części samochodowe nanodatex

audi 80 czujnik obrotów wału

Samochody związane z zapytaniem audi 80 czujnik obrotów wału

Pytania i odpowiedzi: audi 80 czujnik obrotów wału

AUDI 80 [2.0 16V 6A] brak czujnika obrotów wałua problem z zapłonem

Koledzy czy brak czujnika obrotów wału korbowego w moim silniku może mieć wpływ na problem z ustawieniem zapłonu z tego co wiem czujnik powinien mieć numer 053 905 381. fakt jest taki że caly czas zastanawiałem się dlaczego mam wolną jedna 3pinową wtyczkę niedaleko czujników ciśnienia oleju. Prosze o opinie ... Problem z zapłonem opisalem w innym temacie. W skrócie jak ustawie zapłon

AUDI 80 B4 [80 b4 1Z] usterka przepływki i czujn. powietrza kol. dol.

WItam wszystkich mam taki nietypowy problemik w swojej niuni vag wyswietla mi usterki- przepływomierz (zwarcie na plucie) i czujnik kolektora dolotowego ( open or short b ) czasami wskakuje jeszcze usterka czujnika temperatury paliwa przepływomierz sprawdzałem na drugim silniku Z1 i vag nie pokazywał mi żadnej usterki co do czujnika kolektora dolotowego to nabyłem nowy i sprawdzałem vagiem

[quote"paweld1981"]nowością jaką znalazłem jest zszarpana izolacja z czujnika położenia wału korbowego faktycznie wyskakiwała mi usterka czasami tego czujnika ale ignorowałem ją ponieważ nie wracała[qui tu nie chce cię naciągać na ew koszty ale u mnie objawy były podobne ale na całym zakresie obrotów wina tkwiła po stronie czujnika obrotów wału właśnie pod tą izolacją

Zobacz Czujniki położenia wału do AUDI 80

AUDI 80 [1Z] Czujnik położenia wału

Jaki opór powinien wskazywać cewka w czujnika położenia wału na mierniku

jurtro będe mierzył bo miernik muszę kupić stary padł.Zauwarzyłem przetarcia na kablu-zerwaną izolcję w dwóch miejscach(widać kabel czerwony w środku.Pytam bo drzy mi kierownica na biegu jałowym.poduchy wymienione i itdsprawdzany w ASO.W Aso powiedzieli że wszystko jest git.wyskoczył kiedyś błąd czujnika polożenia wału. oni stwierdzili że bym auta nie odpalił.Ja dzis wyjąłem

AUDI 80 B4 [B4 19 TDI 1Z] czujnik obrotów

Witam mam pytanie odnośnie czujnika prętkości obrotowej wału korbowego. Czy uszkodzona izolacja przewodu od czujnika może miec wpływ na ciężki rozruch zimnego silnika Przez cały rok jak swiece się nie włąnczają niema problemu z rozruchem czy ciepły czy zimny pali po jednym obrocie wału. Jak tylko temperatrua spadnie i włączą sie świece muszę kręcić z 6 8 sekund. Dzięki z góry za pomoc.

raczej czujnik polozenia wału ale on chyba nic nie ma do gadania... sprawdz jak kolega Lukasz1988 mowil czyli swiece jak swiece beda git to sprawdz węzyki ktore ida do filtra paliwowego i od filtra do pompy. Przy okazji sprawdz czy jest dokrecony podgrzewacz od filtra paliwowego...

świece są sprawdzone kąt wtrysku tak samo. układ paliwowy szczelny. Pytam o ten czujnik ponieważ kiedyś poruszałem kablami od czujników i od pompy przy silniku i auto paliło na dotyk. Więc przeglądając kable zauważyłem że kabel idący od czujnika wału jest zaizolowany izolacją. Jak rozkręciłem tą izolację okazało sie że przewód jest ekranowany folią aluminiową i plecionką stalową. Dlatego moje pytanie odnośnie czujnika

AUDI 80 B2 [80 2.0 16V] Od czego ten czujnik

Witam.Przeszukałem forum ale nieznalazłem niestety więc niekrzyczcie. Mam pytanie od czego jest ten czujnik i jakie ma zadanie Od kupna samochodu luźno sobie zwisał i niewiem gdzie mam go podczepić. A dodam jeszcze że dziwnie czasami obroty falują zarówno na PB i LPG. Pomóżcie koledzy i z góry dziękuje.Pozdrawiam.

To mi wyglada na czujnik obrotów wału korbowego i sluzy on do informowania sterownika o obecnej predkosci obrotowej silnika.

AUDI 80 [1Z] Czujnik położenia wału G28

Witam.Wyskakiwał mi kiedys błąd 1 Fault Found 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 05-10 - Input Open &8211 Intermittent znalazłem przetarte przewodyzaizolowałemsprawdzile opory-zimny i ciepły coś 1200 i 1400 omów.Spokój do teraz.Dziś jechałem i samochód zaczął szarpaćnajpierw powolipotem mocniejzgasł.Odpaliłem obroty podwyższone.I ten sam błąd. 1 Fault Found 00513 - Engine

AUDI 80 B4 [ B4 2.0 ABK ] potencjometr przepustnicy falujące obroty

Mam problem z zakupem potencjometra przepustnicy do audi 80 B4 2.0E ABK 94 r. automat. Nie wiem gdzie kupić tą część. Dzwoniłóem do sklepów internetowych i nigdzie jej nie ma. Poza tym wymagają podania nr. oryginalnej części. Czy ktoś wie jaki potencjometr występuje w tym modelu Generalnie mam problem z falującymi obrotami. Na biegu jałowym falują od 800-900 a co jakiś czas gwałtownie

AUDI 80 B4 [80 B4 1Z] Co to za czujnik

Koledzy podlaczylem sie pod kompa i wyskoczyl blad czujnika predkosci obrotowej silnika G28.sporadyczny Teraz pytanko gdzie ten czujnik sie znajduje i czy mozna go kupic w podrobieczy tylko serwis

g28 to czujnik obrotow walu korbowego

AUDI 80 B4 [ 80 b4 26 ABC] Brak iskry

witam. mam problem z odpaleniem silnika. auto nie bylo odpalane przez 2 tygodnie po sprawdzeniu vag-iem pokazuje 2 bledy 514 515 514 czujnik momentu zapłonu - G 4 czujnik pozycji wału korbowego - sygnał usterkowy - G4 514 czujnik pozycji wału korbowego - G4 515 czujnik Halla - G 40 czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - brak sygnału (G40) sprawdź CPM jeśli OK.

czujnik punktu zapłonu jest po lewej stronie w bloku silnika (patrząc z kierunkiem jazdy) jest tuż pod łapą silnika. Hall masz z tyłu lewej głowicy. czujnik obrotów wału jest przy wieńcu na kole zamachowym widać go patrząc prostopadle w dół przy serwie hamulców albo od dołu patrząc prostopadle górę za półosią - ale jego błędu nie miałeś.

AUDI 80 B4 [B4 80 26 ABC] nie odpala

Jak w temacie nie odpala.Autko jeździło bez zarzutów.Odstawione do garażu na 3 dni z powodu wyjazdu.Dzisiaj próbowałem je odpalić i nic. -rozrusznik pracujesilnik nie odpala - brak iskry na świecach - po przekręceniu kluczyka nie słychać wogóle pompki paliwa - pompkę podłączyłem na krótko podaje paliwo Samochód nie posiada żadnego immo.Tyle zdążyłem zobaczyć.Jak macie jakieś pomysły proszę o radępomoc.Z góry dziękuję.

Auto ma fabryczne immo połączone z ECU pinem B6 (jest to jednocześnie jeden z dwóch pinów złącza diagnostycznego). Mogło nie zadziałać z jakichś powodów. Czy masz kontrolkę immo na desce Spróbuj zczytać kody błędów. NIezależnie od tego sprawdź kolejno 1. Pin ECU oznaczony D5 - to obwod zasilania ECU (ma być 12V niezależnie od położenia kluczyka) 2. Bezpiecznik obwodu zasilania

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK]- niestabilne wolne obroty

W moim ABK od pewnego czasu bieg jałowy nie jest tak kulturalny jak dotąd. Wczesniej silnik na wolnych pracował wzorcowo i bez najmniejszego telepania. W tej chwili mozna zauwazyc poszarpywanie. Obroty są prawidlowe- w granicach 800 czasem 900. Praca na wyzszych obrotach i wkręcanie- bez problemu. Jedyny problem to bieg jałowy. Wibracje od nierownej pracy są odczuwalne nawet na kierownicy w

Winny był padający czujnik obrotów wału (czujnik Halla) jest to zamontowane w aparacie zapłonowym (w kopułce gdzieś). Po wymianie jest ok.

AUDI 80 [ADA1.6] Czujnik Hala

Szanowni koledzy mam dziwny problem. Kostka wchodząca do rozdzielacza zapłonu(czujnik Hala) wisi obok aparatu zapłonowego. Silnik pracuje ma lekko zakłócone wolne obroty a po wyżej 3000 Obr. zaczyna szarpać. Spalanie lekko zawyżone. Po włożeniu kostki na jej miejsce silnika nie da się uruchomić. Mój silnik to ADA 1.6 układ wtryskowy Digifant.Co zrobić Pozdrawiam

Ten silnik tak maon ma jeszcze czujnik obrotów wału-dlatego pracuje bez halla. Mój silniczek w odróżnieniu od kol. Statecznika też pracuje z wypiętym czujnikiem Halla ale z wpiętym także. W zasadzie u mnie nie ma żadnej różnicy czy hall jest podpięty czy nie.

AUDI 80 [2.3 20v 7A] problem z iskrą raz jest raz jej nie ma

Witam kupiłem audi z ww silnikiem nie na chodzie i mam taki problem że raz jest iskra raz nie. Wtryskiwacze pracują czujnik halla jest sprawny napięcie dochodzi do halla i na środkowym pinie też jest 5v na module jest napięcie tylko na środkowym pinie jest słaby sygnał rzędu 030V. Zauważyłem dzisiaj że aparat zapłonowy nie jest od 7a tylko z 2.0 JS 84r ale jest jakoś dopasowany(jakis

AUDI 80 B4 [b4 tdi 1z] falujące obroty

witam.wiem wiem było już o tym mnóstwo tematów jednak każdy opisuje inny problem.mój problem również dotyczy falujących obrotów na wolnych obrotach.sprawa ma się tak - obroty nie falują cały czas tzn jak zaczną falować to lekko widać unoszącą się wskazówka co jakiś czas ale główny problem jest taki że nie falują cały czas i nie mam jak sprawdzić przyczyny tego zjawiska

po powrocie z emigracji podjechałem do lepszego warsztatu i wyszło że wtyczka czujnika obrotów wału korbowego cos nie styka. Gdy skaczą obroty mechanik poruszał wtyczka i przestało. Według niego to bardzo możliwy powód skaczących obrotów choć nie da sobie za to ręki uciąć.

AUDI 80 [2.0 16V 6A] prąd nastawnika- regulacja nie zmienia go

witam mam problem z moim autem kręcenie śrubką regulacji mieszanki w przepływomierzu w ogóle nie zmienia mierzonych wartości w nastawniku- cały czas mam -162. Co może powodować taki stan rzeczy Kręciłem śrubką regulacyjną w obie strony- aż do dławienia sie silnika i nic (mimo że za każdym razem czekałem na reakcje długo). Sprawa wygląda tak jak wzbogace mieszanke to silnik pracuje

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z ]Szarpie ale nie zawsze co to może być

Witam Znalazłem na forum wiele podobnych tematów ale żaden nie opisywał dokładnie mojego problemu. A mianowicie polega on na tym że samochód szarpie i to nie zależnie od biegu tak jak by paliwo było kiepskiej jakości a na wolnych obrotach pracuje nie równo tak jak by miał czkawke. Zastanawia mnie to ponieważ nie dzieje się tak cały czas przez około 50% czasu jazdy silnik pracuje zupełnie

Ja tam bym najpierw sprawdził wtrysk sterujący czyli czujnik G80 i czujnik obrotów wału korbowego G28. Najłatwiej to sprawdzić podłączając auto pod VAGa. Poza tym jeśli auto łapie tryb awaryjny to powinny być zapisane jakieś błędy i z nich będzie można wywnioskować co się dzieje. Pozdrawiam

AUDI 80 B4 [B4 TDI 1Z] ECU nie reguluje kąta wtrysku. Twarda praca

Witam. Mam problem taki jak w temacie. Auto audi 80 93r 1.9TDI 1Z. Auto kupiłem z taką usterką silnik pracuje twardo wywala check engine na desce kąt na pompie opóźniony maksymalnie rozrząd sprawdzony Natomiast ecu nie reguluje kątem wtrysku podłączając "na krótko" zawór regulujący kąt na pompie słychać różnice w pracy (pompa i zawór OK) mierzyłem miernikiem na wtyczce

no to ładnie tylko że za sygnał dla N108 odpowiada wtrysk sterujący G80 czujnik temp G62 i G28 czujnik obrotów wału G28 odpuszczamy bo jak walnie to nie odpala G62 mało istotny zostaje G80 a popukaj w niego przy 2000-3000rpm i sprawdź czy coś dało jak nic to odłącz go

AUDI 80 B4 [B4 16 ADA] Działa bez halla

Witam. Jakiś czas temu miałem problem z autem. Mechanik rzekomo wymienil czujnik halla i sonde lambde. Jeden problem zniknął ale pojawił sie drugi. Gdy auto jest rozgrzane są problemy z odpalaniem choć nie zawsze... W upały to musze kręcić jakies 10-12 razy. Auto dosyć dużo pali. Zauważyłem ze jak odepnę czujnik halla to nie ma zadnej róznicy. Auto odpala i pracuje normalnie (cud).

Odłącz jeszcze czujnik obrotów wału lub wałka a stanie się cud - silnik zgaśnie )

AUDI 80 B4 B4 1Z]Czujnik położenia wału

Witam szystkich od jakiegoś czasu szarpie mi autem przy obrotach 1800obrmin dzieje się tak na każdym biegu.W przedziale 1800-2200 obroty falują i szarpie autem po przekroczeniu tych obrotów sam sobie zwieksza obroty do 2800 i wpada w tryb serwisowy jedzie max 120km .Ze wzgledu że mam auto na boschu mogłem zrobić logi statyczne i wyskoczył mi błąd czujnika prędkości obrotów .Zakupiłem

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z] zwiekszone obroty zapala sie kontrolka check

Witam. posiadam audi 80 b4 z silnikiem 1.9Tdi 1Z. siadł mi w nim nastawnik pompy( z czym się uporałem już) lecz po założeniu pompy czujnik prędkości obrotowej nie dawał sygnału do komputera i po podłączeniu vag nie było wskazań prędkości obrotowej( czujnik był odsunięty). Gdy zaczął odczytywać już prędkość obrotową z wału teraz po odpaleniu ma zwiększone obroty (1200-1500)

AUDI 80 B4 [Audi 90 2.0 20V NM] - kod błędu 2114 (brak iskry n cewce )

Witam Od kilki dni zmagam się z usterką auto po prostu zgasło i już więcej nie chciało odpalić. Dziś sprawdziłem kody błyskowe. Diagnoza Kod błędu 2114 (czujnik punktu zapłonu) Nic więcej tylko ten jeden. Czy to możliwe że przez to nie pojawia się iskra za cewką przed układem zapłonowym Proszę modre głowy od wypowiedz w tej kwesti I jeszcze jedno czy czunik halla w zapłonie

czujnik położenia wału jest indukcyjny wiec nie potrzebuje zasilania sam generuje impulsy gdy "przelatują" obok niego zęby. czujnik indukcyjny sprawdzi się tylko oscyloskopem halla można 12v diodą LED podłączyć i zobaczyć czy miga. Chyba tutaj układ podobny jest jak w V6kach dwa indukcyjne czujniki położenia wału jeden to czujnik punktu zapłonu a drugi obrotów który liczy

czy miga kręcąc rozrusznikiem. Możesz też zamiast LEDa użyć miernika (też środkowy i plus) i kręcić silnikiem siłą własnych mięśni (na włączonym zapłonie oczywiście) np. popychając auto na biegu albo pokręcając wał kluczem bo rozrusznik za szybko będzie kręcił silnikiem. Tak jak podejrzewałem są dwa czujniki położenia wału jak w V6 strona 10. httpwww.centrum.audi80...fileinfoid42

AUDI 80 B4 [B4 19TDi] SZARPANIE PRZY OKOŁO 3tys. OBROTÓW

Witam Panów Jestem szczęśliwą posiadaczką audi 80 19TDI 1994r. Design Edition). Ostanimi czasy cyklicznie stoje z tym autem u mechaników raz wy tygodniu bankowo ale tylko dlatego ze bardzo duzo jezdze ostatnio a poza tym chyba zaczal sie czas zeby coponiektore elementy sie po prostu zużyły. Najwieksza wymiana ostatnio to pompa a raczej jakis czujnik ktory mnie kosztowal 1000zl. Auto jedzie

Witam wszystkich kolegów.Tak jak Wy miałem problem z szarpaniem w 1Z DD podpinałem się chyba pod 5 VAG ów zero błędów...sprawdziłem nastawnik i inne klamoty... Pewnego pięknego dnia Miałem okazję podpiąć się w ASO pod oryginalny interfejs VAS i jak się okazało jest błąd czujnika prędkości obrotowej wału korbowego (czujnik położenia wału).Po wykasowaniu błędu dałem dla niunki

AUDI 80 B4 [80 B4 V6 ABC] falowanie obrotów na zimno i inne ..

Witam szanownych forumowiczów Jestem posiadaczem audi 80B4 z silnikem ABC 2.6 (LPG sekw OMVLBRC) Proszę o poradę czego się chwycić żeby moje auto zaczęło znowu dobrze jeździć Do pewnego momentu było super auto przyspieszało jak szatan-głównie na benzynie sama radość auto zbierało się praktycznie z każdego biegu i w całym zakresie obrotów. Jakiś czas temu miał miejsce jakby

AUDI 80 B4 [B4 1Z] czujnik predkosci obrotowej

Witam. Po podlaczeniu do deltascan1Z wyskakuje mi blad 00513-czujnik pred.obrotowej silnika9G 23)otwarte wejscieusterka sporadyczna.A jak skasuje przegazuje to ten sam blad ale inna koncowka komentarza-czujnik predkosci obr.silnika(G 23) zbyt wolno opadajace cisnienie przod.Co jest graneGdzie jest ten czujnik

prawdopodobnie chodzi Ci o czujnik położenia wału korbowego (czujnik prędkosci obrotowej silnika) 3 pinowy czujnik wkładany do bloku silnika po stronie pompy wtryskowej w bliskiej odległości od miski olejowej (w VW Passacie 19 TDI tak jest) montowany na 1 srubę M6x15

napisze tak. miałem na warsztacie VW Passata 1.9TDI i były problemy z zapaleniem samochodu trzeba było długo kręcić. obroty były nierówne (falowanie) i przy dodawaniu gazu szarpało i nie chciał się wkrecać na obroty. po podpięciu VAGa wyszło ze brak sygnału z czujnika położenia wału korbowego. tzn czasem działał a czasem nie. wymieniłem czujnik 3 pinowy wrecony po stronie

AUDI 80 [all NG] Silniczek krokowy - jego sterowanie napiecie zmien

Jak w temacie interesuje mnie skad sterownik bierze informacje ktore podaje dalej do silnika krokowego - w ktorym momencie i jak bardzo otworzyczamknac obieg powietrza silniczkiem krokowym zeby utrzymac silnik na odpowiednich obrotach na biegu jalowym Mysle ze odpowiedz na to pytanie rozwiaze wiele problemow nie jednego forumowicza )

Silnik krokowy składa się z wirnika wzbudzenia (1) (rys. poniżej) złącza elektrycznego zasilania (2) i obrotowego zaworu (3). Zawór obrotowy zwykle ma kształt grzybka który cofając się otwiera przelot powietrza dodatkowego równolegle do przelotu głównego zamykanego przez przepustnicę. Otwarcie przelotu dodatkowego (by-pass) jest realizowane cofnięciem grzybka zaworu przez obrót wywołany

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1Z] sprawdzenie czujnika polożenia wału

witam. w jaki sposób można sprawdzić czujnik prędkości obrotowej czy w gnieździe podłączenia wtyczki czujnika powinno być jakieś napięcie ewentualnie opór pomiędzy którymiś pinami

AUDI [C4 2.6 V6] Gorący gaśnie - potem problem z zapaleniem

Witam Pisze do Was z prośbą o pomoc ponieważ juz od dłuższego czasu a w szczególności teraz kiedy jest ciepło samochód mi gaśnie. Problem jest uzależniony na 100% od temperatury powietrza i temperatury nagrzania samochbodu. Jak się robi chłodniej samochod chodzi bardzo fajnie jednak kiedy zaczeły sie upały to i problemy tez. Byłem u różnych mechaników elektryków i nikt nic nie wie.

Nie czujniki halla tylko czujnik obrotów wału i czujnik położenia wału. A czujnik halla jak już kolega wcześniej napisał jest umieszczony za prawą głowicą(stojąc od przodu auta). nr części 078 905 161 C Na allegro po 80 złociszy chodzą.

AUDI 80 B4 [B4 all] Błąd 513

witam.Zacznę od tegoże samochód jeździł dobrze.Odpowiednie przyspieszeniemoc itd.Nagle następnego dnia wchodzę do samochodu ruszam i muł-zero przyjemności z jazdy.Następnego dnia włączyłem zapłon i coś tak skwierczy pod maskącoś z silnikajakby coś się tliło.Szybko wyłączyłem i podłączyłem vaga.Wyszedł błąd 513- Engine Speed Sensor (G28) 05-10 - Input Open - Intermittent.

tak mowia tez na to czujnik polozenia walu czujnik predkosci obrotowej walu korbowego co do wklesniec to sa na tym czujniku dwa fabrycznie

AUDI 80 [2.0 ABK PBLPG] Problem z uruchomieniem silnika

Witam mam problem z moją audiczką nie mogę jej odpalić dzisiaj jadąc do pracy podczas jazdy zgasł mi silnik i już nie odpalił... problemy zaczęły się już kilka dni wcześniej wariowały wolne obroty wchodziły nawet do 2tys. i nic nie spadały....gasiłem silnik i czasem wracało do normy a wczoraj jadąc również zgasł mi silnik rozgrzany do normalnej temperatury 90stopni i zgasł zjechałem

W ABK nie ma czujnika położenia wału czujnik halla na podstawie obrotów aparatu zapłonowego generuje sygnał podobny do czujnika położenia wału ale mogłem coś pomylić przewód uziemiający silnika przykręcony jest śrubą do bloku w okolicy pierwszego cylindra sprawdź czy przewód nie jest przetarty lub urwał się przy śrubie.

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Audi nie chce odpalic na benzynie

Czesc jestem tu nowy jak pogoda pozwoli to zrobie jakies zdjecia i przedstawie sie jakos konkretnie ) Lecz na dzien dzisiejszy mam maly problem... nabylem auto i jezdzilem na gazie lecz przychodza zimniejsze dni i auto nie odpala na benzynie... Jestescie w stanie podpowiedziec co i jak moge sprawdzic Czy po przekreceniu kluczyka pompa powinna pompowac czy w trakcie krecenia rozrusznikiem Jezeli jestescie w stanie cos pomoc bede wdzieczny

A wiec tak zalozylem i wnioski sa takie... Auto wczesniej na gazie jak schodzilo z obrotow potrafilo zejsc do ok 500 a teraz za kazdym razem trzyma obrotu 900-1000 wiec jest lepiej lecz na benzynie auto nie pali... zapali i zgasnie albo wgl nie zapali... Czy moze to byc czujnik polozenia walu i czy jest on uszkodzony to na gazie palilby normalnie bo domyslam sie za gaz ma swoj komputer nawet nie podlaczony pod czujnik walu... Dobrze mysle

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK]czujnik prędkosci obrotowej silnika

Witam Vag pokazał taki błąd gdzie ten czujnik sie znajduje w ABK czy sa jakies inne nazwy tego czujnikaczy to moze jest czujnik połozenia wału jak go zdiagnozowac

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] Czujnik położenia wału.

Czy na drżenie silnikana postoju(drży cała kierownica i tylko na postojuw biegu słychać glośno motor) ma wplyw uszkodzony lub nie w 100% dobrze działający czujnik polożenia wału korbowegoKiedyś mi wyskoczył taki błądale go skasowalem-to bylo gdy wymienialem popychaczepo uruchimieniu silnika.Jak wyjełem czujnik na za zewnątrz to na obwodzie byly dwa wgniecienia dość glebokienie dziury.Z

nie mam problemu z vagiemłączyłem różne auta.poprostu elektoniczne przestawienie dawki i obrotów już mnie nudzi.Chciałbym pójść dalej np.Zdobyć kody na przestawienie innych rzeczy i jakąś intrukcjeale szerzej do zaawansowanych funkcji vaga.Nie ukrywamże po polsku.Ciężko znaleźć takie informacjemrgreen

AUDI 80 B3 [b3 80 1.9SD] obroty oraz niebieski czujnik .

witam was . mam pytanie bo moj k-jet skacze na zimnym i gasnie na cieplym jest lepiej ale i tak nim telepie czy niebieski czujnik ma wplyw na obroty w k-jetcie . dodam ze przy czujniku czarnym obok niebieskiego dochodzi napiecie a do niebieskiego nie... dodam jeszcze jedno ze jak mierze czujnik miernikiem przy 20V to pojawia sie napiecie od ok5V i spada tak do 1.8V a niebieski ani drgnie. ma to cos

Nie pytam czy przewody i świece są nowe tylko czy jest iskra. Jest jeszcze kopułka palec cewka i moduł zapłonowy. Jeśli iskra na świecy jest równa i ma charakterystyczną niebieskawą barwę to ok. Gorzej jeśli iskra skacze a jej barwa podchodzi pod czerwone zabarwienie. Często bywa tak ze na kilka obrotów wału iskra pokazuje się tylko raz albo dwa i wtedy trzeba zainteresować si modułem zapłonowym bądź samą cewką.

AUDI 80 B3 [Coupe B3 2.3 7A] nie odpala

No i jest nie miła niespodzianka silniczek po opuszczeniu budy i po odnowieniu wrócił na miejsce jednak nie odpala rozrząd OK świece dają iskre jednak są mokre wręcz zalane. proszę o pomoc bo już mnie to irytuje przed wyjęciem chodził bez zarzutów.

Te dwa Ci wyszły Nie ułamałeś cycka na kole zamachowym 2112 czujnik położenia wału 2114 Aparat zapłonowy Sprawdź czy nie zamieniłeś przewodów od czujnika położenia wału z tymi od prędkości obrotowej i Sprawdź jego rezystancję powinna wynosić 900-1300Ohm

AUDI 80 B4 [B4 All] Odpalenie bez podłączonego licznika

Witam Szybkie pytanie czy uda sie odpalić samochód bez podłączonego licznika Reszta rzeczy oczywiście podłączona. Jedynie brak licznika. Ktoś próbował Musiałbym wiedzieć. pozdrawiam Krzysiek

Sprawdź czujnik obrotów silnika - położenia wału podłącz vaga i kręć rozrusznikiem czy widzi obroty. czujnik połżenia wału korbowego silnika G28 - mieści sie na boku bloku silnika zaraz przed kołem zamachowym (skrzynią biegów) idzie do niego czarna płaska wtyczka

AUDI 80 B2 [80 b2]samozaplon telepanie cd...

witajcie jest taki motyw wlaczam zaplon a silnik sam zaczyna telepac i czasem moge uruchomic silnik bez krecenia rozrusznikiem...przestawil mi sie zaplon czy puszcza mi elektrozawor od gazu takim sposobem zniszcze rozrusznik bo silnik zaczyna pracowac za wczesnie i dzwiek jest taki jak przy pracujacym silniku wlaczysz rozrusznik..."zzzgrzyt" i ludzie sie ogladaja jakbym palil zdezelowanego malucha dzieje sie tak na gazie i na paliwie... pozdr

elektroniczny moduł zapłonu odpowiada wyłącznie za wzmocnienie impulsu z czunjika Halla do poziomu pozwalającego wysterować cewkę WN. Regulacja punktu zapłonu w funkcji kąta wału korbowego względem ZZ przeprowadzana jest w zależności od systemu - albo odśrodkowopodciśnienieniowo przez aparat zapłonowy albo na podstawie sygnału z czujnika położenia wału korbowego (lub wałka rozrządu)

AUDI 80 B3 [90 B3 2.3 7A LPG] - czujnik temperatury sonda lambda inne

Koledzy mam następujący problem. Autko ciężko pali na zimno jak zapali to obroty falują i są bardzo nikie (około 200) a z reguły to zdycha. Przy próbie ponownego odpalenia muszę dość długo piłować rozrusznik. Objaw typowy dla czujnika temperatury do ECU i tutaj moje pierwsze pytanie. 1. Gdzie w silniku 7A znajduje się ten czujnik. Czytałem o nim na forum i wiem że ma on ponoć

czujniki są w bloku centymetr od głowicy. Najlepiej to wsadź ręke pod egulator ciśnienia paliwa to go wymacasz ) drugi będzie na tej samej wysokości tylko bliżej przodu. Proponuje też pójście po kablach. Na tej blaszce pod tempomatem masz 4 wtyczki i 4 kable idą w dół we wspólnej wiązce biała wtyczka to stukowiec nr 2 czerowna stukowiec nr 1 pozostałe dwie są od czujnika obrotów

AUDI 80 B4 [80 B4 TDI 1Z] Problem z ustawieniem kąta wtrysku

Witam mam problem ponieważ gdy chciałem sprawdzić kąt wtrysku to w vagu pokazuje mi ciągle zero a gdy odpiąłem wtrysk sterujący to na chwilę wskoczyło 165 a później znowu ciągle zero. Chciałem to sprawdzić ponieważ sinik zaczął szarpać na wolnych obrotach im cieplejszy tym bardziej szarpie. przestawianie pompy nic nie daje ciągle zero słychać że dźwięk silnika się zmienia.

AUDI 80 B4 [B4 92 19TDI 1Z] błędy G19 G28 G80 i N109 podpowiedz

Witam mam auto jak w tytule. W czasie tych ostatnich mrozów nie mogłem zapalić więc zabrałęm do domu akumulator i po 2 dniach zamontowałem go do auta i prubowałęm zapalić. Było ciężko ale udąło się. Jednak jakoś zaczoł ciężko pracować i lekko nie równo. Myslałem ze tak musi być bo wyjmowałem akumulator i się poprawi. Jednak po jakimś tygodniu zaczoł przerywać w czasie jazdy

Nie drogą tylko konieczną bo samochód mi pilnie potrzebny a nie mam jak jeździć. Sprawdzałem ten kabelek na postoju są dwie ale ta niżej to czujnik od prędkości obrotowej wału jak bym ją zdjął to by chyba silnik zgasł z tego co myślę. OK to dzisiaj spróbuje się zabrać za ten czujnik. Ale jest temat jak skasuje błędy to czujnik rzadko się pokazuje a nagminnie przepływomierz albo wtrysk. A jak pojeżdżę to wszystkie. [ Dodano

AUDI 80 [B4 TDI] Szarpie na 34 i 5 biegu ale nie zawsze

Mam problem z szarpaniem silnika ale z tego co czytałem inny niż wszystkie. Otóż na 3-4-5 biegów zdarza mu się szarpać przyspieszając z niskich obrotów. Nie dzieje się to zawsze ale często. Niezależnie czy silnik nagrzany czy zimny - nastawnik był czyszczony oraz wymieniany na drugi (wszystko doregulowane przez fachowca) - ustawiony właściwy kąt wtrysku - próbowałem na wtryskach

AUDI 80 B4 [B4 1ZAVANT] Drżenie budy

Pedał sprzegła wibruję na wolnych obrotach buda drży na 3 4 5 biegu przez pewien zakres obrotów buda mocno drży odpiołem czujnik prędkości i dalej to samo wiec nastawnik nie zasyfiony. CIeknie jeszcze jakiegoś czujnika pod filtem czy to jest czujnik położenia wału.

AUDI 80 [TDI 1Z] Co oznacza korekcja na wtryskach

Zastanawia mnie co mówi korekcja na wtryskach z bodajże kanału 13. Wiem tylko że maksymalne wychylenie korekcji trzymające normę to od -2.8 do 2.8. Jednak co oznacza gdy silnik ma np. korekcję na poziomie 0.1 czy 1.5 a co oznacza -0.1 czy -1.5 Korekcja powinna być sprawdzana na zimnym czy ciepłym silniku

Ale po przeczytaniu posta z linku już zaczynam rozumieć że wystarczają te dwa czujnikicoś jak z ABSemczujnik kontroluje prędkość koła (w nowszych autach) 25 000 razy na minutęto odpowiednik czujnika prędkości obrotowej wałuale jest małe niedociągniecie tej teorina 3 wtryskach nie mamy ograniczenia bo pompa tłoczy jednakowo na 3 lub 5 cylindrówtylko na jednym ma iglicę

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] Szarpanie - bardzo nieregularne

Witam Szarpanie jest bardzo nieregularne. Do tego stopnia że auto potrafi jechać non-stop godzinę czy dwie autostradą średnio 160kmh bez mrugnięcia zwalnianie przyśpieszanie &8211 bez problemów. Zjazd z autostrady redukcja do czwórki trójki przyśpieszenie i po chwili piąty bieg - cały czas silnik pracuje równo i jedzie cacy. Aż tu nagle mu odbije i zaczyna szarpać. Czasem kilka sekund

Witajcie Wtrące swoje dwa słowa do tematu bo mam ten sam problem co szmajchel. 19 TDI 1Z Szarpie i objawy ma dokladnie takie jak jego tyle ze mi nawet zdażylo się kilka razy ze zaraz po odpaleniu zimny pokichał i było już OK. Pojechalem na diagnostyke wywalilo błąd "czujnika obrotów położenia wału" koleś wykasował i kazał jeździć az coś będzie się działo. Jest to samo

AUDI 80 B4 [ B4 2.0 ABK ] falujące obroty

mam pytanko może ktos mi wytłumaczy dla czego tak sie dzieje gdy silnik ma tak do 80 obroty jałowe są ok. jakieś 860 obr.min. i stoją w miejscu ale gdy się już zagrzeje tak do 90 obroty są wyższe delikatnie około 1000 obr.min. spadają delikatnie kołysząc się od 950 do 1050 nie wiem czy to opisałem zrozumiale

Cieszę się że kilku osobom z forum udało się samodzielnie "ustawić zapłon" w silniku ABK i osiagneli przez to "fabrykę". Już myślałem że moja metoda którą rozpowszechniłem na forum działa tylko w przypadku mojego auta. Przy okazji tego postu i waszych pozytywnych opinii nowi klubowicze będą zdawali sobie sprawe że to nie taka prosta sprawa i nie oszuka ich byle mechanior.

AUDI 80 B4 [b4 2.0 16V quattro ACE Lpg] zamulony silnik

Witam Kolegów Mam problem z moją audiczką a mianowicie z silnikiem jest zamulony słabo wkręca się na obroty. Jak wcisnę mocniej pedał gazu to jest takie "buuuuu....." i dopiero zaczyna wchodzić na obroty. Miałem wymieniany czujnik położenia przepustnicy bo na lapku pokazywało bład myślałem że to coś pomoże ale nic jak było tak jest. Myślałem że to może sonda lambda

U ciebie dokładnie to sa 2 czujniki 1 miedzy 1 a 2 cylindrem a ten 2 jest miedzy 3 a 4. Zapłon powinien wynosic 6 stopni przy 800 obrmin zapłonem reguluje ECU na podstawie czujników stukowych oraz czujnik połozenia i predkosci obrotowej wału.

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 czujnik obrotów wału

  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • AUDI 80 B3 B4 CZUJNIK STUKOW OBROTOW WAŁU - Dolny Śląsk (50.00PLN)
  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU AUDI 80 B4 1.9TDi - Szlichtyngowa (61.50PLN)
  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU AUDI 80 B4 1.9TDi - Szlichtyngowa (61.50PLN)
  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi