewód. Od czego ten czujnik jest Zdjęcia niestety nie najlepszej jakości. Jak będzie trzeba to postaram sie zrobić lepsze. Dodam jeszcze że wskaźnik temperatury na desce rozdzielcej działa a wentylator chłodnicy się włącza...

czujnik po lewej czujnik wskaźnika temperatury czujnik po prawej (ten z urwanym przewodem) wyłącznik termiczny układu podgrzewania zasysanego powietrza trzeci czujnik (nie żaden w chłodnicy tylko zapewne ten pod nimi na dole króćca na zdjęciu go nie widać) wyłącznik termiczny zaworu sterującego układu zwiększającego obroty silnika toczącego się samochodu. dane wg. książki Reguluję i naprawiam audi 80

AUDI 80 [80B4 2.0ABK]Czujnik stuku

Razem ze znajomym podłączałem VAGA pod auto i wszystko gra po za jednym. Za każdym razem kiedy podłączaliśmy VAGA wyskakuje ten sam błąd 00524-czujnik stuku (G 61). Wykasowaliśmy go ale za jakiś czas po ponownym podłączeniu znów wykrywa ten sam błąd. Teraz kieruje pytanie do znawców tematu czy ktoś mógłby mi napisać lub opisać miejsce gdzie owy czujnik stuku się znajduje. Wydaje

rozrząd był wymieniony 3 lata temu. Nie chciał bym przynudzać ale nie wyjaśniając wam całej historii z moim autkiem nikt z Was nie będzie w stanie mi pomóc od trzech tygodni czytam różne tematy tu na forum o problemach różnych ludzi z ich autami i im wiecej tego wiem tym mniej wiem co naprawde dzieje się z moim silnikiem. Całe swoje życie jeżdziłem deeslami. Moje obecne autko audi

AUDI 80 B4 [80 B4 Abt] Czujnik IAT

Witam. Czy silnik AbT posiada czujnik temperaury zasysanego powietrza (tzw. IAT)

Na podstawie informacji o temperaturze zasysanego powietrza i stopniu uchylenia przepustnicy sterownik (silnika ABT) wylicza masę zasysanego przez silnik powietrza. Na podstawie tak wyliczonej masy powietrza sterownik dobiera czas otwarcia wtryskiwacza by skład mieszanki był stechiometryczny. Do kontroli poprawności doboru składu mieszanki służy sonda Lambda. Mając informację o ilości zasysanej

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Zatykajaca sie odma silnika

Witam mam taki problem w audi od jakiegos roku szczegolnie objawiajacy sie w zimie(wtedy sie zaczelo)a mianowicie tamtej zimy zatkalo mi cala odma od gory do dolu biala mazia audi strasznie nie rowno pracowalo z deka kopcilo wytworzylo sie podcisnienie troche sie pocilo uszczelka miski olejowej ale wyczyscilem cala odme i bylo juz wszystko ok przez cala wiosne i lato jak temp otoczenia byla juz wmiare

AUDI 80 B4 [ 80 b4 26 v6] Dziwna praca silnika

Witam Od jakiegoś tygodnia gdy odpalam rano autko zauważyłemże silnik przez ok pół minuty bardzo dziwnie pracuje.A mianowicie wcześniej jak go odpalałem miał 1400 obrmina teraz 900 i po ok 30sek jak by coś go oddblokowało i wskakuje na 1400a przy tym pracuje bardzo nierówno.Co może byc tego przyczyną Później już nie ma żadnych problemów tylko przy porannym rozruchu.

Przy odpale to normalne te 1400. po 15 sek 1000 też ok. Może mogłoby spadać na 1000 trochę wcześniej ale tym bym się nie przejmował. Jeśli pracuje nierówno na zimnym stawiam na obwód czujnika temperatury lub sam czujnik. Właśnie przerabiałem taki sam objaw w audi V8 mojego tatusia. Winny był obwód czujnika temperatury - brak masy. W efekcie silnik pomijał wskazania czujnika podstawiając

AUDI 80 [A6 C4 ATT 2.5 TDI] problem z temperaturą silnika

Witam do mojej CCCO rodziny dołączyła ostatnio A6 C4 w wersji 2.5 TDI ATT którą staram się doprowadzić do pełnej sprawności. Jako że to model dość pokrewny z 80 (szczególnie z B4) zdecydowałem się zamieścić temat właśnie na naszym forum. Ale do rzeczy. audica nie łapała temperatury z nawiewów leciało zimne powietrze- diagnoza walnięty termostat. Zakupiłem nowego Verneta zamontowałem

AUDI 80 B3 [b3 3A 89r.] Nierówna praca silnika (przerywanie)

Witam. W autku zaczął nierówno pracować silnik podczas jazdy i nie może się zebrać. Wymieniłem przy nim pompę paliwa na nową filtr paliwa przewody świece cewkę zapłonową. Bez rezultatu a mechanicy rozkładają ręce. Po odpaleniu autko na niskich obrotach gaśnie. PS Mogliście by mi mi powiedzieć jaką role spełnia czujnik stukowy poniewaz pod maska był zerwany od tego kabelek i to

Wiatm Kolego audi Sport na początek wymień czujnik spalania stukowego bo pisałeśże był przecięty kabeleknastępnie jak to niepomoże to do sprawdzenia niebieski czujnik temperaturyustawienie zapłonukrokowiec i sprawdź czy nie ciągnie ci lewego powietrza Ps pytałeś za co odpowiada czujnik spalania stukowego więc odpowiadamczujnik spalania stukowego - montowany na kadłubie tłokowego silnika

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8 91r.] Przegrzewanie silnika

Witam Od dwóch tygodni jestem posiadaczem B3 1.8 1991r. [ httpimg267.imageshack....dsc00080um8.jpg ] Na wstępie przyznam się że moja wiedza o budowie jest zerowa. Problem zaczął się wczoraj. Stałem w 2km korku jadąc i zatrzymując sie co kilka metrów. Zaparkowałem wszedłem do sklepu zakupy itp...po godzinie uruchomiłem silnik i zapaliła mi się czerwona kontrolka z termometrem. Zadzwoniłem

mam taki sam motor jak Ty miałem problemy z nieszczelną chłodnicą i wtedy miałem prawie pusto w zbiorniku i nigdy nie włączyła mi się kontrolka i nigdy nie miałem wtedy problemów z temperaturą - tzn wszystko zachowywało się tak jak należy. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić kilka rzeczy po pierwsze czy jak się nagrzeje silnik to po włączeniu ogrzewania w aucie leci ciepłe powietrze

sprawdź czy lecą bąbelki powietrza w zbiorniku wyrównawczym bo wymiana uszczelki to jest trochę zachodu w porównaniu do np wymiany czujnika. koszt wymiany uszczelki nie jest taki duży ale ile to nie wiem jakbyś chciał to mój tata planuje głowice ale chyba masz za daleko do mnie) takie planowanie głowicy jest obowiązkowe i kosztuje do 50 zł Nie próbowałeś wymieniać czujnika temperatury

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM] Głośna praca silnika.

Pojawił się u mnie taki problem. Mianowicie silnik w ciągu krótkiego czasu zaczął głośniej chodzić. Na biegu jałowym wydaje się ok ale przy przyśpieszaniu jest w kabinie o wiele głośniej niż było... Niedawno zmieniałem filtr powietrza ale to raczej nie ma wpływu. Zauważyłem ze mam przerwaną metalową rurę idąca do obudowy filtra bodajże z kolektora wydechowego. Ale nie sądzę

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT]Problem z praca silnika na PB

Witam przejrzalem troche forum i niestety nie znalazlem podobnego problemu (moze zle szukalem P) Sa podobne tematy ale w wiekszosci tycza sie pompy paliwa oraz filtra paliwa.Problem jaki u mnie wystepuje to to ze na paliwie silnik czasami przerywa jakby nie dostawal dawki paliwa po czym nagle szarpie do przodu gdy dodam gaz na maxa to wedy jakos auto jedzie do przodu ale nie ma mocy i mniej telepie

Trzeba lepiej zapytać a co z paliwem bo to jego możesz mieć za dużo które jest dawkowane na podstawie TPSu czujnika temperatury cieczy obrotów silnika sondy lambda czujnika temperatury zasysanego powietrza. Powietrze dochodzi prostą rurą z filtra jedno i drugi można sprawdzić organoleptycznie bez pomcy specjalistycznych narzędzi.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] drgania silnika

Witam mam problem z drganiami silnika. Po odpaleniu silnika (zimny silnik) po dodaniu delikatnie gazu silnik zaczyna się troszkę dławić i bardzo nim narywa po pracy na biegu jałowym dławienie ustaje ale drgania pozostają. Kiedy silnik pracuje na benzynie i dodaje sie delikatnie gazu narywa silnikiem i całym samochodem na gazie te drganie są odrobinę mniejsze nie wiem co to może być. proszę o poradę co z tym zrobić. pozdrawiam

witam faktycznie czujnik temperatury nie jest sprawny bo nie pokazuje temperatury więc go zaraz wymienię kable WN mam nowe podstawę kolektora też i raczej nigdzie nie bierze lewego powietrza spalanie na benzynie to około 8-9 l i gazu 10 do 11 l. Te drgania bardzo są odczuwalne na zimnym silniku po odpaleniu kiedy chce dodać gazu silnik zaczyna sie dławić i szarpie nim muszę wtedy trochę

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0E ABKLpg] nierówna praca silnika i brak mocy

Witam wiem ze temat był już poruszany nieraz. tylko że w moim przypadku jest jeszcze parę dodatkowych objawów. ale od początku rano gdy odpalę po jakiejś min. czuje zapach paliwa wlatuje do środka sam. poprzez nawiew i czuć aż do momentu przejechania około 4km. w miedzy czasie silnik nierówno zaczyna pracować tak jakby nie palił na wszystkie gary. traci moc brak przyspieszenia skokami

audi Jaką masz generację LPG tzn sekwencja czy II generacja Bo gazownicy często w II generacji robią jakieś dodatkowe zwężki w dolocie i potem auto nie działa dobrze na PB. Chociaż u Ciebie wygląda to tak jakby silnik dostawał za dużo powietrza i się dusi. Jeżeli wcześniej gasł na jałowych na LPG to jest źle wyregulowana instalacja. Przynajmniej jak ja sobie regulowałem instalację

AUDI 80 [19 TDi 1Z] Błyskawiczne osiąganie wysokiej temperatury

Witam ponownie Z góry zaznaczam że problemu który opiszę nie ma nigdzie ani tu na forum ani u Wujka Google. Problem w mojej maszynie jest taki że przy delikatnej jeździe temperatura wody w układzie chłodzenia oscyluje w granicach 90 stopni C czyli normalność. W momencie gdy zechcę wyprzedzić jakiś pojazd czy poprostu chcę pojechać szybciej temperatura wzrasta do około 95 stopni czasami

duża ilość paliwa może spowodować że to paliwo w denku może również zbyt mocno oddziaływać w poprzek tłoka próbując go rozerwać. Należy pamiętać że tłoki są z ALU i też nie wytrzymają nie wiadomo co. Jestem świeżo po wymianie pierścieni w swoim 1Z dla odprężenia silnika (chips) dałem uszczelkę z 3-otwarkami i zaczęła się jazda. Póki co dymi mi na czarno koło 2800

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0ABT]Zakres rezystancji na niebieskim czujniku temp

Witam. Zmieżyłem przed chwilą Omy na czujniczku temperatury-niebieskim i miałem 728 Omów (silnik ciepły ale jeżdzony gdzies pół godziny wstecz może mniej - tak myślę że gdzieś ok. 60 st.C bo dało się rękę potrzymać trochę) Czy takie wskazanie jest w porządku Pzdr [ Dodano 2007-06-09 0823 ] Chyba znalazłem na forum krychu napisała

Witam w ukladach zasilania mono-motronic nie bylo ssania zamiast tego sterownik odbieral sygnaly z czujnika temp. plynu chlodniczego i czujnika temp. powietrza. Odebrane sygnaly sa przesylane do silniczka krokowego jak i do wtrysku (jak ma byc dlugo otwarty). A po osiagniecu temperatury roboczej sterownik przelaczal sterowanie silnika z czujnikow na sonde lambda. I tak jak kolego piszesz silnik krokowy

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8 89r benz RU] co to za czujniki

witam mam problem z czujnikami to znaczy który i do czego a mianowicie przy silniku z prawej strony tam gdzie łaczą sie węże od płynu do chłodnicy i tam są 3 takie czujniki każdy ma po 2 kabelki 2 czujniki u góry są w tym 1 od wskazania temperatury do tego udało mi sie dojść został jeszcze 1 u góry i drugi jest jak by pod spodem węża odwrócony i do czego one służą i czy któryś

1-czujnik wskaźnika temperatury 2-wyłącznik termiczny układu podgrzewania zasysanego powietrza 3-wyłącznik termiczny zaworu sterujacego układu zwiekszajacego obroty silnika toczącego się samochodu

AUDI 80 [90 B3 2.3 20v 7A] Zła praca silnika luz na skrzyni

Witam witam i o silnik pytam Sprawa ma się tak mam problem z silnikiem pomijam fakt że potrafi szarpać i maxymalna jego moc znaczaco spadła to pojawił się niepokojący symptom. Po przekroczeniu 4tyś obrotów silnik traci moc jak by ktoś odłączył jeden cylinder i tylko furgocze jak Tico na ssaniu . Jest na to rada wyłączę zapłon i włącze silnik ponownie pracuje normalnie ale przejade

autko prawie zrobione Jednak stukowce się znalazły wymieniłem na nowe od audi s2 wstawiłem dwa zielone po 100zł znalazłem. Wyczyściłem przepływomierz powietrza wymiana czujnika tlenu i .... auto zapidala ładnie pracuje i ma kopnięcie. Miałem problem jeszcze z wtryskami bo na benzynce na dwóch nie chodził rozruszałem je bezpośrednio prondem z aku i piknie pracuje. Co do luzów to fakt

AUDI 80 B3 [B3 1.8 DZ] Dziwne zachowanie silnika

Witam forumowicze widzialem na forach podobne problemy jak moje ale mam jednak troszke inny. Problem wygada nastepujaco Mam silnik z systemem k-jetronic w ktorym byla instalacja gazowa lecz zostala zdemontowana gdyz to zabardzo niszczy silnik. Zdemontowala zostala ona ponad rok temu i wtedy dalem silnik do regulacji i autko chodzi jak marzenie az do paru dni wczesniej. Lecz zima tez byl kaprysny gdyz

Ok w sobote zmusze ten silnik do gadania prawdy i tylko prawdy jutro jade kupic nowa sonde i pompe paliwa i dam znac co sie bedzie dzialo. Dzieki za odpowiedz. [ Dodano 2010-06-01 1418 ] A wiec tak sonda lampda wymieniona na nowa sprawdzone wszystkie czujniki temperatury i wtryski lecz wszystko bez zmian. Dalej trzesie nim tylko jedna zmiana malutka jest otoz jak auto stoi dobe bez zapalania zapale

AUDI A4 B5 [B5 ACK] Co to za czujnik nad filtrem powietrza - rozpoczęty 16 październik 2008 - 1110

Witam powiedzcie mi co to za ustrojstwo znajduje się nad filtrem powietrza wielkości kieliszka Po paru minutach od zapalenia silnika zaczyna strasznie stukać cykać i tak nawala cały czas od czasu do czasu milknie.. efekt dzwiekowy jest taki jak by zawory cykały albo coś innego w silniku i troche psuje reputacje mego autka hehe wstawiłbym fote ale nie wiem jak...

o.k. już wszystko jasne znalazłem ciekawy opis Zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym N80 (system odpowietrzenia zbiornika paliwa) W obecnych pojazdach paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio do cylindrów. Mieszanka paliwowo-powietrzna przygotowywana jest za pomocą sterowania powietrzem. Dlatego zbiornik z wkładem węgla aktywnego ma bardzo duże znaczenie dla utrzymywania odpwiedniego

AUDI 80 B3 [b3 1.8s lpg] nierówna praca silnika

mam taki problem.... gdy silnik chodzi na gazie bardzo nierówno pracuje telepie silnikiem ze aż w środku czuć. Na benzynie nie da się jechać - silnik pracuje przy 1000 obrmin ale gdy dodam gazu to się krztusi i gaśnie. Odłączony jest krokowy silniczek bo jak był podłączony to wkręcał sie na 3000 i tak juz zostawało. Dodam że to nie wina krokowego bo wymieniałem i nic to nie dało.

zmian czujnik temp - żadnych zmian. i jeszce jedno... mam taki coś httpwww.allegro.plite...b3_polecam.html to jest gaźnik czy wtrysk bo każdy mechanik do którego pojade mówi co innego moim zdaniem to gaźnik jest [ Dodano 2008-10-14 2345 ] widze że duzo ludzi przegląda temat ale nikt nie wie co to moze być pozostaje jedynie sprawdzanie wszystkiego po kolei..... albo rozstanie sie z audiczką

AUDI 80 B4 [90 7a] problem z pracą silnika

Witam Od jakiegoś czasu mam problem z pracą silnika (7a 170km 88r.). Chodzi o to że praktycznie nie ma wolnych obrotów po puszczeniu gazu silnik po prostu gaśnie. Z licznych oględzin wynika że nie ma gdzie łapać lewego powietrza (guma dolotu odma - wszystko posprawdzane). Zawór powietrza dodatkowego jest sprawny i chodzi. Starałem się wybłyskać błędy z kompa ale on chyba nie widzi problemu

AUDI 80 [2.3 NG] czujnik temp postojowy nie włącza wentylatora

Witam Sprawa dotyczy czujnika temperatury powietrza umocowanego w blaszce nad głowicą od strony akumulatora. Jego zadaniem jest włączanie wentylatora gdy powietrze pod maską jest zbyt gorące a silnik jest wyłączony. Jest to czujnik dwu pinowy jeden kabelek był przegnity więc wymieniłem konektor i podpiołłem jednakże wentylator po nagrzaniu się silnika i wody do temp włączeni wentylatora

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT] problem z ponownym uruchomieniem silnika

Witam od niedawna mam wielki problem z autem siostry. Mianowicie gdy auto zapala na pb to silnik się uruchomi na ok. 2 sekundy potem zgaśnie i już nie chce zapalić na benzynie. Rozrusznik normalnie kręci a silnik nie chce załapać. Nie dzieje się tak zawsze czasami zapali na pb bez problemu i chodzi dobrze. audi posiada lpg i na nim praktycznie dobrze zapala nawet po tej nieczszęsnej próbie

Jeśli to wczesne ABT to będzie trudno oczytać temperaturę bo tam jest tylko grupa 000 a tam są dane w nieprzyjaznych jednostkach a nie widziałem żadnej rozpiski dla ABT który blok jest od temperatury i jak je przeliczyć na C. Jeszcze omomierzem można sprawdzić jakie wartości ma czujnik temperatury cieczy i zasysanego powietrza. Tutaj httpwww.audi80.pldownload.htmid10050 jego charakterystyka.

AUDI 80 B4 [B4 ABT] przerywana praca silnika gubi iskrę

Od dłuższego czasu mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Podłączałem samochód pod VAG-a i wyeliminowałem wszystkie błędy pokazane przez interfejs. Nie mogę sobie jednak poradzić z takim oto problemem zimny silniczek chodzi równiutko jak nigdy natomiast problem zaczyna się gdy silnik się zagrzeje. Silnik wtedy tak jakby zaczyna przebierać przerywać tak jakby nie chodził na

Na początek to trzeba zrobić porządek z benzyną bo jak nie będzie pracował prawidłowo na benie to ba gazie też będzie źle. Ja zacząłbym od kompleksowej diagnostyki tj. wszelkiego rodzaju pomiary (ciśnienie sprężania czujniki w tym temperatury zassysanego powietrza czujnik Hala kąt ustawienia zapłonu itp.) Nie wykluczone że mogą być dość duże luzy na aparacie zapłonowym lub poprostu

AUDI 80 B4 [b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika

mam problem po rozruchu mojego autka. Gdy silnik jest jeszcze ciepły i go odpalę dostaje takiego chwilowego muła. Objawia się to tym że po dojsciu do 2-3tys obrotów zacznie szarpać samochodem i przestaje całkowicie reagować na gaz. Sytuacja powtarza się za każdym razem np podjadę pod sklep chce wyjechać i muł co może być przyczyną pomaga jedynie przegazowanie samochodu na postoju

Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego. Może być też problem z czujnikiem temperatury powietrza. Najlepiej podłączyć auto do interfejsu VAG.

AUDI 80 B3 [B3 1.8PM LPG] Nierowna praca silnika

Witam posiadam audi 80 91R ZAGAZOWANY 18 PM na JEDNOPUNKTOWYM WTRYSTKU MONOJETRONIC (BOSH)Problem jest taki ze silnik buja sie jakby mial poduszki juz do wymiany nawet w kabinie odczuwa sie wyrazne kolysanie obroty nie faluja ale za to na sluch slychac tak jakby nie chodzi na wszystkie tzw gary choc jest wszystko wporzadku nie ma roznicy czy chodzi na benzynie czy gazie spadkow mocy tez nie ma. Silnik

Witam. Na początek zrób reset ECU jeśli nic się nie zmieni sprawdź czujniki temperatury silnika i zasysanego powietrza ale wiele wskazuje też na sondę. Jeśli masz gazunek II generacji (z kompem i krokowcem) to uwalona sonda może powodować właśnie takie problemy. Z tym że dobrze dobrana i wyregulowana instalacja (wbrew niektórym opiniom również II generacji) powinna nienajgorzej chodzić

AUDI 80 B3 [B3 1.8S JN] Nierówna praca po odpaleniu zimnego silnika

Witam Mam problem ze swoim audi b3 1.8S KE Jetronic i moj pierwszy problem to nierowna praca na wolnych obrotachnieprawidlowosc ta polega na tym ze gdy samochod jest na biegu jalowym i ma ok 900 obrmin to co chwile jakby gubił spalanie na ktoryms cylindrzeczasem jest dobrze i praca jest rownaale wtedy silnik ma ok 1100 obrmin... po czym problem wraca najdluzej po kilkunastu minutach jazdy np po miescie.

Sonda na zimnym Diagnostyka kompem KE-jeta Zacznij od układu WN - świece przewody kopułka palec to najbardziej prawdopodobne. Po drugie jeśli nie podnosi obrotów na zimnym to zawór dodatkowego powietrza i przede wszystkim czujnik temperatury silnika. Jak wyeliminujesz podstawowe rzeczy to można szukać dalej. Chociaż kulanie na zimnym raczej wskazuje na WN.

AUDI 80 B3 [B3 1.8S LPG] problemy z obrotami silnika

Opisze problem kolegi jeli taki juz byl poruszany na forum to prosil bym o link z gory dziekuje. Po uruchomieniu silnika nie utrzymuje obrotow i gasnie. jest tak na benzynie i gazie. Zeby nie zgasl trzeba utrzymywac obrotyt za pomoca pedalu gazu. jesli silnik zgasnie to natepnie dlugo kreci zeby zapalic. Na cieplym silniku nie ma tych problemow. Wymienione zostaly czujnik temperatury silniczek krokowy (podstawa gaznika kopulka palec kable NW swiece) Jakies rady Co to moze byc

Dejw sprawdź ten czujnik jest w tym trójniku od strony świec. Ten zaznaczony jest to czujnik temperatury płynu chłodzącego dla instalacji wtryskowej ( do sterowania automatycznym ssaniem ) są jeszcze dwa inne na górze tego trójnika jeden od wskaźnika temperatury płynu ( tego w liczniku co pokazuje temperaturę w stopniach C.) i drugi to wyłącznik termiczny układu podgrzewania zasysanego

AUDI 80 B2 [80 23 NG] Szarpanie silnika

Mam problem jadąc na obojętnie jakim biegu i mając ok. 2000 obrmin autem szarpie a nie chce jeździć na biegu niżej żeby obroty były koło 3000 obrmin. Jest to straszne przy jechaniu w korku bo nie wiadomo na jakim biegu jechać. Nie wiem co może być powodem takiego szarpania Może to być spowodowane przez nieszczelny układ wydechowy Jak coś proszę o pomoc i jakąś konkretną odpowiedz z góry dzięki ( nie znalazłem w tematach nic odnośnie szarpania w silniku 23NG )

- dokładnie Do sprawdzenia Panowie na początku sonda lambda (zaczyna działać po zagrzaniu) czujnik temperatury od ECU położenie talerzyka w przepływomierzu powietrza oraz regulacja mieszanki.

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8]szarpanie silnika

mam w swojej audi dziny przypadek gydy jest zimna to po odpaleniu bardzo szarpie silnikiem i nie wiem co to moze byc na gazie czy na benzynie jest to samo. prosze o wasza pomoc.

aroslaw nie szarpal by moim zdaniem zainwestuj w czujnik temperatury daje bledne informacje instalacji wtryskowej ewentualnie mozesz sprawdzic zawor dodatkowego powietrza w jn dziala jako ssanie moze sie zakleszczyl powodzenia

AUDI 80 B4 [80 B4 20 ABTgaz] niskie obroty zimnego silnika

Zimny silnik szarpie na etylinie jak gdyby sie zalewał na gazie pracuje dobrze ale obroty też niskie- ok 500 i gaśnie nawet po nagrzaniu obroty utrzymują sie na poziomie 800. Po odpaleniu powinien mieć wysoki obroty 1800 i dopiero jak złapie temperaturę powinny spaść. czujnik temp. wody ten niebieski jest sprawny. Idzie zima więc to dla mnie porażka u elektryka na kompie nie widać błędów

No to zmień elektryka bo silnik krokowy jest porusza on nastawnikiem przepustnicy. Rzeczywiście wolne obroty są sterowane przez ECU. Na początek proponuję zrobić reset ECU i adaptację na benzynie (jak to zrobić zapraszam do archiwum forum było kilka razy). Jeśli problemy ustąpią to zapraszam do lektury mojego artykułu w dziale downloadlpg. Dowiesz się wszystkiego na temat Twojego problemu.

AUDI 80 [2.0 AAD 115 KM quattro] Problem z uruchomieniem silnika

Mam problem z uruchamianiem silnika otóż jak jest zimny to muszę kręcić silnikiem przez około 5 sekund aż zapali i przez 2 sekundy chodzi nierówno a później już normalnie. Jak jest ciepły to różnie czasami od razu czasami dłużej. Wcześniej za każdym razem palił mi od pierwszego ( pół obrotu silnika) a teraz mnie to zaczęło wkurzać. Dodam że zmieniłem czujnik temperatury na

cześć powodem twojego problemu w twoim samochodzie może być niesprawne - przełącznik biegu jałowego - czujnik Halla -czujnik temperatury chodzenia - czujnik detonacji - czujnik polorzenia lopadki w układzie przepływu powietrza -zespól sterowania To na tyle kolego dobrej pracy.

AUDI 80 [B4 2.0E ABK] Rwanie i gaśnięcie silnika po rozgrzaniu

Witam ponownie. mam kolejny mały problem. Nawiązując do wcześniejszego tematu odkamieniałem chłodnicę a przez to termostat mi się odblokował (wcześniej się zawiesił i nie puszczał wody na chłodnicę. Obecnie mam taki problem. Auto odpala na zimnym na dotyk. Jadę nagrzewa się do ok 90. Mogę przejechać ile chcę i nic. Ale jak go wyłączę postoi z 5 minut i mu temperatura delikatnie

w zeszłym tygodniu miałem przejściowe problemy z obrotami spadały do 500 na zimnym i ciepłym zarówno na benzynie jak i LPG. nie falowały samochód nie gasł. problem był bo po odpaleniu i rozgrzaniu się do ok.30 stopni przerywał w zakresie 1000-2000 obrotów. niekiedy zgasł przy dodawaniu gazu później trzeba było chwilę pokręcić żeby odpalił. wymieniłem filtr powietrza sprawdziłem

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi