Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Po kodach skrzyni. Napisz jaki masz kod starej i kod nowej albo poszukaj tutaj httpwww.centrum.audi80.plcontentview20285 Pozdrawiam Edit Na 99% masz inne przełożenie główne w nowej skrzyni. Skrzynie a C4 2.8 miały zwykle przełożenie główne 37 lub 3889 z C4 26 miały 3.889 albo 4111 z 2.3 4.111. Ponieważ masz mniejsze flansze to skrzynia jest prawdopodobnie z 2.3. Tak czy inaczej sprawdź kody (są wybite na kołnierzu skrzyni patrząc z góry skrzyni po środku kołnierza).
Auto jest 91 rok Ale jak sprawdzałem to moja skrzynia tą co wkładam jest od 2.8 Ale te DWM to jest na tej nowej skrzyni no ok sprawdze oznaczenie jak tylko wjade do mechanika u ktorego stoi auto i czeka na złożenie Jak patrzyłem Ciężko było poszukać gdzieś tu blisko skrzyni ktora by podeszła w WLKP reszta gdzieś tam pod granicami ruskimi itp a kupiłem tę w gorzowie i myślalem ze wiesz skrzynia od 2.8 ja mam też 2.8 to przełożenie itp bd sie zgadzać a skrzynia jest z 2000r.
W 2.8 C4 był tylko jeden most do Twojego auta i to jest właśnie AAT i on ma 4.11 przełożenie jednym słowem oddaj tą skrzynię i kup taką jaką podałem na zdjęciu - CAB. Ta skrzynia którą kupiłeś się zj...bie wcześniej czy później szkoda Twojej kasy na 2x robotę. Potrzebujesz skrzynię o przełożeniu 4.11
posiadam na zbyciu komplet napędu do audi 28v6 QUATTROskrzynia o symbolu CFXmost tylny CKHwał napędowy
myślę że jak rozmontujesz skrzynie to przyczyna sie znajdziea przy okazji zaznacz sobie w trwały sposób korek wlewu
Nikt nie może służyć radą jeżeli nie nadmiarem na skrzynię Nazwę to koniecznie zrobić bo w styczniu jadę do Włoch tym autem...
Może się obrazisz ale czy próbowałeś dolać oleju do tej skrzyni
witam podpisuje sie pod tym tematem . mam problemy ze skrzynia zaprzyjazniony mechanik mowi ze dalo by sie 6 biegowa wlozyc... ktos probowal takiego zabiegu lub widzial takie audi z Gory dziekuje
Tu znajdziecie sporo przydatnych informacji o wymianie skrzyni w A6 C4 httpwww.audiklub.orgforumviewtopic.phpf1&t98237 . W przypadku ośki wstawiasz nową i po kłopocie w przypadku quattro musisz dopasowac przełożenia skrzyni z przełożeniami wału.
niemam pojecia jaki tam jestodkąd kupiłem te audi tak tam nie zagladałemmoze doradzi mi ktos jaki tam powinien byc olej i ile litrow wchodzi to go wymienienapewno tam jest sroba spustowa i do wlewania tak jak kolega wyzej napisał spuszcze go i bede wlewał az sie przeleje
pachnie sprzęgło od ruszania z trójki. Jeśli nie ma pierwszego i drugiego biegu to masz skrzynię do wymiany pewnie.
co do zapaszku to jak najbardziej grzanieprzypalanie sprzęgła a wchodzą na zgaszonym silniku -synchronizatrory ja zauważyłem przy redukcji z 2 na 1 bieg przy zbyt dużej prędkości też nie chce wejść jedynka dopiero zwalnianie zwolnienie do odpowiednio mniejszej prędkości powoduje kilkukrotne przeskakiwanie lewarka tak jakby na 2 albo 3 razy przeskakiwał po kawałku na jedynkę i dopiero
pierwszy bieg to sluzy do ruszania a jak auto co kolwiek sie toczy powinnismy a wrecz trzeba z 2ki dawac. bardzo duzy procent kierowcoe wlasnie robi ten blad ze jak auto juz sie tczy powoli to wciskaja 1ke i jazda a potem synchronizatorki pierdolki....oczywiscie nie odrazu sie cos zepsuje pomijajac soprtowe auta. ps. dla watpiacych w to co napisalem sprobojcie wbic jedynke w ciezarowym aucie jak sie choc troche toczy
jedynka i dwójka jest (a przynajmniej na logikę mi tak pasuje) na jednym wodziku więc jest szansa że ze sterowaniem ci sie coś stało i skrzynia jest jeszcze do uratowania. Ale na pewno jest do wyjęcia...
no i tak jak myślałem miałem wybitą półoś już po krzyku a świszczało bo mi oleju brakowało
może łożysko oporowe zaczyna się kończyć