części samochodowe nanodatex

audi 100 płyn do wspomagania

Samochody związane z zapytaniem audi 100 płyn do wspomagania

Pytania i odpowiedzi: audi 100 płyn do wspomagania

AUDI 80 B4 [80 B4 2.0 E] Wymiana płynu do wspomagania

Witam Wiem że tematów o wspomaganiu było wiele ale nie mogę doszukać się tam konkretnej informacji. Mianowicie czy powinno się wymieniać płyn do wspomagania Jeśli tak to co ile Nie mam wprawdzie jakichś problemów z układem kierowniczym jednak zainteresowała mnie ta kwestia ponieważ jeździłem B4 taką samą jak moja na takich samych oponach i mam wrażenie że kręci się tam trochę

płyn do wspomagania warto wymienić dla dobra pompy. Operację taką robi się rzadko zwykle wystarczy raz na 100 tyś km więc nie ma co oszczędzać. Ja przy wymianie płynu robię płukanie. Kupuję 1 litr więcej odkręcam wąż wylotowy z pompy uruchamiam silnik i nadwyżką przepłukuję układ wspomagania. Jak słysze "inną" pracę pompy wyłączam silnik. Ponownie montuję wąż wylotowy

AUDI 80 B4 [b4 1.9tdi 1Z] wymiana płynu do wspomagania

witam.panowie mam zamiar jutro wymienić płyn do wspomagania.wydaje mi się że od nowości nie był ruszany a na pewno przez ostatnie 45 roku odkąd jeżdżę tym samochodem.proszę o informację dotyczącą wymiany płynu tzn czy odkręcamy tą śrubę którą zaznaczyłem na zdjęciu i wtedy wąż odejdzie od pompy czy są tak jakieś podkładkiuszczelki które podczas wymiany powinny też zostać zmienione na nowe co do płynu to czy polecacie coś innego oprócz Febi M6162

_________________TDI pierburg 16 bit Chipwtryski AFN pompa 11mm Nastawniki przekładki nastawników potencjometrycznych na indukcyjne audi 80 audi 100 uszczelnianie i naprawa pomp VP-37 tdi Przywracam do życia zamulone szarpiące i niedomagające TDI na boschu i pierburgu

Zobacz Pompy płynu chłodzącego do AUDI 100

AUDI A4 B5 [B5 ADP] jaki plyn do wspomagania i hamulcowy

jaki plyn do wspomagania i hamulcowy polecacie albo jaki powinien byc

płyn do wspomagania to G 004 000 M2 poprzedni G002000 już jest nie produkowany (płyny niby nieszalne ale pierwszy jest syntetyczny a drugi mineralny). Zamiennik to FEBI M6162 (zielona butelka) - mineralny. Nie wiem jak z FEBI M6161 który jest syntetyczny ale nie polecam bo nie jestem pewien czy pasuje. Co do płynu hamulcowego - radzę nie kombinuj podjedz do ASO VW audi Seat Skoda i wymień na oryginalny koszt operacji od 80 do 100zł oczywiście odpowietrzą też układ.

AUDI 100 C4 [100 C4]Jaki płyn do wspomagania

Jaki nalać płyn do wspomagania do C4 2.3 AAR Czy taki zielony mineralny Febi-Bilstein za ok. 25 zł będzie dobry Taki lałem do cygara. Dzięki.

AUDI 100 C4 [100 c4 2.5 tdi] kapie płyn do wspomagania z pompki

witam a mojej secie zaczal kapac plyn do wspomagania z pompki obok sprzegla.. da rade to jakos uszczelnic bez odkrecania co z tym zrobic pozdrawam

AUDI 100 C4 [100 C4 2.6 ABC] Płyn do wspomagania

Może być taki płyn do wspomagania a tak w ogóle to gaśnie mi samochód na wolnych obrotach tzn po opaleniu nie ale przy wciskaniu sprzegła tzna jak np hamuje przed skrzyżowaniem. Co to może byc to samo jest na Pb i na LPG

Olej powinien byc mineralny najlepiej oryginalny z salonu moze byc zielony Febi polski Boxol albo inny mineral koloru obojetnie jakiego bo to tylko barwnik dla odroznienia olejow. W przypadku olejow do wspomagania nie wolno mieszac minerala z syntetykiem bo szlag trafi wszystkie uszczelki.

NIE. Zamiennikiem zielonego oryginalnego mineralnego płynu do wspomagania jest ten z numerem 6162.

AUDI A6 C4 [A6 C4 ACK] jaki plyn do wspomagania i ile l

Witam Chyba mam zapowietrzony uklad wspomagania. Grzebałem ostatnio przy pedale gazu (odpadl plastik) i kilka razy nacisnalem przy wylaczonym silniku. Od tamtej pory jak jade wolna slysze delikatne buczenie przy skrecaniu ale wspomaganie dziala bez zarzutu. Mam cicha nadzieje ze to zapowietrzony uklad a nie pompa (wczesniej albo tego nie bylo albo nie zauwazylem). Sprawdzilem plyn i mam ponizej "min".

i przedewszystkim zobacz czy tam przypadkiem poprzedni wlasciciel nie wlal czerwonego plynu do wspomagania bo jak tak to czeka cie jednak wymiana na 100% pewny nie jestem ale grupa vw nie lubi tych cerwonych plynow

AUDI A3 I 8L Ubytki płynu do wspomagania kierowniczego

Witam. Mam problem w mojej audi a3... jakis czas temu dolałem płyn do wspomagania bo było poniżej minimum. Dziś zaglądam pod maskę z ciekawości a tam.. znów podobna sytuacja. W zbiorniczku stan jest poniżej minimum... zauwarzyłem tez ze korek wlewu jest mokry i zbiorniczek a przewody wychodzące sa suche. Jaka jest tego przyczyna że wyrzuca ten płyn Czy dolać i poczekać na efekty Co mam zrobić... może ktoś miał podobny przypadek Proszę o pomoc. Pozdrawiam

witam..... chciałbym spytac o to czy są jakies roznica w przekładniach bo szukam i na aukcjach piszą ze pasują np. od 1997r do konca produkcji 8l mam 2002r i mysle kupic ale na jednej aukcji zapytano mnie ile ma zębow czy naciec jak 22 to ze ta bedzie dobra.... a dodam ze mam 19 tdi 100ps ATD ... podam teraz linki na ktorych zawiesilem oko ale wole sie doradzic kogos jeszcze z forum .... na

Zamieszczone przez Marian5x5 witam..... chciałbym spytac o to czy są jakies roznica w przekładniach bo szukam i na aukcjach piszą ze pasują np. od 1997r do konca produkcji 8l mam 2002r i mysle kupic ale na jednej aukcji zapytano mnie ile ma zębow czy naciec jak 22 to ze ta bedzie dobra.... a dodam ze mam 19 tdi 100ps ATD ... podam teraz linki na ktorych zawiesilem oko ale wole sie doradzic kogos jeszcze z forum Jak sobie poradziłeś Tez mam wersję ATD i też mnie to czeka.

a te odgłosy z jakiego miejsca dochodza te drgania przy 100 -ce to 99% od wyważenia kół

Ja też miałem tak samo. Maglownica po regeneracji w Kobyłcek Warszawy polecam w 100% httpmaglownice.pl z tego co slyszałem nie jedna A3 z a3 klubu robili

AUDI A3 I 8L Płyn do wspomagania po raz n-ty

Witam szanownych kolegów Na forum jest wiele dyskusji odnośnie płynu do wspomagania. Niestety na swoje pytanie nie udało znaleźć mi się odpowiedzi. A chodzi o fakt jaki olej powinno się lać do 1.9 TDI ASV norma G002 czy G004 (002- to mineral niby 004-syntetyk)Podobno 002 to jest stara norma teraz tylko stosują 004 nie wiem jak to jest w praktyce niech ktoś obeznany się wypowie. Planuję

tez mialem zolty prawie przy minimum. zaczelo mi wspomaganie gorzej chodzic pojechalem do IC pan powiedzial ze mi musi byc zielony nie zolty i lepiej wymienic bo cos tam zle dla pompy wspominal. po wymianie chodzi o niebo lepiej. a wymiana to samemu. nie jest trudne bo sam to przerabialem pierwszy raz. gdzies jest instrukcja co i jak na forum. a jak bylem sie pytac w kazdym warsztacie w wawie to za wymiane zycza sobie 100 120 zl. a to odkrecic jedna srube przy maglu pokrecic kierownica zakrecic zalac dolewac i tyle.

AUDI [A3]Płyn do wspomagania pomocy

Witam mam pytanie mianowicie chodzi o płyn do wspomaganie kierownicy (mam dużo poniżej minimum ) do audi A3 19 tdi 90 km wiem że należy nalać zielony i tu moje pytanie czy może być ten płyn może ktoś je stosuje httptestwebapi.plitem1195223423_bp_ ... mlgallery i ten httpallegro.plbp-autran-mbx-atf-dex ... mlgallery jestem w twej chwili za granicą i z tąd moje pytanie bo na stacji widziałem

uuu cos zle do mnie doszlo chyba jestem jeszcze wczorajszy. Do wspomagania z tego co pamietam w audi idzie zielony Dexron II zobacz czy Twoj jest zielony dolej tego. Lepiej zeby byl nawet jak norme nie trafisz w 100%. Dojedziesz do warszatatu to dla pewnosci mozna zmienic caly na nowy.

AUDI A4 [ALL] Problem z płynem ze wspomagania

Opisze swoja sytuację. Dwa tygodnie temu zregenerowano mi maglownice. Mechanik zalał mi płyn od wspomagania syntetyk (czerwony) który w składzie posiada Dextron 3. Zauważyłem że na zimnym silniku płynu w zbiorniczku było 3 cm powyżej MAX. W związku z tym na zimnym silniku upuściłem ze zbiorniczka płyn pozostawiając go na poziomie górnej kreski MAX.Po przejechaniu 1000 km zaczęły

AUDI 100 C4 plyn wspomagania audi 100 c4 2.6

witam jestem nowy na tym forum jest to moj pierwszy post a dotyczy plynu do wspomagania i chlodnicy. Niedawno kupilem auto mialem mala krakse i uszkodzilem chlodnice dzisiaj ja wyjąlem i sposcilem plyn chlodniczy i od wspomagania . Mam pytanie ile plyny chlodniczego wchodzi czy to musi byc jakis specjalnytak samo z plynem do wspomagania mialem czerwony ale widac ze nie byl dawno wymieniany a czytalem

płyn do wspomagania zielony - wchodzi 0.7 - 0.9 litra - najlepiej oryginalny audi - ok. 30 zł za butelkę 1 litr Do układu chłodzenia róźowy G12 koncentrat w butelkach 15 litra też po ok. 30 zł. Rozrobiony 11 z wodą destylowaną jest odpowiedni do -36oC. W układ wchodzi ok. 11 litrów.

Olej do wspomagania ma być mineralny - oznaczany kolorem zielonym - Febi Boxol lub inny innej firmy lub koloru zółtego ( bez barwnika ) ale MINERALNY płyn do chłodnic obojętnie jaki byle by odpowiadał normie TL774-C G12 G12 G12 moze być tylko po co przepłacać

AUDI A4 Wymiana pompy wspomagania

Witam Panowie Mam taki problem a dokładnie walnęło mi wspomaganie tak nagle. I nie wiedziałem co albo maglownica albo pompa. Kupiłem używaną pompę 100% sprawna podobno z innego nowszego rocznika. Zakupiłem płyn do wspomagania 2 L SWAG zielony tak mi powiedzieli że taki będzie ok. Wyjąłem starą pompę i bez zapalenia samochodu kręciłem kierą aby cały płyn zeszedł z układu zleciało

AUDI 100 C3 [100 C3 2.3 NF] cieknie płyn ze zbiorniczka wspomagania

no i jest problem bo ubywa płynu i lampka na desce miga. pod maska wokół zbiorniczka płynu wspomagania jest mokro czyli musiał puścić górą na zgrzewie naczynka z deklem. jaki tam jest płyn normalny hamulcowy DOT-4 puki nie bede mogl go wymienic trzeba bedzie dolewac.

DOT 4 masz do hamulców. wspomagania powinien byc zielony Do wspomagania masz inny płyn niz do hamulców. Jak juz to włoz palucha do zbiorniczka i zobacz co masz. Jak zielony do dokup litrę FEBI httpallegro.plitem359978728_plyn_do ... elony.html i dolewaj albo zmien zbioniczek. Na szrocie znajdziesz albo tu na forum. Moze i ja mam gdzies ale musiałbym poszukac. pzdr

To ja też mam pytanie czy w latach osiedziesiątych ktoś miał do czynienia z zielonym płynem do wspomagania

o to chodzi że w osiemdziesiątych latach (główne latach produkcji c3 o którym mowa Lykan ) ze świeczką można było szukać oleju syntetycznego do silnika a co dopiero do wspomagania dlatego stąd fabryka nakazywała lać olej hydrauliczny uwczas czerwony g002000. Oczywiście zielony puźniejszy syntetyczny zamiennik g004 działa ok ale nikt chyba nie zrobił testów z nowym układem wspomagania

AUDI A4 Płyn do wspomagania bulgocze...

sprwadziłem przewody pompę spomagania(znalazłem w niej jakiś fragment plastiku młałej średnicy koloru czarnego) zmieniłem płyn ori....odpowietrzony układ.. maglownica regerowana 5 miesięcy temu nigdzie nie cieknie poza tym że na zbiorniczku widać wyciekający płynodkręciłem i zobaczyłem że w zbioriku płynu do wspomagania jak pracuje silnik bulgocze i robi się z niego mały wulkan" płyn dosłownie podnosi się do góry ....moze ktoś pomoże

Byłem u kilku mechaników i każdy powiedział od razu że pompa wspomagania do wymiany....ale dla pewności kazałem pompe wykręcić i zawiozłem do sprawdzenia..okazało się że wszystko z nią ok...daje prawidłowe ciśnienie..Dobrze jacek83 w związku z tym złapie traz tren zbiorniczek i postaram sie go ogarnać jak mi sie uda to jutro wieczorem dam znać co...i dziękuje za radę Na 100%

Co sie okazało....żeczywiście cała wina była w zbiorniczku płynu...Kawałek plastiku kóry znalazł sie w pompie wspomagania był kawałekim ze zbiorniczka Stwierdziłem że jak kaweałek odleciał to trzeba wymienić cały zbiorniczek zainwestowałem 100 zł tyle kosztuje ori i po problemie) Dziękuje serdecznie za rady

AUDI A6 C5 [A6 C5] Syntetyczny płyn do wspomagania SWAG 99906161

Jak w temacie czy można stosować ten płyn. Jest on zielony płyn syntetyczny. Na innych forach piszą że G200 był mineralny ale go już nie ma. Jest teraz g400m2 czy mk2 nie pamiętam który jest syntetyczny. W karcie Swag ma napisane że zastępuje g200 g400 i g500. Czy można go lać do układu wspomagania A6 C5 i audi 100.

AUDI A4 B5 [B5 ADR] Kolor płynu do wspomagania

Witam Poczytałem na forum o rodzajach płynów i mam problem Przy dolewaniu płynu sprawdzałem jego kolor wyszlo że żółty i taki dokupiłem (FEBI) Teraz czytam i wychodzi że mineralny to zielony jak to jest uzupełnij profil

gjwp jeżeli jeszcze nie dolałeś tego płynu co kupiłeś to podjeć do ASO i poproś o dolanie tyle ile ci brakuje zapłacisz za każdą wlaną 100ml płynu - będzie to zielony G 004 000 M2 1l kosztuje 40-42zl

A no widzisz Piotruś też nieświadomie wprowadzasz w błąd. Jestem kategorycznym zwolenikiem stosowania w ukladzie wspomagania fabrycznego płynu - 15zł różnicy to nie majątek. Wszyscy w modelu B5 mają napisane na zborniczku G 002 000 TYLKO MINERALNY. Ale jak zapytasz w ASO o ten olej to powiedzą ci że już go nie produkują i zalecają wlewać G 004 000 M2 a ten jest odpowiednikiem FEBI 06161 i oba są syntetyczne. Co do zmiany koloru oczywiście zgadzam się w 100% tak jest że zielony staje się bursztynowy.

AUDI 100 C3 [100 C3] Przeciek pompy dwusekcyjnej

Heloł Dziś zdiagnozowałem przyczynę ubywania płynu do wspomagania i notorycznego migania kontrolki ( ) - mam cieknącą pompę wspomagania. Wyciek ma miejsce na wale pompy przy kole pasowym bo pasek klinowy "maluje" mi pod maską oleistą smugę Czy i gdzie i za ile można kupić do tej pompy jakiś zestaw naprawczy uszczelek Czy jest to do zrobienia samodzielnie czy też nie

AUDI A8 D2 [A8 D2] pomylony płyn do wspomagania

Panowie przepraszam za być może proste pytanie lecz nie ukrywam że nie wiem co robić. Zauważyłem niski poziom płynu w prawym pierwszym zbiorniczku i podczsa standartowego przeglądu u mechanika poprosiłem o dolanie zostawiłem samochód i.....po powrocie odbierając fv widzę płyn hamulcowy Szybkie liczenie do 10 podchodzę do samochodu a tam w zbiorniczku w którym doleamy płyn do wpomagania

AUDI 100 C3 [100 c3] problem z hamulcami

mam audi 100 c3 2.0td 84r. i problem z hamulcami pedal jest twardy i hamulce slabe trzeba sie ostro zaprzec zeby sie samochod zatrzymalo pisku na asfalcie niema wogule mowy czasami przy pierwszym hamowaniu po odpaleniu hamulec jest normalny tzn. mieki i efektywny. myslalem ze to pompa ale ona jest dosc wydajna bo jak zzucilem pasek i pokrecilem reka to plyn sie przelewal przez serwo do zbiorniczka.

Ja miałem ten sam problem w c3 2.3 NF - twardy pulsujący pedał ciągle krązący płyn w układzie. Nie wiedziałem co to i robiłem wszystko pokolei zacząłem od regeneracji pompy potem kupiłem gruchę i nic. Okazało się że to wina serva - na Twoim miejscu zacząłbym od tego. PS. płyn do wspomagania nie powinien cały czas krążyć w układzie. W czasie gdy się nie hamuje ciśnienie powinno

AUDI 100 C4 [100 C4 2.8 AAH Avant QUATTRO] wymiana chłodnicy co i jak

Czy dużo jest zachodu przy wymianie chłodnicy w c4 Trzeba ściągać zderzak

zderzak obowiązkowo ale to parę minut przerabiałem temat 2 razy już cała wymiana to parę godzin zaczynamy od zdjęcia osłon pod lampami potem kratki zderzak out podłoga od silnika out potem spuszczamy płyn lewy dolny róg chłodnicy potem odkręcamy chłodnicę od płynu do wspomagania od klimatyzacji(nie trzeba rozłączać da rade wygiąć) potem odpinamy wentylatory( ja je podwieszałem

AUDI 100 C3 [100 C3] Wkurzająca diodka Hamulca na desce

Posiadam audi 100 C3 z 1990 - wersja bez ABSu klimy ale w całkiem niezłym stanie ale jedna rzecz mnie strasznie wkurza (żeby nie być wulgarnym) - mianowicie miga mi w czasie jazdy diodka na desce rozdzielczej odpowiedzialna za hamulec wygląda ona mniej więcej tak (( )) czytałem gdzieś że może to pordzewiałe przewody i dlatego - autko hamuje normalnie nic nie piszczy nic nie stuka ani

Niestety guzik prawda. Przynajmniej w cygarze. Ta kontrolka odpowiada za 3 rzeczy - poziom płynu hamulcowego (czujnik w zakrętce korka ew. w kasecie z boku zbiorniczka pompy hamulcowej) - poziom płynu do wspomagania kierownicy i hamulców (w zakrętce zbiornika z olejem) - ciśnienie oleju wspomagającego układ hamulcowy - czujnik na serwie ciśnieniowym za pompą hamulcową. I najczęściej własnie

Niestety guzik prawda. Przynajmniej w cygarze. Ta kontrolka odpowiada za 3 rzeczy - poziom płynu hamulcowego (czujnik w zakrętce korka ew. w kasecie z boku zbiorniczka pompy hamulcowej) - poziom płynu do wspomagania kierownicy i hamulców (w zakrętce zbiornika z olejem)- ciśnienie oleju wspomagającego układ hamulcowy - czujnik na serwie ciśnieniowym za pompą hamulcową.I najczęściej własnie

AUDI 100 C3 [Audi 100 C3] Czy pasuje maglownica z Audi V8

Tak jak w temacie czy maglownica z audi V8 pasuje do A100 C3 Czy może lepiej regenerować ktoś ma doświadczenie Jescze bardzo mnie interesuję jak najlepiej wyjąc maglownica z samochodu

dzęki znajomy mechanik powiedział że to normalne i żeby się nie przejmować nie jestem pewien czy ma rację dlatego pytam dodam że innych niepożadanych objawów nie stwierdziłem tzn po włączeniu silnika problem znika w trakcie jazdy też jest ok płynu do wspomagania nie ubywa z samochodu nic nie kapie (mam nadzieje że to nie maglownica)

AUDI 100 C4 Audi 100 c4 Bezpiecznik hamulów

Witam. Wiecie może kóry bepiecznik odpowiada za kontrolke o hamulcach () opis na pokrywie bezpieczników jest niemiecku a ja ni w zab nie umiem tego jezyka. jesli ktos ma przetłumaczony schemat bezpieczników na polski bardzo prosze o przesłanie mi na priv z góry dzieki pozdrawiam

(O) - taka jest kontrolka zużytych klocków (przerywane nawiasy) () - wykrzyknij w kółku - m.in. brak płynu do wspomagania brak hydrolu brak ciśnienia w serwie (na ogół to właśnie powoduje bipanie i świecenie kontrolki). Dla utrudnienia dodam że nie wszystkie modele miały obie kontrolki.

AUDI 100 C3 [100 C3] czerwona kontrolka (O) autocheck

regularnie pojawia mi się na wyświetlaczu komunikat wymieniony w tytule. U mnie prawdopodobnie wskazuje problem z klockami hamulcowymi mozna to jakos odlączyć nie rozkrecajac deski rozdzielczej

Podepnę się pod temcik. Od jakiegoś czasu jak jadę po nierównościach to mi się ta okrągła czerwona kontrolka z wykrzynikiem na chwilę zapala. Czy to oznacza że np. płynu do wspomagania mam mało Od kilku dni wspomaganie zauważalnie słabiej chodzi i nie wiem czy to wszystko ma ze sobą jakiś związek a nie chce jeździć na pałę aż mi samochód stanie...

AUDI 100 C4 [A6 100 C4] Wymontowanie i regeneracja przekładni fotostory.

Potrzebujemy C4 z uwaloną przekładnią klucze płaskie nasadowe imbusowe szczypce wkrętaki młotek twarde drewienko podnośnik lub kanał podnośnik oraz taki zestawik httpwww.allegro.plitem344090573_przekladnia_kierownicza_audi_a6_audi_100.html To z prawej strony co wygląda jak łożysko to uszczelniacz siłownika białe pierścienie to teflonowe uszczelniacze rozdzielacza i tłoka siłownika

AUDI A4 [ALL] Płukanie układu wspomagania.

Witam zacznę od tego ze sprawdziłem ostatnio stan w zbiorniczku płynu do wspomagania zobaczyłem ze jest minimum i postanowiłem dolać dolałem przez przypadek płynu syntetycznego ok 100mil (moja niewiedza) a w aucie jest oryginalnie mineralny po przejechaniu kilku kilometrów straciłem wspomaganie pompa wyje myślałem ze padła. Wróciłem do domu sprawdziłem poziom płynu było ok ale był

Zamieszczone przez fortitudo Witam zacznę od tego ze sprawdziłem ostatnio stan w zbiorniczku płynu do wspomagania zobaczyłem ze jest minimum i postanowiłem dolać dolałem przez przypadek płynu syntetycznego ok 100mil (moja niewiedza) a w aucie jest oryginalnie mineralny po przejechaniu kilku kilometrów straciłem wspomaganie pompa wyje myślałem ze padła. Wróciłem do domu sprawdziłem

AUDI 100 C3 [100 C3 NF] Problem z hamulcami powyżej 3500 obrmin

Witam Od jakiegoś czasu mam problem z ciśnieniem w układzie wspomagania. Jak jeżdżę do 3.5k obrmin to jest wszystko ok. Jak tylko przekroczę tę granicę na kilkanaście sekund kontrolka wspomagania się zaświeca a płyn od wspomagania kipi w zbiorniczku. Pedał wtedy jest twardy a wspomagania prawie nie ma. Jadąc dalej po ok 2km spokojnej jazdy wszystko wraca do normy ale płynu już mniej.

AUDI A4 B5 [B5 ADR] Problem z płynem do wspomagania - po raz kolejny.

Witam Sprawa wygląda tak.Zacznę od początku Pompa zaczeła mi "wyć" myślałem że to wina płynu więć wymieniłem na nowy z tym że przez niewiedzę na febi ale syntetyczny co nic nie pomogło pompa jak wyła tak wyje. Kupiłem nową pompę po jej założeniu i zalaniu tym razem mineralnym febi wszystko było przez 3 dni ok.nic nie wyło cichutko jak trzeba. Po tych 3 dniach pompę zaczeło

krzychuzzz tak sobie policzylem ze wymiana poprzez wyciaganie strzykawka 100ml jednorazowo daje dosc kiepskie efekty po zuzyciu w ten sposob 2 litrow plynu nadal mamy 12% starego. Byc moze moje wyliczenia sa zle to prosze mnie poprawic wymiana stary[ml] nowy[ml] zuzytego[ml] 0 100 0.00 000.00 1 090 010 10000 2 081 019 20000 3 073 027 30000 4 066 034 40000 5 059 041 50000 6 053 047 60000 7 048 052

Mogly gdzies jeszcze zostac jakies syfy i po prostu dalej ja czasami slychac. Probonuje zainwestowac jeszcze pare zlotych i raz przeplukac. Temperatura nie ma wplywu na prace. Tak jak kolega adadur pisze. [br]Dopisany 20 Listopad 2007 1729 _________________________________________________ Zamieszczone przez golab24 krzychuzzz tak sobie policzylem ze wymiana poprzez wyciaganie strzykawka 100ml

AUDI A4 B5 [ALL B5] Wymiana płynu w pompie wspomagania mała zagwozdka.

Witam. Mam pewien problem otóż w sobotę chciałem wymieniać płyn od wspomagania w warsztacie jako że nie jestem pewien czym jest moja pompa teraz zalana (koszt 100zł w mojej okolicy.) Powód wymiany - pompa piszczy nawet bez skręcania kierownicy. Przy skręconej maksymalnie w lewoprawo piszczy jeszcze mocniej. Przed chwilą dostałem jednak telefon od dziadka że jutro mi doleje 200ml boxolu...

AUDI A4 Pieniący Się Płyn Wspomagania

Witam Wzystkich-Mam mały problem otóż wczoraj cos zaczęłą mi halasowac pompa wspomaganiazacząłem od sprawdzania poziomu płynu i jak sie okazało było go minimalnie mniej niż minimumbraki oczywiście uzupełniłem i pompa przestała buczećale zdziwił mnie jeden fakt że płyn okropnie był spienionychcialem zaznaczyć ze plyn wymienialem jakies 4 tyś.km temu na oryginalny audi.Moze wiecie

Dzisiaj robilem badania techniczne a przy okazji wymienili mi plyn do wspomagania. Tak jak myslalem mechanicy robili to po raz pierwszy w zyciu. Zdjeli rurke wylecialo moze ze 100-200 ml i zabieraja sie do skrecania ))) Ja mowie Paaaaanowie trzeba pokrecic kierownicą zeby plyn zleciał w calosci a powinno go byc okolo 600-800 ml. Wreszcie wszystko wypłynęło i zabrali się do zalewania nowego.

AUDI A4 B5 [ALL B5] Jaki płyn do wspomagania mineralny czy syntetyczny

Siemanko mam pytanko.Chcę wymienić płyn w wspomaganiu słyszałem że najlepszy jest mineralny zielony to jest jego link zobaczcie czy jest ok httpaukcja.onet.plshow_item.php...136133gallery Dzięki za odpowiedź z góry.

U nie jak kupiłem auto w układzie był czerwony płyn po jakiś czasie w maglownicy z jednej strony padły uszczelniacze i dałem maglownice do regeneracji mechanik zalał układ FEBIM i po tygodniu padła pompa . Moim zdaniem FEBI to badziewie nie polecam . Teraz mam nową pompe i maglownice po regeneracji i na Febim wspomaganie chodzi tak sobie a nie chciałem już nic kombinować żeby coś sie więcej nie posypało dodam że założyłem mocniejszą pompe ze 100 na 120barów

AUDI A4 B7 [B7 BKN] Płyn do wspomagania B7

Witam Jaki płyn do wspomagania w B7 i ile tego płynu potrzeba

Sprawdziłem w mojej b7 1.9 tdi na zbiorniczku oleju wspomagania jest G 002 000 a na korku napis only mineral....... i troche mnie to zdziwilo bo auto z 2006 roku zostało dolane 100ml oleju FEBI 06162 dla znawców tematu pytanie czy nie będzie z tego powodu jakiegoś problemu

AUDI A3 Jaki plyn lac do wspomagania

A wiec moje pytanie bo z tego co wiem są różne płyny do wspomagania a zapewne kto wie to niech mi powie jaki się leje właśnie do a3

zanim kupilem plyn dzwonilem do aso bo tez mialem dylemat czy kupic mineralny czy syntetyczny oba podobno sa koloru zielonego. koles z aso powiedzial ze na 100% syntetyczny bo tylko taki maja w sprzedazy

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi