części samochodowe nanodatex

audi 100 sterownik silnika

Samochody związane z zapytaniem audi 100 sterownik silnika

Pytania i odpowiedzi: audi 100 sterownik silnika

AUDI A4 [C4 AAT Audi 100] Mułowaty silnik

Szanowni forumowicze niestety jest to tylko forum dla A4 ale postanowiłem sie podzielic z wami moim problem który mam z audi C4 2.5TDI (jako to sie mowi tonący sie brzytwy łapie) a mianowicie Chciałbym sie podzielić tym co spotkało mojego 2.5 tdika być moze ktoś z was miał lub ma podobny problem a mianowicie Problem jest w audi C4 2.5tdi AAT (250 000km) 1 Kiedy silnik jest zimny odpala

Dodatkowo problem jest tego typu iż Vagiem 3.11 nie jestem w stanie sie połączyć ze sterownikiem silnika i jedynym programem którym mogłem sie połączyć to jest DeltaScan dla silnika 1Z. Ale ok spróbuje sie podłaczyć jakąś nowszą wersją VagComa. Ps W warsztacie ww tez mieli problemy z podłączeniem sie do sterownika.

Zamieszczone przez adek265 Dodatkowo problem jest tego typu iż Vagiem 3.11 nie jestem w stanie sie połączyć ze sterownikiem silnika i jedynym programem którym mogłem sie połączyć to jest DeltaScan dla silnika 1Z. Ale ok spróbuje sie podłaczyć jakąś nowszą wersją VagComa. Ps W warsztacie ww tez mieli problemy z podłączeniem sie do sterownika. Może masz jakieś mechaniczne zabezpieczenie na OBD

Zamieszczone przez lukaszr Zamieszczone przez adek265 Dodatkowo problem jest tego typu iż Vagiem 3.11 nie jestem w stanie sie połączyć ze sterownikiem silnika i jedynym programem którym mogłem sie połączyć to jest DeltaScan dla silnika 1Z. Ale ok spróbuje sie podłaczyć jakąś nowszą wersją VagComa. Ps W warsztacie ww tez mieli problemy z podłączeniem sie do sterownika.

AUDI 80 [2.5TDI AAT] sterownik silnika Stary czy nowy

Witam. jestem na etapie kupna sterowania silnika potrzebuję info o sterowniku silnika o nr-ach 4A0 907 401. nr Boscha to 0 281 001 128. potrzebuję info czy ma pełną diagnostykę czy tylko podgląd grupy "00" i ewentualnie jaka jest jego przydatność pod kątem ewentualnegu Chipowania Info potrzebuję koniecznie na dzić bo jutro do 10-tej mam dać znać czy biorę komplet czyli wiązka kompetc będę dozgonnie dźwięczny za pomoc.

_________________TDI pierburg 16 bit Chipwtryski AFN pompa 11mm Nastawniki przekładki nastawników potencjometrycznych na indukcyjne audi 80 audi 100 uszczelnianie i naprawa pomp VP-37 tdi Przywracam do życia zamulone szarpiące i niedomagające TDI na boschu i pierburgu

Akurat w takim sterowniku jeszcze nie robiłem choć pewnie dałbym radę ...największy problem byłby taki że nie miałbym gdzie sprawdzić bo nie posiadam takowego auta Łeeee to bułka z masłem . ze 100 i wsio działa. Jednak starocie są słabe. pozdro

Zobacz Sterowniki silnika ECU do AUDI 100

AUDI 100 C4 [100 C4 2.6] Brak kom. ze sterownikiem silnika - óóóóóóóó

Panowie w audi od mojego szwagra nastąpił problem. Po podłączeniu Vaga i wykasowaniu błędu skrzyni postanowilismy sprawdzić silnik i był ZONK. Otóż w nazwie sterownika były same dziwne znaczki typu óóóóóóó óóóóóó óóóóóóó itp. Nie dało się nikaj połączyć ze sterownikiem. Nie znamy przeszłości auta więc nie moge powiedzieć czy było coś kombinowane. Przejście

Szukam szukam ale niestety nic nie ma. Dodam iż z resztą sterowników się łączy jest brak komunikacji TYLKO ze sterownikiem silnika.

AUDI 100 C4 [100 c4]Automatyczne wyłączanie klimatyzacji pod obciążeniem

Cześćsama klima jako układ gazowy itd nie stanowi dla mnie problemu itd. Zastanawiam się natomiast czy sterownik w 100 c4 z 1991 roku realizuje taką sprytną funkcję jak automatyczne rozłączanie kompresora klimatyzacji pod dużym obciążeniem (np wyprzedzanie itd). Spadek mocy w normalnej jeździe mi nie przeszkadza natomiast przy wyprzedzaniu lekko irytujące jest spowolnienie samochodu a

AUDI 100 C4 [100 C4 2.5TDI AAT] VAG a sterownik silnika... - Ciekawe

Witojcie Mam programy PolskiVag 4.9 i Vag-COm 409.1 Kabel OBDII z przejściówką taki tam za 50zł... Z airbagabs i climatronikiem moge się podłączycrobic testy itp. A z silnikiem ani drgnie. Próbowałem na zapalonym silniku na przekreconej stacyjce ale to nic niedaje.. Jaki jest sposób podłączenia się do sterownika silnika w 100 C4 2.5TDI Pilnie musze się podłączyc bo mi kontrolka mruga

Tzn. nie chodzi mi o to aby go co chwilę męczyć i rozłączać tylko puścić procedurę łączenia i na górze po lewej stronie w okienku lecą tam kolejne numery BAUD u mnie jak dolatuje do 11 to zaskakuje. U mnie się tak łączy zarówno na zapłonie jak i włączonym silniku. Jakby dalej nie chciał się łączyć to sprawdź napięcia na liniach K i L oczywiście masę bierzemy sobie z jakiegoś

AUDI A4 Slabniecie silnika AJL

Hej mam od jakiegoś czasu problem z silnikiem Autko to A4 B5 Avant 1.8t (AJL) quattro (LPG). Autko ogulnie dośc słabe jak na 180 kucy silnik chodzi ruwno jednak czasami po rozgrzaniu potrafi oslabnać musze zgasic silnik i odpalic a wtedy problem mija. Mam także Primere GT która wedlug tabeli ma do setki o sekunde gorszy czas a zbiera sie od audi duzo lepiej. Od jakiegos czasu nie mozna bylo

v-tech na zachodniopomorskie. Diagnoza N75 pojezdze nim troche i zobacze. Po dam znać jak autko sie zachowuje ale na ta chwile juz moge wszystkim polecic ww fachowców. Szlak mnie tylko trafia jak pomysle ile wydalem zamin autko oddalem do nich... pozdrawiam ---------- Post dopisany 13-06-2012 at 1410 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2012 at 1321 ---------- Niestety po przejachaniu 100km

AUDI 100 C3 [100 C3 2.5TDI 1T] w jakich autach można spotkać ten silnik

Czy ten 120 konny silnik był stosowany jeszcze w jakiś samochodach

Ok Kochani Można powiedzieć że ja reanimuję ten samochód po zdajsię bardzo pomysłowych Dobromirach. Nie dosyć że wyjęli oni intercooler to jeszcze włożyli sterownik pompy wtryskowej od silnika audi ale o większej mocy. Szukam gdzie bym mogła znaleźć taki sterownik oprócz audi 100 i podobno Volvo 70tka ma sterownik od mojego modelu. Stąd moje pytanie. Czy któryś z wymienionych

AUDI A4 B5 [B5 1Z] Potrzebne kodowanie sterownika silnika 1Z

Potrzebuje kodowanie sterownika silnika Z1 (Motorelektronik Engine Electronics > Steuergert Codierung Control Module Coding). Kodowanie składa się z 5 cyfr potrzebuje je rozszyfrować i wpisać poprawne kodowanie. Ewentualnie proszę o kontakt osobę z silnikiem 1Z z rocznika np. 1996 ze skrzynią automatyczną

nie wiem czy o to ci chodziale moze to wykozystasz jakos- Coding Byte 00 Manufacturer 01 audi 02 Skoda 03 Seat 04 Volkswagen Byte 01 Model 03 audi A3 (8P) Seat AlteaToledo (5P) Seat Leon (1P) Skoda Octavia (1Z) VW Golf (1K) 04 audi A4 Limousine (8EC) VW Passat (3C) 05 audi A6 Limousine (4F2) 0C audi A4 Avant (8ED) 0D audi A6 Avant (4F5) 13 audi TT Coup (8J) 14 audi A5 Coup (8T) 1C audi A4 Cabriolet

AUDI 100 C4 [100 c4] swap 2.4d->2.3e problem z elektryka

witam klubowiczow jak w temacie dzisiaj skonczylem swap na 2.3 przerzucilem wiazki z 2.3 do diesla wszystko ladnie sie wpielo ale przy probie odpalenia wyszly problemy... Auto nie zalącza pompki paliwowej samochod posiada iskre wszystkie kontrolki hulaja...

w skrzynce bezpiecznikow od dolu sa wtyczki. interesuje cie czarna oznaczona B i w niej pin opisany S. tam jest przewodzik idacy od sterownika benzynowego ktory jak sa impulsy z halla to zalacza pompke paliwa a dokladnie masuje ten pin BS i tym zalacza ten przekaznik.ten przekaznik po wlaczeniu zaplonu powinien zalaczyc sie na kilka sek a potem ponownie podczas krecenia rozrusznikiem. jesli sie nie

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Olej w Sterowniku Silnika ECU

Witam Z uwagi na toże co jakiś czas wyskakiwał mi błąd w sterowniku silnika 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Postanowiłem dobrać się do ECU Na naszym forum takiego tematu nie mogę znalezć więc piszę > Zastanawiam się czy opisać po kolei jak się do tego zabrać Pewnie gdzieś jest gwizdanie W sumie nawet laik powinien dać rady W każdym

standard w starych sterownikach z mapsensorem w ECU ... zyga olejem z dolotu przez przewod do mapsensora zeby wylac sie w sterowniku .... z reguly blad 65535 spowodowany jest zła praca czujnika cisnienia atmosferycznego [nie mylić z MAPsensorem] spowodowane zarzyganiem ECU olejem przez wewnetrzny wezyk gumowy ... po wyczyszczeniu blad powinien zniknac ale tez sa duze szanse zo pozostanie i generalnie nie ma powodow do zmartwien jezeli wskazania z bloków wartosci mierzonych beda prawidlowe. Jedyna 100 % metoda to wymiana sterownika do momentu az olej znowu sie tam nie dostanie ...

AUDI 100 C4 [Audi 100 C4 AAR] Gdzie jest sterownik komputer silnika

Witam Potrzebuje informacji gdzie znajduje się sterownik ( komputer) w mojej audi 100 C4 23 AAR Samochód nie chce odpalać nie ma iskry na świecach. Być może siadł komputer. Auto raz zapaliło i po przekroczeniu 3 tyś obr. zgasło. Proszę o pomoc bo nie chce rozkręcać całego samochodu.

No i co zrobisz jak już się dostaniesz do sterownika Wiązka kabli jest grubości nadgarstka Na początek weź zwykły próbnik 12V i sprawdź czy jest na cewce potem zobacz drugi styk - na nim podczas kręcenia rozrusznikiem lampka powinna zapalać się i gasnąć. Jeśli tak jest sprawdź czy palec rozdzielacza jest cały... Dopiero jak to wszystko sprawdzisz szukaj przyczyny w sterowniku. Najczęściej

AUDI [100c4 2.8] oznaczenia komputera

witam sterownik silnika ma mieć podobno 4ao...266 i mms 100. ja w swoim 2.8 mam 4ao...266aa i mms 201 o co tu chodziwystepowały też takie sterowniki silnika czy mam włożoną jakąś lipe. rok produkcji 9192 dziękuję za odpowiedzi i zyczę wesołych

AUDI 100 C3 [100 C3 2.2KU] Automat 3biegowy- naprawa

Witam Zwracam sie do kolegow z ogromną prośbą i poradę na temat spasowania do mojego auta skrzyni biegów. Od kilku tygodni szukam i mam malo informacji lub jesli mam to rozbiezne bardzo. Mam audi 100 C3 1990 rok. Silnik 2.2 KU bez turbo skrzynia automatyczna trzybiegowa REG. Ostatnio przy duzej predkosci rozsypal mi sie mechanizm roznicowy i zablokowalo mi kola na trasie w czasie jazdy (na marginesie

teorii). EDIT 1. Dzwoniłem w sprawie skrzyni do mnie - ale sprzedający miał tylko skrzynkę do 2.3 o oznaczeniu "R-coś-tam" - może akurat do KU będzie ok Aha jeszcze w jednym miejscu - "CADILLAK" Bochnia - mają 3biegowy automat niestety do silnika 1.8 ale może warto spytać 2. Zawiozłem swoją skrzynię do warsztatu i co się okazało - niedawno mieli na tapecie audi

AUDI 100 C4 [100C425tdiAAT] zagadka...

PanowieWszystko poustawiane wzorcowosilnik odpala bezproblemowona wolnych obrotach chodzi ladniepo dodaniu gazu na luzie tez ladnie. Zaczyna sie dziwnie jak wrzuce biegi i jade.Pod obciazeniem jest grzechot nie mily dla uszugdy wrzuce na luz i dodam gazu jest dobrze czyli silnik pracuje lagodnie lecz jak tylko wrzuci sie bieg znowu grzechot tak jak by zawory graly.Najwyrazniej to slychac w zakresie niskich obrotow... Ktos moze wie czego szukacgdzie jest rozwiazanie...

Czy w sterowniku silnika nie odłożył się błąd 550 Generalniie - poprosimy o błędy ze sterownika silnika i logi statyczne statyczne BS i dynamiczne z grupy 004 ... Dodatkowo poproszę o statyczne z grupy 000 oraz statyczne 000 BS.

AUDI A4 B5 [ALL B5] Jaki sterownik silnika

Witam serdecznie. Czy mój sterownik to 16 bit. czy może jeszcze 8 bit Pytanie nasuneło mi sie po przemyśleniach odnośnie modów mojego auta --już czas W zamiarach turbulum od awxwtryski 216 pompa 11oraz oczywiście fmic i wirusik u klubowego tiunera pozdrawiam wszystkich

Zamieszczone przez Rogalotti Witaj. Tak nowszy 16to bitowy. Już od audi 80 B4 czerwiec 95 - czyli ta z kierownicą od A4 jest taki sterownik. Pozdrawiam Dziękuje bardzo za szybką odpowiedż powiem szczerze że liczyłem właśnie na twoją odpowiedż. Myślę że niebawem się spotkamy pozdrawiam serdecznie ps. czyli moje plany mogą być realizowane w 100%tzn. turbo i pompka

ps. czyli moje plany mogą być realizowane w 100%tzn. turbo i pompka naughty oczywiście

AUDI A4 B5 [B5 AHU] Brak komunikacji ze sterownikiem silnika - vag

Witam Krótko opiszę swój problem. Zakupiłem nowy interfejs który po podłączeniu do auta nie komunikuje się ze sterownikiem silnika natomiast wszystkie pozostałe funkcje działają (np. ABS Airbag Licznik moduł komfortu itp.) Sprawdzałem połączenie w innym aucie (Seat Ibiza) i wszystko OK. Zauważyłem 16 pinu we wtyczce (jest to prawdopodobnie linia L) przewody są w oryginalnej osłonie

Koledzy z całym szacunkiem przestańcie w końcu z tym kablem. Najprościej jest napisać że jest zły bo jest niedrogi. Kupiłbym za 800 i byłoby to samo Kolega Kabar i Lo-buz mają rację z tym immo. Właśnie wsadziłem swój plastikowy kluczyk do dorabiania i fura odpala od strzała czyli jest ominięte immo. Napisałem przecież że z innymi autami łączy się znakomicie to proszę mi nie pisać że kabel mogę w ... wsadzić. Teraz pytanie się nasuwa jak to zostało i w jakim celu pominięte hmmmmm. Teraz wiem że na 100% problem tkwi właśnie w tym. Dzięki koledzy (

W jakim celu ciezko powiedziec ja od razu pomyslałem ze pewnie kradziony Ale moj znajomy elektryk ktory ogarnia takie sprawy powiedzial ze dosc czesto sa takie przypadki ze sa zastosowane petle indukcyjne. Jak zapytalem dlaczego oznajmil mi ze handlarze sprowadzaja samochody z zagranicy z roznych przetargów szrotów gdzie nie ma kluczy do nich wiec przerabiaja immo. Dziwne ale moze cos w tym jest. Jedz do kogos kto zna sie na schematach polaczenia silnika musi odtworzyc linie polaczenia przez immo do silnika (inf). Moj znajomy zrobil mi to za 60 zl ogolnie mowi ze za 100 zl to robi. Wiedza kosztuje

AUDI 80 B4 [80 b4 2.0 ABT] Pin 8 w sterowniku silnika

Co jest podpięte pod pin nr 8 środkowego rzędu w sterowniku silnika U mnie było tam coś namieszane i zastanawiam się czy dobrze i co tak w ogóle podpiąłem pod ten pin. Kolor kabelka - brąz.

Jeżeli brąz to na 100% jest to masa - minus akumulatora.

AUDI 100 C4 [100 C4 2.5 TDI] Wymiana paska napędzającego pompę wtryskową

W czasie jazdy urwał się pasek napędzający pompę wtryskową. Po załozeniu nowego paska nie można uruchomić silnika. Po regulacji zapłonu silnik dalej nie odpala. Po podłączeniu do komputera nie ma łączności między pompą a sterownikami (audi 100 C4 2.5 tdi 114km)

AUDI 100 C4 [100 1T] Jak ustawic kat wtrysku w 2.5 TDI R5 ABP. 100 90r.

Witamjak ustawic kat wtrysku w ABPza pomoca VAG-COM.Problem jest tego typu ze nie da sie wejsc w NASTAWY PODSTAWOWE.W bloku pomiarowymkanal 000 pozycja drugajest wartosc 100.sterownik rejestruje blad sporadyczny poczatku regulacji kata wtrysku.

sterownik silnika ABP nie pozwala na odczyt kanalu 004.Jedyny do odczytu kanal w blokach pomiarowych to 000.W nastawy podstawowe nie da sie wejsc.

AUDI 100 C4 [100 C4 ABK] Ustawienie zapłonu Pytanie.

Witam Mam problem z moją audi jestem po wymianie czujnika halla dziś odpaliłem autko od kopa i gdy zgaśiłem autko nie chce odpalic aparat zamontowałem tak jak zaznaczyłem wcześniej ale pewnie trzeba to skorygować i ustawić lampa. Pytanie czy ktoś zna jakiegoś mechanika który ustawi zapłon w ABK w Bydgoszczy. Ponieważ byłem już w 3 warsztatach i nawet lampy nie mają i mogą ręką ustawić... Proszę o jakies podpowiedzi. Dziekuję i pozdrawiam.

ABK posiada regulację wyprzedzenia zapłony. Podczas ustawiania należy zablokować tą regulację poprzez zworę na przekaźniku pompy paliwa lub przez Nastawy podstawowe diagnozując sterownik silnika. Opcja nie jest do wyboru ale zależy od rocznika samochodu.

AUDI 100 C4 [100 C4 2.6 ABC] Problem z VAG COM

Mam problem z podłączeniem do vaga próbowałem już różnych interfejsów viaken ross-tech i jakiś z allegrołaczy się z ABSklimatronikiem a z silnikiem nie chce .Może ktoś wie co jest przyczyną . Na ross-techu niby rozpoznaje sterownik silnika ale zaraz się zawiesza.

AUDI 100 C4 [ 100 C4 ] zmiana licznika na ten od A6

Mam C4 2.8 benzyna czy bedzie dzialal z takiego samego silnika od A6 czy elektroniczny licznik km bedzie nabijal km tu jest link aukcji ktora mnie interesuje httpmoto.allegro.plitem289578841_li ... awny_.html

No i kupa 12V w gniazdku diagn. jest z silnikiem i klimą się nie łączy (przedtem się łączył) z ABS połączenie wygląda tak że klika coś w modulatorze oraz miga znaczek na AC(przedtem też z modułem się nie łączył tylko klikał modulator)> Jestem dość zdruzgotany a drugiego modułu nie mam na sprawdzenie. Przypomniałem sobie że dzień przed zabawami z szafą próbowałem zdiagnozować

AUDI 100 C3 [100 C3 86] Obrotomierz - prawie działa

Witam dzisiaj dałem elektrykowi podłączyć obrotomierz w moim aucie - mam taka dostawkę z 3 zegarami - ładowanie obrotomierz termometr. Są to liczniki VDO - takie jakie mam na desce. Obrotomierz żyje - ale nie tak jak ma A więc jest tak zapale silnik to obrotomierz pokazuje 4000 obr. dodam trochę gazu - szybko leci do końca skali - nie od razu ale nie równo z obrotami. Ruszam - rozpędzam

Ha tak samo miałem przy założeniu zegarów z modeli po lifcie do starego diesla - obrotomierz głupiał. Stare zegary brały sygnał z zacisku W w alternatorze nowe - ze sterownika silnika (lub cewki w starszych benzynach). Dorobiłem imitację układu zapłonowego w dieslu i wszystko zagrało.

AUDI 100 C4 [100 c4 AAH] komp pokladowy i dodatkowe wskaznikihelp

Witam ostatnio w swoim c4 zmienilem deske rozdzielcza na taka z kompem pokladowym i dodatkowymi wskaznikami temp i cisnienie oleju.Poprzednia byla w szpetnym stanie a predkosciomierz przeklamywal. I oto powstal problem bo w poprzedniej desce tych bajerow nie mialem i chcialbym je jakos podlaczyc.Moja wiedza na temat elektroniki i elektryki jest dosc powierzchowna(choc reszta juz calkiem calkiem) i

TEgo komputera co wyswietla na srodku to raczej nie podlaczysz bo nie masz wyprowadzen ze sterownika silnika takowch . Ladowanie mozesz sam podlaczyc pod alternator normalnie zegarek pod plus i minus a temperature oleju to nie masz czujnika w swoim silniku takiego i raczej nic nie zdzialasz .

AUDI 100 C3 100 c3 2.0 rt ke jetronic nie odpala odrazu po zgaszeniu

Witam Mam następujący problemikgdy auto jest zimne odpala od strzału z założoną wtyczką wtryskiwacza rozruchowego (musi być ok 10 st.c na dworze)gdy jest ciepło ok.20 st.c na dworze muszę zdjąć wtyczkę z wtryskiwacza rozruchowego i też pali od strzału.Jeżeli jednak jest temperatura otoczenia pomiędzy 10 a 20 st. to wtedy jest losowanie raz zapali raz nie.Druga sprawajeśli zgaszę

Sprawdź ten dwu - pinowy bo ten cztero - pinowy ze sterownikiem silnika ma nie wiele wspólnego. On jest do zegarów i ewentualnie climatronika.pzdr

AUDI 100 C4 [100 C4 2.3 AAR] Brak iskry

Witam klubowiczów nie dawno dostałem w spadku nie działająca audi 100 C4 2.3 aar Wiem ze auto jeździło do końca bez awarii. Po holowaniu do mojego domu i wstępnych oględzinach Okazało się ze nie ma iskry. Wiec po kolei wymieniałem na pierwszy ogień poszedł Czujnik Halla. Nic nie pomogło teraz cewka z modułem (długa okrągła cewka ) i dalej zero Znajomy mechanik powiedział ze na podszybiu

napisalem ci gdzie on jest. i nie jest to mala czarna plytka jakiej szukasz tylko wyglada jak komputer mniejszych rozmiarow. Znajduje sie pod nogami pasazera obok sterownika silnika. Jego poprawna nazwa to modul spalania stukowego. httpwww.fotosik.plpokaz_obrazekaa5 ... 0b497.html

AUDI 100 C4 [100 C-4]nie wiem ile koni mam

Niedawno kupiłem 100 C-4 Avant 25TDI rok 92 i w miejscu gdzie powinny byc numery silnika nic nie ma poza trzema cyframi przy końcu (368)i nie wie co to za silnik właściciel poprzedni twierdził iż nie jest to silnik 115 KM tylko mocniejszy po czym to mozna sprawdzic

Jeśli sterownik silnika (program) nie był modyfikowany to jest to silnik AAT 115 KM. Jeśli było coś zmieniane to można to sprawdzić na hamowni

AUDI [100c3 23nf blos] Brak fazy nagrzewania silnika - ssania

Witam wszystkich serdecznie.Mam problem jak w temacie.Może ktoś z klubowiczów miał do czynienia z podobnym problemem i udało mu się dojść do przyczyn.Auto odpala bez problemu i ładnie pracuje przez okres pracy wtryskiwacza rozruchowegoprzy obecnych temperaturach 1 do 3sek a następnie obroty spadają do 400 i silnikiem strasznie trzęsie Silnik krokowy nie pracuje.Po nagrzaniu obroty instrukcyjne

Za pracę wtryskiwacza rozruchowego odpowiedzialny jest czujnik 2-pinowy. 4-pinowy podaje sygnał na sterownik silnika. Próbowałeś go odłączyć chociaż

AUDI Audi 100 2.5 115 TDI. Wymiana zegarów na zegary z kompem ...

Pytanie następujące. Czy można zamontować zegary z komputerem spalania tam gdzie go nie było Mam 100 z 94 roku. 2.5 TDI 115km. Chciał bym zamontować zegary z komputerem spalania.

Hej Ogólne pytanie ogólna odpowiedź można jak najbardziej httpwww.audiklub.orgphpBB2viewtopi ... ightacbc wszystko idzie taka samo jak w poście wyżej tylko sygnał spalania pin bodajże 49 ze sterownika silnika i zegary najlepiej z TDI ale z benzyny też podejdą.

AUDI [Audi 100 2.8 V6] Problem z pracą jednostki napędowej

Witam chciałby uzyskać pomoc odnośnie tego oto urządzenia (najprawdopodobniej sterownik silnika) Ponieważ mój ojciec niestety nie dopilnował porządku pod maską zatkał się liśćmi odpływ wody spod maski i (woda) dostawała się do środka. Niestety dostała się również do urządzenia ze zdjęć. Wszystko skończyło się tym że podczas jazdy wszystko "zgasło" i samochód

AUDI [TDI] Diagnostyka (aktualizacja 20 VIII 2012)

Wstęp.Celem przeprowadzenia pełnej diagnostyki samochodu wyposażonego w złącze OBD należy zaopatrzyć się w następujące komponenty- interface diagnostyczny [np. KKL USB]- oprogramowanie diagnostyczne [np. VAG-Com 311.2 bądź 409.1]- komputer klasy PC [zalecany laptop] z systemem operacyjnym MS WindowsXP.przykładowo wskazany interface. w ofercie są również inne rodzaje. wskazany model

AUDI A4 B6 [B6 AVF] GJA multitronik naprawa sterownika - VAG błąd 17090

Witam w poście tym opiszę naprawę sterownika skrzyni multironik GJA Wszystko zaczeło się od wejścia skrzyni w tryb awaryjny. objawia się to miganiem linijki wyświetlacza biegów PRNDS po podłączeniu do VAGA wyskakuje błąd Control Module Part Number 8E0 910 155 C Component andor Version V30 01J 1.9l PD RdW 3120 Software Coding 0000001 Work Shop Code WSC 63351 1 Fault Found 17090 - Transmission

tym samochodem nie jest już przyjemnością a jedynie zastanawianiem się kiedy stanie na drodze i z jak daleka będę musiał go scholować do mechanika. Proszę o jakieś nowe uwagi bo już nie wiem co mam dalej z tym zrobić. A oto ostatni skan samochodu. Jak widać przybyły nowe błędy Wersja VAG-COM AKP 704.1 Wersja danych 20070404 Wtorek21Grudzień201021253164983 Typ nadwozia 8E - audi

AUDI [C5 2.5 TDI AFB] czy warto zwiekszyc moc

Witam mam od roku A6 C5 AFB 150km avant tiptronic 250tys oryginalny przebieg. Do tej pory oprocz naprawy pompy nie mialem wiekszej awarii. Na moc nie narzekam jesli porownuje do A6 kumpla tez AFB . Ale coraz bardziej zastanawiam sie nad zwiekszeniem mocy. Czy fakt ze posiadam tiptronica nie przeszkadza tuningowi Czy moge spodziewac sie po tuningu jakis problemow napraw wiekszego spalania Gdzie ewentualnie polecacie zrobic tunning Mieszkam w woj. Lubuskim

skrzyni biegów.Tutaj dowiedziałem się że owszem - to również nie jest żaden problem (dla Pana Wojtka) lecz modyfikację tip-a musiałby zlecić w innej firmie (nie wiem jakiej i głupio mi było drążyć temat ...) co znacznie podniosłoby koszty ... .Z kolei - jakieś dwa tygodnie temu - bezczelnie podsłuchałem rozmowę Pana Sopy z klientem chętnym na wzmocnienie swojego AFB (audi

AUDI 100 C4 [100 c4 2.5diesel AAT]sterownik

Witam wszystkich goracoprosze o jakies sugestieporadymam 100 C4 kombi 1994r. 2.5 dieselniedawno go nabylem i mam taki problemik.silnik poprostu mi nierowno pracuje.pojechalem do znajomego mechanikastwierdzil ze to wina sterownika od pompy wtryskowejzasugerowal mi 3opcje.pierwsza wymienic pompe ze sterownikiem na uzywana dobra2kupic nowa pompe wtryskowa ze sterownikiem3zregenerowac sterownikniemajac

AUDI A6 C5 [A6 C5 1.9TDI AFN] montaż temopomatu i FIS-a - jak

Witam ponownie. Mam pytanko dla tych którzy już walczyli u siebie z montażem tempomatu i FIS-a. Chciałbym do swojej A6 z 98 r z silnikiem 19 TDI AFN zamontoważ dodatkowo tempomat i FIS-a ale brak mi schematów do podłączeń. Czy ktoś może dysponuje takimi schematami Chcę zakupić cały nowy (czytaj nowy jako używany) licznik z pełnym FIS-em na co zwrócić uwagę (oprócz oczywiście

Witam. Chciałbym się podzielić instrukcją montażu tempomatu w audi A64B 19TDI AFN z 1998 roku ze skrzynią biegów manualną. Z tego co oglądałem w elsie i wyczytałem na forum to w A6C4 TDI oraz A4 TDI z silnikiem AFN podłączenia są inne Dodam na początku iż całość prac elektrycznych jest wykonana na podstawie schematów przesłanych i wytłumaczonych mi przez &8222Kobra7&8221 dla

AUDI 80 B4 [audi b4 abk] wysokie spalanie

Witam Ja mam pytanko dotyczące audi 80 B4 2.0 Benzgaz (typ silnika ABK) na wielopunktowym wtrysku z poczatku 1992r. Autko ma koła 20555r17 A pytanie dokładnie jest takie ile powinno to autko spalać w miescie przy dośc spokojnej jeździe na benzynie i ile na gazie Mój samochodzik pali ok 15l gazu a 135l benzyny i z tego co się orientowałem jest to stosunkowo dużo. istalacja gazowa to esgi

pracuje w trybie "ssania" co najmniej dwa razy krócej niz normalnie co przy obecnej pogodzie powoduje zmienijszenia spalania o ok. 15 lita na 100km. Nie ma żadnych kłopotów z rozruchem zimnego silnika. No i podstawa małego spalania to sprawny przepływomierz powietrza. Niech Was nie zmyli brak błędów od przepływomierza w sterowniku silnika. Znaczna liczba przepływomierzy w audi

AUDI A4 B5 [ALL] Pomiar momentu obrotowego i czasu 0-100kmh VAGiem

jak w temacie jak sprawdzić przyspieszenie auta na VAG-COM gdzie wejść po koleji oc i jak

możesz sprawdzić vagiem niutonometry -kanał 120 w sterowniku silnika i niuty na kołachw sterowniku ABSale nie pamiętamktóry kanał-w sterowniku silnika możesz jeszcze sprawdzic prędkość-kanał 05 i w połączeniu z programem KPower-możesz sprawdzić moc autaale nie słyszałemżeby sprawdzać przyspiesznie w ile sekund do 100kmale może nowsze Vagi mają taką opcję

AUDI A4 B5 [ALL B5] Prośba o wartości kanałów 0-100 dla ADAPTACJI LICZNIKA

Witam Mam prośbę potrzebuję wartości przypisnae dla kanałów od 000 do 100 dla sterownika licznika i silnika (wcześniej mase stron przejrzałem i nic albo tylko wycinki powtzrające się). Problem Na fisie maiałem spalanko wszytsko działało kombinowałem z klimą i sterownikami silnika licznika i teraz......szlag mnie trafia mam teraz na wyświetlaczu 515 l100 km lekko wahajace się średnie

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 ABK] Nierówna praca na benzynie

Proszę o pomoc.Zakupiłem niedawno audi B4 zadowolony byłem cholernie - przyzwoite osiągi i spalanie po jakimś czasie założyłem gaz wyłapałem kilka wystrzałów na gazie więc wymieniłem przewody WN i wzbogacono mi dawkę gazu. Wszystko było ok do momentu gdy wymieniłem filtr powietrza i uszczelkę pod klawiaturą bo ciekła no ale nie wiem czy to ma związek z moimi problemami.na bezynie

VAG-iem. Po dziewiąte Sprawdź czy po tych "gazowych wystrzałach" nie masz zgiętej lub zablokowanej klapki w przepływomierzu. Na zgaszonym silniku klapka ma opierać sie o gumowy zderzak a przy próbie przesuwania jej nie może się ocierać o obudowę przepływomierza i przycinać w położeniu cześciowego uchylenia. Po dziesiąte Regulacją instalacji zajmij się dopiero po 100%

AUDI A4 B6 [A4 B6 AVF ] Prosze o analize logow

Witam Prosze o analize logow dodam ze posiadam skrzynie multitronic i nie do konca bylem pewien jak je poprawnie wykonac logi. Logi dynamiczne byly przeprowadzane na 3 biegu w trybie tiptronic ( - ) pedal gazu wcisniety do oporu bez kick down-a Autko troche kopci przy obciazeniu (bucie ). Mam je od niedawna wiec chce sprawdzic stan serducha 1. Odczyt błędów Brak błędów 2. Odczyt bloków

taki ... bip może swiadczyć o zanagarowanych końcówkach PD ... wanna ultradzwiekowa doproadzi je do porządku. powszechnie przyjęta norma Bipow to jest w przedziale - 30 a jak przebije wartośc bodajże 127 to już tryb awaryjny... a bipy to wg ASO VW. Ta wielkość dostarcza informacji zwrotnej o rzeczywistym początku tłoczenia paliwa potrzebnej do regulacji początku wtrysku. Ponadto pozwala ona rozpoznać nieprawidłowości w pracy pompowtryskiwacza. Proces zaczyna się w momencie wysterowania zaworu pompowtryskiwacza. Powstaje wtedy pole elektromagnetyczne natężenie prądu wzrasta i zawór zamyka się. Uderzenie iglicy zaworu w gniazdo wywołuje charakterystyczne załamanie krzywej przebiegu prądu. To załamanie jest określane skrótem BIP pochodzącym od Begining of Injection Period początek tłoczenia. BIP oznacza chwilę całkowitego zamknięcia zaworu a więc chwilę rzeczywistego początku tłoczenia. Gdy zawór jest już zamknięty natężenie prądu spada do stałej wartości prądu trzymania. Po upływie zadanego czasu tłoczenia sterownik przerywa wysterowanie zaworu i zawór otwiera się. sterownik silnika mierzy rzeczywisty moment zamknięcia zaworu po to by podczas kolejnego wtrysku z odpowiednim wyprzedzeniem wysterować zawór. Gdy rzeczywisty początek tłoczenia odbiega od wartości zapisanej w charakterystyce sterownik przesuwa początek wysterowania zaworu pompowtryskiwacza. Aby sterownik silnika mógł rozpoznać zakłócenia w pracy pompowtryskiwacza próbkuje on tę część przebiegu wtrysku w której spodziewa się zauważyć BIP. Ta część przebiegu określa dopuszczalny zakres wystąpienia początku tłoczenia (zakres regulacji). Gdy pompowtryskiwacz pracuje prawidłowo BIP pojawia się w zakresie regulacji. Zakłócenia w pracy pompowtryskiwacza prowadzą do tego że BIP pojawia się poza zakresem regulacji. W tym przypadku sterownik wyznacza początek tłoczenia z zapamiętanej charakterystyki a regulacja początku wtrysku jest niemożliwa... Więc kolego nie masz sie czym martwic na pewno. Drugą istotna sprawa jest operowanie gazem w dieslu wcisasz go delikatnie lecz sukcesywnie miarowo czy od razu opór na 2ce z 17 RPM. Jesli tak to wysterowanie zawsze Ci strzeli "kuumulusa czarnego". Inna charakterystyka operowania gazem niz w Pb... to meritum. Mozesz zmienic stacjew ktorej tankujesz paliwo [sprobuj]. Bo na tych bipach mozezesz przejechac jeszcze 100tkm i sie moga w ogole nie zmienic... Cze.

AUDI A6 2.5 tdi AFB LOGI po swapie prośba o ocene

Witam Z dzisiejszego własnego doswiadczenia chciałbym ostrzec posiadaczy 2.5 tdi v6 o ewentualnym uszkodzeniu. A więc tak- w sumie auto miałem jakiś czas "nieczynne" ze wzgledu na probemy z pompą lub wtryskami(auto chodziło tylko że falowało-pisałem już o tym kiedyś-ale to akurat teraz nie ważne) Dziś wybrałem sie nad jeziorko-mówie a co tam pare kilometrów. I niestety po przejachaniu

[zegary immo ABSESP etc]. w przypadku Kryhawrc należy zostawić ECU które ma gdyż ono działa z resztą prawidłowo. cała praca polegać będzie na wymianie duszy urządzenia które cieleśnie w samochodzie pasuje. zatem po włożeniu silnika i podłączeniu go [rzeźba wtyczek] oraz upewnieniu się że sterownik silnika działa z pozostałymi sterownikami [zostawiając stare ECU mamy 100%

AUDI A6 C4 [A6 C4 AAT] Problem z ABSem

Szanowni koledzy bardzo proszę o jakieś rady bo skończyły mi się pomysły Auto to audi 100 Avant z roku 1992 z silnikiem AAT Problem polega na tym że został zakupiony z uszkodzonym ABSem a na zegarach dumnie świeci się kontrolka informująca o uszkodzeniu. Jakiś mechanik X stwierdził że trzeba wymienić czujnik w kole no i go wymienił ale ABS jak nie działał tak nie działa. Przez VAG

Przykładowe oferty części samochodowych audi 100 sterownik silnika

  • VW Audi komputer sterownik silnika 0280800140 - Mazury Wysyłka cała Polska (100.00PLN)
  • AUDI VW STEROWNIK SILNIKA 0AC927771B - Chodzież (1000.00PLN)
  • AUDI VW STEROWNIK SILNIKA 03G906016GN - Chodzież (1000.00PLN)
  • AUDI VW STEROWNIK SILNIKA 03G906016JD - Chodzież (1000.00PLN)
  • AUDI VW STEROWNIK SILNIKA 03G906021AA - Chodzież (1000.00PLN)
  • VW Audi komputer sterownik silnika 0280800140 - Mazury Wysyłka cała Polska (100.00PLN)
  • Audi VW 1.6 8V AEH AKL 100KM sterownik silnika - Cała Polska (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi