części samochodowe nanodatex

audi 100 poduszki silnika c3

Samochody związane z zapytaniem audi 100 poduszki silnika c3

Pytania i odpowiedzi: audi 100 poduszki silnika c3

AUDI 100 C3 [100 C3] 2.4 D elektryczne poduszki silnika

Witam Dzisiaj byłem w sklepie i sztuka serwisowa ok 1300 zł za szt. Komu czemu ma to służyć

Poduszka z elektrozaworem ma za zadanie usztywnianie zespołu napędowego w pewnych sytuacjach. Przykładowo w przypadku gwałtownego przyspieszania zamykana jest jedna z komór tłumiących drgania przez co poduszka się usztywnia.

A czy to przypadkiem nie jest tylko czujnik ciśnienia oleju w tej poduszce Słyszałem że to ma tak działać że gdy silnik jest zimy i mocniej nim szarpie poduszka jest sztywniejsza bo olej jest zimny. Podczas rozgrzewania się silnika grzeje się także olej w poduszce i stopniowo ona mięknie...

trzeba by rozebrać ale cena sugeruje coś więcej niż tylko czujnik wg mnie jest usztywniana elektrycznie.

Sami jesteście jak te czujniki] Rozbierzcie i będziecie wiedzieć] Jako ciekawostkę audi wycofało się z tych rozwiązań i w zestawach fabrycznych często jest poduszka i oporniczek z odpowiednim przyłączem]

AUDI 100 C3 [Audi 100 C3 2.3] Ile mogą kosztować poduszki silnika

Jak w temacie. Proszę o wszystkie opinie.

Chodzi mi oczywiście o dobre firmy. W intercarsie w internetowym sklepie nie maja ich.

Dobrej firmy nie wiem za GPD płaciłem na Allegro po 40 złszt na razie się nie rozsypały Jeżeli będziesz się starał to każde się rozsypią ten typ tak ma (osobiście przy wykopywaniu się z błota z przyczepą 2t na haku wybiłem silnikiem jajo na masce ) Można założyć ograniczniki górne łap tak jak jest oryginalnie w C4 i będzie spokój... Pozdrawiam

AUDI 100 C3 Audi 100 c3 swap silnika z 2.0td na 1.6td passat b2

Witam mam odwieczny problem z silnikiem w mojej audi dowiedziałem się że silnik z passata b2 można zamontować w mojej budzie nabyłem dany silnik ze skrzynią ale pytanie co jeszcze było by mi potrzebne do danej operacji wie ktoś może Może ktoś taką operację przeprowadzał

Co potrzeba Zamieniasz 5-cyl. na 4-cyl. więc potrzebujesz łapy silnika i skrzyni z 4-cyl. od silnika 1.8 z c3 do tego poduszki silnika od 1.8 (inne mocowanie śruba na przelot). Chłodnica od 5-cyl. powinna dać się podłączyć do tego silnika ale trzeba kombinować z przewodami. Może będziesz musiał dorabiać drążek pośredni zmiany biegów między lewarkiem a skrzynią. Może będziesz musiał

AUDI 100 C3 [100 C3 2.0 RT]wymiana silnika na 26 v6

witam .jak w temacie z tego co się zorientowałem to da rade ale lepiej spytać ekspertów posiadam wszyskie potrzebne graty z audi 100 c4 silnik 26 v6 kompletny kompa z kompletnym okablowaniem łapy poduszki kolektory wydwrzystko co będzie potszebe .Pozdrawiam

AUDI 100 C3 [100 C3 2.4 3D] Silnik głośno stuka ciężka zmiana biegów 12

Posiadam audi C3 1990r. Silnik 2370ccm diesel. Po kupieniu naprawiłem sporo usterek w elektryce zmieniłem pasek rozrządu i gumę na i tak cieknącej maglownicy. Po tym zrobiłem 10 tyś. km. Przebieg to 240 tyś. km. Maglownica łykała 10-20ml atf na miesiąc a silnik litr oleju na 100km. Powyżej osiemdziesięciu słychać było dźwięk z silnika tak jakby coś miało bicie było niewyważone

Posiadam audi C3 1990r. Silnik 2370ccm diesel. Po kupieniu naprawiłem sporo usterek w elektryce zmieniłem pasek rozrządu i gumę na i tak cieknącej maglownicy. Po tym zrobiłem 10 tyś. km. Przebieg to 240 tyś. km. Maglownica łykała 10-20ml atf na miesiąc a silnik litr oleju na 100km. Powyżej osiemdziesięciu słychać było dźwięk z silnika tak jakby coś miało bicie było niewyważone

pewnie miales za malo oleju smok pompy olejowej pewnie byl polamany bez kurtyn zabezpieczjacych odplyw oleju i zassalo powietrze. swoja droga 1 l opleju na 100 km to juz masz silnik raczej na zlom bo nie sadze zeby taki apetyt na olej byl spowodowany jakas nagla usterka. najlepiej bedzie jak silnik rozbierze jakis fachowiec od dizli i oceni jego stan. a co do sprzegla to masz krzywy docisk i wywalone poduszki silnika i skrzyni

AUDI 100 C3 [AUDI 100 C3 2.2E] Problemy z napędem.

Witam moja audi ma już około 500kkm jest w niej problem który od dawna mnie męczy mianowicie jeśli jadę na załóżmy 2 biegu bez gazu jest między napędem na koło a obrotami silnika bardzo duży luz taki że audi wpada w oscylacje i zaczyna szarpać jak kangur to samo można wyczuć na wyższych biegach przy większej prędkości kiedy puszczę gaz czuć że silnik jakby cofał się a naciskając

poduszki silnika też musisz wykluczyć a najlepiej to udaj się na stację diagnostyczną to Ci sprawdzi cały zawias.

AUDI 100 C3 [100 C3 1.8 - 2.3]Przeszczep.

Mam pytanie odnosnie przeszczepu legalnego oczywiscie. Wpadl w moie lapska silnik od C4 AAR z 92r w pierwszyej chwili mialem zamiar sprzedac ale po glebszym zastanowieniu ...... . Silnik oczywiscie kompletny tzn.skrzynia osprzet .Zasadniczo to go nawet niewyjolem z auta wiec mam chyba wszystko co mi trzeba pedaly mechanizm zmiany przelozen doslownie wszystko. Siedzialem dwa dni w ETCE i jak do tej

przeciez numer mozesz przebic z tego silnika co juz masz ... ja mialem cygaro 1.8 z silnikime 2.3 ... ogolnie byl brak numeru w dowodzie wiec nikt nawet nie interesowal sie ... tylko jak bdziesz przekladal ... zwroc uwage na poduszki silnika ... ty pwnie masz eraz zwykle .... zaloz olejowe ...ale zeby je zalozyc bedziesz musial troche zmodyfikowac mocowania poduszek .... reszta powinna pojsc gladko ... chociaz pewniej byloby przekladac NF

CITROEN C3 I [100200 C3 i silniki R5] prośba o fotkę oparcia silnika

Ludzie ludzie Po przeczytaniu postu Mechitro na temat oparcia pięciocylindrówek w pasie przednim dochodzę do wniosku że u mnie jest coś nie tak z tym oparciem (tym bardziej że przy ruszaniu bez dodawania gazu trzęsie silnikiem... ) Wczoraj odkręciłem kratkę pod zderzakiem i od spodu oglądałem to oparcie. Kawał gumy jest ale wygląda tak jakby ona NIGDZIE się nie opierała. Z ETKI wynika

wielkie wielkie dzięki PS Okazało się że ja mam tę blachę ale była tak wysoko ustawiona że poduszka przednia silnika wogóle o nią się nie opierała. Opóściłem blachę na dół aż do poduszki i teraz jest SUPER silnik nie trzęsie się wszystko ładnie brzmi..... Jeszcze raz dzieki za pomoc

AUDI 80 B4 [b4 abk] Uszkodzenie poduszki silnka - jak sprawdzić

Witam wszystkich od kilku dni coś dziwnie trzeszczało pod maską dzisiaj zlokalizowałem miejsce tych hałasów to poduszka silnika po lewej stronie . Mam pytanie jak rozpoznać czy jest ona uszkodzona wydaje mi się że tak ale proszę o poradę oto kilka zdjęć poduszki może jest jakiś sposób na sprawdzenie jej. Na przyszłość proszę stosować tagi i umieszczać wątki we właściwych działach forum. Zapoznaj się z regulaminem.

o właśnie ja takie miałem aktualnie mam taką jedną jak ta śruba jest to guma z tą śrubą się oberwała naszczęście miałem dwie używki od audi 100 c3 z 85r od 1.8 silnika były innej budowy ale pasowała i jest po dzień dzisiejszy i się sprawuje bardzo dobrze [ Dodano 2010-09-08 2014 ] w tych śruba jest w gumie a w tamtej co założyłem śruba jest osobno

BMW SERIES 5 [Exx] 1781 opcji jakie byłysą w BMW

S000A DUMMY-SALAPA S001A COUNTRY VERS. NOT CONTROLLED AS PACKAGE S0BVA FUEL REFUELLING S0BWA 20-LITRE TANK FILLING S100A PAYLOAD INCREASE S102A CHASSIS OFFICIALS UTILITY VEHICLE S103A AGGREGATE PROTECTIVE PLATE S103A ALL-SEASON TYRES S104A MIDDLE EAST VERSION S105A JOB CONTROL GERMAN FEDERAL STATE S106A SAFETY VEHICLE S107A PREPARATION TACHOGRAPH S108A MOTOR AFTERRUN CONTROL UNIT S110A PREPARATION

Bavaria Electronic CD II S660ARadio BMW Reverse (C42) S661ARadio BMW Business (C43) S662ARadio BMW Business CD S663ARadio BMW Professional CD S663ARadio BMW Professional S663ARadio BMW Professional (C44) S664ARadio BMW Reverse RDS S664ATel. kom. standard USA S664AInstalacja tel. kom. S665ARadio BMW Business RDS S666ARadio BMW Business CD RDS S667ARadio BMW Professional RDS S667ARadio BMW audio

BMW SERIES 5 [Exx] 1781 opcji jakie byłysą w BMW

S000A DUMMY-SALAPA S001A COUNTRY VERS. NOT CONTROLLED AS PACKAGE S0BVA FUEL REFUELLING S0BWA 20-LITRE TANK FILLING S100A PAYLOAD INCREASE S102A CHASSIS OFFICIALS UTILITY VEHICLE S103A AGGREGATE PROTECTIVE PLATE S103A ALL-SEASON TYRES S104A MIDDLE EAST VERSION S105A JOB CONTROL GERMAN FEDERAL STATE S106A SAFETY VEHICLE S107A PREPARATION TACHOGRAPH S108A MOTOR AFTERRUN CONTROL UNIT S110A PREPARATION

Bavaria Electronic CD II S660ARadio BMW Reverse (C42) S661ARadio BMW Business (C43) S662ARadio BMW Business CD S663ARadio BMW Professional CD S663ARadio BMW Professional S663ARadio BMW Professional (C44) S664ARadio BMW Reverse RDS S664ATel. kom. standard USA S664AInstalacja tel. kom. S665ARadio BMW Business RDS S666ARadio BMW Business CD RDS S667ARadio BMW Professional RDS S667ARadio BMW audio

HONDA CIVIC V D15B7 by Takasshi.

Od miesieca jestem NIE szczesliwym posiadaczem Hanki kupilem okazyjnie i kilka rzeczy jest do wymiany i do remontu maska z przodu kolo znaczka porysowana i jeden próg przetarty.. ogolnie kilka zrodel rdzy nie ma tego duzo ale trzeba sie za to brac od poczatku Jest to moje pierwsze autko. Uploaded with ImageShack.us MODEL 1993r. SILNIK D15B7 seria ( Plan - Nowy Aku (zrobione ) ) - Nowa aluminiowa
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi