części samochodowe nanodatex

audi 100 koło pasowe wału

Samochody związane z zapytaniem audi 100 koło pasowe wału

Pytania i odpowiedzi: audi 100 koło pasowe wału

AUDI 80 B4 [80 B4 1Z. 94r.] KOŁO PASOWE WAŁU

Witam wszystkich Problemem moim jest koło pasowe walu straszliwie piszczy i jest do wymianya ja nie wiem jakie wstawic nowe jakiej firmy każdy mówi co innego wiec zwracam sie do was o pomoc może ktos może coś w tym temacie podpowiedzieć jakiej firmy. Najlepiej jak ktoś juz wymieniał to i sprawdził daną firmę.

Na 100 % koło zostało to spradzone i potwierdzone paski mam nowe .

Pany mowie ze na 100 % kolo pasowe. Proszę tylko o podpowiedz jakiej firmy mam kupić aby było ok.

AUDI 80 B4 [B4 1.9 TDI 1Z] Koło pasowe wału krbowego

Mój kolga ma z tym kołem problem a mianowicie chodzi na boki nie symetrycznie... I teraz tak moje zdanie jest takie że to koło jest wyrobione konkretnie ta guma i dlatego mu się ono buja pozatym po odpaleniu ale nie zawsze słychać pisk i ten isk utrzymuje się przez 2-3km na wolnych obrotach podczas jazdy. Pojechałem z nim do mechanika i mechanik stwierdził że to nie będzie to koło

_________________TDI pierburg 16 bit Chipwtryski AFN pompa 11mm Nastawniki przekładki nastawników potencjometrycznych na indukcyjne audi 80 audi 100 uszczelnianie i naprawa pomp VP-37 tdi Przywracam do życia zamulone szarpiące i niedomagające TDI na boschu i pierburgu

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do AUDI 100

AUDI [AAT] koło pasowe wału korbowego

czy koło pasowe wału korbowego w silniku AAT do rocznika 94 i po roczniku 94 są takie same czy różne. Oznaczenie dla A100 93 to 046105251H a dla A6 94 to 074105251AC Ja potrzebuję do A100 AAT 93 nikt mi nie potrafi odpowiedzieć a różnica jest kolosalna 1500500 na allegro są same do A6 AAT >94 czy takie by podeszło httpwww.allegro.plitem302807693_kolo_pasowe_audi_a6_vw_t4_vw_lt_najtaniej_zobacz.html

Witaj Jak jutro będe w pracy sprawdze w katalogu czy takie samo koło przychodzi w 100 C4 i A6 C4 ja do mojej zakladałem od A6 i działa ale dla pewności sprawdze i dam znać .

Z tego co podaje ETKA numer koła pasowego w A6 C4 i 100 C4 to 054 105 255A a numery któtr podałeś to tłumiki drgań

numery które podałem to komplet koło pasowe tłumik drgań. W 100 tłumik był inny niż w A6. Tłumiki drgań nie są zamienne pomiędzy 100 i A6 zaś komplet koło pasowetłumik drgań vel amortyzator w komplecie już są zamienne

AUDI 80 B3 [80 B3 1.8PM] Koło pasowe

Ech zauważyłem że mi bije koło pasowe napędzające pompę wody i alternator. Szukajka nie wypluła za dużo wyników jeśli chodzi o silnik benzynowy. W związku z tym pytanie jak dużo ryzykuję obecnie jeżdżąc z tym Czy tam również jest ten nieszczęsny klin jak w silnikach diesla Bicie nie jest przesadnie duże aczkolwiek widać je od razu. koło nie piszczy pasek się nadmiernie nie zużywa.

A jeszcze pytanie załóżmy że już sciągnąłem koło pasowe wału i mam koło zębate na wierzchu. Jak poznać że coś jest nie tak z klinem lub wpustem Czy jak klin albo wpust będzie uszkodzony to będą wyczuwalne np. luzy ręką Nie chciałbym go odkręcać nie mając 100% pewności że coś jest tam uszkodzone. Bo się boje że jak je odkręcę to po założeniu będzie jeszcze większa kapa...

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Krzywa powierzchnia wału pod koło pasowe rozrządu - jak naprawić

Po złożeniu rozrządu zauważyłem że dolne koło rozrządu osadzone na wale korbowym pracuje nierówno rozebrałem to ponownie aby upewnić się że nic tam nie podlazło wszystko ok. Czy ową powierzchnie można to naprawić bez wyjmowania wału

100% wina powierzchni wału. Słyszalem o takim ferzie jeszcze jak by ktoś miał w lublinie to byłby miód

AUDI 100 C3 [Audi 100 C3] wymiana uszczelniacza wału głownego

Witamaudi 100 c3 1990 2.4dCzy da radę wymienić uszczelniacz wału ściągając koło pasowe z tłumnikiem drgań oraz koło zębate bez przestawienia rozrząduOraz jak skutecznie odkręcić śrubę na klucz 22 tzrymającą koła pasowe bez blokady koła...

HejA nie możesz po prostu ustawić rozrząd przed zdjęciem na znaki (pompa wtryskowa koło zamachowe) dodatkowo możesz sobie białym korektorem zrobić kropkę na pasku i kole wałka rozrządu. Potem odkręcasz śrubę trzymającą koło pasowe z zębatką paska (jest tam klin) luzujesz napinacz zdejmujesz koło i pasek i masz dostęp do dekla z uszczelniaczem.

Dobra chłopaki zrobione..sprawa tak banalna że aż szkoda było pisać posta...1. Chodziło mi tylko o ZABLOKOWANIE WAŁU żeby odkręcić koło zębate które wiadomo jest na klinie 2. Jak pisałem ustawiłem rozrząd na znaki wsadziłem duży wkrętak w koło zamachowe i odkręciłęm koło pasowe wraz z kołem zębatym korbowodu i tyle...temat do zamknęcia...

AUDI 100 C3 [100 C3] Jak najlepiej wymienić uszczelniacze zaworowe

Musze wymienić uszczelniacze zaworowe w moim audi bez zdejmowania głowicysilnik 2.0 TD NC R5. Jaka jest najlepsza metoda aby zawory po rozpieciu zamków nie powpadały do cylindrów Wiem że można pompować sprezone powietrze i tutaj pytanie jakie cisnienie bedzie odpowiednie Można też ustawiac kolejno tłoki w GMPjak to robić w 5 cylindrowym silniku Która metoda lepsza

Kolejna porcja fotek z dalszych pracmoże komuś się przydadząNowe popychacze INA nie wiem czy poprzedni właściciel coś robił z głowicą ale stare popychacze równierz marki INAi ta oporna śruba wału korbowego przez którą straciłem dużo czasujeśli nie mamy blokady którą zakłada się na koło pasowe to trzeba zablokować w jakiś inny sposóbwczesniej blokowałem hamulcem na 5 biegu

Kolejny dzień Prace rozpoczynam od odkręcenia pompy wodyspuszczenia płynu i przeczyszczenia powierzchni do ktorej przylega uszczelka pompy.później zakładamy koło pasowe razem z paskiem rozrząduprzykręcamy wstępnie śrube wału korbowegozakładamy nasmarowany olejem wałeknastępnie łożyska wałkaoperacje przeprowadzamy gdy tłok pierwszego cylindra jest w GMPkrzywki wałka na pierwszym

AUDI A4 B5 [B5 AFN] Awaria koła pasowego

Witam Miałem niemała przygode na trasie właczyło się najpierw ładowanie więc pomyślałem pasek.Byłem wkurzony bo wymieniłem paski z rozrządem miesiąc temu.Otworzyłem maske i zauważyłem że coś wisijakieś koło.Myślałemże to od pompy wody tylko wody nie było.Transport pomine tutaj Jakie było zdziwienie kiedy rozebrałem w garażu.koło pasowe wału sobie leżało.Wyrwało śrubkiktóre

AUDI A6 C4 [A6C4 2.5 TDi AEL] Coś stuka w silniku

Znowu coś mi stuka w silniku. Mam nakręcone 345 tys. Silnik raczej nie miał remontu. Od wymiany do wymiany ubywa gdzieś 300 ml (13-14 kkm). Vacu-pompę wykluczyłem zresztą niedawno wymieniłem ją na nową. Stawiam na popychacze hydrauliczne albo na któryś wtryskiwacz Czy wtrysk z wyraźnie przekroczoną korekcją może tak stukać Kolejny objaw to zwiększone wibracje na wolnych obrotach

Witam.Miałem podobne stukanie w silniku jak u ciebie.Jedni mówlili ze to wtryskiinni zas vacum lub popychacze hydrauliczne. Okazało sie ze winą było koło pasowe wałurozwulkanizowana guma w dodatku strasznie spekana.Dodam ze stukało jak by delikatnie młotkiem uderzał w blok silnika.

AUDI 80 B4 [80 B4 ABK PBLPG] Bijące koło wału korbowego

Wie może ktoś jak z tym walczyć I jak to jest możliwe że to koło się tak wygina

koło pasowe o którym piszesz przykręcone jest 4 śrubami do koła wału korbowego na którym jest pasek rozrządu.Należy sprawdzić obydwa i wymienić co trzeba za nowe koło rozrządu Febi płaciłem ok 40zł nowe koło pasowe to już wyższy koszt ale używki można dostać za ok 100

AUDI 100 C3 [Audi 100 C3 2.0 TD NC] Koło pasowe pompy wtryskowej.

Witam. Przy okazji wymiany uszczelniaczy zaworowych postanowiłem wymienić też koła pasowe gdyż u mnie są juz dość mocno wytarte i prawdopodobnie odpowiadają za przestawianie kąta wtrysku. Koła nie są praktycznie do dostania w żadnym sklepie więc pozostało tylko ASOzamówiłem wszystkie koła-koło wału korbowego-koło wałka rozrządu(przód)-koło wałka rozrządu (tył)-koło pompy

AUDI 80 B3 [B3 2.0 QUATTRO 3A] Rozrząd

Witam dalej szukam usterki związanej z zwiększonym spalaniem (20100) palec rozdzielacza był całkowicie rozwalony więc jest do wymiany ale czy wymienić też kopułkę (foto poniżej) Poza tym zastanawiam się czy sprawdzić rozrząd czy jest ok ustawiłem koło zamachowe na pozycji 0 i znaki na kole od zaworów zupełnie się nie zgadzają (poniżej foto zdjęcia tego koła gdy zamachowe ustawione

wymień kopułkę to nie majątek 30zł płaciłem za beru ROZRZĄD- na obudowie rozrządu tam gdzie jest koło pasowe powinna być strzałkana kole pasowym powinno być nacięcieustaw tam na znaki na kole od wałka nacięcie (nie kropka)powinno pokrywać się ze strzałką na górnej obudowie (foto 1) (jest to zapłon na pierwszy gar) aparat zapłonowy-przy tym ustawieniu na znaki jak zdejmiesz kopułkę palec rozdzielacza powinien dłuższą stroną być skierowany miej więcej w stronę rogu bloku od strony czwartego cylindra. sprawdzenie koła pośredniego. przy powyższym ustawieniu rozrządu na znaki zdejmujemy koła pasowe z wału głównego i odkręcamy obudowę-zakładamy koło pasowe z nacięciem i nacięcie z koła pasowego powinno się zgrywać z nabitą kropką na kole pośrednim (nie nacięciem) wtedy masz na 100% rozrząd dobrze ustawiony

AUDI [c4 2.5 tdi aat] zrywa pasek klinowy co robic

witam od czerwca uzjezdzam 100 91r z tym motorkiemkupilem auto od kolegi bez oc i przegladu oraz turbina i intercooler nie chodzily jak nalezy.Wymienilem turbo i chlodniczkeprzy okazji mechanik dojrzal ze kolko jest krzywe na wale to je wymienilem.Od tamtej pory jezdzilem bez awaryjnie ok6tys kmz tym ze turbo dalej nie mialo mocy i nie ciagnelo jak nalezy.W zakresie 1.5tys-2.5 bylo cos czucna trasie

AUDI 80 B4 [b4 1.9 tdi 1Z] Piszczący pasek

Koledzy zwracam się do Was z problemym piszczy pasek przy odpalaniu zimnego silnikatak 34 minuty. Troche poczytałem tu na forum w tym temacieczęsto piszecie ze jest to wina koła pasowego wału.koło zaznaczylem białym flamastremprzejechałem 100km. nic sie nie przestawiłoznaki pasują idealniepasek tez niedawno wymieniony na ContitechPrzebieg 160 tys na 90%pewnypo takim przebiegu chyba jeszcze

AUDI 100 C4 [Audi 100 C4 2.0E] Koło pasowe

Witam Po wymianie rozrządu zauważyłem ze pasek na kole pasowym mi przeskoczył odpalilem auto i prawdo podobnie dostało po zaworach bo było słychać taki metaliczny dżwięk i autko sie całe trzęsło ale wracając do tematu jak chciałem skorygować i ustawiłem pasek normalnie z naciągiem jaki powinien być przy sprawdzeniu jak to wszystko pracuje (kręcąc kołem wałka rozrządu ) to

ok ok chodzi o to że bez względnie nie wolno obracać wałkiem rozrządu napędzać układ korbowy możesz tylko przez wał korowy i nie dziw się że obracając wałek rozrządu musiałeś użyć dużo siły i że zęby paska przeskakiwały bo zrobiłeś coś co niszczy pasek i zmienia całkowicie naprężenie paska. Pamiętaj że obracanie silnikiem dozwolone jest w kierunku w jakim pracuje

AUDI 80 Jak nas naciągaja mechanicyszpece

Czasem się nudzi a fajnie poczytać historie z życia Może temat się przyjmie Jak wiadomo naciągają nas na każdym kroku mój przykład Golf 3 1.9 TDI piszczał pasek Zajeżdżam do szpecow ( siedziba w stodole) patrzy mówi to przez alternator powieźli do regeneracji miał zrobić żeby kółko nie piszczało jak się kreci koszt 80zł. Dzwoni "szpec" od regeneracji że rozebrał

AUDI 80 [1.9 tdi 1z] hydropopychacze zawór stukaa...

Witam jechałem dzisiaj w trase nie powiem dałem audikowi trochę po dupie p ale nagle w korku usłyszałem że auto dość głośno chodzi coś stuka w silniku między 16002000obr nie słychać tego powyżej tak i poniżej również dojechałem do domu auto ostygło ma problem z odpaleniem a jak już odpali zakopci na biało dość fest i później przestaje kopcić ale stukanie nie ustępuje

Ja obstawiam przestawiający się rozrząd. Winne jest dolne kółko rozrządu na wale (do którego jest przykręcone koło pasowe z tłumikiem drgań). Końcówka wału jest "wyrobiona" i kółko od rozrządu się przestawia. Jest prosty sposób żeby to sprawdzić. Podpiąć Vaga ustawić kąt wtrysku i pojeździć. Jak znowu po jakimś czasie zacznie klekotać to na 100% to będzie to. A potem co zrobić z tym wałem to już wcześniej o tym pisałem w tym poście.

AUDI 80 B3 [B3 1.8 PM LPG] Jakiej firmy rozrząd

Witam Wielkimi krokami zbliża się do mojej niuni pierwsza wymiana rozrządu za mojej kadencji. I tutaj pytanie do Was jakiej firmy rozrząd polecacie Rozpiętość cenowa jest dość duża i sam nie wiem co wybrać żeby było dobre i w rozsądnej cenie.

Jeżeli konieczne będzie odkręcenie kółka dolnego(nie zawsze trzeba u mnie nie mogłem odkręcić dwóch śrub trzymających koło pasowe a w dodatku same kółko dolne miału uszkodzony klin więc koniecznie do wymiany) to koniecznie wymień simmering dolny(koszt 7 zł) i dobrze uszczelnij "trójkąt" pod kółkiem(trzymający simmering). Cały rozrząd wyniósł mnie nieco ponad 100

AUDI A6 C4 [A6 C4 2.5 ael]JAK DOKRECi KOŁO PASOWE

bede miał klucz z blokada bez którego podobno nie można tego zrobić ale -na co uważać -i z jaką siła dokrecić koło bedzie prosto z ASO więc nie chce go uszkodzić przy tej czynności więc proszę o wszelkie pomocne wskazówki...

Podnoć jest jakaś "dziura" do blokady wału od spodu ale musisz dopytać się jakiegoś mechanika.

AUDI A4 [TDI] Diagnostyka (aktualizacja 20 VIII 2012)

Witam Dzięki uprzejmości Meszruma który jest autorem tego tekstu zamieszczam u nas na forum szczegółowe instrukcje pozwalające wykonać poprawne logowanie naszego autka (TDI). Zawarte są tu też informacje na temat problematyki rozrządu w silnikach 25 TDI oraz odpowietrzenia układu chłodniczego. Wątek będzie na bieżąco aktualizowany jeżeli pojawią się jakieś ciekawe zagadnienia.

VOLKSWAGEN wymiana rozrządu

Gdzie znaleść punkty do ustawienia rozrządu w VW golf IV 19 TDI (90KM) moze ma ktos jakis rysunek

MOŻE TO CI COŚ POMORZE VOLKSWAGEN Golf IV 1.9 TDi (ALH) 1997 - 2003 Ustawienie rozrządu Informacje ogólne Przed odłączeniem kabla akumulatora sprawdzić kod systemu audio chroniący przed kradzieżą Przed demontażem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia rozrządu Sprawdzanie naprężenia paska Zdemontować górną pokrywę paska rozrządu Wcisnąć pasek rozrządu mocno dociskając

AUDI brak iskry 100 23 k-jetronik

Nie mogłem doszukać się takiego postu dlatego pytam. Kichał prychał a na drugi dzień już nie odpalił. Już wymieniłem moduł zapłonu z cewka aparat zapłonowy..... iskry nadal brak. pozdrawiam

Mogl sie ulamac bolec w kole zamachowym wspolpracujacy z czujnikiem polozenia walu. U mnie tak sie stalo i ktos przelozyl caly czujnik w okolice kola pasowego i tu dorobil taki "bolec". Zeby to sprawdzic musisz 1. Albo wykrecic czujnik polozenia walu (sa dwa takie same czujniki kolo siebie zaraz przy laczeniu silnika ze skrzynia biegow po stronie kierowcy z boku bloku silnika. Jeden z tych czujników to wlasnie czujnik polozenia walu (bardziej z przodu) a drugi to czujnik predkosci obrotowej. Dostep jest kiepski. 2. Albo wykrecic rozrusznik (dostep lepszy ale trzeba kanal) Nastepnie patrzac przez otwór po czujniku lub rozruszniku krecic powoli walem silnika. W jednym miejscu powinien wystawac bolec o srednicy 3-4 mm i dlugosci okolo 8 mm. Jesli wystaje to moze byc jeszcze uszkodzony czujnik choc tu nie ma za bardzo co sie zepsuc. Zeby go sprawdzic musisz zmierzyc rezystancje. Miedzy dwoma z 3 nozek we wtyczce powinna byc rezystancja (o ile dobrze pamietam okolo 1000 omow). Jesli bolca nie ma to juz masz przyczyne.

Przykładowe oferty części samochodowych audi 100 koło pasowe wału

  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU AUDI A6 C4 100 2.3 96r 054105251B - ŁYSOMICE (100.00PLN)
  • Audi C3 100 Cygaro 2.3 koło pasowe wału NF - Jeszkowice (100.00PLN)
  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU AUDI A6 C4 100 2.3 96r 054105251B - ŁYSOMICE (100.00PLN)
  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
  • VW AUDI A4 KOŁO PASOWE WAŁU 2.0 TDI BPW 03G105243 - Wielkopolska (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi