części samochodowe nanodatex

audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

Samochody związane z zapytaniem audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

Pytania i odpowiedzi: audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] czujnik ciśnienia paliwa

Witam serdecznie i mam pytanie Czy w ABT (mono wtrysk) jest jakis czujnik ciśnienia paliwa Ciśnienie powinno wynosić ok 1 bar (tak czytałem) co się stanie jak spręrzynka w regulatorze ciśnienia jest większa (dłuższa)

_________________httpalcon.fotosik.plalbumy380549.html

Nie ma czujnika ciśnienia paliwa. Prawdopodobnie zwiększy ci sie ciśnienie paliwa i silnik będzie chodził na bogatszej mieszance to oczywiście jest uzależnione od twardości tej sprężynki. Jeżeli ciśnienie będzie wyższe niż 12 bara ECU wygeneruje błąd "micture limit adaptation" co będzie cię informowało że w niektórych sytuacjach mieszanka paliwowo-powietrzna jest za bogata i nie idzie jej dalej zubożyć. Ciśnienie powinno być w granicach 08 - 12 bar.

_________________Było Seat Ibiza 12 System Porsche Jest (1) audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT LPG httppicasaweb.google.plkrychu30audi80 (2) audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX LPG httppicasaweb.google.plkrychu30audiA628V630V

dzieki pytałem o to bo jakiś niemiecki "inżynier" sklepał obudowe regulatora i tym samym zwiekszył docisk spręrzyny. zmieniłem to już ale byłem ciekaw co on chciał przez to osiągnc... raz jeszcze dzieki

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Regulator cisnienia paliwa ciezko pali kopci swiece

Witam panowie Sprawa wyglada tak Auto bardzo ciezko zapala w szczegolnosci jak jezdze na gazie i zgasze samochod a pozniej chce go zapalic na benzynie bo nie mam mozliwosc zapalania odrazu na gazie zawsze na beznzytnie po dodaniu gazu i osiagnieciu 2tys obr przezuca na gaz. Jesli jezdze na samej beznzynie czy zimny czy cieply i go zgasze to zapali czasem sie zdazy ze tez ma ciezko ale zadziej.

mam ten problem co ty tyle ze tylko z zapalaniem auto jezdzi na benzynie ok moc wszystko ok tez szukam wskazówek dotyczących cieżkiego palania na pb po zgaszeniu na lpg problem jest chyba w zbyt bogatej mieszance przy rozruchu(resztki gazu w dolocie) gdy auto pracuje na gazie zgas go odpinając przewód elektrozaworu i odpal na pb jezeli auto lepiej zapali problem jest w lpg co do zalewania silnika

AUDI 80 B4 [b4 abk 94r ] Swiecaca sie kontrolka ABS

Witam. Kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka ABS i do tej pory nie zgasła. Pojechałem do koleżka na VAG. i klapa. mogę sprawdzić silnik klimatronic poduszkę. ale ABS mi nie doczytuje. nie łączy się ze sterownikiem. Bez namysłu pojechałem do znajomych którzy maja części używane do b4. podmieniliśmy pod kanapa z tylu sterownik. i nic to nie dało. dalej świeci. Podmieniliśmy przekaźniki

Skąd ma układ załączający pompę ma wiedzieć jakie jest ciśnienie W silnikach montowanych w audi 80 nie było czujników ciśnienia paliwa. U mnie tak jest że jak kilka razy pod rząd włącza i wyłącza zapłon to pompa paliwa nie będzie się włączać za każdym razem.

AUDI 80 B4 [Audi 80 b4 ABK LPG]Przerywa przy lekim dodaniu gazu

Witam posiadam audi 80 b4 abk. Mój problem wygląda następująco. Auto dość ładnie odpala na zimnym jest wszystko ok jednak jeżeli auto trochę się nagrzeje to po wciśnięciu pedału gazu na biegu jałowym obroty falują. Nie mogą ustabilizować się tylko oscylują pomiędzy 650 a 1200. Przy 650 auto samo podwyzsza sobie obroty zeby nie zgaslo i tak cały czas. Drugim problemem jest to że

Hmm zbyt wiele mi to nie mówi aczkolwiek logicznie myśląc zaczynam troszkę pojmować ową zależność tlenu wobec benzyny nie ukrywam że musiałam troszkę poczytać na ten temat bo jestem zielona w owym temacie Tylko czy aby napewno problem tkwi właśnie w tej zależności czytałam już na temat napięcia sondy lambda zapłonu i regulatora ciśnienia paliwa czujniku Halla.. w każdym przypadku

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK]Ciezko Pali Duzo Pali zalewa ostatnia swiece

Witam kolegów z forum. To moj pierwszy post ale juz od dluzszego czasu korzystam z cennych informacji zawartych w serwisie. Szuakalem odpowiedz na moj problem w innym watkach ale nie udalo sie rozwiazac problemu do tej pory. Dlatego kieruje sie z prosba do specjalistow o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Moje auto to audi 80 b4 2.0e 1992r 115km abk z lpg bingo m Od kad mam auto czyli od jakis

Tylko należy pamiętać żeby przypadkiem nie robić tego na rozgrzanym silniku bo z listwy trochę paliwa poleci .I to nie jest czujnik a regulator ciśnienia paliwa. httpsklep.intercars.co...skO&lang_idPL

zgadza sięto jest regulator a nie czujnik ciśnienia paliwa.Sorry

AUDI 80 [B4 2.0 ABK LPG ] Problem z odpaleniem i gaśnięcie.

Witajcie koledzy Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika. Zjawisko to występuje losowo a więc czasem jak jest zimny czasem jak ciepły a czasem przy normalnej temperaturze maksymalnej. Regułą jest to że auto musi chwilę postać i jak postoi to jest nie może zapalić. Tzn albo muszę kręcić rozrusznikiem chwilę i za którymś razem załapie albo zapali i dławi się dławi

AUDI 80 [2.0 ABK LPG B4] Zapala i gaśnie

Szukałem coś na ten temat na forum ale nic niedopasowałem do mojego przypadku. Problem polega na tym że samochud gdy jest całkowicie zimny (po nocy lub po pracy) odpala bez problemu za pierwszym kołatnięciem a po ok. 4 sek. gaśnie. Prubując go odrazu odpalic jest taki efekt że silnik jak by chciał załapać a niemoże dopiero po dłuższej chwili następuje rozruch. Inny sposub jest taki

To raczej nie wtryskiwacz rozruchowy on bo tylko ma za zadanie pracować kilka sekund po odpaleniu zimnego samochodu. Na twoim miejscu przyjrzałbym się przepływomierzowi czujnikowi położenia przepustnicy oraz regulatorowi ciśnienia paliwa. A jak przełączysz podczas jazdy to da się jechać Na gazie masz dobre wolne obroty powinno być około 900obrmin. Najlepiej by było sprawdzić co pokazuje przepływówka u TPS (czujnik położenia przepustnicy) w blokach pomiarowych na VAGu.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Problem z "rannym" odpalani

audi 80 2.0 ABK 115 KM quattro 95r na benzynie bez gazu witam mam problem z furką rano ciezko zapala tzn trzeba go długo krecic i tak jakos nierówno łapie. najlepiej jest zrobic tak zakrecic 3-4 sek i wyłączyc zapłon zakrecic jeszcze raz i ładnie już załapie. byłem już u 4 elektro-mechaników. płace od 50 - 70 zł za diagnoze która brzmi tak "my tu nic nie widzimy wszystkie wskazania

cześć poczytaj czasami uważnie posty czy masz może zapach benzyny po zgaszeniu samochodu sprawdź to sobie i czy sprawdzałeś czujnik ciśnienia paliwa może jest walnięty a wtedy problemy z zapalaniem murowane.

AUDI 80 B4 [b4 abk] co to jest

witam tak jak w temacie chce sie zapytac co to jest i czy bardzo zle jesli zaznaczone przewody sa dziorawe ( zakleiłem je teraz power tape do czasu wymiany ) . czy to moze byc przyczyna tego ze mi smierdzi benzyna w aucie jak puszcze nawiew Beztytułu.png

panowie kontynuluje swoj temat chcac sprawdzic czujnik cisnienia paliwa sciaglem mezyki od odmy i odkrylem cos chyba nie dobrego a mianowicie to ze w wezach od talezyka siedzialo mi troche oleju a to raczej nie sadobrze bo wydaje mi sie ze tak powinno tylko powietrze leciec

AUDI 80 B4 [B4 ABK] co to za błąd 00535

00535 czujnik pierwszego uderzenia co to jest i jak sprawdzić blad.jpg

268 Elektrozawór 6 - N93 269 Zawór wylotowy ABS tył-N104 270 Elektrozawór 7 - N94 273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133 274 Zawór dolotowy ABS lewy tył - N134 275 Zawór wylotowy ABS prawy tył -N135 276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136 277 Zawór dolotowy wylotowy ABS lewy przód - N137 278 Zawór główny ABS-N105 279 Zawór 1 blokady mechanizmu różnicowego - N125 280

AUDI 80 B2 [80 B4 1Z] Prośba o analizę logów

Witam Mam problem z autem i nie mogę dojść co jest powodem. Mianowicie ECU jest zaczipowane (nadworny tuner ) pompa AFN głowiczka 11 mm wtryski "210" pół roku temu dostały nowe końcówki (wczoraj były na maszynie i rozpylają super ciśnienia trzymają) turbo T2. Brak kata EGR zaślepiony. Problemem jest ogromne dymienie nawet na niskich obrotach i lekko wciskanym pedale akceleratora

po pierwsze brak działania przestawiacza kąta wtrysku po drugie przeładowanie zaworek N75 wysterowany na 100% gdzie jeśli wszystko sprawne jest to do góra 60-70% wysterowania jest przy max ciśnieniu doładowania. najpierw zmień nypel powortu paliwa i zaworek ciśnienia wewnętrznego. może być tak że przeładowanie jest skutkiem tego że jest dużo zbyt późny kąt wtrysku. a

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Nierówna praca na benzynie

Proszę o pomoc.Zakupiłem niedawno audi B4 zadowolony byłem cholernie - przyzwoite osiągi i spalanie po jakimś czasie założyłem gaz wyłapałem kilka wystrzałów na gazie więc wymieniłem przewody WN i wzbogacono mi dawkę gazu. Wszystko było ok do momentu gdy wymieniłem filtr powietrza i uszczelkę pod klawiaturą bo ciekła no ale nie wiem czy to ma związek z moimi problemami.na bezynie

Cześć. Dużo bałaganu i paniki w tym Twoim poście ale postaram się pomóc. Po pierwsze czujnik niebieski jest dla komputera a szary dla wskaźnika. Zagrzej auto do temperatury włączenia pierwszego stopnia wentylatorów i zmierz rezystancję NIEBIESKIEGO czujnika powinno być około 190 omów. Jak bedzie 210 tez nie bedzie tragedii. Druga rada Jeżeli źle Ci pokazuje termometr (wskaźnik

AUDI 80 B4 [80 B4 Abt] Czujnik IAT

Witam. Czy silnik AbT posiada czujnik temperaury zasysanego powietrza (tzw. IAT)

Na podstawie informacji o temperaturze zasysanego powietrza i stopniu uchylenia przepustnicy sterownik (silnika ABT) wylicza masę zasysanego przez silnik powietrza. Na podstawie tak wyliczonej masy powietrza sterownik dobiera czas otwarcia wtryskiwacza by skład mieszanki był stechiometryczny. Do kontroli poprawności doboru składu mieszanki służy sonda Lambda. Mając informację o ilości zasysanej

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Czujnik temperatury

Witam i proszę o informację. Na zasilaniu benzyną falują obroty silnika. Informujący koledzy piszą. że może to być wina czujnika temperatury tylko którego Czy pomiaru temperatury płynu chłodzącego czy pomiaru temperatury silnika. Piszecie też że może na to mieć wpływ uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.Przyznam się że nie wiem gdzie przy moim silniku znajdują się te urządzenia.

AUDI 80 B4 [B4 ABK GAZ] Rano nie odpala

Witam Od kiedy pojawiły się chłodniejsze dni mam problem z porannym odpaleniem auta. Gdy było już 2-3st na zewnątrz kręcilem i dopiero za drugim trzecim razem załapał. Dziś gdy było już poniżej zero kręcenie nie pomagało... o dziwo jak przełączyłem go na zapłonie na gaz i przekręciłem stacyjkę od razu zapalił.. Tak samo było dziś po pracy.. Kręciłem na benzynie 3 razy i

na mój gust wszystko wskazuje jednak na brak ciśnienia paliwa. czujnik zasterowuje bogata dawke na rozruch silnik odpala ale jest za mało ciśnienia paliwa w listwie i gaśnie. Ja bym sie skupił nad tym regulatorem ciśnienia paliwa. Możesz jeszcze dla pewności sprawdzić działanie wtrysku rozruchowego jak będzie ciepły silnik wykręć go z kolektora w całości odepnij czujnik niebieski i

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Wolno wkręca się na obroty szarpie

Witam Otóż mam problem ze swoim autem. Posiadam audi 80 B4 ABK 115hp 92r. Ciężko wkręca się na obroty. Jakiś czas temu był problem z zapłonem czego winien był słynny niebieski czujnik dodatkowo wymieniłem kopułkę i palec były dość wypalone. Do wymiany przy okazji poszła uszczelka głowicy płyn chłodniczy ubywał. Problem ustąpił jednak przy zapalaniu zawsze musiał lekko bujać

jako motor jest nie do zaebania za przeproszeniem. PS. Podobnie uważałem do ciebie że to padło itd... moja jest z 92 roku... Znajdź mi drugie takie "padło" które jeszcze jeździ z tego roku i nie ma problemu z elektryką czy popękanymi elementami gumowymi (oczywiście jeśli nie było na bieżąco robione). Sory ale jak na ten rocznik to poloneza możesz padłem nazywać. 80tka

AUDI 80 B4 [ 80 b4 abk] ciężko pali bardzo niskie obroty HELP

Witam Panowie jestem na skraju rozpaczy wymienilem wszystko co wskazywalo bledy na vag tzn przeplywke czuj temp wody sonde lambda dodatkowo przekaznik nr 30 i objawy nic sie nie poprawily a wyglada to tak przekrecam kluczyk kreci i nie chce odpalic wylaczam zaplon odpalam jeszcze raz i jesli dodam gazu to odpali jesli nie to zlapie na chwile to obrotyu spadna i zgasnie na poczastku po odpaleniu utzrymuje

Kolego odlacz czujnik temperatury ten niebieski wtedy komputer przyjmie ze temperatura jest ujemna i da wiecej paliwa - zobacz wtedy jak pracuje na zimnym silniku i pozniej w miare rozgrzania na cieplym- przy odlaczonym czujniku sprawdzisz czy mieszanka byla za uboga bo komputer da wiecej paliwa jesli masz mozliwosc sprawdzenia sony lambda to mozesz sprawdzac jej wskazania. Z objawow co piszesz to

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] dusi się paliwem

Pomocy moje nowe oczywiscie w zakupie b4 mam wrażenie że dusi się paliwem lub brak iskry to moja wersja przerywa a jak dostanie po zaworach jest ok tylko od czasu do czasu się przydusi najgorzej jak postoi pomózcie bo byłem już wszędzie wymienili mi pół samochodu i dalej lipa.

sprecyzuj bardziej co się dokładnie dzieje czy są problemy z odpaleniem czy jest efekt pracy np na 3 cylindrach czy zauważyłeś zwiększone zużycie paliwa jak się wkręca na obroty jak przyspiesza samochód (czy ma buta) na początek sprawdź układ Wysokiego Napięcia (w skrócie WN) kable sprawdź omomierzem -> zasada taka im dłuższy kabel tym większy opór w kiloomach

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT]nie idzie tak jak powininien (

Witam. mam problem z nowo zakupioną audiaczka . chodzi o to ze nie idzie ona tak jak powinna na 90 koni powinna isc sporo lepiej moja zona ma golfa-2 1.3 i nie czuje miedzye nimi "większej" roznicy moj tata ma passata b3 1.8 CL i idzie lepiej niz moje audi mimo tego ze juz ma skatowany silnik czyt. niskie cisnienie na cylindrach ktore na dodatek jest inne na kazdym na jednym 789

A czy zrobiłeś po wymianie czujnika reset ECU i adaptację Jeśli nie to zrób to bo ECU może mieć nieprawidłową mapę wpisaną jak jeździłeś na uszkodzonym czujniku. Poza tym sprawdź dokładnie sondę (za pomocą oscyloskopu miernik może nie wystarczyć) kolejny element do sprawdzenia to regulator ciśnienia paliwa (zmierz ciśnienie paliwa) oraz czujnik temp. zasysanego powietrza. Na koniec

AUDI 80 B4 [80 B4 2.6 ABC] Długo kreci zanim odpali.

Musze kręćic silnikiem jakieś 5 sekund żeby odpalić.Po wykręceniu świec okazało sie że dopiero po chwili kręcenia pojawia się iskra na świecach... jak odpali chodzi równo i wkręca się tak jak powinien.Vag pokazuje jeden błąd sonda lambda poza zakresem regulacji- błąd sporadyczny po wykasowaniu się nie pojawia przy pracy na benzynie pojawia się dopiero po przygazowaniu do odcinki.Wyprzedzenie

w 2.6 jest wtrysk elektryczny ecu dawkuje podczas odpalania odpowiednią ilosc paliwa za pomoca czujnika temp (cieczy) silnika i czujnika kolektora ssącego a one są sprawne komp po resecie już podmieniałem wszytsko (pompe wtryski regulator ciśnienianowe kable beru nowe swiecehall) wszytsko diagnozowane kts-em i miernikiem cisnienia paliwa.A problem jak był tak jest dalej.

AUDI 80 B4 [B4 1z] Błedy w silniku

Witam Dzisiaj zvagowalem swego furacza i oto efekt Co to za beldy i co z nimi zrobic Dodam ze pierwszy mnie nie interesuje chodzi mi o 3 pozostale. Bledy sprawdzilem w dekoderze bledow i po usunieciu narazie nie wrocily. Co z tym fantem poczac Pozdrawiam

1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109 Zawór odcięcia paliwa - N109 ---- sprawdź wiązkę idącą do pompy przy filtrze oleju (często w tym miejscu ulega przetarciu i zwiera na chwilę do masy) lub niedokręcony przewód na zaworku na pompie (u góry przy prewodach idących do wtrysków) 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej ---- w 1Z czujnik ciśnienia

AUDI 80 B4 [B4 ABK LPG] problem na benzynie

Witam. Posiadam audi z 1993r z silnikiem ABK LPG. Przeszukując wszystkie posty nie spotkałem sie z podobnym przypadkiem. Mianowicie auto na zimnym silniku chodzi bardzo dobrze lecz gdy osiągnie temperature ok 90st samochód traci moc tak jak by brakowało paliwa ale śmierdzi benzyną w cały samochodzie.Ewidentnie dostaje go za dużo. Na gazie chodzi idealnie. Po podłączeniu poprzez VAG nie

Witam. Miałem podobny problem. Musisz sprawdzić czujnik temperatury niebieski. Ale jak już piszesz że sprawdzałeś czujniki to został regulator ciśnienia paliwa podaje zdjęcie podglądowe jak wygląda. Znajduje się on na końcu listwy z wtryskiwaczami (PB) jest połączony cienkim wężykiem do przepustnicy. Być może już nie trzyma benzyny i zalewa silnik. Żeby sprawdzić czy jest zepsuty

AUDI 80 B4 [80 B4 1.6] szarpie przy wyższych obrotach

Witam. Mam następujący problem a właściwie problemy ze swoim autkiem - po pierwsze samochód szarpie przy wyższych obrotach tj. w zakresie 3500 - 4000 przy obrotach wyższych lub niższych jest raczej ok. Szarpanie to występuje zarówno na benzynie jak też na gazie. Na gazie dodatkowo wtedy potrafi strzelać. Problem nie pojawia się regularnie lecz mniej więcej przy około 10% jazd i zdecydowanie

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG]Brak wolnych obrotów na beznzynie

Witam Mam to auto juz ponad 8 lat i nie było problemu nie zawodziło mnie zaczeło słabo palic na ciepłym i zimnym silniku zgodnie z tym co wyczytałem na forum sprawdziłem regulator cisnienia paliwa z wezyka pociekło-wymieniłem regulator strzał w dzieiatke auto pali na dotyk nastepnie mechanik wymienil pasek rozrzadu i termostat poniewaz otwieral za szybko i silnik by niedogrzany po wymianie

AUDI 80 B4 [B4 ABTElpigaz] Ciężko odpala zimny c.d.

No i to było tak...samochodzik ciężko odpalał zimny a jak już odpalił to nim telepało jak pijaczynką pod monopolowym. Po wymianie nastawnika sprawdzeniu okablowania bezpieczników i wielu innych a także wymianie ECU jest trochę lepiej. Tzn jak zapali to już nim nie telepie. Elegancko wskakuje na 1200 obrotów i słychać tylko szum sparciałych pasków od osprzętu i przedmuch na ostatnim

Pompa paliwa powinna dawać ciśnienie od0.8 do 1.2 atm na przewodzie zasilającym i ciśnienie powinno być w miarę stabilne.Pompa powinna się włączać na chwilę po przekręceniu kluczyka na zapłon i później powinna chodzić cały czas po dczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli nie trzymałby ciśnienia paliwa po nocy to np. trzykrotne właćzenie zapłonu powinno pomóc w rozruchu. W regulatorze

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] trudnosci z uruchomieniem

Witam Podczas porannego rozruchu mam trudności z uruchomieniem silnika. Rozrusznik kręci że aż miło ale silnik nie chce zaskoczyć. Jakiś miesiąc temu nie miałem z tym kłopotu a teraz non stop. Taka sama sytuacja jest kiedy samochód postoi trochę dłużej po wcześniejszej jeździe. Często wystarczy nawet 20 minut i historia się zaczyna. Pojechałem z tym problemem do mechanika. Zmienili

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0E ABKLpg] nierówna praca silnika i brak mocy

Witam wiem ze temat był już poruszany nieraz. tylko że w moim przypadku jest jeszcze parę dodatkowych objawów. ale od początku rano gdy odpalę po jakiejś min. czuje zapach paliwa wlatuje do środka sam. poprzez nawiew i czuć aż do momentu przejechania około 4km. w miedzy czasie silnik nierówno zaczyna pracować tak jakby nie palił na wszystkie gary. traci moc brak przyspieszenia skokami

Fakt. Temat był poruszany wielokrotnie. Moim zdaniem silnik ci zalewa benzyną. Do sprawdzenia czujnik temperatury sonda lambda przepływomierz regulator ciśnienia paliwa szczelność układu zasilania paliwem(zapach benzyny) i ciśnienie paliwa. Kopułka i palec też do sprawdzenia.

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK]czujnik temperatury

Witam ponownie.Znow pytam o czujnik temperatury(niebieski).Tym razem chce zapytac czy to urzadzonko powinno miec jakies uszczelniaczeoringiczy cos w tym styluWycieka mi spod niego plyn i nie wiem czy wymienic caly czujnikczy ewentualnie wystarczy "czyms"uszczelnicTemperature na liczniku tez wskazuje troche za niska moim zdaniem-okolo60st

Podobno mozna go zaadaptowac wyciagajac wtyczke od niebieskiego czujnika temp. cieczy a pozniej grzejac silnik do temp. 90C. Cewke wykluczam ma lekko ponad rok na kazdej swiecy jest iskra. Biore pod uwage ten regulator cisnienia paliwa ale gdyby to bylo to to jadac 150kmh po autostradzie na benzynie tez mialbym problem z podawaniem odpowiedniej dawki benzyny a silnik chodzi tip top jak juz odpali.

AUDI 80 B4 [B4 ABTLPG] Regulator ciśnienia paliwa

a ja nadal walcze z ciezkim odpalaniem na benzynie rano i sie nie poddaje jak w temacie mam pytanie gdzie i czy wogole jest regulator cisnienia paliwa w silniku ABT dzięki z góry za odpowiedź

A sprawdzałeś czujnik temp do kompa ten niebieski ( rano spróbuj odłaczyc wtyczke od niego i wtedy odpal).

tak wymieniony zostal na czujnik firmy HELLA czyli nie najtańszy i zero efektu

Rano zrób tak zdejmij filtr powietrza z obudowa żebys widział wtryskiwacz i niech druga osoba zakręci rozrusznikiem czy podaje paliwo. A podłączałeś pod Vaga możliwe że uszkodzony czujnik położenia przepustnicy lub nie czyta predkości obrotowej silnika. A powiedz jeszcze jak silnik sie rozgrzeje i przełaczysz na PB to pracuje normalnie lub po uruchomieniu na LPG przełacz na Pb i zobac zco sie bedzie działo na zimnym.

no ok zdejme też wężyk z paliwem i zobaczymy jaki będzie efekt dzieki za rady (i dziękuje ze nie piszesz ze mam wymienic niebieski czujnik temperatury - bo z niektórych postów wynika ze jest on lekarstwem na wszystkie problemy silnika ABT )

AUDI 80 B4 [ 80 b4 abk 2.0] -problem z katalizatorem

witam szukałem na szukajce ale odpowiedzi nie znalazłem chodzi mi o to czy ktos mi powie jakie sa objawy skonczonego kata u mnie jest przejechane grubo poza 200 tys i od jakiegos czasu smierdzi mi benzyna w srodku i na benzynie kopci na czarno z ruryczy to moze byc objawa skonczonego katalizatora wyczytałem ze on wytrzymuje 150 tysiecy i jest zepsuty prosze o pomocpozdrawiam

Lepiej zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury cieczy dla ECU silnika sondy lambda przepływomierza (przepływ i temperatura) czujnika położenia przepustnicy ciśnienia paliwa w listwie. W ABK jest da się odczytać co nieco z parametrów w blokach pomiarowych albo błędów na VAGu. Tylko od jazdy na gazie I lub II generacji będziesz miał zawsze miał błąd sondy lambda. Najlepiej skasować błędy pojeździć trochę na benzynie i jeszcze raz sprawdzić błędy.

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Zapłon blokowanie komputera bez VAGa

Witam Chwilowo nie mam dostępu do VAGa a muszę ustawić zapłon. Chciałbym się dowiedzieć dokładnie jak to jest na tym forum mówi się że aby zablokować komputer bez użycia VAG należy rozłączyć niebieski czujnik temp i przegazować kilka razy powyżej 3tys obrmin. Na forum VW natomiast piszą że dla silnika 2e (brat bliźniak ABK też na DIGIFANT) należy rozłączyć owy czujnik

Czarku przepływka jest na 99% sprawna auto nigdy nie gazowane klapka działa idealnie sprawdzałem napięcia jakie z niej wychodzą i jest OK. Przekaźnik nr 30 przelutowany Co do ciśnienia paliwa to w przyszłym tygodniu będę wymieniał filtr bo wygląda jakby nikt go nie ruszał i sondę lambda która także nie wygląda na sprawną (generuje napięcie od 02-07V - sprawdzone miernikiem na

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] problem z obrotami biegu jałowego

Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze tematy tego typu były wielokrotnie poruszane jednak ja nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż sprawa wygląda następująco. Autko posiadam od jakiegoś roku czasu i zawsze moje wolne obroty to było 1000 obrmin. Wiem ze to troszkę za dużo (jeśli się nie mylę to ma być 900 &177 50 obrmin) ale jakoś mi to nie przeszkadzało. Niestety jakiś

Na poczatek moze spróbowac wyczyscic krokowca sprawdź regulator cisnienia paliwa i podepnij VAG-a i sprawdz jakie parametry pokazuje przepływka czujnik połozenia przepustnicy oraz czujnik temp silnika. Dla formalnosci mozesz wymienic lub przelutowac styki przekaźnika 30.

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK]Problem z odpaleniem

Witam.Mam problem z odpaleniem swojego audi.Nie odpalałem go chyba z 5 dni i wczoraj niespodzianka.Odpaliłem zaczął pracować i po paru chwilach zaczął się dusić przerywać i zgasł.Znowu odpaliłem podkręciłem obroty przeskoczyło na gaz i wszystko O.K.Zgasiłem i odpaliłem i znowu problem dusił się przerywał i zgasł.Teraz nie mogę go w ogóle zapalić. Co może być przyczyną bo

sprawdź czy nie ma paliwa w wężyku podciśnieniowym regulatora ciśnienia paliwa przy listwie. Skoro dobrze chodzi na gazie (nie strzela) to raczej zapłon i kable będą ok. Możliwe też że niebieski czujnik zakończył żywot.

Jeszcze pytanie dotyczące cisnienia w pompie paliwa.Napotkałem taką wypowiedź na forum tdi tuning że cisnienie w pompie przy obrotach pompy 500 obrmin czyli na obrotomierzu 1000 obrmin ciśnienie powinno być 6-74 bara.mechanik zmniejszał mi z 6 na 5 barów.Może przy zimnym silniku ma zbyt niskie cisnienie by wyregulować N108 do prawidłowej wartości. Zostawić tak czy podciągnąć to ciśnienie.

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT 90KM] Nie wchodzi na obroty w trakcie jazdy.

Założyłem nowy temat ponieważ żadna z metod opisanych w innych tematach nie okazała się skuteczna. U mnie w przypadku silnika ABT (teścia B4 bez LPG) powymieniałem wszystko (kopułka palec zapłonowy kable załonowe świece niebieski czujnik poduszke pod gaźnik sprawdziłem podciśnienie wyciałem katalizator i wstawiłem strumienice) na deser zostawiłem sobie pompe paliwa. Proponuje

AUDI 80 B4 [b4 abk] wskaznik paliwa temperatura oleju ladowanie aku

Witam mam kilka problemow w zwiazku z nabytkiem strucla 1. wskaznik paliwa nie pokazuje realnego stanu po przejechaniu trasy 400km byl zatankowany do pelna pokazalo full po czy spadlo do 34 i znowu uroslo i znowu spadlo i rosla az spadlo do 14 przez chwile tak bylo po czy uroslo do 34 i przez 150km wogule nie drgnelo po czy opadlo Ogolnie to wydaje mis ie ze ma wachania o 14 albo w przod albo

Tak ma nie być pewnie pomyliłeś końcówki kabli czujnik temperatury i czujnik ciśnienia

AUDI 80 B4 [B4 ABKLPG] - czujnik z tyłu głowicy - skąd przewod

Witam szukałem googlowałem ale niestety nie znalazłem. Mam prośbę czy mógłby mi ktoś namierzyć przewód który ma być podłączony do czujnika (pewnie temp.) znajdujący się z tyłu głowicy od strony akumulatora powyżej króćca. Zauważyłem że nie jest on podłączony auto jak ciepłe ciężko pali ale to pewnie wina regulatora ciśnienia paliwa (muszę go sprawdzić) zauważyłem też

AUDI 80 B4 [B4 ABK] poranny problem z silnikiem

Witam mam taki problem gdy rano ide do garażu i odpalam auto to dzieje sie dziwna rzecz mianowicie pali od ręki lekko dodaje mu gazu i jak obroty spadną to zamiast sie zatrzymać to silnik gaśnie ( trochę nim jeszcze potrzepie tak jak by paliwa nie miał albo cos ) gdy znowu go odpale ( znowu od ręki zapala ) to obroty po 23 sekundach lekkiego trzymania go na obrotach obroty schodzą do normalnej

AUDI 80 [B4 2.0 ABT] Kopci i dławi sie na benzynie

Witam Drodzy Forumowicze mam następujący problem Po odpaleniu zimnego auta na benzynie mi strasznie kopci na czarno nie jest to olej bo mi go nie ubywa jest to coś co przypomina sadze (nie jest tłuste) na gazie tego nie mam. Puki sie silnik nagrzeje to po dodaniu gazu silnik mi przerywa zachowuje sie tak jak by nie pracował na wszystkich garkach na wolnych obrotach jest wszystko OK. Po podłączeniu

jest normalny i nie należy się nim przejmować. Proponuję sprawdzić czujnik temperatury płynu (niebieski dwupinowy) oraz regulator ciśnienia paliwa na zespole wtryskowym. Reset ECU na pewno nie zaszkodzi jeśli czujnik temp. i regulator ciśnienia są ok. to reset i adaptacja powinna wyeliminować poranne kopcenie.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Porażające spalanie

Witam Zakupiłem 14.01.2009r. audi 80 B4 1992r. 20l automat bez LPG. Do domu z miejsca zakupu miałem jakieś 90-100km tak więc przed wyjazdem do domu zatankowałem 2985l wahy i ruszyłem do domu... W trasie jazda raczej spokojna z racji tego że to "nowe" nieznane mi auto... W pewnym momencie raz zdarzyło się 150kmh a tak cały czas max 110kmh. Nie używałem funkcji sport (automat). Dojechałem

Sam czujnik położenia przepustnicy raczej nie wywołałby takiego dużego spalania i kopcenia na czarno. Wątpię szczerze choć z drugiej strony to digifant więc głowy nie dam... Tam poza czujnikiem położenia przepustnicy niewiele steruje dawką To wersja z przepływką czy bez Po mojemu do sprawdzenia kolejno sonda lambda czujnik temperatury silnika regulator ciśnienia paliwa.

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA ZAWÓR - Garwolin (39.00PLN)
  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA ZAWÓR - Garwolin (39.00PLN)
  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA ZAWÓR - Garwolin (39.00PLN)
  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi