części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 zawór podciśnienia

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 zawór podciśnienia

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 zawór podciśnienia

ALFA ROMEO 156 932 156 jtd czy odpali bez zaworu podciśnienia

witam mam pytanie dotyczące silnika 1.9 jtd 156 właśnie włożyłem nowy silnik i chcę go odpalić czy silnik odpali bez zaworu podciśnienia

ALFA ROMEO 156 932 Zawór podciśnienia 1.8 TS

Witam Mam pytanie odnośnie zaworu przy kolektorze ssącym. Problem w tym że przy gwałtownym wciśnieniu gazu na biegu jałowym słyszę zasysanie lewego powietrza i próbuję je zlokazlizować. zawór podciśnienia znajdujący się z lewej strony kolektora (przy zbioniczku wspomagania) ma z góry założony cienki wężyk. Gdy go zdejmę wężykiem zasysa powietrze rozumem że tak ma być Jakie jest konkretne zadanie tego zaworu

- ten zawór rusza takim czymś.

To świst przepływającego powietrza przez przepustnicę i też tak mam. Jeżeli jednak chcesz sobie to udowodnić to na wolnych obrotach popsikaj samostartem całą przepustnicę i dolot. Obroty wzrosną - lewe powietrze Brak reakcji - brak lewego powietrza

Zobacz Zawory do ALFA ROMEO 156

ALFA ROMEO 156 932 zawór podciśnienia turbosprężarki

witam wie ktoś moze od czego ten zawór jest co on robi bo mam problem ze odcina mi auto i nie wiem czy to wina gruchy czy tego zaworu. przewody sa szczelne a lopatki nie zapieczone. egr zaslepiony. silnik 2.4 jtd 136. chodzi mi o takie cos httpx.garnek.plga3476598ab988b1...310285790.jpg

To jest elektrozawór sterujący pracą turbiny ale nie zmiennej geometrii.

zawór podciśnienia sterujący zaworem EGR .

A sprawdzałeś kolego przepływomierz Masz taki objaw że auto ciągnie do pewnego momentu i potem nagle tak jakby moc spadła

Ja bym kolego zaczął od podłączenia pod komputer. Potem dokładnie sprawdził dolot pod względem szczelności. Można wyczyścić zawór VGT. Wszystko opisane w dziale zrób to sam. Jeśli tu będzie wszystko ok to sprawdzićwyczyścić przepływomierz. Tylko należy to robić delikatnie najlepiej specjalnym preparatem. U mnie benzyna ekstrakcyjna zabiła czujnik temp. powietrza zasysanego.

ALFA ROMEO 156 932 Wartość podciśnienia w kolektorze ssącym 1.8 TS

Witam. Czy wie ktos może jaka jest nominalna wartość podcisnienia w kolektorze ssącym w 1.8TS 144km na wolnych obrotach i biegu jałowym O co chodzi Mam problem z kalibracją LPG bo wyskakuje mi komunikat o zbyt niskiej wartości podcisnienia. W programie od gazu wyskakuje mi info MAP - 045. Czy w programie alfadiag lub FiatEcuScan jest jakis parametr żeby to sprawdzić Reset parametrów na benzynie

Przeplywomierz ma cos do gadania w tym temacie i sczelnosc ogolnie dolotu calego.Zawor dwukomorowy i przeplywomierz do sprawdzenia na poczatek bo nie ma czegos takiego jak MAP sensor w 156

Gdzie jest zawór dwukomorowy Przepływka ok

- na mierniku podciśnienia zakres poprawny jest zaznaczony zielonym polem. - poniżej zawór dwukomorowy zaznoczone strzalką mozliwa ucieczka podciśnienia. - oraz zawór przewietrzania zbiornika paliwa w 156. -- -- --

Bubu a jest jakas mozliwosc rozsadna sprawdzenia tego zaworu dwukomorowego Nie wiem podczas pracy silnika jakos Jesli nie pracuje prawidlowo to jakie sa objawy

ALFA ROMEO 156 932 Zaworek odmy

Czesc mam pytanie w sparawe zaworka odmy ale od poczatku... Walcze dlugi czas z falujacymi obrotami wymienilem sporo rzeczy i dalej nic. Dzisiaj zdjalem ten maly wezyk od rury filtra powietrza co idzie do zaworka odmy waz zaslepilem i obroty spadaja rowniotko do 1 tys i nie faluja czyli jest wszystko elegancko ale dziwi mnie jedna rzecz po zdjeciu tej malej rurki i jej zaslepieniu samochod dostal jakby

Bubu piszac maly mialem na mysli ten ktory odchodzi od rury filtra powietrza i wchodzi pod obudowe a duzy to rura od filtra powietrza Czyli jednym slowem bede mogl tak jezdzic ale wczesniej musze kupic taki filterek na odme Nie ma tam zadnego podcisnienia A powiedzcie mi dlaczego wzrosla moc po zdjeciu i zaslepieniu tego wezyka

Chciałbym nieco odgrzać temat bo przedwczoraj zrobiłem taki eksperyment że usunąłem całkowiicie zaworek zwrotny na odmie. Bez rezultatu - wolne obroty zaczęły od razu wariować do ok. 2000 czyli tak samo jak z założonym zaworkiem. Po wpuszczeniu z powrotem tej części odmy do atmosfery silnik zaczął od razu pracować idealnie. Nic z tego nie rozumiem ale wychodzi na to że moja alfa zwariowała

rozwiązanie służy do sterowania wolnymi obrotami i niedopuszczenia do gaśnięcia silnika po zdjęciu nogi z gazu (np. przy dojeżdżaniu do świateł). Wtedy silnik krokowy otwiera zawór i motor otrzymuje dodatkową porcję powietrza co zapobiega zgaśnięciu silnika przy zamkniętej przepustnicy. Oczywiście w tym rozwiązaniu jest osobny czujnik położenia przepustnicy który w naszych alfach

Ale wówczas gdy zaślepisz nie ma podciśnienia pod pokrywą zaworów która odprowadza opary. ---------- Post dodany o godzinie 2223 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 2222 ---------- Zaviaseq to mowisz że sa torxy 5 i 6 ramienne

ALFA ROMEO 156 932 Zawór egr

Mam zanieczyszczony zawór egr i musze go wyczyścić jakich środków trzeba użyć by wypłukać sadze z zaworu

im wiecej gazu dodajesz tym bardziej otwiera sie zawór Sprawa wygląda tak przy kolektorach znajduje się zawór EGR który to zawór łaczy oba kolektory ssący i wydechowy. zawór ten jest sterowany (otwierany) poprzez doprowadzenie do niego podciśnienia. W momencie gdy doprowadzone jest do zaworu EGR podciśnienie jest on otwarty czyli droga z kolektora wydechowego do ssącego stoi otworem. W

ALFA ROMEO 156 932 CZUJNIK PODCISNIENIA EGR

panowie zakupiłem Alfe 156 .2.4 na kompie pokazuje usterkę czujnika podciśnienia EGR do czego on służy i jakie ma zastosowanie muszę go wymienić już

To jest elektrozawór i kosztuje ok.600zł. Uploaded with ImageShack.us Generalnie odpowiada on za pracę zaworu recyrkulacji spalin który dawkuje ilość spalin powracającą do komory spalania. Nie zaślepiasz EGR Uploaded with ImageShack.us

Tu sobie poczytaj httpwww.forum.alfaholicy.org147_156_166_gt12542-egr.html A zawór jak zaślepisz całkowicie EGR możesz odłączyć elektrycznie i bedziesz miał spokój

ALFA ROMEO 156 932 Wielka prośba do posiadaczy 1.9 jtd 85 kW czujnik podciśnienia

Panowie mam wielką prośbę a mianowicie mógłby mi ktoś rozrysować zrobić zdjęcie jak ma być podłączony czujnik podciśnienia AR 156 1.9 jtd 115 KM silnik 937. A 2000. Bardzo pilne jest to dla mnie. Dziękuje z góry.

chodzi o zawór sterowania zmienną geometrią

httpallegro.plzawor-podcisnienia...422549381.html o to z czym łączą się te dwa wężyki

Jeden idzie do klapy gaszenia a drugi do zaworu overboost sterujący geometrią

W eperze widać jak idą wężyki. Koledze chodzi własnie o zawór overboost sterujący turbiną

Do zaworka overboost dochodzi podciśnienie z kolektora ale to nie jest żadna informacja o ciśnieniu doładowania tylko podciśnienie które podnosi Ci sztangę od zmiennej geometrii w turbo. zawór over boost jest niczym innym jak zaworem polegającym na odcięciu bądź przepływie tegoż podciśnienia. A kostka która dochodzi do zaworu ma sygnał który decyduje w którym momencie to zrobić.

ALFA ROMEO 156 932 Błąd Ster Zaworu EGR

Witamposiadam 156 z silnikiem 19 JTD 8V 105 KM po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd P0404 - Ster zaworu EGR po przejechaniu dołącza sie błąd Przepływomierza.Czuje że auto nie ma takiej mocy jak powinno mieć prosze o pomoc

Ta diagnoza jest nieodpowiednia dla tego silnika. To jest CF2 czyli sterowanie EGR za pomocą podciśnienia. Sprawdź przewody dochodzące do gruszki sterującej EGR . Oprócz tego tak jak napisał szerszeń wyczyść sam zawór. Tam lubi zebrać się pokaźna ilość sadzy która blokuje normalną pracę zaworu.

ALFA ROMEO 156 932 Zawór ERG - czyszcznie czy zaślepić

24 JTD Mam pytanie zamierzam dostać się do zaworu ponieważ w trasie przy około 3tyś obrotów zapala się kontrolka wtrysków i auto traci moc. Nie zawsze tak jest ale ostatnio coraz częściej. Mam pytanie czy w wersji silnika 839A6.000 (kod 932B1B00) mogę całkowicie go zaślepić - bez żadnych ujemnych skutków.

Przewody tak na oko są OK ale zanim dam turbinę ro roboty chcę potwierdzić problem u fachowców na kompie (w sumie od tego powinienem zacząć) . W środę powinienem wiedzieć czego szukać. Na marginesie - jeżeli zawór podciśnienia będzie uszkodzony to czy sztanga przy turbinie będzie stała nieruchomo

Kolego sztanga powinna chodzić ok 10mm. Skoro ustami jesteś w stanie ją poruszyć to albo masz sparciałe wężyki podciśnieniowe do wymiany (wszystkie) albo zawór elektromagnetyczny nie działa albo nieszczelny akumulator podciśnienia

O który zaworze mowa i gdzie szukać akumulatora podciśnienia - Dziś byłem podłączony do kompa poza tym że stwierdzono za niskie ciśnienie nic więcej nie stwierdzili - no może jeszcze ERG. Chcą się umówić na sprawdzenie. Sprawdziłem wężyki i niby są szczelne - profilaktycznie spróbuję powymieniać koszt nie powinien być duży. Natomiast jak się ma sprawa z zawórem elektromagnetycznym (czy chodzi o ERG)

Maciek a gdzie jest ten akumulator podciśnienia

ALFA ROMEO 156 932 [156] [156]przewody podcisnienia

Słuchajcie sciagałem dzisaj gumowa rure zeby zobaczyc czy nie jest peknietarura jest cała ale jest inny problemdwa przewody podcisnienia są zaslepione jesden wychodzący z przepustnicy a drugi z kolektora sącego i nie mam pojecia gdzie je podłączyc prosze o pomoc. Tak wogule to szukam przyczyny niskich o brotów i to pewnie bedzie wina tych przewodów.

Odma w TS składa się z 2 przewodów - jeden przewód łączy króciec wychodzący z pokrywy zaworów z rurą gumową przy przepustnicy a drugi łączy drugi króciec pokrywy zaworów z kolektorem ssącym. Zaraz z a tym króćcem w kolektorze jest zaworek zwrotny umożliwiający przepływ powietrza tylko w kierunku do kolektora. Króćce w pokrywie zaworów są dwa i znajdują się w prawym rogu pokrywy

no cóż tak to jest jak się bierze nie swoje zdjęcie. To zdjecie miało pokazać koledze jak idą przewody odpowietrzające z pokrywy klawiatury a tylko narobiły zamieszania. Węzyk żółty był do sprawdzania kierunki przedmuchu z pokrywy zaworów. I coś wiadomo o tej konstrukcji w aucie autora tematu

ALFA ROMEO 156 932 Pęknięta rurka do EGR a zawór overboost

W piątek alfa zaczęła okropnie głośno chodzić. Na początku myśleliśmy że to złącze elastyczne się skończyło. Ale po zatrzymaniu okazało się że strzeliła karbowana ostatnia rurka tuż przed zaworem EGR . W między czasie pokazała się marchewa. W sobotę zakupiłem rurkę i wymieniłem ją. Ale pojawił się następny problem. alfa na wyższych obrotach przestaje jechać kopci. Po

Overboost sprawny wszystkie rury sprawne. I się załamałem Turbo świszczy nie ładuje przewody do kolektora miękkie. Wszyscy stawiali na łopaty po gorącej stronie suszary. Ale wczoraj zaczęliśmy szukać dalej. Zastanawiające było to że stało sie to w momencie gdy pękła rurka przy egr . I tam właśnie leży problem Gorące spaliny przetopiły wężyk od podciśnienia a dokładnie zatopiły go. Przesz to nie było sterowania zmienna geometria

A więc potwierdzam. Przyczyną były przetopione 2 rurki. Jedna od podciśnienia a druga od tego czegoś co podłączone jest to klapy w dolotowym. Po naprawie wszystko wróciło do normy i już żaden sej mnie nie objedzie no i parowozem też nie jestem Koszt naprawy 35zł Pozdrawiam

Zagniecione rurki brak podciśnienia w zaworze overboost i siłowniku klapy gaszącej

ALFA ROMEO 156 932 zawór czujnik turbiny EGR gdzie się znajduje

jak w temacie nie mogę nazleźć nigdzie tego a wg komputera mam padnięty A-czujnik ciśnienia doładowania i to ponoć to httpwww.allegro.plitem809123779_zawor_czujnik_turbiny_egr_fiat_lancia_alfa_nowy.html

dzięki za pomoc przeczytałem temat który podałeś i mam pytanie czy zabrudzony zaworek może być przyczyną nie działania turbiny. U mnie on wygląda tak jak na zdjęciu a nie tak jak w Twojej wersji 16V Nie wiem jak go przeczyścić pod osłoną ma tylko gąbkę dosyć brudną i tuneliki... świeci się check oraz błędy P0236 i P0238 httpwww.allegro.plitem803282906_zawor_zbiorniczek_podcisnienia_fiat_stilo_1_9_jtd.html

ALFA ROMEO 156 932 Przewody podciśnienia

Witam Wymieniał ktoś przewody podciśnienia idące do overboosta Planuję je powymieniać na nowe przy okazji czyszczenia overboosta tylko nie wiem jaki przekrój przewodów będę potrzebował. Wie ktoś jaki tam jest przekrój tych przewodów

Między gruszką a zaworem idzie twardy przewód sprawdź jego szczelność i wymień tylko łączniki do gruszki i do zaworu.

ALFA ROMEO 156 932 Pomoc w znalezieniu wężyków podciśnienia

Witam jak w temacie mam prośbę do znawców tematu aby wskazali mi położenie wężyków podciśnienia od turbo zdaje sie że one odpowiadają za zmienna geometrie lopatek w turbosprężarce jakie jest do nich dojście i czy dam rade sam sprawdzić czy są szczelne motor 1.9 jtd 16v z góry dzięki za pomoc

zawór overboost i wychodzące z niego wężyki masz to z przodu jak podniesiesz maskę gdzieś tak pośrodku Tutaj masz fotkę z góry

ALFA ROMEO 156 932 wężyk podciśnienia

gdzie moge dostać wężyk podciśnienia ktory przechodzi od vgt do gruchy i jak zdjąc go pozdrawiam

dzi&281ki panowie za odpowiedzi jeszcze tylko niech kto&347 &347rednice potwierdzi. 3 czy 4 mm ok zakupi&322em w ciemno 32mm przymierzaj&261c wezyki zauwazy&322em gl&281bok&261 rysep&281kniecie na plastikowym &322&261czniku weza zawór - grucha. wymieni&263 w&261&380 w ca&322o&347ci bez przerw czy szuka&263 takiego &322&261cznika

ALFA ROMEO 156 932 przewód podciśnienia

witam czy któryś z kolegów jest mi w stanie powiedzieć jak namierzyć przewód od podcisnienia w 156 1.8 bedę wdzięczny.

podciśnienie jest w przewodzie idącym do serwa hamulców tej części odmy która łączy pokrywę zaworów z kolektorem ssącym oraz w przewodzie dporowadzającym pary paliwa

ALFA ROMEO 156 932 Pokrywa zaworów JTD

Witajcie niedawno urwałem sobie jeden z plastikowych uchwytów do którego jest przykręcona rurka do turbiny. Zamierzam wymienić pokrywę zaworów i przeszukując allegro trafiłem na pokrywy aluminiowe (moja jest plastikowa). Widzę że różnią się rurkami od odmy moja ma dwie (przód tył) a aluminiowa tylko jedną z tyłu. Pytanie brzmi czy jest możliwość przekładki takiej pokrywy na

Aluminiowa jest od CF2 jak napisano ma też inną znacznie grubszą uszczelkę. Ty potrzebujesz plastikowej nie obawiaj się jej tylko przed montażem BARDZO DOKŁADNIE wyczyść szmatką nadzianą na jakiś śrubokręt miejsce w które wchodzi uszczelka i potem to samo odtłuść jeszcze benzyną. Identycznie na błyszcząco wyczyść głowicę zwróć uwagę na miejsca styku powierzchni płaskiej

ALFA ROMEO 156 932 Puszka podciśnienia.

Witam czy ktoś może mi powiedzieć albo pokazać rysunek i działanie puszki podciśnieniowej która się znajduje z tyłu silnika tam jest też zawór elektryczny N 18 (tak mi się wydaje ) chodzi o to że nie pracuje gruszka gasząca która jest podłączona do tej puszki i zaworka. Gruszka gasząca mechanicznie gasi silnik czyli membrana jest ok. Dodam że wężyki są całe. Silnik 1.9 JTD 115kw 2002 rok.Dziękuje i pozdrawiam.

ALFA ROMEO 156 932 Zawór zasysania powietrza problem.

Witam czy przez uszkodzony zawór zasysania powietrza może dochodzić do błędu Motor Control System Failure Bo taki błąd pojawił mi się podczas przyspieszania na biegu 4 i stracił moc po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu błąd dalej tkwił na wyświetlaczu ale odzyskała moc. Wymontowałem EGR w celu wyczyszczenia ale był czysty czujnik doładowania ciśnienia BOSCH wyczyściłem bo

Miałem podobnie z tydzień temu. Nie szczelnym wężykiem zassało pył z solą z jezdni i poprzytykało podciśnienia turbiny)

ALFA ROMEO 156 932 Motor Control System Failure

&8220Motor Control System Failure&8221 komunikat tej treści niespodziewanie pojawia się na ekranie komputera pokładowego AR156147 z silnikiem JTD auto traci moc a odzyskuje ją dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu. Dzieje się to najczęściej w sytuacjach kiedy jedziemy na wysokim biegu &82224&8221 &82225&8221 lub &82226&8221 (kto ma oczywiście) z niewielką prędkością obrotową

ALFA ROMEO 156 932 Oscyloskopowa diagnostyka 156 TS.

- przyjechała alfa 156 TS 2.0 z 98 roku problemy to wyższe spalanie oraz dość duży parametr TRA 175 msek. - po resecie parametrów adaptacyjnych TRA osiąga wartość 56 msek po czasie 5-6 minut jeszcze przed nagrzaniem się silnika przed zadziałaniem wentylatora I biegu. -- Uploaded with ImageShack.us -- - auto posiada dość stare oprogramowanie wersja 0.02 z 98 roku oraz dość leniwą sondę

ALFA ROMEO 156 932 Trzymanie hamulców w alfie 156 JTD - podejrzane serwo

Witam wszystkich Proszę o pomoc w diagnozie usterki w mojej alfie. Ostatnio po wymianie płynu hamulcowego zaczęły mi się blokować hamulce na wszystkich kołach. Zaczynając jazdę na zimnym silniku nie widać problemu dopiero po przejechaniu kilkukilkunastu kilometrów (bez nadmiernego hamowania) odczuwalne jest nieodpuszczanie hamulców. Jadąc na luzie czuć wyraźne opory toczenia samochód

przewodach) tak żeby nie przeszkadzała. Następnie wciskasz hamulec do dechy i wychodzi z serwa trzpień. Klucz 7 nasadowy nie wystarczy ponieważ u mnie trzeba było mocno przytrzymać trzpień. Wkręć 2 obroty jak pisał solaris2007 i powinno byc dobrze. Ja przesadziłem wkręcając ok 7mm ten trzpień (ale u mnie hamulce się mocno blokowały). W innym temacie pod linkiem httpwww.forum.alfaholicy.org156...bo_hamuje.html

Przykładowe oferty części samochodowych alfa romeo 156 zawór podciśnienia

  • ALFA ROMEO 156 2.0 00R ZAWÓR PODCIŚNIENIA - Zamość (50.00PLN)
  • ZAWÓR PODCIŚNIENIA ALFA ROMEO 156 147 1.9 JTD - Otwock (100.00PLN)
  • zawór czujnik podciśnienia alfa romeo 156 1.8 !! - Kamionki Duże k.Torunia (50.00PLN)
  • Zaworek pompka podciśnienia Alfa Romeo 156 2.4 JTD - Pleszew (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 ZAWÓR CZUJNIK PODCIŚNIENIA EGR - Kłoczew (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 ZAWÓR CZUJNIK PODCIŚNIENIA EGR - Kłoczew (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 ZAWÓR CZUJNIK PODCIŚNIENIA EGR - Kłoczew (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi