części samochodowe nanodatex

audi 80 chłodnica spalin b4

Samochody związane z zapytaniem audi 80 chłodnica spalin b4

Pytania i odpowiedzi: audi 80 chłodnica spalin b4

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT] Szybkie włączanie się wentylatora

Witam . W mojej audi ( odkąd ją mam ) -występuje następujący problem . Po przejechaniu kilkuset metrów - silnik rozgrzewa się do około 87 stopni - czyli prawidłowo . Problem polega na tym że silnik nie trzyma tej temperatury - temperatura rośnie do 92 stopni i włącza się wentylator . Zbija temperaturę i po 2 minutach znowu 92 stopnie i wentylator . Sytuacja taka występuje zawsze -

Kolego ja mam audi 80 b3 18 PM na monowtrysku lpg. Jesli juz silnik sie rozgrzeje u mnie do 90 i pojezdze troche bez stawania w korkach to trzyma 90 jak zatrzymam sie w korku to po jakis 2-3 minutach temp rosnie i gdzies przy 93 wlacza mi sie wentylator a temp nie spada. jesli stoje dalej to rosnie max do 98 stopni i wlacza sie wentylator ( jeszcze mi nie przekroczyla 100 na szczescie) jesli stoje

AUDI 80 B4 [B4 ABK 2.0 115 km Sedan]Jakiej firmy układ wydechowy

Witam w mojej audi poleciał układ wydechowy wszystko pordzewiało popękało i głośno w kabinie. I chciałbym się dowiedzieć jakiej firmy kupić układ wydechowy. Napisałem do pewnego sprzedającego na allegro części układu wydechowego do audi o to co mi odpisał Rura od kolektora 355zl Katalizator 599zl Tlumik srodkowy 52zl Tlumik koncowy 88zl Łącznie za uklad - 1094zl Uszczelka kolektorrura

systemu Michael-Wupex mają przyśpieszać przepływ spalin nawet dwukrotnie. Praktyka nie zawsze chce być posłuszna teorii gdyż zjawiska falowe mogą przekazać tylko część swojej energii dla przyśpieszenia przepływu spalin. Jednakże to już wystarcza dla uzyskania wyników czasem wręcz zaskakujących nawet dla parających się tym specjalistów kiedy to silnik ciągnie już od 1800

AUDI 80 B4 [B4 ABKgaz 1995r] temp. płynu chłodzacego

Witam. Mam pytanie czy to normalne. Silnik po przejechaniu kilku kilometrów. szybko sie nagrzewa i trzyma równo 90 parę stopni podczas jazdy(ani w górę ani w dół). Ale wystarczy nawet teraz przy niskich temp. zewnętrznych chwile postać w korkach i temp. leci w górę do 100 stopni i wł sie wentylatory(nie przekracza 100 stopni). Po ruszeniu spada do 90. W poprzednim aucie(inna marka) tylko

AUDI 80 B4 [B4 1.9Tdi 1Z] Czy konieczna wymiana uszczelki pod głowicą

Witam Ostatnio zauważyłem na silniku jakiś wyciek wydawało mi się że to nic wielkiego ale dzisiaj spojrzałem i dalej to samo. Na zdjęciach w miarę widać Z dodatkowych objawów to podczas ostatniej jazdy w korku silnik grzał się tak prawie do 100 stopni i potem temperatura spadała do jakichś 95 i tak wiele razy po wyjechaniu w trasę temperatura spadła do 90 stopni i się utrzymywała

Pewnie ze płyn odpowietrzony chłodnica gorąca wentylatory się włączają. spalin niby nie czuć w zbiorniczku. Na spokojnej jeździe nic jak da jej a d... to zaraz płyn wywali [ Dodano 2012-11-25 1511 ] Wszystko sprawdzone i z popuszczonym korkiem tez przegoniony zetor z 5 km i wywaliło płyn i temp ponad 100. Jutro bd Ściągał głowice planował nie bd bo myślę ze nie ma takiej potrzeby zobaczę w jakim stanie uszczelka. koledzy jaka grubość założyć tam jest jeszcze oryginał ze znakiem audi.

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK 2.0E Cabrio 94] zupa na korku oleju

Witam Ostatnio wymieniałem u mechanika uszczelkę pod głowicą w swojej niuni oczywiście głowica też była planowana. Ale nie mogę pozbyć się zupy pod korkiem wlewu oleju mechanik stwierdził że może trochę wody zostało bo przy złożeniu jak wlał nowy olej to ponoć pełno wody było i wymienił olej jeszcze raz i mam trochę pojeździć wypali się i będzie dobrze... hmm moim zdaniem

zimą jak się jeździ krótkie trasy to trochę mazi na korku nie jest niczym nadzwyczajnym chlapanie z rury wodą też jest normalne co do ubywania płynu to dokładnie trzeba sprawdzić szczelność układu co wcale nie jest takie proste(jak sie np chłodnica gdzieś lekko poci pod ciśnieniem to przy wysokiej temp silnika od razu wysycha) dokładnie sprawdzić szczelność układu w szczególności

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0LPG ABK] Wyciek płynu chłodniczego i uszczelka

Witam Zastanawiam się czy aby nie padła mi uszczelka pod głowica jesli mozecie to zdiagnozowac bede wdzieczny jak widac tak jakby troszke sie poci. Jest mały wyciek spod kruca co zreszta widac po nalocie wymienie go w calosci lub tylko oring pojutrze tylko ze ten nalot na bloku silnika nie jest typowo z plynu chlodniczego ma troszke posmak kwasny jak płyn ale bardziej przypomina to olej silnikowy

na początek kolego uszczelnij ten króciec i od razu umyj zapocone miejsce głowica-blok. A ogladałes autko od spodu czy nie ma wyciekow np. z pompy wody i czy nie ma gdzies wycieków oleju silnikowego bo to zapocenie to raczej olejowe tylko ten litr oleju na 1000km to z tego miejsca musialo by kapac jak wszedzie sucho to bierze olej a jak po uszczelnieniu dalej bedzie ubywał plyn i nie bedzie

AUDI 80 B4 [B4 ABT LPG]ubywa płyn chłodniczy

Witam mam problem z układem chłodniczym. Chodzi o to że ubywa mi płyn wszystkimi możliwymi miejscami dokładnie na opaskach np przy trójnikach do gazu czy też przy samej chłodnicy. Dzieje się to po tym jak odstawie rozgrzane autko i na drugi dzień są już wycieki.Z tego co widzę płyn nie ucieka do silnika bo olej mam w normie a nawet czasem dolewam wiecie(260tys) robi swoje. Co zauważyłem

AUDI 80 B4 [B4 2.0 ABT lpg] Ubywa płynu chłodniczego

Witam szukałem szukałem i znaleść nie mogłem objawów takich jak u mnie. Ubywa mi płynu chłodniczego i to nawet sporo 1l dolalem po zrobieniu kolo 500km. Nie mam nigdzie wycieków sprawdzalem na kanale i wymieniane były przewody. Silnik jest po kapitalnym remoncie oddawałem mechanikowi juz z 4 razy i nadal to samo (najpierw układ sie zapowietrzal[nie bylo ogrzewania] ale wymienione byly chlodnica

AUDI 80 B4 [B4 1.9 TDI 1Z] Twarde węże układu chłodzenia

Witam przejrzałem posty odnośnie tego problemu lecz nie znalazłem odpowiedzi na MOJE pytanie dlatego zamieszczam nowy temat. A więc Węże są twarde jak skała Byłem sprawdzić szczelność głowicy i niby jest ok W Zbiorniczku nie widać żadnych oznak powietrza Auto nawet przy rozgrzanym silniku praktycznie nie daje ciepła do kabiny I teraz najlepsze wyjąłem termostat i nadal węże są twarde(górny aż spuchł ) Nie drożna chłodnica Pompa Czort

Witam mam ten sam problem co kolega Edas89 tyle ze w silniku 1.6 i u mnie problem troszke sie rozni poniewaz weze od nagrzewnicy sa gorace a ogrzewania w kabinie nie ma chociaz sama nagrzewnica jest drozna. W zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzacego nie czuje zapachu spalin auto nie kopci nie ubywa plynu nie przybywa oleju nie ma masla ani w zbiorniczku ani w korku wlewu oleju. Jak myslicie stawiac

AUDI 80 B4 [94 B4 1Z] Znikający płyn chłodniczy. Uszczelka głowicy

Witam Jestem nowym klubowiczem i to mój pierwszy post techniczny. audi kupiłem tydzień temu. Sprzedający jest jednocześnie znajomym i uprzedził mnie że znikał mu płyn chłodniczy - niewiele ale jednak. Generalnie nie było śladów wycieku ani na silniku ani na przewodach czy zbiorniczku wyrównawczym. W autku strasznie słabo działała ogrzewanie (to będzie temat na inny post więc obstawiałem

Wczoraj pojechałem z nim do znajomego mechanika. Przede wszystkim powiedział abym zrobił porządek ze starymi przewodami zbiorniczkiem z popękanym króćcem itp. na końcu nagrzewnicą a potem będziemy szukać większych kłopotów i ew. zrzucać głowicę. To i tak zrobiłem. Byłem w Warszawie i udało Mi się kupić w Intercars-ie od ręki nowy zbiorniczek wyrównawczy górny przewód gumowy

AUDI 80 B4 [b4 AAZ] woda wybija ze zbiorniczka - czego to objaw...

dziś zaślepiałem EGR... patrę kontrolnie w zbiorniczek wody i mody brak... wlałem wodę(bo lato mamy) i nie zakręcałem korka... i tak pacze i pacze i takie coś sie dzieje... httpwww.youtube.comwatchv5YgUVpu_fyA Czego to objaw

Mi wywalalo plyn ze zbiorniczka i tworzylo sie cisnienie w ukladzie a winna byla czesciowo zatkana chlodnica prawdopodobnie zakamieniona więc nie jest tak ze to w 99% bedzie wywalajaca uszczelka pod głowicą. Płyn znika gdzies mimo iz nie ma wyciekow Z układu wydechowego oprocz spalin wydobywa sie para wodna Woda w oleju albo olej w wodzie pojawia sie Gorny waż przy chlodnicy rozgrzewa sie prawidlowo

AUDI 80 B4 [B4 16 100KM] Prosze o kilka rad (hamulce chłodzenie)

Witam Silnik 16 101koni Pierwsza sprawa taka zgubilem swoj korek od zbiorniczka wyrównawczego ( Zakręciłem inny prawdopobnie od starszej audi Dziś zdarzylo sie coś podobnego do zagotowania wody w układdzie jednak temperatura była ok wentylatory chodziły niewiem co to było. I tu moje pytanie czy do konkretnego silnika musi być konkretny korek czy to jest bez znaczenia I czy waż co idzie

Oby moje wnioski sie nie sprawdziły ale z tego co piszesz to stawiam na walnięta uszczelkę pod głowicą. Objawia sie to właśnie tym że płyn chłodniczy pachnie olejem przemawia za tym też to co wcześniej pisałeś o dużym nadciśnieniu w układzie chłodzenia... Dochodzi do przedmuchów i opary oleju oraz trochę spalin przedostaje sie do układy chłodzącego powodując nadciśnienie większe

AUDI 80 B4 [90 2.3E] skąd ten dźwięk silnika

Witam. SILNIK 2.3E (czyli prawdopodobnie NG) bez LPG Wraz z mężem próbujemy rozgryźć coś.... auto przed zakupem przez nas stało około pół roku na dworze. Wiadomo co się dzieje w takim przypadku wszystko rdzewieje itepe. Jednak po podłączeniu akumulatora zagadał odrazu i tak działa do dzisiaj. Akumulator niestety już ledwo zipie. Okazało się także że chłodnica skorodowała do tego
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi