części samochodowe nanodatex

audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

Samochody związane z zapytaniem audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

Pytania i odpowiedzi: audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] czujnik ciśnienia paliwa

Witam serdecznie i mam pytanie Czy w ABT (mono wtrysk) jest jakis czujnik ciśnienia paliwa Ciśnienie powinno wynosić ok 1 bar (tak czytałem) co się stanie jak spręrzynka w regulatorze ciśnienia jest większa (dłuższa)

Nie ma czujnika ciśnienia paliwa. Prawdopodobnie zwiększy ci sie ciśnienie paliwa i silnik będzie chodził na bogatszej mieszance to oczywiście jest uzależnione od twardości tej sprężynki. Jeżeli ciśnienie będzie wyższe niż 12 bara ECU wygeneruje błąd micture limit adaptation co będzie cię informowało że w niektórych sytuacjach mieszanka paliwowo-powietrzna jest za bogata i nie idzie jej dalej zubożyć. Ciśnienie powinno być w granicach 08 - 12 bar.

dzieki pytałem o to bo jakiś niemiecki inżynier sklepał obudowe regulatora i tym samym zwiekszył docisk spręrzyny. zmieniłem to już ale byłem ciekaw co on chciał przez to osiągnc... raz jeszcze dzieki

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Regulator cisnienia paliwa ciezko pali kopci swiece

Witam panowie Sprawa wyglada tak Auto bardzo ciezko zapala w szczegolnosci jak jezdze na gazie i zgasze samochod a pozniej chce go zapalic na benzynie bo nie mam mozliwosc zapalania odrazu na gazie zawsze na beznzytnie po dodaniu gazu i osiagnieciu 2tys obr przezuca na gaz. Jesli jezdze na samej beznzynie czy zimny czy cieply i go zgasze to zapali czasem sie zdazy ze tez ma ciezko ale zadziej. Natomiast

mam ten problem co ty tyle ze tylko z zapalaniem auto jezdzi na benzynie ok moc wszystko ok tez szukam wskazówek dotyczących cieżkiego palania na pb po zgaszeniu na lpg problem jest chyba w zbyt bogatej mieszance przy rozruchu(resztki gazu w dolocie) gdy auto pracuje na gazie zgas go odpinając przewód elektrozaworu i odpal na pb jezeli auto lepiej zapali problem jest w lpg co do zalewania silnika

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT] czujnik ciśnienia oleju

witam mam pytanie. Kupiłem zegary dodatkowe i musze dokupić jeszcze czujnik ciśnienia oleju ale w sklepie zapytali mnie jakiego ten czujnik ma być kolory czy biały czy niebieski. Silnik mam 2.0 ABT 90 koni mechanicznych 8 zaworowy

Nie kolorowy stalowy ocynkowany. Do dodatkowych zegarów musisz mieć czujnik tzw. puszkę a nie zwykły czujnik. [ Dodano 2008-12-20 2305 ] A tu masz zdjęcia. To ta puszka z dwoma śrubkami na drugim zdjęciu obok filtra paliwa.

AUDI 80 B4 [B4 ABT] Membrana regulatora cisnienia paliwa

Witam Ma ktoś pomysł gdzie kupić membranę regulatora ciśnienia paliwa do ABT Spod mojej daje benzyna i silnikiem od czasu do czasu szarpie na gazie. Widzę ją w entermot ale cena 75 zł 22 zł przesyłki to lekka przesada. Chodzi mi też po głowie httpallegro.plwtryski...2031417575.html kompletny wtrysk od Poldolota - cena nieszczególnie wyższa a w komplecie IAT który u siebie wymieniłem

Założyłem membrankę z tego zestawu MEAT & DORIA 750-10006 . Niebieski czujnik temperatury wymieniony. On był głównym winowajcą że silnik nie odpalał w szczególności w niskich temperaturach. Silnik uruchamia się bez problemu zanikła nierównomierna praca. Nie wymieniałem świec przewodów. Dotychczasowa membrana była sztywna i popękana a na obudowie regulatora pojawiła się benzyna. Zestaw kupiłem w Intercarsie za 81 PLN.

AUDI 80 B4 [B4 ABTLPG] Regulator ciśnienia paliwa

a ja nadal walcze z ciezkim odpalaniem na benzynie rano i sie nie poddaje jak w temacie mam pytanie gdzie i czy wogole jest regulator cisnienia paliwa w silniku ABT dzięki z góry za odpowiedź

A sprawdzałeś czujnik temp do kompa ten niebieski ( rano spróbuj odłaczyc wtyczke od niego i wtedy odpal).

tak wymieniony zostal na czujnik firmy HELLA czyli nie najtańszy i zero efektu

Rano zrób tak zdejmij filtr powietrza z obudowa żebys widział wtryskiwacz i niech druga osoba zakręci rozrusznikiem czy podaje paliwo. A podłączałeś pod Vaga możliwe że uszkodzony czujnik położenia przepustnicy lub nie czyta predkości obrotowej silnika. A powiedz jeszcze jak silnik sie rozgrzeje i przełaczysz na PB to pracuje normalnie lub po uruchomieniu na LPG przełacz na Pb i zobac zco sie bedzie działo na zimnym.

no ok zdejme też wężyk z paliwem i zobaczymy jaki będzie efekt dzieki za rady (i dziękuje ze nie piszesz ze mam wymienic niebieski czujnik temperatury - bo z niektórych postów wynika ze jest on lekarstwem na wszystkie problemy silnika ABT )

AUDI 80 B4 [80 B4 Abt] Czujnik IAT

Witam. Czy silnik AbT posiada czujnik temperaury zasysanego powietrza (tzw. IAT)

Na podstawie informacji o temperaturze zasysanego powietrza i stopniu uchylenia przepustnicy sterownik (silnika ABT) wylicza masę zasysanego przez silnik powietrza. Na podstawie tak wyliczonej masy powietrza sterownik dobiera czas otwarcia wtryskiwacza by skład mieszanki był stechiometryczny. Do kontroli poprawności doboru składu mieszanki służy sonda Lambda. Mając informację o ilości zasysanej

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Czujnik temperatury

Witam i proszę o informację. Na zasilaniu benzyną falują obroty silnika. Informujący koledzy piszą. że może to być wina czujnika temperatury tylko którego Czy pomiaru temperatury płynu chłodzącego czy pomiaru temperatury silnika. Piszecie też że może na to mieć wpływ uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.Przyznam się że nie wiem gdzie przy moim silniku znajdują się te urządzenia.

czujnik niebieski na króćcu przy głowicy odpowiada za temperaturę do kompa silnika a szary który znajduję się obok niego daje sygnał na zegary. Regulator ciśnienia paliwa znajduje się na końcu listwy wtryskowej taka mała bańka od której wychodzi gumowy wężyk.

Bardzo serdecznie dziękuję Panu o pseudonimie PIETER B za informację o miejscach gdzie znajdują się czujniki temperatury i regulator ciśnienia paliwa przy moim silniku. Pozdrawiam i życzę zdrowych wesołych Świąt Wielkanocnych. Edward Cz.

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK]czujnik temperatury

Witam ponownie.Znow pytam o czujnik temperatury(niebieski).Tym razem chce zapytac czy to urzadzonko powinno miec jakies uszczelniaczeoringiczy cos w tym styluWycieka mi spod niego plyn i nie wiem czy wymienic caly czujnikczy ewentualnie wystarczy czymsuszczelnicTemperature na liczniku tez wskazuje troche za niska moim zdaniem-okolo60st

a regulator ciśnienia paliwa ci nie przepuszcza czasem ja na oryginalnej używce jeżdze bardzo długo już cewka a świece czy kable wn to jest troche różnica.

Podobno mozna go zaadaptowac wyciagajac wtyczke od niebieskiego czujnika temp. cieczy a pozniej grzejac silnik do temp. 90C. Cewke wykluczam ma lekko ponad rok na kazdej swiecy jest iskra. Biore pod uwage ten regulator cisnienia paliwa ale gdyby to bylo to to jadac 150kmh po autostradzie na benzynie tez mialbym problem z podawaniem odpowiedniej dawki benzyny a silnik chodzi tip top jak juz odpali.

po pierwsze poszukaj temat oregulatorze ciśnienia paliwa po drgie sprawdz szczelność układu dolotowego

AUDI 80 B4 [B4 1Z] prośba o analizę logów wysoka temperartura paliwa

Cześć wszystkim moja 80ka jest z 93 na przepływce boscha. Bardzo ubolewam że nie wiele mogę pobawić się przy niej Vagiem. Na pocieszenie pokusiłem się o logi bloku 000 w BS na zimnym jak i ciepłym silniku. Dynamicznych chwilowo zrobić nie mogę ze względu na warunki pogodowe. Prośba o rzucenie okiem i informacje czy wynika z nich coś niepokojącego bądź jest coś do poprawy. Jeśli

Jeszcze pytanie dotyczące cisnienia w pompie paliwa.Napotkałem taką wypowiedź na forum tdi tuning że cisnienie w pompie przy obrotach pompy 500 obrmin czyli na obrotomierzu 1000 obrmin ciśnienie powinno być 6-74 bara.mechanik zmniejszał mi z 6 na 5 barów.Może przy zimnym silniku ma zbyt niskie cisnienie by wyregulować N108 do prawidłowej wartości. Zostawić tak czy podciągnąć to ciśnienie.

AUDI 80 B4 [b4 abk] wskaznik paliwa temperatura oleju ladowanie aku

Witam mam kilka problemow w zwiazku z nabytkiem strucla 1. wskaznik paliwa nie pokazuje realnego stanu po przejechaniu trasy 400km byl zatankowany do pelna pokazalo full po czy spadlo do 34 i znowu uroslo i znowu spadlo i rosla az spadlo do 14 przez chwile tak bylo po czy uroslo do 34 i przez 150km wogule nie drgnelo po czy opadlo Ogolnie to wydaje mis ie ze ma wachania o 14 albo w przod albo w tyl

Tak ma nie być pewnie pomyliłeś końcówki kabli czujnik temperatury i czujnik ciśnienia

Niebieski z czarnym paskiem szedł do bańki jako czujnik ciśnieniowy 0-5bar i taki sam do zegarów niskiego ciśnienia ale mówisz że działa Ogólnie w komorze silnika masz cztery kable trzy czujniki jeden bańka dwu pinowa drugi czerwony ciśnieniowy trzeci niebieski jak na ostatnim zdjęciu termiczny. Czasami kolory mogą być pomieszane więc lepiej nie iść po kolorach. Rób test odepnij te

AUDI 80 B4 [B4 ABKLPG] - czujnik z tyłu głowicy - skąd przewod

Witam szukałem googlowałem ale niestety nie znalazłem. Mam prośbę czy mógłby mi ktoś namierzyć przewód który ma być podłączony do czujnika (pewnie temp.) znajdujący się z tyłu głowicy od strony akumulatora powyżej króćca. Zauważyłem że nie jest on podłączony auto jak ciepłe ciężko pali ale to pewnie wina regulatora ciśnienia paliwa (muszę go sprawdzić) zauważyłem też

AUDI 80 B4 [B4 1.9Tdi 1Z] Uszkodzony czujnik grzania świec

Witam Od dłuższego czasu miałem problem z samochodem objawiający się tym że na zimnym silniku (ale powyżej 5C) nie było szans żeby odpalić. Kręcić można było do rozładowania akumulatora i nic. Silnik nie startował. Palił tylko na popych i to z oporami. Podczas kręcenia z rury leciał gęsty biało-siwy dym. Przekopywałem się przez forum w poszukiwaniu odpowiedzi co to może być

Powietrza nie mam w przewodach tego problemu pozbyłem się jakiś czas temu ( biały plasticzek ogrzewacz przy filtrze paliwa) Co do VAGa niestety nie mam pełnej wersji bo nie można aktywować tej mojej vag to 311.2-n wersja pod win 7 64bit bo taki właśnie mam system operacyjny. Jak nie uda mi się dorwać kogoś z vag comem w pobliżu Nowego Dworu bądź w Warszawie to muszę pomyśleć nad jakimś

AUDI 80 B4 [B4 1Z] Co to za czujnik

Czy ktos wie co to za czujnik i za co odpowiada czujnikktory znajduje sie za przeplywka boscha na dolocie w wezu.Dochodzi tam wtyczkam na dwa kable.

Ten czujnik przekazuje info do ECU o temp powietrza w dolocie jezeli jest za wysoka ECU ogranicza dawke paliwa w celu ograniczenia cisnienia doładowania.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] kontrolka cisnienia oleju nie swieci

witam mam pytanie na ktore odstatnio rozmyslalem i nawet zaciekawilem sie ta sprawa otóz zastanowiło mnie to ze podczas właczenia stacyjki nie pali sie kontrolka od oleju swieca sie tylko kontrolki od ładowania i dwie takie w gornej czesci jedna to taka ktora wyglada mi na termometr zanurzony w wodzie oraz wykrzyknik w kolku te kontrolki sa na gorze i przy zapalaniu auta one gasna i to mnie zastanowilo

Hehe nie doszedlem ) ale juz swieci mi kontrolka plynu (termometr) i to odrazu po zapaleniu auta. DOdam ze plyn jest i temp zbyt wysokiej nie ma. Wskaznik na zimnym silniku leci na 120 stopni odrazu ). Poziom paliwa caly czas na 0. Jezdze caly rok juz. Podejrzewam licznik lub jakis zwarcie gdzies. Najlepiej zrobisz jak zmierzysz cisnienie manomentrem. W dwoch miejscach tak jak sa czujniki. Z tego co

AUDI 80 B4 [B4 coupe ACE 2.0 16v] Problem zużycie paliwa ok. 20l100km

Mam problem z nowo nabytym audi coupe problem typu odpalanie na cieplym silniku i ogromne zużycie... wiem ze sa juz inne podobne posty ale nikt nie pisze o spalaniu . Problem chyba powszechny ladnie odpala jak jest zimny a jak cieply to musze krecic z 50sekund byc może że to wszystko wina np..czujnika temp. przeplywomierza....itd ale od czego zaczac dosc ze spala ok 20l i to juz kosztuje a co dopiero

Witam dzieki za wskazowki czujnik wymienilem (2 piny pod cewka z tylu bloka ) temeperaturka ok) 90-100C natomiast niepatrzylem spalania ale z odpalaniem na cieplym problem dalej jest termostat dobry otwiera na duzy obieg. niewiem jak powinna pracowac sonda lambda bo na mierniku oscylowala tylko do polowy skali dochodzi ale nimam pojecia jak ma oscylowac w silniku z mechanicznym wtrysku normalnie w

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK]Czujnik wtryskiwaczy gdzie jest

Witam panowie Mam prośbę o podesłanie zdjęcie czujnika temp i jego lokalizacji lub wytłumaczenie gdzie sie ów czujnik znajduje dokładnie w ktorym miejscu przy silniku z góry dzieki. Marcin

jak wyzej napisal kolega nie ma znaczenia on jest od chlodzenia po wylaczeniu auta jezeli temp przekroczy 100 stopni zalaczaja sie wiatraki co do krecenia sprawdz czy wtrysk z lewej strony przykrecony do kolektora ssacego czy ci paliwo podaje na zimnym silniku z tego co pamietam 11 sekund chyba lub najszybciej zerknij miernikiem czy napiecie jest na wtyczce czesto potrafia sie kable urywac na zgieciu

AUDI 80 [B492-BG ABT] problem z benzyną - sonda czujniki

od 3 lat jezdzilem tylko i wyłacznie na gazie w tym roku zakupilem pompe paliwa ale cos nie teges jestem swieżo po wymianie sondy i adaptacji ale nadal cos nie teges dlatego prosze o pomoc 1 - po odpaleniu na zimnym silniku na paliwie samochodzik chodzi oklo 2-3 min OK ale potem zaczyna wariować czuć w spalinach paliwo silnik jakby chodzil na 2 gary potem ratuje sie gazem na nagrzanym silniku OK

Pompy sa takie same dla ABT i ABK skoro masz za duże cisnienie paliwa to masz uszkodzony regulator cisnienia paliwa w module wtryskowym.

Nie żebym się upierał ale wydaje mi się że jeśliby regulator ciśnienia w ABT miał cały czas pracować z ponad dwukrotnie wyższym ciśnieniem wejściowym paliwa to szlag by go trafił migiem. Właśnie o ciśnienie się rozchodzi. Jakim sposobem pompa z ABT która daje ciśnienie na wejściu wtrysku (przed regulatorem) ok. 12 bara miałaby podać 3 bary w ABK Moim zdaniem nie są zamienne gdyby tak było to w ETKA coś by o tym napisali.

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK]Ciezko Pali Duzo Pali zalewa ostatnia swiece

Witam kolegów z forum. To moj pierwszy post ale juz od dluzszego czasu korzystam z cennych informacji zawartych w serwisie. Szuakalem odpowiedz na moj problem w innym watkach ale nie udalo sie rozwiazac problemu do tej pory. Dlatego kieruje sie z prosba do specjalistow o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Moje auto to audi 80 b4 2.0e 1992r 115km abk z lpg bingo m Od kad mam auto czyli od jakis 3 lat

AUDI 80 B4 [80 B4 1.6] szarpie przy wyższych obrotach

Witam. Mam następujący problem a właściwie problemy ze swoim autkiem - po pierwsze samochód szarpie przy wyższych obrotach tj. w zakresie 3500 - 4000 przy obrotach wyższych lub niższych jest raczej ok. Szarpanie to występuje zarówno na benzynie jak też na gazie. Na gazie dodatkowo wtedy potrafi strzelać. Problem nie pojawia się regularnie lecz mniej więcej przy około 10% jazd i zdecydowanie

AUDI 80 B4 [B4 2.3 NG] Regulacja wtrysku ke-jetronic

Witam. Jestem tu nowy ale forum przeglądam od sierpnia czyli od kiedy kupiłem swoja B4. No ale do rzeczy Jak wiadomo ke-jetronic LPG i problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego i przygasanie. Do tej pory rozebrałem pocentiometr i go wyczyściłem(niestety przytarty już jest i to porządnie) i po za montowaniu ustawiłem aby dawał odpowiednie napięcie na danych obrotachi o dziwo nie miał

AUDI 80 B4 [B4 ABK] co to za błąd 00535

00535 czujnik pierwszego uderzenia co to jest i jak sprawdzić blad.jpg

- N100 268 Elektrozawór 6 - N93 269 Zawór wylotowy ABS tył-N104 270 Elektrozawór 7 - N94 273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133 274 Zawór dolotowy ABS lewy tył - N134 275 Zawór wylotowy ABS prawy tył -N135 276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136 277 Zawór dolotowy wylotowy ABS lewy przód - N137 278 Zawór główny ABS-N105 279 Zawór 1 blokady mechanizmu różnicowego - N125 280

AUDI 80 B4 [b4 abk 94r ] Swiecaca sie kontrolka ABS

Witam. Kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka ABS i do tej pory nie zgasła. Pojechałem do koleżka na VAG. i klapa. mogę sprawdzić silnik klimatronic poduszkę. ale ABS mi nie doczytuje. nie łączy się ze sterownikiem. Bez namysłu pojechałem do znajomych którzy maja części używane do b4. podmieniliśmy pod kanapa z tylu sterownik. i nic to nie dało. dalej świeci. Podmieniliśmy przekaźniki

Skąd ma układ załączający pompę ma wiedzieć jakie jest ciśnienie W silnikach montowanych w audi 80 nie było czujników ciśnienia paliwa. U mnie tak jest że jak kilka razy pod rząd włącza i wyłącza zapłon to pompa paliwa nie będzie się włączać za każdym razem.

AUDI 80 B4 [B4 ABK] PROBLEM Z ODPALENIEM

Witam od pewnego czasu mam problem z moją audi B4. Zaczął się problem z paleniem na ciepłym silniku. Wymienione zostały regulator ciśnienia paliwa czujnik temperatury kable kopułka palec czujnik hala świece. Wymieniony i ustawiony rozrząd. Zapłon ustawiony. A ona nadal nie pali Komputer wcześniej pokazał czujnik temperatury i przepływomierz( jeszcze nie wymieniony). Proszę o pomoc. Bo nawet mechanicy zgłupieli ) WYMYŚLCIE COŚ PROSZĘ BO JĄ PODPALE D

AUDI 80 B4 [80 B4 2.6 ABC] zagadkowy problem z odpalaniem

Witam. Mam dziwny problem z odpaleniem a już mi brakuje pomysłów... Pewnego porannego ranka wsiadam do auta próbuje odpalić i nic nawet na sekundę nie załapie. Dobra jest w miarę ciepło odpalam awaryjnie na gazie. Niewiele myśląc kupiłem na szybko jakąś nową pompkę paliwa z allegro za całe 60 zł... założyłem zapalił za którymś tam razem myślę no to spoko. I tak sobie chodziło

80 b4 ABC posiadam od 7 latauto odpalało jak za dotknięciem czarodziejskiej różdźki 2 lata temu montowałem sam sekwencjeproblem z paleniem posiadam od około 5 miesięcy.Kolorystyke przewodów oraz wartości poszcególnych czujników znam na pamięć.Mam mase części do przekładania podmieniałem nawet 2 ecu.Nic nie przyniosło rezultatów..Miernik ciśnienia paliwa mam wpięty w układ.Mało

AUDI 80 B4 [B4 ABK] Wolno wkręca się na obroty szarpie

Witam Otóż mam problem ze swoim autem. Posiadam audi 80 B4 ABK 115hp 92r. Ciężko wkręca się na obroty. Jakiś czas temu był problem z zapłonem czego winien był słynny niebieski czujnik dodatkowo wymieniłem kopułkę i palec były dość wypalone. Do wymiany przy okazji poszła uszczelka głowicy płyn chłodniczy ubywał. Problem ustąpił jednak przy zapalaniu zawsze musiał lekko bujać

mocy. Sam silnik jako motor jest nie do zaebania za przeproszeniem. PS. Podobnie uważałem do ciebie że to padło itd... moja jest z 92 roku... Znajdź mi drugie takie padło które jeszcze jeździ z tego roku i nie ma problemu z elektryką czy popękanymi elementami gumowymi (oczywiście jeśli nie było na bieżąco robione). Sory ale jak na ten rocznik to poloneza możesz padłem nazywać. 80tka

AUDI 80 B4 [B4 ABK] zawory

Jadę dodaję ostro gazu i słyszę jak grają mi przez chwilę zawory. ( grają nie klepią ) Słychać to przy otwartym oknie a najwyraźniej jadac przy jakiejś ścianietunelu. Charakterystyczne granie zaworów podczas nagłego obciążenia - przyśpieszenia. Motor ABK 2.0 przelatane 215 000. Doradźcie co robić - dzięki.

przyczyny tego typu pracy. Na koniec zostaje ta najmniej prawdopodobna lecz niewykluczona - to sterownik silnikakomputer który ustalając moment zapłonu nie bierze pod uwagę sygnału z czujnika spalania stukowego. Wiecej powodów takiej pracy nie jestem w stanie podać. Wymieniłem wszystko co sam bym posprawdzał. Jakbyś chciał to możesz do mnie podjechać jutro będę dłubał przy swoim audi

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK LPG]Brak wolnych obrotów na beznzynie

Witam Mam to auto juz ponad 8 lat i nie było problemu nie zawodziło mnie zaczeło słabo palic na ciepłym i zimnym silniku zgodnie z tym co wyczytałem na forum sprawdziłem regulator cisnienia paliwa z wezyka pociekło-wymieniłem regulator strzał w dzieiatke auto pali na dotyk nastepnie mechanik wymienil pasek rozrzadu i termostat poniewaz otwieral za szybko i silnik by niedogrzany po wymianie

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] przerywa szarpie gasnie co robic (

witam (szukalem ale nie potrafie zbytnio znalezc wszystkiego) jakis czas temu kupilem autko (80 b4 2.0 LPG 115km) godzine czasu spedzilem na warsztacie ogladajac je i wszystko bylo ok nagle po zrobieniu ok 120km cos sie stalo i zaczelo mi strasznie szarpac i na benzynie i na gazie bez mozliwosci normalnej jazdy.... wczesniej bylo tez tak ze na benzynie mi ciezko odpalal (prawdopodobnie pomkpa paliwa

Kolega miał trochę podobny problem ze swoją A80 w jego przypadku przyczyna była sonda lambda a raczej jej brak - okazało się że był wycięty katalizator razem z sadą a przewody zostały i było dobrze póki w zimie nie spadła z nich izolacja i zaczęły sie problemy... auto zaczęło spalać kosmiczne ilości paliwa i szarpać a nawet potrafiło zgasnąć - na allegro został zakupiony -

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK] - kompeksowa regulacja ABK

Witajcie Przeglądając grupę wymyśliłem sobie stworzenie tzw. &8222check list &8222 dla silnika ABK w formacie doc.( nie mylić ze znanym adminem ) Dokument mógłby stanowić uporządkowane procedury sprawdzenia motoru w przypadku niedomagań lub bezpośrednio po zakupie wymarzonego pojazdu. Mógłby również pomóc w dyskusjach ze &8222specjalistami&8221 z warsztatów. Zawierałby w kolejności

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABT] trudnosci z uruchomieniem

Witam Podczas porannego rozruchu mam trudności z uruchomieniem silnika. Rozrusznik kręci że aż miło ale silnik nie chce zaskoczyć. Jakiś miesiąc temu nie miałem z tym kłopotu a teraz non stop. Taka sama sytuacja jest kiedy samochód postoi trochę dłużej po wcześniejszej jeździe. Często wystarczy nawet 20 minut i historia się zaczyna. Pojechałem z tym problemem do mechanika. Zmienili

AUDI 80 B2 [80 B4 1Z] Prośba o analizę logów

Witam Mam problem z autem i nie mogę dojść co jest powodem. Mianowicie ECU jest zaczipowane (nadworny tuner ) pompa AFN głowiczka 11 mm wtryski 210 pół roku temu dostały nowe końcówki (wczoraj były na maszynie i rozpylają super ciśnienia trzymają) turbo T2. Brak kata EGR zaślepiony. Problemem jest ogromne dymienie nawet na niskich obrotach i lekko wciskanym pedale akceleratora jest tak

po pierwsze brak działania przestawiacza kąta wtrysku po drugie przeładowanie zaworek N75 wysterowany na 100% gdzie jeśli wszystko sprawne jest to do góra 60-70% wysterowania jest przy max ciśnieniu doładowania. najpierw zmień nypel powortu paliwa i zaworek ciśnienia wewnętrznego. może być tak że przeładowanie jest skutkiem tego że jest dużo zbyt późny kąt wtrysku. a ja już Ci

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Nierówna praca na benzynie

Proszę o pomoc.Zakupiłem niedawno audi B4 zadowolony byłem cholernie - przyzwoite osiągi i spalanie po jakimś czasie założyłem gaz wyłapałem kilka wystrzałów na gazie więc wymieniłem przewody WN i wzbogacono mi dawkę gazu. Wszystko było ok do momentu gdy wymieniłem filtr powietrza i uszczelkę pod klawiaturą bo ciekła no ale nie wiem czy to ma związek z moimi problemami.na bezynie

Cześć. Dużo bałaganu i paniki w tym Twoim poście ale postaram się pomóc. Po pierwsze czujnik niebieski jest dla komputera a szary dla wskaźnika. Zagrzej auto do temperatury włączenia pierwszego stopnia wentylatorów i zmierz rezystancję NIEBIESKIEGO czujnika powinno być około 190 omów. Jak bedzie 210 tez nie bedzie tragedii. Druga rada Jeżeli źle Ci pokazuje termometr (wskaźnik temperatury

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0E ABKLpg] nierówna praca silnika i brak mocy

Witam wiem ze temat był już poruszany nieraz. tylko że w moim przypadku jest jeszcze parę dodatkowych objawów. ale od początku rano gdy odpalę po jakiejś min. czuje zapach paliwa wlatuje do środka sam. poprzez nawiew i czuć aż do momentu przejechania około 4km. w miedzy czasie silnik nierówno zaczyna pracować tak jakby nie palił na wszystkie gary. traci moc brak przyspieszenia skokami

audi Jaką masz generację LPG tzn sekwencja czy II generacja Bo gazownicy często w II generacji robią jakieś dodatkowe zwężki w dolocie i potem auto nie działa dobrze na PB. Chociaż u Ciebie wygląda to tak jakby silnik dostawał za dużo powietrza i się dusi. Jeżeli wcześniej gasł na jałowych na LPG to jest źle wyregulowana instalacja. Przynajmniej jak ja sobie regulowałem instalację

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK lpg ] brak iskry silnik zgasł w czasie jazdy

[ 80 B4 ABK lpg] Witam koledzy ok miesiąc temu samochód zgasł nie działał obrotomierz więc wymieniłem cewkę na zamiennik za 95 zł. działa do dziś zgasł i ponownie nie działa obrotomierz iskry z cewki też brak i jest gorąca ale jechałem samochodem więc chyba ma być gorąca co dalej robić w tymtępie wymiany cewek każdy kilometr wychodzi bardzo drogo. proszę o pomoc.

witam jest kolejna cewka tym razem używana za 70zł. jest też nowy regulator ciśnienia na szynie paliwowej i przeprosiłem niebieski czujnik temperatury a audiol zapala jak by chciał a niemógł. trzeba pokręcić rozrusznikiem i jak załapie to po dodaniu gazu szarpie i najlepiej to by zgasł. na gazie bez problemu śmiga że gwizd cóż poradzić. co jeszcze zmienić pomocy bo go sprzedam i kupię

AUDI 80 [80 B4 2.0 ABK] szarpie gdy ciepły pod obciążeniem...

Witam Swoje autko kupiłem za psie grosze od ojca. Tani zakup szybko się zemścił U niego wszystko było ok. ale... początek problemów był ok 15 roku temu. Otóż gdy ww. wozidełko postało parę dni na działeczce na wilgotnej trawce tak to sobie tłumacze to na trasie dawało się odczuć szarpanie samochodu coś jakby niedawkowanie paliwa itp. Samochód się wygrzał wszystko wracało do normy.

YES PS. Dziś wielki dzień wkońcu mam wolne week Za chwilę jade do garażu obłaskawiać ducha tego samochodu. Oczywiście zdam wam wszystkim realacje i spostrzeżenia. Może właśnie tak pomoge w przyszłości jakiemuś nieszczęśnikowi [ Dodano 2008-06-30 2211 ] Witam Tak jak obiecałem zdaje relacje. W week wymieniłem regulator ciśnienia paliwa - zero poprawy Na pocieszenie okazało się

AUDI 80 B4 [B4 ABK] nie wchodzi na obroty

witajcie mam pytanko posiadam audi b4 2.0 E i mam problem ponieważ silnik zaczął spadać z obrotów i teraz aktualnie wchodzi tylko na 2000 zarówno na gazie jak i na benzynie. z tego co zauważyłem nie ma dobrego spalania. poza tym pali ładnie i na wolnych obrotach delikatnie go trzęsie. podpoiłem go pod komputer wyszło mi że walnięty jest czujnik temperatury powietrza przepływomierz i

U mnie w przypadku silnika ABT (teścia B4) powymieniałem wszystko (kopułka palec zapłonowy kable załonowe świece niebieski czujnik poduszke pod gaźnik sprawdziłem podciśnienie wyciałem katalizator i wstawiłem strumienice) na deser zostawiłem sobie pompe paliwa. Proponuje następcom zacząć od pompy paliwa. Pozdrawiam [ Dodano 2013-08-09 2350 ] To jednak nie pompa na wolnych obrotach wszystko

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT 90KM] Nie wchodzi na obroty w trakcie jazdy.

Założyłem nowy temat ponieważ żadna z metod opisanych w innych tematach nie okazała się skuteczna. U mnie w przypadku silnika ABT (teścia B4 bez LPG) powymieniałem wszystko (kopułka palec zapłonowy kable załonowe świece niebieski czujnik poduszke pod gaźnik sprawdziłem podciśnienie wyciałem katalizator i wstawiłem strumienice) na deser zostawiłem sobie pompe paliwa. Proponuje następcom

AUDI 80 B4 [ B4 ABT] Ciężko pali na ciepłym

Witam serdecznie użytkowników 80-ek. Proszę o pomoc bardziej rozeznanych forumowiczów. Mój problem przedstawia się następująco Gdy silnik zimny autko pali od pierwszego tyknięcia ale gdy się zagrzeje ( po przejechaniu z ok 20km) ciężko odpala tzn. kręci i kręci i nie chce zaskoczyć pomaga mu dopiero jak podpąpuję pedałem gazu po czym odpala chwilkę pochodzi na bardzo niskich obrotach

Przykładowe oferty części samochodowych audi 80 czujnik ciśnienia paliwa b4

  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA ZAWÓR - Garwolin (39.00PLN)
  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA ZAWÓR - Garwolin (39.00PLN)
  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
  • AUDI 80 B4 2.0 CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA ZAWÓR - Garwolin (39.00PLN)
  • BĄCZEK CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA AUDI 80 B4 2.6 V6 - Grodzisko (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi