części samochodowe nanodatex

audi 80 czujnik obrotów wału

Samochody związane z zapytaniem audi 80 czujnik obrotów wału

Pytania i odpowiedzi: audi 80 czujnik obrotów wału

AUDI 80 [2.0 16V 6A] brak czujnika obrotów wałua problem z zapłonem

Koledzy czy brak czujnika obrotów wału korbowego w moim silniku może mieć wpływ na problem z ustawieniem zapłonu z tego co wiem czujnik powinien mieć numer 053 905 381. fakt jest taki że caly czas zastanawiałem się dlaczego mam wolną jedna 3pinową wtyczkę niedaleko czujników ciśnienia oleju. Prosze o opinie ... Problem z zapłonem opisalem w innym temacie. W skrócie jak ustawie zapłon

AUDI 80 B4 B4 1Z]Czujnik położenia wału

Witam szystkich od jakiegoś czasu szarpie mi autem przy obrotach 1800obrmin dzieje się tak na każdym biegu.W przedziale 1800-2200 obroty falują i szarpie autem po przekroczeniu tych obrotów sam sobie zwieksza obroty do 2800 i wpada w tryb serwisowy jedzie max 120km .Ze wzgledu że mam auto na boschu mogłem zrobić logi statyczne i wyskoczył mi błąd czujnika prędkości obrotów .Zakupiłem

no pewnie najlepiej to niech ci cały sinik wymieni albo drugi sam.każe kupić n75 sobie sprawdźi nastawnik w pompie masz pewnie zawalony syfemale masz na boshu to pewnie potencjometryczny także kiszka bo ich się nie czyści chociaż ponoć są fachowcy co czyszczą ale w to nie wierzę aha czujnik położenia nie ma nic do falowania obrotów sam to przerabiałem jak niechcący przeciąłem kluczem przewód

Zobacz Czujniki położenia wału do AUDI 80

AUDI 80 B4 [B4 19 TDI 1Z] czujnik obrotów

Witam mam pytanie odnośnie czujnika prętkości obrotowej wału korbowego. Czy uszkodzona izolacja przewodu od czujnika może miec wpływ na ciężki rozruch zimnego silnika Przez cały rok jak swiece się nie włąnczają niema problemu z rozruchem czy ciepły czy zimny pali po jednym obrocie wału. Jak tylko temperatrua spadnie i włączą sie świece muszę kręcić z 6 8 sekund. Dzięki z góry za pomoc.

raczej czujnik polozenia wału ale on chyba nic nie ma do gadania... sprawdz jak kolega Lukasz1988 mowil czyli swiece jak swiece beda git to sprawdz węzyki ktore ida do filtra paliwowego i od filtra do pompy. Przy okazji sprawdz czy jest dokrecony podgrzewacz od filtra paliwowego...

świece są sprawdzone kąt wtrysku tak samo. układ paliwowy szczelny. Pytam o ten czujnik ponieważ kiedyś poruszałem kablami od czujników i od pompy przy silniku i auto paliło na dotyk. Więc przeglądając kable zauważyłem że kabel idący od czujnika wału jest zaizolowany izolacją. Jak rozkręciłem tą izolację okazało sie że przewód jest ekranowany folią aluminiową i plecionką stalową. Dlatego moje pytanie odnośnie czujnika

AUDI 80 [1Z] Czujnik położenia wału

Jaki opór powinien wskazywać cewka w czujnika położenia wału na mierniku

jurtro będe mierzył bo miernik muszę kupić stary padł.Zauwarzyłem przetarcia na kablu-zerwaną izolcję w dwóch miejscach(widać kabel czerwony w środku.Pytam bo drzy mi kierownica na biegu jałowym.poduchy wymienione i itdsprawdzany w ASO.W Aso powiedzieli że wszystko jest git.wyskoczył kiedyś błąd czujnika polożenia wału. oni stwierdzili że bym auta nie odpalił.Ja dzis wyjąłem

AUDI 80 B4 [B4 1Z] czujnik predkosci obrotowej

Witam. Po podlaczeniu do deltascan1Z wyskakuje mi blad 00513-czujnik pred.obrotowej silnika9G 23)otwarte wejscieusterka sporadyczna.A jak skasuje przegazuje to ten sam blad ale inna koncowka komentarza-czujnik predkosci obr.silnika(G 23) zbyt wolno opadajace cisnienie przod.Co jest graneGdzie jest ten czujnik

prawdopodobnie chodzi Ci o czujnik położenia wału korbowego (czujnik prędkosci obrotowej silnika) 3 pinowy czujnik wkładany do bloku silnika po stronie pompy wtryskowej w bliskiej odległości od miski olejowej (w VW Passacie 19 TDI tak jest) montowany na 1 srubę M6x15

napisze tak. miałem na warsztacie VW Passata 1.9TDI i były problemy z zapaleniem samochodu trzeba było długo kręcić. obroty były nierówne (falowanie) i przy dodawaniu gazu szarpało i nie chciał się wkrecać na obroty. po podpięciu VAGa wyszło ze brak sygnału z czujnika położenia wału korbowego. tzn czasem działał a czasem nie. wymieniłem czujnik 3 pinowy wrecony po stronie pompy

AUDI 80 [1Z] Czujnik położenia wału G28

Witam.Wyskakiwał mi kiedys błąd 1 Fault Found 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 05-10 - Input Open &8211 Intermittent znalazłem przetarte przewodyzaizolowałemsprawdzile opory-zimny i ciepły coś 1200 i 1400 omów.Spokój do teraz.Dziś jechałem i samochód zaczął szarpaćnajpierw powolipotem mocniejzgasł.Odpaliłem obroty podwyższone.I ten sam błąd. 1 Fault Found 00513 - Engine Speed Sensor

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1Z] sprawdzenie czujnika polożenia wału

witam. w jaki sposób można sprawdzić czujnik prędkości obrotowej czy w gnieździe podłączenia wtyczki czujnika powinno być jakieś napięcie ewentualnie opór pomiędzy którymiś pinami

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK]czujnik prędkosci obrotowej silnika

Witam Vag pokazał taki błąd gdzie ten czujnik sie znajduje w ABK czy sa jakies inne nazwy tego czujnikaczy to moze jest czujnik połozenia wału jak go zdiagnozowac

AUDI 80 [1.9TDI 1Z] Czujnik położenia wału.

Czy na drżenie silnikana postoju(drży cała kierownica i tylko na postojuw biegu słychać glośno motor) ma wplyw uszkodzony lub nie w 100% dobrze działający czujnik polożenia wału korbowegoKiedyś mi wyskoczył taki błądale go skasowalem-to bylo gdy wymienialem popychaczepo uruchimieniu silnika.Jak wyjełem czujnik na za zewnątrz to na obwodzie byly dwa wgniecienia dość glebokienie dziury.Z

nie mam problemu z vagiemłączyłem różne auta.poprostu elektoniczne przestawienie dawki i obrotów już mnie nudzi.Chciałbym pójść dalej np.Zdobyć kody na przestawienie innych rzeczy i jakąś intrukcjeale szerzej do zaawansowanych funkcji vaga.Nie ukrywamże po polsku.Ciężko znaleźć takie informacjemrgreen

AUDI 80 B4 [80 B4 V6 ABC] falowanie obrotów na zimno i inne ..

Witam szanownych forumowiczów Jestem posiadaczem audi 80B4 z silnikem ABC 2.6 (LPG sekw OMVLBRC) Proszę o poradę czego się chwycić żeby moje auto zaczęło znowu dobrze jeździć Do pewnego momentu było super auto przyspieszało jak szatan-głównie na benzynie sama radość auto zbierało się praktycznie z każdego biegu i w całym zakresie obrotów. Jakiś czas temu miał miejsce jakby strzał

AUDI 80 B2 [80 2.0 16V] Od czego ten czujnik

Witam.Przeszukałem forum ale nieznalazłem niestety więc niekrzyczcie. Mam pytanie od czego jest ten czujnik i jakie ma zadanie Od kupna samochodu luźno sobie zwisał i niewiem gdzie mam go podczepić. A dodam jeszcze że dziwnie czasami obroty falują zarówno na PB i LPG. Pomóżcie koledzy i z góry dziękuje.Pozdrawiam.

To mi wyglada na czujnik obrotów wału korbowego i sluzy on do informowania sterownika o obecnej predkosci obrotowej silnika.

SPRAWA OBROTOW TO SILNICZEK KROKOWY DO WYCZYSZCZENIA LUB WYMIANY a czujnik jest od polozenia walu i powinien byc umieszczony na pierwszym kablu zaplonowym. tj od pierwszego cylinda. teoretycznie bez niego samochod nie powinien dobrze chodzic. ale roznie to z tym bywa. ale trzeba go zalozyc. fajke sciagaj i zaloz na przewod. pierwszy od przodu.

AUDI 80 B4 [B4 19TDi] SZARPANIE PRZY OKOŁO 3tys. OBROTÓW

Witam Panów Jestem szczęśliwą posiadaczką audi 80 19TDI 1994r. Design Edition). Ostanimi czasy cyklicznie stoje z tym autem u mechaników raz wy tygodniu bankowo ale tylko dlatego ze bardzo duzo jezdze ostatnio a poza tym chyba zaczal sie czas zeby coponiektore elementy sie po prostu zużyły. Najwieksza wymiana ostatnio to pompa a raczej jakis czujnik ktory mnie kosztowal 1000zl. Auto jedzie

Witam. Mam ten sam problem od roku. Czasem przez parę tysięcy km nic nie szarpie czasem raz szarpnie i znów spokój przez parę tys. km. Dziś natomiast szarpanie się nasiliło i szarpało na każdym biegu przy wyprzedzaniu przy rozpędzaniu w pełnym zakresie prędkości do 175kmh. Po szarpnięciu z tłumika wydobywał się obłok czarnego dymu. Słyszałem że może to być spowodowane zabrudzonym

Witam wszystkich kolegów.Tak jak Wy miałem problem z szarpaniem w 1Z DD podpinałem się chyba pod 5 VAG ów zero błędów...sprawdziłem nastawnik i inne klamoty... Pewnego pięknego dnia Miałem okazję podpiąć się w ASO pod oryginalny interfejs VAS i jak się okazało jest błąd czujnika prędkości obrotowej wału korbowego (czujnik położenia wału).Po wykasowaniu błędu dałem dla niunki

AUDI 80 B4 [80 B4 1Z] Co to za czujnik

Koledzy podlaczylem sie pod kompa i wyskoczyl blad czujnika predkosci obrotowej silnika G28.sporadyczny Teraz pytanko gdzie ten czujnik sie znajduje i czy mozna go kupic w podrobieczy tylko serwis

g28 to czujnik obrotow walu korbowego

AUDI 80 B3 [90 B3 2.3 7A LPG] - czujnik temperatury sonda lambda inne

Koledzy mam następujący problem. Autko ciężko pali na zimno jak zapali to obroty falują i są bardzo nikie (około 200) a z reguły to zdycha. Przy próbie ponownego odpalenia muszę dość długo piłować rozrusznik. Objaw typowy dla czujnika temperatury do ECU i tutaj moje pierwsze pytanie. 1. Gdzie w silniku 7A znajduje się ten czujnik. Czytałem o nim na forum i wiem że ma on ponoć kolor

czujniki są w bloku centymetr od głowicy. Najlepiej to wsadź ręke pod egulator ciśnienia paliwa to go wymacasz ) drugi będzie na tej samej wysokości tylko bliżej przodu. Proponuje też pójście po kablach. Na tej blaszce pod tempomatem masz 4 wtyczki i 4 kable idą w dół we wspólnej wiązce biała wtyczka to stukowiec nr 2 czerowna stukowiec nr 1 pozostałe dwie są od czujnika obrotów

AUDI 80 [ADA1.6] Czujnik Hala

Szanowni koledzy mam dziwny problem. Kostka wchodząca do rozdzielacza zapłonu(czujnik Hala) wisi obok aparatu zapłonowego. Silnik pracuje ma lekko zakłócone wolne obroty a po wyżej 3000 Obr. zaczyna szarpać. Spalanie lekko zawyżone. Po włożeniu kostki na jej miejsce silnika nie da się uruchomić. Mój silnik to ADA 1.6 układ wtryskowy Digifant.Co zrobić Pozdrawiam

Ten silnik tak maon ma jeszcze czujnik obrotów wału-dlatego pracuje bez halla. Mój silniczek w odróżnieniu od kol. Statecznika też pracuje z wypiętym czujnikiem Halla ale z wpiętym także. W zasadzie u mnie nie ma żadnej różnicy czy hall jest podpięty czy nie.

AUDI 80 B4 [B4 1.9 TDI 1z] Falowanie obrotów

Witam wszystkich Od dłuzszego czasu walczę z falowaniem obrotów w moim Avancie i brak mi już sił więc zwracam się do was Problem pojawił się gdy przyszły niższe temperatury i po odpaleniu (dość długo trzeba kręcić) obroty skaczą od 800 do 900 obrotów wrażenie takie jakby samochód nie miał ssania i ciągle sobie dodaje lekko gazu. Druga rzecz zadziała się po wyczyszczeniu nastawnika

Ja miałem i nadal mam podobny problem który na dodatek nie jest dla mnie w pełni oczywisty dlatego mam następujące spostrzeżenia 1. Gdy najmocniej rzucało silnikiem (w grupie 13 w korekcje chodziły od jednego cylindra do drugiego i w szczycie osiągały na jednym cylindrze 5 mg) zauważyłem bąbelki powietrza w przewodach paliwowych. Mój ojciec zasugerował mi dostanie się do szczytu zbiornika

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] silnik krokowy - zawór stab. wolnych obrotów

Silnik krokowy lub ja kto woli zawór stabilizacji wolnych obrotów w widoku od wewnątrz. Niedawno w swoim ABK miałem kłopoty ze spadającymi obrotami i po wielu wizytach u mechaników które nie doprowadziły do ustalenia przyczyny tej dolegliwości kupiłem na allegro używany silnik krokowy po zmianie którego nastąpiła znaczna poprawa. Nadal nie jest super bo czasem nadal zdarzy się że jadę

POMOCY a ja mam taki problem mam silnik 2.0 ale ABK czyli 115 i gdy dojerzdzam do świateł i wrzucam na luz to obroty bardzo spadaja az nieraz silnik zgaśnie. niekiedy zdaza sie tak ze gdy przyspieszam to szarpie bardzo.sytuacjia nie zalezna jest od tego czy jest ciepły czy zimny silnik. Przewodu wymienione na Berukopułkapaluch i świece. i cały czas nic. czy może to być czujnik położenia

AUDI 80 B3 [b3 80 1.9SD] obroty oraz niebieski czujnik .

witam was . mam pytanie bo moj k-jet skacze na zimnym i gasnie na cieplym jest lepiej ale i tak nim telepie czy niebieski czujnik ma wplyw na obroty w k-jetcie . dodam ze przy czujniku czarnym obok niebieskiego dochodzi napiecie a do niebieskiego nie... dodam jeszcze jedno ze jak mierze czujnik miernikiem przy 20V to pojawia sie napiecie od ok5V i spada tak do 1.8V a niebieski ani drgnie. ma to cos

Nie pytam czy przewody i świece są nowe tylko czy jest iskra. Jest jeszcze kopułka palec cewka i moduł zapłonowy. Jeśli iskra na świecy jest równa i ma charakterystyczną niebieskawą barwę to ok. Gorzej jeśli iskra skacze a jej barwa podchodzi pod czerwone zabarwienie. Często bywa tak ze na kilka obrotów wału iskra pokazuje się tylko raz albo dwa i wtedy trzeba zainteresować si modułem zapłonowym bądź samą cewką.

AUDI 80 [coupe quattro 23 7A] regulacja wolnych obrotów

Proszę o poradę w sprawie przepustnicy i jej osprzętu. Nie mam mikro włącznika przy przepustnicy z zieloną kostką a tylko potencjometr hitachi 054 133 154c 4-piny Nigdzie nie widzę też żadnej wolnej wtyczki więc czy tak było w oryginale Na zdjęciach z ogłoszeń czy forum spotkałem przepustnicę z osobnym włącznikiem lub czarny 3-piny z wyprowadzonym drugim kabelkiem. Regulacja dyszą

Jeśli dobrze rozumiem pomimo montowania osobnego włącznika biegu jałowego TPS ma swój włączni wewnętrzny httpwww.20v.orgthrottle.htm [ Dodano 2014-01-08 1926 ] Ponieważ nik się dalej nie odzywa napiszę co ustaliłem. Znalazłem w starych tematach i zdobyłem schematy instalacji silnika 7a na osprzęcie Hitachi. Były dwie wersje - z włącznikiem zamknięcia przepustnicy osobnym oraz bez

AUDI A6 C4 [A6 C4] czujnik połozenia wału

witam.... orientuje sie ktoś jaka powinna byc wartość oporności czujnika połozenia wału A6 c4 2tdi chodzi mi opornosc na zagaszonym silniku i druga na wolnych obrotach. czy czujniki różnią sie w zależnosci od rodzaju silnika z góry dziekuje

W katalogu mam jeszcze coś takiego jak czujnik obrotów minimalnych o rezystancji 900 (3 pinowy) dodaj opornik 80 i zobacz co się stanie.

AUDI 80 B3 [B3 2.0 16v 6A] Reset ECU silnika

Prosze o informacje lub podanie strony internetowej jak zresetować komputer kłopoty z wolnymi obrotami bardzo pilne Jestem mechanikiem samochodowym i walczę z tym problemem już 3 lata. Problem polega na wolnych obrotach raz jest 1600 innym razem 1800 albo 600. Wymieniłem już silniczek krokowy czujnik temperatury wody płytkę spiętrzającą regulator ciśnienia paliwa regulator wolnych obrotów

Pozwolę sobie wkleić tekst pochodzący z książki Obsługa naprawa i eksploatacja samochodu Polonez autorstwa pana Morawskiego co prawda to nie audi ale opis dotyczy układów wtryskowych Multec i Bosch Rozruch zimnego silnika i jego rozgrzewanie odbywa się zawsze w programie pętli otwartej. Mieszanka jest bogatsza a obroty podwyższone. Program rozruchu uwzględnia również usuwanie skutków

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z] zwiekszone obroty zapala sie kontrolka check

Witam. posiadam audi 80 b4 z silnikiem 1.9Tdi 1Z. siadł mi w nim nastawnik pompy( z czym się uporałem już) lecz po założeniu pompy czujnik prędkości obrotowej nie dawał sygnału do komputera i po podłączeniu vag nie było wskazań prędkości obrotowej( czujnik był odsunięty). Gdy zaczął odczytywać już prędkość obrotową z wału teraz po odpaleniu ma zwiększone obroty (1200-1500)

AUDI 80 B4 [ B4 2.0 ABK ] potencjometr przepustnicy falujące obroty

Mam problem z zakupem potencjometra przepustnicy do audi 80 B4 2.0E ABK 94 r. automat. Nie wiem gdzie kupić tą część. Dzwoniłóem do sklepów internetowych i nigdzie jej nie ma. Poza tym wymagają podania nr. oryginalnej części. Czy ktoś wie jaki potencjometr występuje w tym modelu Generalnie mam problem z falującymi obrotami. Na biegu jałowym falują od 800-900 a co jakiś czas gwałtownie

AUDI 80 B4 [80 b4 1Z] usterka przepływki i czujn. powietrza kol. dol.

WItam wszystkich mam taki nietypowy problemik w swojej niuni vag wyswietla mi usterki- przepływomierz (zwarcie na plucie) i czujnik kolektora dolotowego ( open or short b ) czasami wskakuje jeszcze usterka czujnika temperatury paliwa przepływomierz sprawdzałem na drugim silniku Z1 i vag nie pokazywał mi żadnej usterki co do czujnika kolektora dolotowego to nabyłem nowy i sprawdzałem vagiem

[quotepaweld1981]nowością jaką znalazłem jest zszarpana izolacja z czujnika położenia wału korbowego faktycznie wyskakiwała mi usterka czasami tego czujnika ale ignorowałem ją ponieważ nie wracała[qui tu nie chce cię naciągać na ew koszty ale u mnie objawy były podobne ale na całym zakresie obrotów wina tkwiła po stronie czujnika obrotów wału właśnie pod tą izolacją jest przewód

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] B4 2.0 ABK Małe kompendium na temat ABK.

Małe ABC silnika ABK Silnik ABK jest dość specyficzny i nie należy go pojmować jak wcześniejsze generacje zasilane tradycyjnym gaźnikiem lub wtryskiem (czy to starszej generacji czy już mechanicznym). Sterowany jest on powietrzem do którego dobierane jest paliwo przez sterownik (ECU) na podstawie zebranych informacji z czujników i osprzętu. W telegraficznym skrócie -za punkt odniesienia

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABK] Dziwne problemy z zapłonem

Witam. Od paru dni mam problem zz zapłonem. Chodzi o to że raz chodzi równo potem na 3 cylindry by później zastrajkować i palić na dwa. Zmieniłem świece na inne (wszystkie części mam już wprawdzie używane ale mało prawdopodobne jest aby dosłownie wszystko było do kitu bo gdyby tak było to by nie zaskakiwał w ogóle. Potem kable kopółka palec cewkę i wreszcie aparat zapłonowy (myślałem

nagle powracała. W końcu jakimś cudem centralny naprawił się i tak jest do dziś. Zacinające się obroty - zimny lut widoczny gołym okiem na przek .nr 30. Autko teraz chodziło jak marzenie ale wolne obroty dziwnie falowały. czyszczenie smarowanie a w końcu wymiana elektrozaworu wolnych obrotów i czujnika temp. Po wymianie już nie falowały ale na wolnych obr. na zimnym silniku 800-900

AUDI 80 B4 [B4 1Z]silnik gaśnie na wolnych obrotach

witam napotkał mnie ostatnio taki to problem w niedziele zrobiłem jakies 500km trasy wróciłem postawilem auto po jakies 3h wsiadam i jade a tu nagle podczas wcisniecia sprzegła auto zgasło zjechałem na przystane zeby nie stac na drodze odpalał be zproblemu lecz na wolnych obrotach szarpnął dwa arzy i zaraz silnik przestał chodzic odpalielm auto przegoniłem troszku i było git. Mw poenidziełek

gaśniecie stało sie coraz bardziej uciązliwe po telefonach do kostrza powiedizał ze mozliwy czujnik połozenia wału i ze mam szukac szarej kostki lecz takowej u mnie nie było widac ponowe podłaczenia VAGa i wyskoczył bład 00518 czujnik kata obrotowego wału korbowego G-28. namacalnie zaczałem szukac kabel od czujnika az doszedłęm do kostki która była cała zaizolowana taśma po od izolowaniu jej nastał zdjecie robione telefonem wiec zła jakosc jak sie okazało była tylko jedna czesc kostki ta od silnika a od scinay grodziowej kable były wlutowane na piny ktos keidys musiał ładną rzexbe robic... okazało sie ze jeden kabelek sie odlutował pozostałosc kostki została dorobiona wszystok zlutowane bledów brak chce podziekować koledze kostrz za pomoc diagnozyjnonaprowadzająco telefoniczna oraz jugo007 za VAGa oraz dorobienie z uzyczeniem kostki. na obecna chwile audik chodzi tak jak powinien

AUDI 80 B4 [80 B4 TDI 1Z] Problem z ustawieniem kąta wtrysku

Witam mam problem ponieważ gdy chciałem sprawdzić kąt wtrysku to w vagu pokazuje mi ciągle zero a gdy odpiąłem wtrysk sterujący to na chwilę wskoczyło 165 a później znowu ciągle zero. Chciałem to sprawdzić ponieważ sinik zaczął szarpać na wolnych obrotach im cieplejszy tym bardziej szarpie. przestawianie pompy nic nie daje ciągle zero słychać że dźwięk silnika się zmienia.

AUDI 80 B4 [Audi 90 2.0 20V NM] - kod błędu 2114 (brak iskry n cewce )

Witam Od kilki dni zmagam się z usterką auto po prostu zgasło i już więcej nie chciało odpalić. Dziś sprawdziłem kody błyskowe. Diagnoza Kod błędu 2114 (czujnik punktu zapłonu) Nic więcej tylko ten jeden. Czy to możliwe że przez to nie pojawia się iskra za cewką przed układem zapłonowym Proszę modre głowy od wypowiedz w tej kwesti I jeszcze jedno czy czunik halla w zapłonie da

czujnik położenia wału jest indukcyjny wiec nie potrzebuje zasilania sam generuje impulsy gdy przelatują obok niego zęby. czujnik indukcyjny sprawdzi się tylko oscyloskopem halla można 12v diodą LED podłączyć i zobaczyć czy miga. Chyba tutaj układ podobny jest jak w V6kach dwa indukcyjne czujniki położenia wału jeden to czujnik punktu zapłonu a drugi obrotów który liczy zęby wieńca

czy miga kręcąc rozrusznikiem. Możesz też zamiast LEDa użyć miernika (też środkowy i plus) i kręcić silnikiem siłą własnych mięśni (na włączonym zapłonie oczywiście) np. popychając auto na biegu albo pokręcając wał kluczem bo rozrusznik za szybko będzie kręcił silnikiem. Tak jak podejrzewałem są dwa czujniki położenia wału jak w V6 strona 10. httpwww.centrum.audi80...fileinfoid42

AUDI 80 [2.3 20v 7A] problem z iskrą raz jest raz jej nie ma

Witam kupiłem audi z ww silnikiem nie na chodzie i mam taki problem że raz jest iskra raz nie. Wtryskiwacze pracują czujnik halla jest sprawny napięcie dochodzi do halla i na środkowym pinie też jest 5v na module jest napięcie tylko na środkowym pinie jest słaby sygnał rzędu 030V. Zauważyłem dzisiaj że aparat zapłonowy nie jest od 7a tylko z 2.0 JS 84r ale jest jakoś dopasowany(jakis

AUDI 80 [2.0 16V 6A] prąd nastawnika- regulacja nie zmienia go

witam mam problem z moim autem kręcenie śrubką regulacji mieszanki w przepływomierzu w ogóle nie zmienia mierzonych wartości w nastawniku- cały czas mam -162. Co może powodować taki stan rzeczy Kręciłem śrubką regulacyjną w obie strony- aż do dławienia sie silnika i nic (mimo że za każdym razem czekałem na reakcje długo). Sprawa wygląda tak jak wzbogace mieszanke to silnik pracuje

AUDI 80 B4 [B4 1.9TDI 1Z] Brak mocy głośny na wys. obrotach

Witam Dotyczy 1Z z 92. Skończyłem składać głowicę. Została splanowana są nowe uszczelki szklanki zostały odpowietrzone rozrząd ustawiony i wszystko cacy. Pierwsze odpalenie no problem. Obroty na biegu jałowym stabilne. Inaczej się ma gdy chcę przytrzymać na 1200 same spadają do 900. Silnik na wyższych obrotach chodzi bardzo głośno. Do tego brak mu mocy. Jedzie sobie ale bez jaj.

przyjechał zrobił robotę i koło z lekkim wciskiem wlazło na wał. Myślałem że będzie wszystko ok. Ale po złożeniu całości silnik chodził minimalnie ciszej jednak dalej klekotał. Oczywiście pasek rozrządu kupiłem nowy i go precyzyjnie z kuzynem założyłem (wszystko co miało być zblokowane było w bezruchu tak że o złej metodyce wymiany paska nie mam mowy) Po przejażdżce audica

AUDI 80 [all NG] Silniczek krokowy - jego sterowanie napiecie zmien

Jak w temacie interesuje mnie skad sterownik bierze informacje ktore podaje dalej do silnika krokowego - w ktorym momencie i jak bardzo otworzyczamknac obieg powietrza silniczkiem krokowym zeby utrzymac silnik na odpowiednich obrotach na biegu jalowym Mysle ze odpowiedz na to pytanie rozwiaze wiele problemow nie jednego forumowicza )

Silnik krokowy składa się z wirnika wzbudzenia (1) (rys. poniżej) złącza elektrycznego zasilania (2) i obrotowego zaworu (3). Zawór obrotowy zwykle ma kształt grzybka który cofając się otwiera przelot powietrza dodatkowego równolegle do przelotu głównego zamykanego przez przepustnicę. Otwarcie przelotu dodatkowego (by-pass) jest realizowane cofnięciem grzybka zaworu przez obrót wywołany

AUDI 80 [1.9 TDI 1z] problem z wtryskami-sterujący (pomocy)

Witam szanowne grono zaczynam nowy temat bo w szukajce nic nie ma na ten temat... Mianowicie pompa po regeneracji wymienione mocowanie filtra paliwa i sam filtr oraz wężyki przelewowe na wtryskach(wszystko szczelne). Okazuje się że silnik nadal przerywa(główny mój problem od lutego...). Znajomy zdiagnozował mi i powiedział że na wykończeniu jest wtrysk sterujący. To teraz pytanie do tematu

8bartez6 a w jaki sposób kolega diagnozował auto Podłączył VAGa czy jak Jeśli chciałbyś się upewnić czy to wtrysk sterujący pada tzn. jego część elektryczna to można odłączyć jego wtyczkę i wtedy silnik będzie pracował w trybie awaryjnym. Auto będzie słabsze ale powinno przestać szarpać. Ewentualnie może być jeszcze uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego. Jeśli szarpanie

AUDI 80 [C4 ABK] Gasnie natychmiast po odpaleniu brak mocy

Witam wszystkich Jest to moj pierwszy post na forum poniewaz nigdy wczesniej nie musialem o nic pytac - wszystko bylo juz wczesniej opisane i okazalo sie pomocne (dzieki). Tym razem prosze o pomoc ... Moje audi to A6 C4 z 1995r ale silnik 2.0E ABK jest tu wszystkim dobrze znany. Jezdze na benzynie. Auto jak kazdego innego dnia odpalilem ruszylem i pojechalem - zdechlo w trasie - brak mocy gasniecie

AUDI 80 B1 [1.9TDI 1Z] Diagnostyka i czyszczenie nastawnika

Witam poszukuje dobrego (uczciwego) mechanika w okolicy Tomaszowa Lub lub Zamoscia i Rzeszowa Problem mam ze czasem szarpie mi silnikiem i skaczą obroty zdarza się to losowo. Prosze o info na PW lub emial lub gg

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoją audiczką- 92rok na Boschu. Po wcześniejszym przeczytaniu dziesiątków postów zdiagnozowałem problem w swoim aucie- nastawnik potencjometryczny. Denerowało mnie falowanie trudne odpalanie przy zimnym i ciepłym silniku niereagujący pedał gazu po odpuszczeniu gasnący silnik przy redukcji lub wyrzucaniu na bieg jałowy oraz szarpanie przy

AUDI 80 B4 [B4 TDI] Szarpanie nieszczęsne

Witam dodam że forum przerwertowałem dokładnie. auto jest z 1995r. na Pierburgu. Szarpie czasami odkąd kupiłem audiczkę tj. 4 lata. (szarpneło kilka razy juz podczas jazdy z Niemiec) Problem jest taki Potrafi nie szarpnąć ani razu przez 600km a na drugi dzień szarpie co chwila. Autko ma tez problem z przekroczeniem 120kmh (jak odpuszcze gaz i dodam to idzie dalej). Szarpanie wygląda tak

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Audi nie chce odpalic na benzynie

Czesc jestem tu nowy jak pogoda pozwoli to zrobie jakies zdjecia i przedstawie sie jakos konkretnie ) Lecz na dzien dzisiejszy mam maly problem... nabylem auto i jezdzilem na gazie lecz przychodza zimniejsze dni i auto nie odpala na benzynie... Jestescie w stanie podpowiedziec co i jak moge sprawdzic Czy po przekreceniu kluczyka pompa powinna pompowac czy w trakcie krecenia rozrusznikiem Jezeli jestescie w stanie cos pomoc bede wdzieczny

A wiec tak zalozylem i wnioski sa takie... Auto wczesniej na gazie jak schodzilo z obrotow potrafilo zejsc do ok 500 a teraz za kazdym razem trzyma obrotu 900-1000 wiec jest lepiej lecz na benzynie auto nie pali... zapali i zgasnie albo wgl nie zapali... Czy moze to byc czujnik polozenia walu i czy jest on uszkodzony to na gazie palilby normalnie bo domyslam sie za gaz ma swoj komputer nawet nie podlaczony pod czujnik walu... Dobrze mysle

AUDI 80 [2.0 ABK PBLPG] Problem z uruchomieniem silnika

Witam mam problem z moją audiczką nie mogę jej odpalić dzisiaj jadąc do pracy podczas jazdy zgasł mi silnik i już nie odpalił... problemy zaczęły się już kilka dni wcześniej wariowały wolne obroty wchodziły nawet do 2tys. i nic nie spadały....gasiłem silnik i czasem wracało do normy a wczoraj jadąc również zgasł mi silnik rozgrzany do normalnej temperatury 90stopni i zgasł zjechałem

W ABK nie ma czujnika położenia wału czujnik halla na podstawie obrotów aparatu zapłonowego generuje sygnał podobny do czujnika położenia wału ale mogłem coś pomylić przewód uziemiający silnika przykręcony jest śrubą do bloku w okolicy pierwszego cylindra sprawdź czy przewód nie jest przetarty lub urwał się przy śrubie.

AUDI 80 B4 [B4 all] Błąd 513

witam.Zacznę od tegoże samochód jeździł dobrze.Odpowiednie przyspieszeniemoc itd.Nagle następnego dnia wchodzę do samochodu ruszam i muł-zero przyjemności z jazdy.Następnego dnia włączyłem zapłon i coś tak skwierczy pod maskącoś z silnikajakby coś się tliło.Szybko wyłączyłem i podłączyłem vaga.Wyszedł błąd 513- Engine Speed Sensor (G28) 05-10 - Input Open - Intermittent.

tak mowia tez na to czujnik polozenia walu czujnik predkosci obrotowej walu korbowego co do wklesniec to sa na tym czujniku dwa fabrycznie

AUDI 80 B4 [ 80 b4 26 ABC] Brak iskry

witam. mam problem z odpaleniem silnika. auto nie bylo odpalane przez 2 tygodnie po sprawdzeniu vag-iem pokazuje 2 bledy 514 515 514 czujnik momentu zapłonu - G 4 czujnik pozycji wału korbowego - sygnał usterkowy - G4 514 czujnik pozycji wału korbowego - G4 515 czujnik Halla - G 40 czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - brak sygnału (G40) sprawdź CPM jeśli OK. wymień dystrybutor

czujnik punktu zapłonu jest po lewej stronie w bloku silnika (patrząc z kierunkiem jazdy) jest tuż pod łapą silnika. Hall masz z tyłu lewej głowicy. czujnik obrotów wału jest przy wieńcu na kole zamachowym widać go patrząc prostopadle w dół przy serwie hamulców albo od dołu patrząc prostopadle górę za półosią - ale jego błędu nie miałeś. lesli napisała

AUDI 80 B3 [Coupe B3 2.3 7A] nie odpala

No i jest nie miła niespodzianka silniczek po opuszczeniu budy i po odnowieniu wrócił na miejsce jednak nie odpala rozrząd OK świece dają iskre jednak są mokre wręcz zalane. proszę o pomoc bo już mnie to irytuje przed wyjęciem chodził bez zarzutów.

Te dwa Ci wyszły Nie ułamałeś cycka na kole zamachowym 2112 czujnik położenia wału 2114 Aparat zapłonowy Sprawdź czy nie zamieniłeś przewodów od czujnika położenia wału z tymi od prędkości obrotowej i Sprawdź jego rezystancję powinna wynosić 900-1300Ohm

AUDI 80 B4 [B4 All] Odpalenie bez podłączonego licznika

Witam Szybkie pytanie czy uda sie odpalić samochód bez podłączonego licznika Reszta rzeczy oczywiście podłączona. Jedynie brak licznika. Ktoś próbował Musiałbym wiedzieć. pozdrawiam Krzysiek

Sprawdź czujnik obrotów silnika - położenia wału podłącz vaga i kręć rozrusznikiem czy widzi obroty. czujnik połżenia wału korbowego silnika G28 - mieści sie na boku bloku silnika zaraz przed kołem zamachowym (skrzynią biegów) idzie do niego czarna płaska wtyczka

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 czujnik obrotów wału

  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • AUDI 80 B3 B4 CZUJNIK STUKOW OBROTOW WAŁU - Dolny Śląsk (50.00PLN)
  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU AUDI 80 B4 1.9TDi - Szlichtyngowa (61.50PLN)
  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
  • CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU AUDI 80 B4 1.9TDi - Szlichtyngowa (61.50PLN)
  • AUDI 80 B4 1.6 94r.CZUJNIK OBROTÓW WAŁU - Jelenia Góra (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi