części samochodowe nanodatex

audi 100 koło pasowe wału

Pytania i odpowiedzi: audi 100 koło pasowe wału

AUDI 100 C3 [Audi 100 C3 2.0 TD NC] Koło pasowe pompy wtryskowej.

Witam. Przy okazji wymiany uszczelniaczy zaworowych postanowiłem wymienić też koła pasowe gdyż u mnie są juz dość mocno wytarte i prawdopodobnie odpowiadają za przestawianie kąta wtrysku. Koła nie są praktycznie do dostania w żadnym sklepie więc pozostało tylko ASOzamówiłem wszystkie koła -koło wału korbowego -koło wałka rozrządu(przód) -koło wałka rozrządu (tył) -koło

AUDI 80 B4 [80 B4 1Z. 94r.] KOŁO PASOWE WAŁU

Witam wszystkich Problemem moim jest koło pasowe walu straszliwie piszczy i jest do wymianya ja nie wiem jakie wstawic nowe jakiej firmy każdy mówi co innego wiec zwracam sie do was o pomoc może ktos może coś w tym temacie podpowiedzieć jakiej firmy. Najlepiej jak ktoś juz wymieniał to i sprawdził daną firmę.

Na 100 % koło zostało to spradzone i potwierdzone paski mam nowe .

Pany mowie ze na 100 % kolo pasowe. Proszę tylko o podpowiedz jakiej firmy mam kupić aby było ok.

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do AUDI 100

AUDI [AAT] koło pasowe wału korbowego

czy koło pasowe wału korbowego w silniku AAT do rocznika 94 i po roczniku 94 są takie same czy różne. Oznaczenie dla A100 93 to 046105251H a dla A6 94 to 074105251AC Ja potrzebuję do A100 AAT 93 nikt mi nie potrafi odpowiedzieć a różnica jest kolosalna 1500500 na allegro są same do A6 AAT 94 czy takie by podeszło httpwww.allegro.plitem302807693_kolo_pasowe_audi_a6_vw_t4_vw_lt_najtaniej_zobacz.html httpwww.allegro.plitem303775068_kolo_pasowe_vw_t4_audi_a6_volvo_s70_v70_2_5_tdi.html

Witaj Jak jutro będe w pracy sprawdze w katalogu czy takie samo koło przychodzi w 100 C4 i A6 C4 ja do mojej zakladałem od A6 i działa ale dla pewności sprawdze i dam znać .

Z tego co podaje ETKA numer koła pasowego w A6 C4 i 100 C4 to 054 105 255A a numery któtr podałeś to tłumiki drgań

numery które podałem to komplet koło pasowe tłumik drgań. W 100 tłumik był inny niż w A6. Tłumiki drgań nie są zamienne pomiędzy 100 i A6 zaś komplet koło pasowetłumik drgań vel amortyzator w komplecie już są zamienne

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Krzywa powierzchnia wału pod koło pasowe rozrządu - jak naprawić - rozpoczęty 09 marzec 2009 - 2134

Po złożeniu rozrządu zauważyłem że dolne koło rozrządu osadzone na wale korbowym pracuje nierówno rozebrałem to ponownie aby upewnić się że nic tam nie podlazło wszystko ok. Czy ową powierzchnie można to naprawić bez wyjmowania wału

100% wina powierzchni wału. Słyszalem o takim ferzie jeszcze jak by ktoś miał w lublinie to byłby miód

AUDI 100 C4 [Audi 100 C4 2.0E] Koło pasowe

Witam Po wymianie rozrządu zauważyłem ze pasek na kole pasowym mi przeskoczył odpalilem auto i prawdo podobnie dostało po zaworach bo było słychać taki metaliczny dżwięk i autko sie całe trzęsło ale wracając do tematu jak chciałem skorygować i ustawiłem pasek normalnie z naciągiem jaki powinien być przy sprawdzeniu jak to wszystko pracuje (kręcąc kołem wałka rozrządu ) to

ok ok chodzi o to że bez względnie nie wolno obracać wałkiem rozrządu napędzać układ korbowy możesz tylko przez wał korowy i nie dziw się że obracając wałek rozrządu musiałeś użyć dużo siły i że zęby paska przeskakiwały bo zrobiłeś coś co niszczy pasek i zmienia całkowicie naprężenie paska. Pamiętaj że obracanie silnikiem dozwolone jest w kierunku w jakim pracuje i

AUDI 100 C3 [Audi 100 C3] wymiana uszczelniacza wału głownego

Witam audi 100 c3 1990 2.4d Czy da radę wymienić uszczelniacz wału ściągając koło pasowe z tłumnikiem drgań oraz koło zębate bez przestawienia rozrządu Oraz jak skutecznie odkręcić śrubę na klucz 22 tzrymającą koła pasowe bez blokady koła...

Hej A nie możesz po prostu ustawić rozrząd przed zdjęciem na znaki (pompa wtryskowa koło zamachowe) dodatkowo możesz sobie białym korektorem zrobić kropkę na pasku i kole wałka rozrządu. Potem odkręcasz śrubę trzymającą koło pasowe z zębatką paska (jest tam klin) luzujesz napinacz zdejmujesz koło i pasek i masz dostęp do dekla z uszczelniaczem.

Dobra chłopaki zrobione..sprawa tak banalna że aż szkoda było pisać posta... 1. Chodziło mi tylko o ZABLOKOWANIE WAŁU żeby odkręcić koło zębate które wiadomo jest na klinie 2. Jak pisałem ustawiłem rozrząd na znaki wsadziłem duży wkrętak w koło zamachowe i odkręciłęm koło pasowe wraz z kołem zębatym korbowodu i tyle... temat do zamknęcia...

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK PBLPG] Bijące koło wału korbowego

Wie może ktoś jak z tym walczyć I jak to jest możliwe że to koło się tak wygina

koło pasowe o którym piszesz przykręcone jest 4 śrubami do koła wału korbowego na którym jest pasek rozrządu.Należy sprawdzić obydwa i wymienić co trzeba za nowe koło rozrządu Febi płaciłem ok 40zł nowe koło pasowe to już wyższy koszt ale używki można dostać za ok 100

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8PM] Koło pasowe

Ech zauważyłem że mi bije koło pasowe napędzające pompę wody i alternator. Szukajka nie wypluła za dużo wyników jeśli chodzi o silnik benzynowy. W związku z tym pytanie jak dużo ryzykuję obecnie jeżdżąc z tym Czy tam również jest ten nieszczęsny klin jak w silnikach diesla Bicie nie jest przesadnie duże aczkolwiek widać je od razu. koło nie piszczy pasek się nadmiernie nie zużywa.

A jeszcze pytanie załóżmy że już sciągnąłem koło pasowe wału i mam koło zębate na wierzchu. Jak poznać że coś jest nie tak z klinem lub wpustem Czy jak klin albo wpust będzie uszkodzony to będą wyczuwalne np. luzy ręką Nie chciałbym go odkręcać nie mając 100% pewności że coś jest tam uszkodzone. Bo się boje że jak je odkręcę to po założeniu będzie jeszcze większa kapa...

AUDI A6 C4 [A6 C4 25 TDI AAT] Koło pasowe

Witam czy koło pasowe z tłumikiem drgań od AEL będzie pasowało do AAT Ponieważ moje stare ma już luzy a potrzebuje praktycznie na już noweużywane koło do mojej niuni.

Równe 600 zł. A miało być tak słodko. Na początku był tylko kiwaczek do wymiany (1000 zł w ASO zamiennika nie ma) po rozbiórce okazało się jeszcze że do wymiany jest koło pasowe uszczelniacz wału przy kole pasowym amortyzatorek przy kiwaczku dolny napinacz paska rozrządu i dolne koło prowadzące pasek przy kole pasowym.

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5 ael]JAK DOKRECi KOŁO PASOWE

bede miał klucz z blokada bez którego podobno nie można tego zrobić ale -na co uważać -i z jaką siła dokrecić koło bedzie prosto z ASO więc nie chce go uszkodzić przy tej czynności więc proszę o wszelkie pomocne wskazówki...

Podnoć jest jakaś dziura do blokady wału od spodu ale musisz dopytać się jakiegoś mechanika.

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Awaria koła pasowego - rozpoczęty 13 marzec 2008 - 1737

Witam Miałem niemała przygode na trasie właczyło się najpierw ładowanie więc pomyślałem pasek.Byłem wkurzony bo wymieniłem paski z rozrządem miesiąc temu.Otworzyłem maske i zauważyłem że coś wisijakieś koło.Myślałemże to od pompy wody tylko wody nie było.Transport pomine tutaj Jakie było zdziwienie kiedy rozebrałem w garażu.koło pasowe wału sobie leżało.Wyrwało śrubkiktóre

AUDI brak iskry 100 23 k-jetronik

Nie mogłem doszukać się takiego postu dlatego pytam. Kichał prychał a na drugi dzień już nie odpalił. Już wymieniłem moduł zapłonu z cewka aparat zapłonowy..... iskry nadal brak. pozdrawiam

Mogl sie ulamac bolec w kole zamachowym wspolpracujacy z czujnikiem polozenia walu. U mnie tak sie stalo i ktos przelozyl caly czujnik w okolice kola pasowego i tu dorobil taki bolec. Zeby to sprawdzic musisz 1. Albo wykrecic czujnik polozenia walu (sa dwa takie same czujniki kolo siebie zaraz przy laczeniu silnika ze skrzynia biegow po stronie kierowcy z boku bloku silnika. Jeden z tych czujników to wlasnie czujnik polozenia walu (bardziej z przodu) a drugi to czujnik predkosci obrotowej. Dostep jest kiepski. 2. Albo wykrecic rozrusznik (dostep lepszy ale trzeba kanal) Nastepnie patrzac przez otwór po czujniku lub rozruszniku krecic powoli walem silnika. W jednym miejscu powinien wystawac bolec o srednicy 3-4 mm i dlugosci okolo 8 mm. Jesli wystaje to moze byc jeszcze uszkodzony czujnik choc tu nie ma za bardzo co sie zepsuc. Zeby go sprawdzic musisz zmierzyc rezystancje. Miedzy dwoma z 3 nozek we wtyczce powinna byc rezystancja (o ile dobrze pamietam okolo 1000 omow). Jesli bolca nie ma to juz masz przyczyne.

AUDI 100 C3 [100 C3] Jak najlepiej wymienić uszczelniacze zaworowe

Musze wymienić uszczelniacze zaworowe w moim audi bez zdejmowania głowicysilnik 2.0 TD NC R5. Jaka jest najlepsza metoda aby zawory po rozpieciu zamków nie powpadały do cylindrów Wiem że można pompować sprezone powietrze i tutaj pytanie jakie cisnienie bedzie odpowiednie Można też ustawiac kolejno tłoki w GMPjak to robić w 5 cylindrowym silniku Która metoda lepsza

Kolejna porcja fotek z dalszych pracmoże komuś się przydadzą Nowe popychacze INA nie wiem czy poprzedni właściciel coś robił z głowicą ale stare popychacze równierz marki INA i ta oporna śruba wału korbowego przez którą straciłem dużo czasujeśli nie mamy blokady którą zakłada się na koło pasowe to trzeba zablokować w jakiś inny sposóbwczesniej blokowałem hamulcem na 5 biegu

Kolejny dzień Prace rozpoczynam od odkręcenia pompy wodyspuszczenia płynu i przeczyszczenia powierzchni do ktorej przylega uszczelka pompy. później zakładamy koło pasowe razem z paskiem rozrząduprzykręcamy wstępnie śrube wału korbowego zakładamy nasmarowany olejem wałeknastępnie łożyska wałkaoperacje przeprowadzamy gdy tłok pierwszego cylindra jest w GMPkrzywki wałka na pierwszym

AUDI A4 [TDI] Diagnostyka (aktualizacja 20 VIII 2012) - rozpoczęty 16 październik 2007 - 1123

Witam Dzięki uprzejmości Meszruma który jest autorem tego tekstu zamieszczam u nas na forum szczegółowe instrukcje pozwalające wykonać poprawne logowanie naszego autka (TDI). Zawarte są tu też informacje na temat problematyki rozrządu w silnikach 25 TDI oraz odpowietrzenia układu chłodniczego. Wątek będzie na bieżąco aktualizowany jeżeli pojawią się jakieś ciekawe zagadnienia.

SUBARU lżejsze koło zamachowe

Witam .Mam pytanie czy lżejsze koło zamachowe zmniejsza moment obrotowy

(...) Rozmawiałem kiedys z takim znanym gosciem co sie zajmuje wywazaniem takich rzeczy bo robilem u niego dwa swoje auta i mowil ze nie zawsze wywaza sie samo koło. Napewno zawsze trzeba wywazac ze sprzegłem bo co z tego ze koło wywazone jak docisk bedzie bił Druga sprawa niektóre auta mają dowazane ukłaty tłokow-korbowe a tutaj wał z kołem poprzez przednie koło pasowe (któres audi

AUDI 80 B3 [B3 20 16V 6A] Czy silnik 6A jest kolizyjny

Czy silnik 6A czyli 2.0 16V jest kolizyjny urwalo mi sie kolo pasowe na wale.. tzn to zlozone. warto jest skladac wszystko po tym jak rozebralem tj paski wentylatory-wyjete. czy na 100% zawory sie pogieły i trzeba zdjac glowice. mam nadzieje ze nie.. jesli nie wiecie czy jest kolizyjny to jak sprawdzic czy zawory sa ok. lub czy jest ktos komu strzelil rozrzad jesli tak to jakie byly efekty wszystkich posiadaczy 6A zapraszam do dyskusji i wymiany doswiadczen o tym silniku. pozdrawiam

Seba80 kolo pasowe nie ma prawa miec ZADNEGO bicia. Co innego pompa wody i wspomagania tam zawsze jest jakies bicie i minimalny luz wzdluz walka. Natomiast bicie kola pasowego od walu korbowego jest oznaka wyrobienia czola walu i predzej czy pozniej tak sie to konczy. Twoj silnik jest na 100% kolizyjny. Nie wszystkie silniki w audi sa kolizyjne. Za to wszystkie 16V sa kolizyjne. Jak ktos wyzej napisal

AUDI A6 C4 [A6 C4] Stuki przy odpaleniu (A6 C4 2.5 TDI 140KM)

Witam. Od ponad roku eksploatuje C4 2.5 TDI. Wszystko było super do czasu gdy po odpaleniu silnika zaczely wydobywac sie z niego dziwne odglosy. Przez minute dwie po odpaleniu silnik zaczyna stukac po dodaniu gazu do ok 1400obrmin dzwiek ten zanika i po chwili wszystko wraca do normy. Silnik na wolnych obrotach pracuje rowno i cicho... To nie wszystko. Przy wlaczeniu klimatyzacji dzwiek ten powraca

luz w sposób taki jak mi opisaliście... Co się okazuję jest dosyć spory wiec przyczyna stukania jest teraz oczywista. Zastanawiam się czy kupić oryginalne używane koło pasowe czy nowy zamiennik rzekomo niemieckiego producenta które oferują na Allegro. Cena nowego zamiennika to ponad 400zł a używanego oryginalnego od 150zł do 300zł. Cena oryginalnego kola pasowego walu korbowego audi

AUDI 80 B3 [B3 2.0 QUATTRO 3A] Rozrząd

Witam dalej szukam usterki związanej z zwiększonym spalaniem (20100) palec rozdzielacza był całkowicie rozwalony więc jest do wymiany ale czy wymienić też kopułkę (foto poniżej) Poza tym zastanawiam się czy sprawdzić rozrząd czy jest ok ustawiłem koło zamachowe na pozycji 0 i znaki na kole od zaworów zupełnie się nie zgadzają (poniżej foto zdjęcia tego koła gdy zamachowe ustawione

wymień kopułkę to nie majątek 30zł płaciłem za beru ROZRZĄD- na obudowie rozrządu tam gdzie jest koło pasowe powinna być strzałkana kole pasowym powinno być nacięcieustaw tam na znaki na kole od wałka nacięcie (nie kropka)powinno pokrywać się ze strzałką na górnej obudowie (foto 1) (jest to zapłon na pierwszy gar) aparat zapłonowy-przy tym ustawieniu na znaki jak zdejmiesz kopułkę palec rozdzielacza powinien dłuższą stroną być skierowany miej więcej w stronę rogu bloku od strony czwartego cylindra. sprawdzenie koła pośredniego. przy powyższym ustawieniu rozrządu na znaki zdejmujemy koła pasowe z wału głównego i odkręcamy obudowę-zakładamy koło pasowe z nacięciem i nacięcie z koła pasowego powinno się zgrywać z nabitą kropką na kole pośrednim (nie nacięciem) wtedy masz na 100% rozrząd dobrze ustawiony

AUDI [c4 2.5 tdi aat] zrywa pasek klinowy co robic

witam od czerwca uzjezdzam 100 91r z tym motorkiemkupilem auto od kolegi bez oc i przegladu oraz turbina i intercooler nie chodzily jak nalezy.Wymienilem turbo i chlodniczkeprzy okazji mechanik dojrzal ze kolko jest krzywe na wale to je wymienilem.Od tamtej pory jezdzilem bez awaryjnie ok6tys kmz tym ze turbo dalej nie mialo mocy i nie ciagnelo jak nalezy.W zakresie 1.5tys-2.5 bylo cos czucna trasie

AUDI A6 C4 [ AEL 2.5 140 KM] a6c4 2.5 AEL stuka na zimnym pomocy

Witam wszystkich. Zakupilem nie dawno ael postanowilem zrobic przy silniku co trzeba czyli vacum.. rozrzad przod kpl nowe koncowki wtryskow czyszczenie nastawnika olej filtry wszystko zrobione profesjonalnie i pojawil sie problem. Na zimnym zilniku po zapaleniu po dwuch sekundach zaczyna stukac httpwww.youtube.comwatchvZwWWepWqCsM wyraznie na jeden gar w miare jak silnik sie rozgrzewa cichnie rozgrzany

tlok jest chlodzony olejem przez natrysk od dolu wiec i on sie szczegolnie nie nagrzewa. Ma przejechane 600 000 km Juz sam nie wiem wszystko rozebrane i nie ma konkretnej przyczyny zaczyna mnie to w------ć [ Dodano 2013-01-16 1559 ] Wskazowki silnik AEL ma inne tloki i korby tlok od ATT jest inny korba takrze ma mniejszy zforzen bo to ze ma czujnik polozenia walu wszyscy wiedza V70 S70 VW-LTaudi

27mm i 29mm troche pomyslunku wlasna incepca pasuja od LT Tuleje w korbach mialy male pekniecia 2mm nie w miejscu laczenie bo wiemy ze to nie jednolita tuleja i duzo luzu jak dla mnie. Poskladam wszystko do kupy jezeli bedzie nadal stukac pozostaje kolo pasowe i dwumas wiecej opcji ja juz nie widze [ Dodano 2013-01-17 2208 ] A do przebiegu to polacy tylko utwierdzaja sie w przebiegach 100

jak ruszam nim mocno w prawo i lewo to stuka bo blokada zabezpieczajaca przed obroceniem jest pod kontem i w skrajnych polozeniach unosi kolo i stuka o podstawe. Doszedlem takze do tego ze brakuje mi podkladki pod kolo rozrzadu ( zabezpieczajacej przed obroceniem ) To wszystko moze stukac ale dzwiek slychac jak by z pod pompy wtryskowej. Odpale na jednej czesci kola i kupie ta podkladke to na 100%

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1Z] Piszczący pasek

Koledzy zwracam się do Was z problemym piszczy pasek przy odpalaniu zimnego silnikatak 34 minuty. Troche poczytałem tu na forum w tym temacieczęsto piszecie ze jest to wina koła pasowego wału.koło zaznaczylem białym flamastremprzejechałem 100km. nic sie nie przestawiłoznaki pasują idealniepasek tez niedawno wymieniony na ContitechPrzebieg 160 tys na 90%pewnypo takim przebiegu chyba jeszcze

AUDI A6 C4 [C4 2.5AEL]metaliczny stukot w silniku

witam wszystkich.problem z moim autem polega na tym ze z silnika wydobywa sie metaliczny stukotbez wzgledu na temperature .stukanie słychac bardziej z przodu silnika z czestotliwością okolo 2 stuknięć na sekunde na wolnych obrotach.wraz z zwiekszaniem obrotów zwiększa sie czestotliwość stukania.nie potrafie określić czy owy problem pojawił sie od razu czy stopniowo ponieważ kupiłem auto

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM LPG] Jakiej firmy rozrząd

Witam Wielkimi krokami zbliża się do mojej niuni pierwsza wymiana rozrządu za mojej kadencji. I tutaj pytanie do Was jakiej firmy rozrząd polecacie Rozpiętość cenowa jest dość duża i sam nie wiem co wybrać żeby było dobre i w rozsądnej cenie.

zł sztuka). Jeżeli konieczne będzie odkręcenie kółka dolnego(nie zawsze trzeba u mnie nie mogłem odkręcić dwóch śrub trzymających koło pasowe a w dodatku same kółko dolne miału uszkodzony klin więc koniecznie do wymiany) to koniecznie wymień simmering dolny(koszt 7 zł) i dobrze uszczelnij trójkąt pod kółkiem(trzymający simmering). Cały rozrząd wyniósł mnie nieco ponad 100

AUDI 80 [1.9 tdi 1z] hydropopychacze zawór stukaa...

Witam jechałem dzisiaj w trase nie powiem dałem audikowi trochę po dupie p ale nagle w korku usłyszałem że auto dość głośno chodzi coś stuka w silniku między 16002000obr nie słychać tego powyżej tak i poniżej również dojechałem do domu auto ostygło ma problem z odpaleniem a jak już odpali zakopci na biało dość fest i później przestaje kopcić ale stukanie nie ustępuje

Ja obstawiam przestawiający się rozrząd. Winne jest dolne kółko rozrządu na wale (do którego jest przykręcone koło pasowe z tłumikiem drgań). Końcówka wału jest wyrobiona i kółko od rozrządu się przestawia. Jest prosty sposób żeby to sprawdzić. Podpiąć Vaga ustawić kąt wtrysku i pojeździć. Jak znowu po jakimś czasie zacznie klekotać to na 100% to będzie to. A potem co zrobić z tym wałem to już wcześniej o tym pisałem w tym poście.

AUDI A4 B5 [B5 1Z] kąt wtrysku 255 na VAG-COM czy to możliwe - rozpoczęty 06 wrzesień 2007 - 1343

- sprawdziłem VAG-COM-em kąt wyprzedzenia wtrysku 1z 90KM wyszło mi 255 - problemy z odpaleniem mam okropne i dlatego sprawdziłem kąt - czy może być że pasek przeskoczył na zębie - rozrząd miałem wymieniany długi czas temu ale przed wymianą też miał problemy z odpaleniem na zimnym. wie ktoś może o co chodzi

czy przy wymianie rozrzadu wymieniales kolo pasowe na wale korbowym ... jak ustawiany byl rozrzad ... prawdopodobna przyczyna jest zerwanypoluzowny klin na wale korbowym .... rozrzad do rozebrania i w najlepszym wypadku wymiana kola pasowego na wale korbowym z nowa śruba mocujaca [koniecznie] w najgorszym wypadku obrobka czopa wału .... jak najszybciej zajac sie tematem ....

AUDI A6 C4 [A6C4 2.5 TDi AEL] Coś stuka w silniku

Znowu coś mi stuka w silniku. Mam nakręcone 345 tys. Silnik raczej nie miał remontu. Od wymiany do wymiany ubywa gdzieś 300 ml (13-14 kkm). Vacu-pompę wykluczyłem zresztą niedawno wymieniłem ją na nową. Stawiam na popychacze hydrauliczne albo na któryś wtryskiwacz Czy wtrysk z wyraźnie przekroczoną korekcją może tak stukać Kolejny objaw to zwiększone wibracje na wolnych obrotach aż

Witam.Miałem podobne stukanie w silniku jak u ciebie.Jedni mówlili ze to wtryskiinni zas vacum lub popychacze hydrauliczne. Okazało sie ze winą było koło pasowe wałurozwulkanizowana guma w dodatku strasznie spekana.Dodam ze stukało jak by delikatnie młotkiem uderzał w blok silnika.

VOLKSWAGEN wymiana rozrządu

Gdzie znaleść punkty do ustawienia rozrządu w VW golf IV 19 TDI (90KM) moze ma ktos jakis rysunek

MOŻE TO CI COŚ POMORZE VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDi (ALH) 1997 - 2003 Ustawienie rozrządu Informacje ogólne Przed odłączeniem kabla akumulatora sprawdzić kod systemu audio chroniący przed kradzieżą Przed demontażem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia rozrządu Sprawdzanie naprężenia paska Zdemontować górną pokrywę paska rozrządu Wcisnąć pasek rozrządu mocno dociskając

HONDA CIVIC V Black EG4 D16Z6 by davinci

MODEL rok 1993 rodzaj nadwozia EG4 ilość drzwi 3 ZAKUPU AUTA 2 luty 2011 KOLOR Granada Black Metallic NH-503P SILNIK - był D15B2 D16Z6 D15Z6 minime CR 12.00 -Blok D15B7 po remoncie honowany wyrównana płaszczyzna planowany -070mm -Pompa oleju d16z6 rozwiercona polerka kanałow. -Tłoki doprezajace P29 (d16z5a9) -Pierscienie NPR std -Panewki korbowodów ACL Duraglide std. -Panewki wału ACL

BMW SERIES 5 E39 530dAT koszty utrzymania części naprawy

Witam wszystkich ostatnio czytając tematy o kupnie e39 (zwłaszcza 3.0d) w cenie ok 10tyś w stanie igła bez żadnego wkładu na start chciałem wam pokazać ile mnie kosztowało utrzymywanie i bieżące naprawy poprawki remonty mojego e39 3.0d przez 3.5 roku. Lista jest dość długa i sumy dość pokaźne głównie dlatego że nie czekam aż coś się popsuje na amen tylko naprawiam od razu i na

Przykładowe oferty części samochodowych audi 100 koło pasowe wału

  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU AUDI A6 C4 100 2.3 96r 054105251B - ŁYSOMICE (100.00PLN)
  • Audi C3 100 Cygaro 2.3 koło pasowe wału NF - Jeszkowice (100.00PLN)
  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU AUDI A6 C4 100 2.3 96r 054105251B - ŁYSOMICE (100.00PLN)
  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi