części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 zawór podciśnienia

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 zawór podciśnienia

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 zawór podciśnienia

ALFA ROMEO 156 932 [156 TS]- dlaczego u mnie nie syczy podczas otwierania korka wlewu paliwa.

- dlaczego u mnie nie szyczy podczas otwierania korka wlewu paliwa. - dobrze to czy zle - samochód dobrze działa pracuje w całym zakresie obrotów nic mu nie można zarzucić. - najlepiej pomierzyć i zobaczyć jak to ma działać. - wpięcie bedziemy robic w odpowietrzaniu toru zbiornika paliwa tuz obok pochłaniacza weglowego i jego rurek. - wyrzucamy ten odcinek środkowy [ oznaczone jako 2]

Widzę że kontynuujemy temat z wymiany rozrządu w garażu. Ale dopiero teraz to zauważyłem a tam się wypowiedziałem co do metodologii pomiaru podciśnienia na przewodach w komorze silnika. Mimo to uważam że wyniki są bardzo ciekawe - i takie jakich bym oczekiwał. Co do pomiarów przy załączonym zaworze podciśnienia to trzeba je odrzucić bo wtedy mamy do czynienia z wpływem podciśnienia

ALFA ROMEO 156 932 156 jtd czy odpali bez zaworu podciśnienia

witam mam pytanie dotyczące silnika 1.9 jtd 156 właśnie włożyłem nowy silnik i chcę go odpalić czy silnik odpali bez zaworu podciśnienia

Zobacz Zawory do ALFA ROMEO 156

ALFA ROMEO 156 932 Motor Control System Failure

&8220Motor Control System Failure&8221 komunikat tej treści niespodziewanie pojawia się na ekranie komputera pokładowego AR156147 z silnikiem JTD auto traci moc a odzyskuje ją dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu. Dzieje się to najczęściej w sytuacjach kiedy jedziemy na wysokim biegu &82224&8221 &82225&8221 lub &82226&8221 (kto ma oczywiście) z niewielką prędkością obrotową

ALFA ROMEO 156 932 Wielka prośba do posiadaczy 1.9 jtd 85 kW czujnik podciśnienia

Panowie mam wielką prośbę a mianowicie mógłby mi ktoś rozrysować zrobić zdjęcie jak ma być podłączony czujnik podciśnienia AR 156 1.9 jtd 115 KM silnik 937. A 2000. Bardzo pilne jest to dla mnie. Dziękuje z góry.

chodzi o zawór sterowania zmienną geometrią

httpallegro.plzawor-podcisnienia...422549381.html o to z czym łączą się te dwa wężyki

Jeden idzie do klapy gaszenia a drugi do zaworu overboost sterujący geometrią

W eperze widać jak idą wężyki. Koledze chodzi własnie o zawór overboost sterujący turbiną

ALFA ROMEO 156 932 Podcisnienie do turbiny

Witam wszystkich. Mam problem moja alfa była stuknieta w filtr powietrza i cały sie połamał. Po załozeniu nowego Filtra i Zaworka podciśnienia nie wiem gdzie powinny dochodzić przewody podsiśnieniowe wiem że są trzy i jeden z nich idzie do turbiny drugi do akumulatora podcisnienia... moja alfa to 147 19 JTD. Prosze o jakis opis lub schemat... Dziekuje[code]

ALFA ROMEO 156 932 [156] co to (zdjęcie)

Co to i dlaczego syczy po wyłączeniu silnika

Słuchajcie nieraz mam także problem z kontrolką wtrysków i chwilowym brakiem osiągów na kompie wyszło - uszkodzony zawór podciśnienia. Czy to jest właśnie ten zawór.

ALFA ROMEO 156 932 Zawór ERG - czyszcznie czy zaślepić

24 JTD Mam pytanie zamierzam dostać się do zaworu ponieważ w trasie przy około 3tyś obrotów zapala się kontrolka wtrysków i auto traci moc. Nie zawsze tak jest ale ostatnio coraz częściej. Mam pytanie czy w wersji silnika 839A6.000 (kod 932B1B00) mogę całkowicie go zaślepić - bez żadnych ujemnych skutków.

Przewody tak na oko są OK ale zanim dam turbinę ro roboty chcę potwierdzić problem u fachowców na kompie (w sumie od tego powinienem zacząć) . W środę powinienem wiedzieć czego szukać. Na marginesie - jeżeli zawór podciśnienia będzie uszkodzony to czy sztanga przy turbinie będzie stała nieruchomo

ALFA ROMEO 156 932 [156]Ospały i przymulony JTDek

Witajcie moją niunie (AR 156 1.9jtd 115km 2002r 190k przebieg) dręczy problem.. Autko mam od niedawna jest naprawdę zadbane mechanicznie silniczek cyka jak pszczółka nie puszcza dymków z wydechu (nic a nic) ale jest coś nie tak.. Zacznę od początku - kupiłem ją 2-3tyg temu miała uszkodzony wąż od intercoolera do silnika - był pęknięty na odcinku 3-5cm puszczał lewe powietrze no i

ALFA ROMEO 156 932 Elektrozawór..

Witam dziś szukając diagnozy usterki (na dole opisane) zauważyłem że na dole zaworu podciśnienia (pod gniazdem wtyczki) jest miejsce jak na wężyk czy powinno tam coś być czy nie silnik 1.9 jtd 105km 8v foto. Ostatnio też mam problem z włączającą się marchewą gdy podczas jazdy się włączy to w trakcie np wyprzedzania na full gazie auto ma ubytki w mocy w krate jest moc zaraz nie

ALFA ROMEO 156 932 Dziwny kąt wyprzedzenia zapłonu

Panowie dziwny odczyt z ecu scan 2.5. K&261t wyprzedzenia zap&322onu 188-1905 stopnia. chyba co&347 nie tak jaki powinien by&263 Je&380eli faktycznie nie ma przek&322amania na programie co mo&380e by&263 przyczyn&261 ca&322y czas lekko mi dr&380y kierownica

Wracam do tematu. czujnik był sprawny.... nic nie pomogło nadal kąt zapłonu w granicach 190 stopni. wyczyszczony zawór podciśnienia oleju powieszony był "grzybek". kolega powiedział że to może być przyczyną. też nie pomogło. zastanawia mnie fakt że stopień obciążenia silnika to ok. 22% na wolnych obrotach. przy minimalnym dodaniu gazu spada do 13%. przepływka pokazuje ok 12. nie wiem zgłupiałem już....

ALFA ROMEO 156 932 Spadla moc

Witam Dzisiaj bylem na hamowni i bardzo mocno sie zdziwilem alfa pokazala tylko 1677 km oraz 406Nm. Co moze byc powodem takiej dziury jak na wykresie Czy to moze jakas nieszczelnosc Przeplywka sprawdzona na Vtechu i dziala dobrze overboost przeczyszczony. Wykres alfa 156 2.4 20V A tu dane z FES-a httpwww.sendspace.plfiled07809188e7a61d72ae925d

Miałem taka sytuację kiedyś w seacie. Przebieg wykresu wyglądał praktycznie identycznie jak u ciebie a winny był zawór podciśnienia.

ALFA ROMEO 156 932 Co to za rurka

widzialem ze jest przerwany i go wymienilem na zielony byl czarny za co on odpowiada Nic nie zauwazylem w czasie jazdy jak byl przerwany

Przewód leci do zaworu podciśnienia od egr.

to to jest zawor podcisnienia co widac na foto a jak on dziala a leci od EGR czyli od takiej gruszki nad turbosprezarka z tego co widzialem

ALFA ROMEO 156 932 Różnica między silnikiem 1.9 jtd 105 110 i 115 km

Witam tak jak w temacie chodzi mi o to czy jest jakas różnica oprócz mocy w budowie silnika 1.9 jtd o tych właśnie mocach 105 110 i 115 km ja znam tylko jedną turbina w 105km niema zmiennej geometri łopatek a reszta podobno ma. A czy są jakieś inne różnice np kiedyś mi się coś o uszy obiło że wersja 105km niema koła dwumasowego ale niemogę znaleść o tym informacji. Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam

tylko ze turbinie od 115 km trzeba zapewnic sterowanie zmienna geometria... zaworki podcisnienia itp... no i sterownik silnika...

ALFA ROMEO 156 932 nie odpala po czyszczeniu EGR

koledzy czysciłem zawór egr wraz z przepustnicą. Wszstko ładnie ale jak poskładałem to nie odpala. Błędów nie ma ale zauważyłem ze jak jest włączony zapłon to cały cZas słychac ten zaworek VGT. Co to moze byc prosze o wszelkie obp pozdrawiam

Może przepustnica źle podpięta (choć to ciężko zrobić) Sprawdź czy dźwignia nią sterująca jest podpięta do zaworku podciśnienia. Pewnie jest zamknięta cały czas i dlatego nie odpala.

ALFA ROMEO 156 932 co to jest

witam. ostatnio jak zauwazylem cos "bzyczy" mi pod maska. podaje link do zdjecia na ktorym jest pokazane skad ten dzwiek dobiega. moze ktos napisac co to jest czy to wlasnie jest silniczek krokowy czytalem gdzies na forum ze on moze brzeczec. bylem dzis na diagnostyce i myslalem ze moze cos mi to podpowie.pokazalo mi bledy P(0220) P(0235). po glebszej analizie tych bledow na forum nie wyczytalem

To jest zawór podciśnienia od EGR i brzęczenie po wyłączeniu silnika jest typowe dla Alfy po prostu tak ma być. Nie masz się czym przejmować.

ALFA ROMEO 156 932 usunięcie tłumika środkowego

Pozdrawiam W swojej 156 1.8 chciałem delikatnie dłubnąć wydeszek Wymieniony jest już końcowy tłumik a teraz wziąłby sie za środkową część. Katalizator pojdzie sportowy a środkowemu tłumikowy powiem papa. Ktoś probował Czy bedzie b głośno Co z osiągami Zbyt łatwy przepływ spalin może je pogorszyć Czy ka i końcowy wystarczą. Pozdrawiam

prawa autorskie - Grzegorz Grabowski Układy wydechowe Na początek kilka uwag natury ogólnej otóż 1. Podstawowym zadaniem układu wydechowego jest wspomaganie wymiany ładunku i zgodnie z życzeniem konstruktora wpływanie na charakterystykę silnika. Ponadto tłumienie hałasu oraz odprowadzanie spalin poza obrys samochodu. 2. Początkiem układu wydechowego jest zawór wydechowy zaś

ALFA ROMEO 156 932 Trzymanie hamulców w alfie 156 JTD - podejrzane serwo

Witam wszystkich Proszę o pomoc w diagnozie usterki w mojej alfie. Ostatnio po wymianie płynu hamulcowego zaczęły mi się blokować hamulce na wszystkich kołach. Zaczynając jazdę na zimnym silniku nie widać problemu dopiero po przejechaniu kilkukilkunastu kilometrów (bez nadmiernego hamowania) odczuwalne jest nieodpuszczanie hamulców. Jadąc na luzie czuć wyraźne opory toczenia samochód

Sermi Jako że przerobiłem temat serwa to spróbuję trochę Ciebie naprowadzić. Przewód podcisnieniowy który idzie od vacum przechodzi w trojnik i kończy się zawodem zwrotnym połączonym z serwem jest nierozbieralny. Na trójniku i zaworze zwrotnym są na stałe założone rurki plastikowe które są powleczone gumą. Z eper wynika że zawór zwrotny jest dostępny wyłącznie jako całość

ALFA ROMEO 156 932 Oscyloskopowa diagnostyka 156 TS.

- przyjechała alfa 156 TS 2.0 z 98 roku problemy to wyższe spalanie oraz dość duży parametr TRA 175 msek. - po resecie parametrów adaptacyjnych TRA osiąga wartość 56 msek po czasie 5-6 minut jeszcze przed nagrzaniem się silnika przed zadziałaniem wentylatora I biegu. -- Uploaded with ImageShack.us -- - auto posiada dość stare oprogramowanie wersja 0.02 z 98 roku oraz dość leniwą

ALFA ROMEO 156 932 [156] odpala z trzecim razem

Od pewnego czasu mam kłopoty z rozruchem zimnego silnika. Za pierwszym razem złapie i zgaśnie a potem jeszcze trzeba pokręcić 1-2 razy. Na gorącym pali z dotyku. Duże świece nowe - championy małe platynowe championy z przebiegiem 30 tys. km - sprawdzałem - wszystkie elegancko wypalone. Kable WN nowe ciśnienia paliwa nie sprawdzałem ale powinno być OK bo na zimnym silniku idzie jak burza.

Bubu - ja wczoraj miałem jakąś zaćmę i chociaż dokładnie przeczytałem Twój post i obejrzałem załączone zdjęcie to zasugerowałem się tym że miałeś mierzone ciśnienie na examinerze przy pomocy tulejki. Przecież nie trzeba robić żadnej tulejki. Wystarczy tylko zrobić specjalny kluczyk umożliwiający całkowite wykręcenie zaworka z listwy wtryskowej a następnie nałożyć na

ALFA ROMEO 156 932 Wartość podciśnienia w kolektorze ssącym 1.8 TS

Witam. Czy wie ktos może jaka jest nominalna wartość podcisnienia w kolektorze ssącym w 1.8TS 144km na wolnych obrotach i biegu jałowym O co chodzi Mam problem z kalibracją LPG bo wyskakuje mi komunikat o zbyt niskiej wartości podcisnienia. W programie od gazu wyskakuje mi info MAP - 045. Czy w programie alfadiag lub EcuScan jest jakis parametr żeby to sprawdzić Reset parametrów na benzynie

Przeplywomierz ma cos do gadania w tym temacie i sczelnosc ogolnie dolotu calego.Zawor dwukomorowy i przeplywomierz do sprawdzenia na poczatek bo nie ma czegos takiego jak MAP sensor w 156

- na mierniku podciśnienia zakres poprawny jest zaznaczony zielonym polem. - poniżej zawór dwukomorowy zaznoczone strzalką mozliwa ucieczka podciśnienia. - oraz zawór przewietrzania zbiornika paliwa w 156. -- -- --

ALFA ROMEO 156 932 [156] [156]przewody podcisnienia

Słuchajcie sciagałem dzisaj gumowa rure zeby zobaczyc czy nie jest peknietarura jest cała ale jest inny problemdwa przewody podcisnienia są zaslepione jesden wychodzący z przepustnicy a drugi z kolektora sącego i nie mam pojecia gdzie je podłączyc prosze o pomoc. Tak wogule to szukam przyczyny niskich o brotów i to pewnie bedzie wina tych przewodów.

Odma w TS składa się z 2 przewodów - jeden przewód łączy króciec wychodzący z pokrywy zaworów z rurą gumową przy przepustnicy a drugi łączy drugi króciec pokrywy zaworów z kolektorem ssącym. Zaraz z a tym króćcem w kolektorze jest zaworek zwrotny umożliwiający przepływ powietrza tylko w kierunku do kolektora. Króćce w pokrywie zaworów są dwa i znajdują się w prawym rogu pokrywy

ALFA ROMEO 156 932 JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

Ze względu na to że prowadzimy wraz kolegami badania testowe JTSa i chcemy pozyskać porównawcze dane do analizy i określić jakieś normy nie posiadając manuala proszę wszystkich użytkowników JTSa o wykonanie następujących odczytów w programie FES na biegu jałowym - okno informacyjne z numerem softu i innymi danymi - FRA1 - FRA2 - DTV1 - DTV2 - przepływ powietrza - czas wtrysku -

Test na kompresję została w boschu mam info telefoniczne na razie &8211 kompresja kolejno cylindry 1234 14518 1518 1518 14518 - ciśnienia oleju nie mierzył bo nie miał stosownej końcówki. Ponadto nie ma sensu badać. - wg niego kompresja jest za wysoka powinna być 12-14. - nie jestem w stanie zlecić wykonania testów. Nie mogę się przebić z tym że chcę mieć dane z testów aby je

mnie uczyli że robi się pomiar sprężania wg wyników z pomiaru jesli wynik jest poniżej 10 barów to wtedy dopiero przeprowadza się test wg metody olejowej nigdy odwrotnie... (dlatego ten wynik dochodzi do 18 barów. )..... olej w spalinach nie bierzemy tego na zapach tylko patrzymy jak wygladają świece ich izolator... jesli silnik pali olej to muszą sie frakcje spalonego oleju odkładac na

Tranceaddict - jeździ ale źle pali. Jako że docieram to jeżdżę w zmiennych warunkach kręcąc maksymalnie do 3500 rpm. I tak będę jeździć do 10kkm. Pierwsze 500 km do 2500 rpm. Wielce jednak wątpię by silnik wygenerował stosowną moc&8230 Bubu &8211 docierałam w zmiennych warunkach jak wyżej trasy też były unikałam krótkich odcinków tempomat pierwszy raz włączyłam po 3000 rpm

Ale chwilowo martwi mnie przyspieszony zapłon &8211 mieszanka bogata na granicy stuku ale zapłon wciąż przyspiesza nie wiem jednak jak przy TP max. Widać że nie umie na innym pracować a to że tak jest jest niekorzystne. Źle pali a wciąż nie wiadomo czemu. I jest pogorszenie w zakresie rpm niskich &8211 nie daje zrównać shortFT. LongFT blokuje chyba. Wiem że są uśrednione wartości MAF

ALFA ROMEO 156 932 2.4JTD 150KM - problem z turbo i pracą sztangi ( brak mocy poniżej 2500rpm )

Mam problem z niedoładowaniem silnika Czyli np oczekiwana wartość ciśnienia 1400mbar a mam 1100mbar ( na biegu jałowym przy około 2000rpm) Podczas jazdy objawia się to ewidentnym brakiem mocy do 2500rpm. Sprawdziłem pracę sztangi i niestety nie cofa się ona o własnych siłach do samego końca na biegu jałowym. Brakuje jej 2-3mm. Można ją dociągnąć ręcznie np śrubokrętem. Sytuacja

Dziekuję za porady Wczoraj czyściłem Turbinę. Przez EGR wlewałęm do niej po kolei płyn do czyszczenia gaźników płyn do czyszczenia kominów naftę i benzynę ekstrakcyjną. Oczywiście odkręciłem wydech od strony gorącej żeby mógł cały syf wypływać. Kierownica po tym zabiegu chodziła lżej i bez zacięć. Czyli można wyczyścić turbinę bez jej rozbierania. Niestety moc na

ALFA ROMEO 156 932 zawór podciśnienia turbosprężarki

witam wie ktoś moze od czego ten zawór jest co on robi bo mam problem ze odcina mi auto i nie wiem czy to wina gruchy czy tego zaworu. przewody sa szczelne a lopatki nie zapieczone. egr zaslepiony. silnik 2.4 jtd 136. chodzi mi o takie cos httpx.garnek.plga3476598ab988b1...310285790.jpg

ALFA ROMEO 156 932 jak sprawdzic elektrozawor egr

witam mamn pytanie jak sprawdzic elektrozawor egr moze ktos wie _________________AR 156 24jtd 100kw 2000r

Kolego klepaq Z tego co kolega napisał to komputer pokazał błąd związany z EGR. Z budowy EGR wynika że w jego skład wchodzą następujące główne elementy 1.zawór pneumatyczny recylkulacji spalin(podciśnieniowy) taki jak na podanym linku httpwww.allegro.plitem558665614_zawor_egr_alfa_romeo_fiat_lancia_jtd_nowy.html jest on sterowany za pomocą zaworu elektromagnetycznego recylkulacji

ALFA ROMEO 156 932 Zaworek odmy

Czesc mam pytanie w sparawe zaworka odmy ale od poczatku... Walcze dlugi czas z falujacymi obrotami wymienilem sporo rzeczy i dalej nic. Dzisiaj zdjalem ten maly wezyk od rury filtra powietrza co idzie do zaworka odmy waz zaslepilem i obroty spadaja rowniotko do 1 tys i nie faluja czyli jest wszystko elegancko ale dziwi mnie jedna rzecz po zdjeciu tej malej rurki i jej zaslepieniu samochod dostal

Chciałbym nieco odgrzać temat bo przedwczoraj zrobiłem taki eksperyment że usunąłem całkowiicie zaworek zwrotny na odmie. Bez rezultatu - wolne obroty zaczęły od razu wariować do ok. 2000 czyli tak samo jak z założonym zaworkiem. Po wpuszczeniu z powrotem tej części odmy do atmosfery silnik zaczął od razu pracować idealnie. Nic z tego nie rozumiem ale wychodzi na to że moja alfa zwariowała

rozwiązanie służy do sterowania wolnymi obrotami i niedopuszczenia do gaśnięcia silnika po zdjęciu nogi z gazu (np. przy dojeżdżaniu do świateł). Wtedy silnik krokowy otwiera zawór i motor otrzymuje dodatkową porcję powietrza co zapobiega zgaśnięciu silnika przy zamkniętej przepustnicy. Oczywiście w tym rozwiązaniu jest osobny czujnik położenia przepustnicy który w naszych alfach

Ale wówczas gdy zaślepisz nie ma podciśnienia pod pokrywą zaworów która odprowadza opary. ---------- Post dodany o godzinie 2223 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 2222 ---------- Zaviaseq to mowisz że sa torxy 5 i 6 ramienne

ALFA ROMEO 156 932 156 2.4jtd - Błędy P0101 P0404 P0235 P0191 P1320 Od czego zacząć

Witam Kilka tygodni temu kupiłem AR 156 2.4jtd 1999r Wszystko było pięknie. Kilka dni po zakupie podczas przyspieszania (powyżej 3tys obr) zaczął czasami szarpać i gasnąć można go odpalić dopiero po kilkunastu sekundach (15-20s) Zauważyłem że był odpięty przepływomierz więc go podłączyłem ale okazało się że auto nie przyspiesza nie ma mocy i wymieniłem go (miałem boscha

Witam dziś sprawdzałem zawór EGR.... okazało się że zawór chodzi nie zacina się mimo to go wymyłem w benzynie. Błąd nadal występuje. Podpinałem inne sterowniki podciśnienia od egr i cały czas błąd "ster zaworu egr".... Dziś również zrobiłem kilka screenów z ecuscan z parametrami przy różnych prędkościach obrotowych na biegu jałowym... może to coś pomoże w rozgryzieniu

ALFA ROMEO 156 932 Przewody podciśnienia

Witam Wymieniał ktoś przewody podciśnienia idące do overboosta Planuję je powymieniać na nowe przy okazji czyszczenia overboosta tylko nie wiem jaki przekrój przewodów będę potrzebował. Wie ktoś jaki tam jest przekrój tych przewodów

Między gruszką a zaworem idzie twardy przewód sprawdź jego szczelność i wymień tylko łączniki do gruszki i do zaworu.

ALFA ROMEO 156 932 [diagnostyka] spomaganie prac przy diagnostyce auta z pomocą oscyloskopu samochodowe

- podczas diagnostyki samochodowej często występuje problem takiego rodzaju że ECU nie potrafi wykryć zdiagnozować zasygnalizować usterki danego czujnika elementu. - szczególnie to występuje w starszych modelach AR gdzie ECU nie jest tak zaawansowany technologicznie jak obecne ECU w autach. - dlatego pomocne może być badanie auta czujników z pomocą oscyloskopu. - problem ten już wystąpił

- obecnie w GT JTS jest ECU od 156 JTS - poprzez obecne pomiary CSS nie robimy dokłądnie balansu cylindów. - pomiar balansu cylindrów składa się z dwóch cześci pomiar dynamiki podczas zasilania paliwem i dodanie gazu. - oraz drugiej cześci czyli badanie mechaniki silnika bez zasilania paliwem. - dlatego z biegu jałowego dodajemy gazu tak do 2.000 obr potem czekamy aż obroty opadną do

ALFA ROMEO 156 932 Nagły Brak Mocy

Witam Kolegow Wczoraj jade sobie spokojnie moim autkiem (jakies 80kmh)z pracy do domuprzedemna jedzie autobus wiec szybka decyzja wyprzedzamZaczalem manewr i nagle szok (przy ok.3tys.obr.)nagly spadek mocyPuscilem gaz i znow deplem i wszystko wrocilo do normy ale troche sie przestraszylemFakt ze zadko przekraczam 3tys.obr. wiec moze cos sie dzieje z lopatkami turbinkimoze czyjnik doladowania-jak go sie wogle czysciZ gory dzieki za pomoc Aha...Egr mam zaslepiony wiec chyba odpada

Najczęściej przyczyną spadku mocy jest zapieczona geometria turbiny (tak jak piszą Koledzy). Jednak trzeba też pamiętać o tym że jeśli świeci kontrolka check engine to auto może wejść w tryb awaryjny w którym to jedzie tylko do 3000 obrmin a później zdycha. Widzę że problem jest dość popularny (może to jakaś nowa moda ) więc może wypiszę po kolei co warto sprawdzić w razie

ALFA ROMEO 156 932 [156 JTD]co sie dzieje

podczas jazdy zapaliła mi sie lampka AWARIA SYSTEMU EOBD (tyle sie dowiedziałem). Auto straciło cała moc co sie dzieje mozecie mi pomóc czy to jakaś poważna usterka i co mogło nawalić.

Cześć Niekoniecznie przeładowaie Ja u siebie tez miałem taki przypadek[ar 156 1.9 jtdm 140 km] pojechałem na komputer i pokazywało parzeladowanie zawór sterowania turbiny. Kopiłem nowy zawór pierburg wymieniłem i co dalej ten sam błąd powyżej 3 tys obrotów pod dużym obciążeniem. Wiec znów jadę do mojego mechanika na kompa i komp pokazuje błąd nowego oryginalnego zaworka pierburg.

ALFA ROMEO 156 932 Logi 156 JTD cf2

Na dole zamieszczam logi zrobione z ciekawości. Czy wszystko na nich porządku Czemu "Oczekiwane ciśnienie doładowania" 0

ale na chipsie więcej nie chce dmuchać Może miałby ktoś logi zdrowej 105 Katalizator u mnie był niedawno wymieniony i nie jest przytkany tyle się dzisiaj dowiedziałem. Póki co to rozumiem to tak że w cf2 turbina napędza się sama z siebie i jest jakiś zaworek który upuszcza nadmiar ciśnienia tak U mnie było przestawione na tym zaworku żeby dmuchnęło więcej ale zawsze jest 2020

ALFA ROMEO 156 932 Auto "nie jedzie". Zawór overboost

W końcu po odebraniu auta o blacharza (po 2 miesiącach ) wsiadam do auta staram się rozpędzić ale auto przyspiesza z prędkością muła mongolskiego i wyskoczyła kontrolka silnika. Więc po powrocie lapek kabelek i do auta. Wyskoczył błąd P1235 - Boost pressure control. Poprzeglądałem to i inne fora i wygląda na to że problem tkwi w zaworze overboost. Pytaniem jest jaki zawór kombinować.

Do zaworka overboost dochodzi podciśnienie z kolektora ale to nie jest żadna informacja o ciśnieniu doładowania tylko podciśnienie które podnosi Ci sztangę od zmiennej geometrii w turbo. zawór over boost jest niczym innym jak zaworem polegającym na odcięciu bądź przepływie tegoż podciśnienia. A kostka która dochodzi do zaworu ma sygnał który decyduje w którym momencie to zrobić.

ALFA ROMEO 156 932 P0235 oraz P0236 - co oznaczją te błędy

Jak wyżej Napiszcie proszę co dokładnie oznaczają te błędy i wszystko co się z nimi wiąże

Błąd P0236 to jest problem z zaworem overboost. Prawdopodobnie uszkodzona cewka zaworu dlatego "sztanga" turbiny się nie rusza i wywala błąd P0235(niewłaściwe ciśnienie ładowania turbo). U mnie wywalało błąd P0235 i to była wina zaworu overboost który miał przytkany spust podciśnienia( wolno "sztanga chodziła"). Po wyczyszczeniu wszystko jest ok. Błąd P0236 wywaliło

ALFA ROMEO 156 932 Błąd P0443

Witam po podłączeniu mojej alfy do kompa pokazało się kilka błędów ale po skasowaniu pozostał jeden "P0443 - Obwód zaworu usuwania par ze zbiornika z węglem aktywnym wadliwe działanie układu odprowadzania" za każdym razem po czyszczeniu wskakuje ponownie co to ten błąd oznacza i ma jakieś znaczenie do prawidłowego działania samochodu

- nie podałes parametrów srodowiskowych tak jak podaje to alfadiag. - alfadiag podaje jeszcze czy jest zwarcie do masy zasilania czy też nie ma połaczenia elektrycznego z tym elektrozaworem. - zawór ten jest normalnie zamkniety w twoim przypadku nie ma przepływu podcisnienia do filtru z weglem. - nie masz także osysania par benzyny z baku. - zawór ten jest doczepiony do kolektora ssacego po jego prawej stronie. -- --

ALFA ROMEO 156 932 Pomoc w znalezieniu wężyków podciśnienia

Witam jak w temacie mam prośbę do znawców tematu aby wskazali mi położenie wężyków podciśnienia od turbo zdaje sie że one odpowiadają za zmienna geometrie lopatek w turbosprężarce jakie jest do nich dojście i czy dam rade sam sprawdzić czy są szczelne motor 1.9 jtd 16v z góry dzięki za pomoc

zawór overboost i wychodzące z niego wężyki masz to z przodu jak podniesiesz maskę gdzieś tak pośrodku Tutaj masz fotkę z góry

ALFA ROMEO 156 932 Masy powietrza

Witam mój wczesniejszy post dotyczył zadużego spalania w AR 156 2.4 JTD 150 PS 2002r. Problem jest nadal Wedle podpowiedzi sprawdzona została przepływka i wykluczona nastepnie wyczyszczony kolektor i zaślepiony egr. pod komputerem wyszło ze Masa powietrza na wolnych obrotach powinna wynosic ok 250 cm3na cykl a wynosi 55cm3na cykl A wiec nadal niewiem o co choci a moja bella nadal ma wyniki

Witam mam identyczny silnik (2.4 JTD 10V 110kW) i również walczę z komunikatami MSCF podczas przyspieszania. Do tej pory zrobiłem jak niżej - wymiana przepływomierza (BOSCH 0281002309) - wymiana filtra powietrza (robię to z resztą co 10-12 tys. km) - wymiana wężyków podciśnienia na silikonowe z opaskami - 2 sztuki wchodzący i wychodzący z zaworu VGT - czyszczenie zaworu VGT za pomocą

Przykładowe oferty części samochodowych alfa romeo 156 zawór podciśnienia

  • ALFA ROMEO 156 2.0 00R ZAWÓR PODCIŚNIENIA - Zamość (50.00PLN)
  • ZAWÓR PODCIŚNIENIA ALFA ROMEO 156 147 1.9 JTD - Otwock (100.00PLN)
  • zawór czujnik podciśnienia alfa romeo 156 1.8 !! - Kamionki Duże k.Torunia (50.00PLN)
  • Zaworek pompka podciśnienia Alfa Romeo 156 2.4 JTD - Pleszew (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 ZAWÓR CZUJNIK PODCIŚNIENIA EGR - Kłoczew (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 ZAWÓR CZUJNIK PODCIŚNIENIA EGR - Kłoczew (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 ZAWÓR CZUJNIK PODCIŚNIENIA EGR - Kłoczew (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi