części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 wspornik silnika

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 wspornik silnika

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 wspornik silnika

ALFA ROMEO 156 932 Wspornik górny silnika 24 JTD

Witam. Mechanik zauważył że mam wyrobiony wspornik górny silnika. Zakupilem wspomniany element na allegro i jutro mam sie zamiar zabrac za montaż. Jednak na nowym wsporniku jest strzałka do góry lub dołu (zalezy jak sie trzyma) i koło niej napis Lato scocca oraz ALTO. I teraz mam dylemat jak to założyc bo wg mnie mozna na 4 sposoby Na starym nie ma żadnych oznaczeń. Może ktoś z Was

Hej Napis i strzałką do góry przychodzi od dołu do karoserii reszta już będzie pasować do silnika Powodzenia_________________alfa romeo 156 ROK 1999 - 24 JTD 136 KM

Dziekuje bardzo za podpowiedzi. wspornik wymieniony. POZDRAWIAM._________________AR 156 24 JTD sportwagon

ALFA ROMEO 156 932 drgania silnika i kierownicy na wolnych obrotach

mam pytanie co może być przyczyną drgań tylko na wolnych obrotach po dodaniu gazu wibracje ustają wciskanie sprzęgła nic nie zmienia a przy ruszaniu troche trzęsie.może dwumasa jakie jeszczemogą być objawy dwumasy troche jeszcze trzęsie lewarkiemzmiany biegów na 6 biegu przy przyspieszaniu. czy to może być wina któregoś z wtrysku auto ładnie przyspieszai nie brakuje mu mocy.myslałem

Zobacz Poduszki, wsporniki, belki skrzyni i silnika do ALFA ROMEO 156

ALFA ROMEO 156 932 Jak wymontowac miske olejowa w AR 156 2.0 155 KM

Witam koledzy tym razem mam takie pytanie jak w temacie wyzej poprostu cieknie mi olej spod miski olejowej niestety. Sa to nie duze plamki no ale sa a ja musze miec auto sprawne w 100% wiec stad moje pytanie. Jak wymontowac miske olejowa Czy trzeba wyciagac do tego caly silnik Bo takie sluchy tez mnie doszly. A chcialbym sobie to sam zrobic i uszczelnic na kanale. Poniewaz ja mam zainteresowanie

Dokładnie ( przerabiałem to wczoraj) masz 14 śrub mocujących miskę do bloku silnika. Dwie z nich przy skrzyni dostępne są dosyć cieżko. Ja do tego dorobiłem kluczyk z imbusa 5 uciętego i włożonego w nasadowa 5-tkę ma tak z 5-6 cm długości. Zdejmujesz też łącznik aluminiowy zasłaniający wydech-4 śruby. Dalej mocowanie wydechu 4 śruby przy kolektorze dwie przy obejmie. Z wydechem

ALFA ROMEO 156 932 coś stuka

Witam. Problem dotyczy górnego wahacza nie dawno go wymieniałem bo coś stukało a na szarpakach wyszło że jest luz na tulejach. Tydzień po wymianie znowu zaczęło stukać wreszcie dziś znalazłem trochę czasu i podjechałem na szarpaki i niespodzianka bo znowu luz na tych tulejach a przynajmniej w tak to wygląda. Moje pytanie co mogłem spieprzyć przy montażu lub czy na przykład wyrobiona

a kto mówi ze cos spieprzyłeś moze poza wahaczem cos jeszcze puka u mnie np waliła tuleja wspornikamocowania silnika ta u gory

ALFA ROMEO 156 932 Jak wymienić tuleje wspornika silnika

Witam mam pytanie jak wymienić tą tuleje nr 10 ponieważ tu gdzie jest to jakby wtoczenie ona pękła jabym chciał to środek bym może wyciągnął ale co z resztą

Kolego przerabiałem ten temat można to zrobić na silniku ale musisz zrobić jakiś przyrząd do wyciśniecia tej tulei bo ona siedzi dosyć ciasno. ja mialem dostęp do tokarki to sobie wytoczyłem. Wybijania młotkiem sobie nie wyobrazam bo jest bardzo mało miejsca. jeśli by wyciągnał ten cały element to już bez problemu wymienisz na prasie albo młotkiem i palnikiem. ale wyciąganie całego

tak jak opisujesz robiłem z tulejkami do górnego wahacza ja akurat też nie będę miał problemu z tokarką i materiałem będą musiał zrobić takie coś wymiar o jakieć 0.5 mniejszy od tyleki z otworem takim jak tam wystaje ten nosek nie wiem ile ram jest z 25 z młotkiem nie ma sensu wszystko jest zbyt miękkie a takie tulejki są zawsze na ciepło wkładane jak niektóre tuleje czy łożyska żeby wyjąć podporę trzeba też rolki od rozrządu pościągać

wyjac bez przyrządu jeszcze sie daja zrobilem takowy ale okazał sie za duży wiec wydlubalem wewnetrzna tuleje i nacialem samym brzeszczotem zlamanym na półzewnetrzna i wybiłem zamykajac ja delikatnie wystawala odlew amelinowy wcale taki slaby nie jest ale juz do wcisniecia musialem poprawic sciagacz

na początku chciałem tak zrobić ale skąd taki sprzęt jak brzeszczot w poniedziałek dorobi się sprzęt do wyciskania

ALFA ROMEO 156 932 [156] Wymiana tylnej poduszki silnika w TS

Zabieram się za wymianę tylnej poduszki zawieszenia silnika. poduszkę już mam więc domyślam się że łapa silnika trzyma się tylko na tej środkowej śrubie i po jej odkręceniu silnik się opuści ale czy trzeba użyć podnośnika pod łapę czy silnik po odkręceniu tej śruby "zawiśnie" na np. sankach itp.

poduszka wymieniona a więc odkręciłem środkową śrubę 18 poduchy dwie boczne 13 - silnik nie wypadł poduszka nie chciała wyjść więc odkręciłem łapę jedna śruba w bloku 15 jedna w wsporniku do silnika 19 który trzyma łapę jedna obok wspornika 19 wkręcona do skrzyni ta śruba najbardziej widoczna została na miejscu obniżyłem łapę wymieniłem poduchę dokręciłem łapę przykręciłem

ALFA ROMEO 156 932 Wymiana tulei górnej łapy silnika 1.8 TS

Czy macie jaki&347 patent na wymian&281 tej tulei bez konieczno&347ci demonta&380u ca&322ego wspornika. wspornik to do&347&263 du&380y element i trzeba sporo zwali&263 &380eby go odkr&281ci&263.

ALFA ROMEO 156 932 Wymiana tulejki wspornika

Czeka mnie wymiana tulejki górnej łapy silnika (tej obok zbiorniczka wspomagania). Może robił ktoś z kolegów i mi poradzi jak to najlepiej zrobić...

ALFA ROMEO 156 932 Padnięta Chłodnica

Witam mam problem którym chciałbym się podzielić. Jakeś 2 tygodnie temu padł mi najprawdopodobniej termostat tzn. najpierw wskakówka temperatury skakała jak oszalała teraz w ogóle się nie rusza z minimum. Jednak nie to jest problemem. Dzisiaj gdy dojeżdżałem do domu zobaczyłem jakby delikatna pare wydobywającą się spod maski. Gdy się zatrzymałem sprawdziłem podniosłem maske i

Kolego dobrze doradzam nie jeździj tym autem póki nie rozwiążesz problemu z chłodzeniem. Jak go zagrzejesz 2-3 razy zbyt mocno to albo uszczelki pod głowicą do roboty obie (licz 1500zł same głowice) albo spuchnie i się przytrze na tłokach a wtedy już inna melodia. Czujnik masz wkręcony w obudowę termostatu od prawej strony przy akumulatorze jest za takim wspornikiem metalowym. Musisz

ALFA ROMEO 156 932 Wymiana oleju i wszystkich filtrów

cześć zamierzam dokonać wymiany filtrów oraz oleju. Chodzi mi o wszystkie filtry jeszcze tam nie zaglądałem wiec proszę o opis jak to zrobić żebym mógł podejść do tego z jakąś teorią. dajcie jakiś opis co gdzie sie znajduje i jak to zrobić wymiana filtru paliwowego kabinowego i wszelakich innych jakie są olejowy darujcie sobie xD

Panowie mam mały problem z wymianą właśnie filtra paliwa. Wczoraj zabrałem się za wszystkie inne filtry i olej wszystko poszło jak po maśle ale filtr paliwa mnie zgasił. Jak widać na rysunku załączonym wyżej przez kolegę bocian jest filtr Rys.A oraz wspornik filtra Rys. B mój problem polega na tym że gdy zacząłem odkręcać filtr oczywiście bez demontażu całości z auta ten wspornik

ALFA ROMEO 156 932 problem z ogrzewaniem tylnej szyby

witam mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby w alfie 156 tzn. cały czas działało i dzisiaj w pewnym momencie przestało pomimo tego że lampka na konsoli się świeci. miał ktoś coś takiego u siebie dodam że bezpieczniki nie są przepalone

Według instrukcji obsługi mojej alfy przekaźniki znajduja sie w 2-ch miejscach - w komorze silnika - na wsporniku przy akumulatorze - na wsporniku w tyle schowka wewnątrz samochodu - żeby się do nich dostać trzeba wymontowac schowek. Najbardzie prawdopodobne jest że przekaźnik ogrzewania tylnej szyby jest właśnie za schowkiem wewnątrz samochodu bo tam są wszystkie przekaźniki urządzeń

ALFA ROMEO 156 932 [156] Drgania silnika na biegu jałowym

-------------------------------------------------------------------------------- Witam - mały problem AR 156 18 TS 1998 Gdy auto się rozgrzeje to strasznie telepie całym samochodem podczas postoju (na biegu jałowym). Co to może być - poduszki silnika lub skrzyni - świece cewki - a może cos innego. Auto przspiesza normalnie. Moc ok. Poza tymi drgawkami wszystko ok. Podczas jazdy na róznych biegach jest ok tylko na postoju.

Jeśli tylko telepie na biegu jałowym to chyba jest to fałszywe powietrze. Zdemontuj rurę dolotową do przepływomierza i zobacz czy nie jest sparciała ( auto z 1998 roku ). Szczególnie zwróc uwagę na okoloce zamocowania tej rury do wspornika od akumulatora. Ta sama metoda do rury gumowej za przepływomierzem. Uszkodzony przepływomierz raczej nie poniewaz auto mam moc. Fałszywe powietrze jeszcze

ALFA ROMEO 156 932 górna tulejka zawieszenia silnika

Witam. Muszę wymienić tulejkę w górnym zawieszeniu silnika (stojąc przodem do silnika lewa str.) Moje pytanie jest takie czy da się ją wymienić nie odkręcając tego całego(łapy) wspornika aluminiowego

ALFA ROMEO 156 932 Szlif wału a wyjęcie silnika

Witam muszę zrobić szlif wału w AR 156 16 TS. czy po wykonaniu takiego szlifu należy wał azotować Znacie może jakieś patenty na szybkie i sprawne wyciągnięcie silnika Wyciągać sam czy może ze skrzynią biegów razem z góry dzięki za pomoc

ja wyciągałem silnik w dwie osoby - tyle w zupełności wystarczy. zrzucasz głowice z dolotem i i praktycznie masz wszytko na wierzchu. nie wiem jak w 16 ale w 18 dużo prościej wyciągnąć silnik jak sie zdemontuje wszystkie te rolki i napinacze które są po lewej stronie silnika. ja odkręciłem nawet ten wspornik na którym "wisi" silnik. dzieki temu silnik bez problemu idzie w lewo

ALFA ROMEO 156 932 Wyciek oleju przez uszczelke glowicyspotkal sie ktos

Witamotoz od pewnego czasu i w zasadzie to nie dlugo po wymianie rozrzadu i oleju pojawil sie wyciek.Wymienialem przy okazji uszczelniacze walkow rozrzadu ale zostawilem stara pod pokrywa zaworow wiec w pierwszej kolejnosci ja wymienilem ale cieknie dalej.Pasek nie ma oznak oleju i ogolnie w okolicach urzadzen nie widac zaciekow ale struga leci od gory po sprezarce klimy troche zaczepia o wspornik

ALFA ROMEO 156 932 [156] podstawa klimatyzacji

Mam pytanie po wymianie silnika przez (mechanika) została mi część a mianowicie z oględzin na forum i innych portalach doszedłem że nazywają to coś podstawą czy osłoną sprężarki klimatyzacji.Taka użebrowana z otworami bodajże sześcioma część ale ni ciula nie mogę tego nigdzie spasować ani tak ani tak wygląda jak by wszystko było i wszystko działa. Może ktoś wie o co chodzi.

rozumiem ze ten element masz na mysli httpmoto.allegro.plwspornik-komp...647232000.html ta podstawka przychodzi pomiędzy kompresor a blok silnika..

ALFA ROMEO 156 932 oslona silnika 24 JTD

po wielu probach i przymiarkach w koncu udalo sie wykonac oslone silnika z 3 mm blachy aluminiowej. Koszt oslony z materialem cieciem laserowym i zaginaniem na krawedziarce oceniam na 250 - 300 zl. Jezeli ktos z kolegow i kolezanek bylby zainteresowany to posiadam mozliwosc wykonania takiej oslony ( material dowolny stal nierdzewna aluminium zwykla blacha ) Oslona zostala wykonana wg oryginalnej

No to jeszcze boczne wsporniki do jej przykręcenia bo plastikowe zakola jej nie utrzymają

ALFA ROMEO 156 932 2.4 JTD 10V - problem podczas wylaczania silnika

Witam Problem polega na tym ze strasznie szarpie jak go wylacze. Jak uruchamiam to nie ma problemu choc wydawalo mi sie ze bylo lepiej... pzdr

Sprawdź jeszcze czy nie masz wyrobionego wspornika silnika. Przy zużytym występuje trzęsienie kabiną podczas odpalania jak i gaszenia. Najbardziej odczuwalne wewnątrz auta._________________AR 156 24 JTD SW Distintive 01 Rosso

ALFA ROMEO 156 932 Demontaż ssaka

Witam mam rozszczelniony kolektor dolotowy (plastykowy). na tym łączeniu z zatrzaskami jak dołożę rękę (od strony ściany grodziowej) przy przegazowaniu czuć że ciągnie lewe powietrze i słychać zasysanie powietrza. Chciałem wyciągnąć cały kolektor posprawdzać szczelności przy okazji poczyścić wszystko i spróbować to jakoś naprawić. Mam tylko pytanie kolektor trzyma się tylko

Tak jest przkręcony tymi 2 śrubami. Ale sprawdź lusterkiem czy nie masz jeszcze dodatkowo wspornika. Ponadto dobrze jest zdemontować przepustnicę bo wtedy łatwiej go wyjąć. Nie zapomnij odłączyć wtyczek od silnika krokowego i zaworu par paliwa który jest pod kolektorem oraz przewodu serwa. Uważaj na kable od czujników bo fabrycznie są one mocowane pod kolektorem w specjalnych przelotkach które trzeba rozpiąć.

ALFA ROMEO 156 932 rolka prowadzaca zerwany gwint

dziś okazało się ze mam zerwany gwint od śruby od rolki prowadzącej pasek wielorowkowy co teraz

httpallegro.pllapa-wspornik-uchw...164906209.html nie jest łatwo ale da radę to wymienić tylko do jakiego silnika bo ja w jtd 115km odkręcałem bo urwała się śruba napinacza rozrządu i musiałem wymienić.

ALFA ROMEO 156 932 Głóśna praca wydechu wymiana "portek"

Witam Panowie w swojej 156 1.6 TS miałem do wymiany łącznik elastyczny bo był poprzepalany więc wymieniłem całe portki bo okazyjnie znalazłem portki z łacznkiem w bdb stanie. Generalnie miałem problem z wydechem bo głośno pracował po tej wymianie nie ma jakieś kolosalnej różnicy. Czy to może być wina katalizatora Jest wypalony Pozdrawiam

Nie mam zamontowanego wspornika który mocuje kolektor wydechowy do bloku silnika ale go nie było po prostu nigdy. Ale to chyba nie od niego

ALFA ROMEO 156 932 stuki

dzis z ciekawosci polaczonej ze skrajnym wku ..... zajrzałem pod maske w miejsce drazka reakcyjnego silnika a tam szpara na tulei (spokojnie wsunalem srubokret o śr3mm) i teraz juz wiem co mi wali .A pytanie jest czy wymienie sama tuleje bez wywalania calego wspornika

ALFA ROMEO 156 932 jak wymienić regulator napięcia bądz zdemontować alternator w 19 jtd 115km

jak w temacie wyciągał już ktoś alternator albo wymieniał szczotki z regulatorem w 19 JTD

Witam ponownie. Alternator naprawiony okazało się że padł mi mostek prostowniczy. Nie obeszło się więc bez demontażu i wyciągnięcia alternatora. Teraz podzielę się z Wami pewnymi uwagami związanymi z tematem "jak wyciągnąć (włożyć) alternator w JTD". Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło że wyjąć go najprościej będzie dołem. Demontaż jednego wspornika i mamy

ALFA ROMEO 156 932 Łożysko prawej półośki

Witam. Posiada ktoś może nr tego łożyska Koło soboty będę się za nie brał a chciałbym mieć już kupione. Łożysko znajduje się we wsporniku długiej prawej półosi tuż przed przegubem wewnętrznym. Już raz je wymieniałem i znowu się posypało... Dzięki za pomoc.

Przy przyśpieszaniu potrafi " strzelić" No i dźwięk podobny do posypanego łożyska w piaście... Lekkie wibracje na kierownicy Mocno wkur... A dostęp po prostu bajka. BTW Będzie duży problem z wymianą dekla skrzyni Od strony sprzęgła. Zerwało mi gwinty śrub mocujących wspornik tylnej poduszki silnika no i niestety demontaż skrzyni... Ma ktoś może tą łapę i dekiel na zbycie

ALFA ROMEO 156 932 Uszczelnienie skrzynia - półoś

Jaki rozmiar zimmera siedzi w skrzyni na półosi po stronie kierowcy. Silnik 2.4 JTD 136 kucy CF2 1999r. Pozdro Dugi

kolego JCF też potrzebowałbym Twojej opiini podłącze się pod ten temat choć problem dotyczy nieszczelności na wyjściu wałka sprzęgłowego( duże wycieki na łączeniu skrzyni i silnika). Sprawdzałem w programie ePER (rysunek podobny jak zamieszczony wyżej przez Ciebie w załączniku) wspornik wałka-numer 1 na rysunku ale nie wiem czy jest to razem z uszczelniaczem czy może zimering to

ALFA ROMEO 156 932 serwisowy opis elementów zawieszenia ukl napedowego

Witam Potrzebuje serwisowgo opisu zawieszenia silnika bo... wyjąłęm silnik rok temu i teraz go wsadzam i nie wiem jakie śruby do jakich wspornikó przykrecic... wszystkie śruby mi sie pomieszały nie wiem czy nie pogubiły i nie chce zgadywac. Moze ma ktos cos takiego Albo moze ktos wie chociarz jaki kształt łbów ma łapa od strony rozrządu (3 sruby wkrecane w blok). Pozdr ---------- Post

ALFA ROMEO 156 932 Rdza oraz kilka innych usterek w skrócie

Witam Was Przejechałem moją Bellą jakieś 5 tys km bez problemowy gdy podczas powrotu ze szkoły ładowanie zaczęło się palić i samochód zgasł w drodze. Dojechałem do domu bo miałem z większej górki i następnego dnia zobaczyłem co się dzieję prawdopodobnie łożyska na alternatorze. Jednak podczas rozbierania (zdjąłem również przedni zderzak bo mam nakładki zendera ale się poodklejały

U mnie też była rdza w okolicach nadkoli wszystko wyczyściłem do zdrowego metalu w niektóre miejsca przynitowałem blachę kwasoodporną wszystko pomalowałem najpierw hameriajdem później bitex i bitgum wymalowałem tak całe podwozie (nie wiem czy nie poprzekręcałem nazw) ogólnie zrobiła się bardzo trwała warstwa która świetnie chroni przed korozją. Co do wsporników zderzaka wymieniłem

ALFA ROMEO 145 930 Projekt Alfa 145 Limited Edition 500 QV 2.0 TS

Jak większość z Was wie poważnym minusem dość ciekawej edycji 145 LE500 był brak mocniejszych jednostek benzynowych takich jak 1.8TS i 2.0TS który jak wiadomo był zarezerwowany dla wersji QV. Silnik 1.4 TS jest wg mnie udaną konstrukcją której brakuje co prawda odrobiny momentu obrotowego mimo to (w przeciwieństwie do podobnych silników konkurencji) wciąż potrafi on dostarczyć przyjemności

ALFA ROMEO 156 932 schemat 2.5 v6

Witam czy ma ktoś schemat silnika 25 v6 24 AR 156 99r. Oglądając zdjęcia silnika ma wrażenie że czegoś mi tam brakuje. Jedno doczytałem że brak mi wspornika ten zamówiłem ale jest za krótki. Oprócz tego nie widzę u siebie jednego elementu przy kolektorach ( usytuowany równolegle do bloku silnika w kształcie rurki zakończonej gumowym wężem ) i bladego pojęcia nie mam co to może

listwa z wtryskiwaczami jest. postaram się dołączyć fotke to moze cos podpowiecie. wspornik gorny silnika który kupiłem jest za krótki i ma ok 10 cm a orientacyjna długość powinna byc ok 30 cm miedzy śrubami mocującymi. generalnie powodem mojego zmartwienia jest kopcenie na biało z wydechu i nie rowna praca silnika na parkingu. po zakupie wymieniałem rozrząd olej filtry płyn chłodzący

ALFA ROMEO 156 932 Drgania przy odpalaniu

Moja alfa ma problem przy odpalaniu tzn po przekręceniu rozrusznika gdy silnik zaskakuje następuje silne drganie silnika. czy ten objaw w dieslach jest normalny Druga sprawa jadąc np. na trasie puszcze pedał gazu i wcisnę go ponownie silnik jakby nie zareagował od razu na jego wciśnięcie_________________alfa romeo 156 SW 24JTD 150KM 2002r po lifcie wnętrza. Przebieg 180 tyś

Zacznij od tego httpmoto.allegro.plitem971295740_lacznik_silnika_wspornik_poduszka_lapa_alfa_jtd.html odkręć i zobacz czy wystąpi różnica guma w środku nie powinna być spękana. Wracając do pytania o pedał gazu to uważam że jeżeli poniżej 2500 obrmin jedziesz na trasie np. na 5 biegu i chcesz nagle przyspieszyć to aby wystąpiła reakcja natychmiastowa to trzeba redukować na 3 lub

ALFA ROMEO 156 932 Wymiana poduszek silnika

Witam. Zamówiłem dzisiaj poduszki do silnika i do skrzyni. Teraz chciałbym się zapytać czy ktoś przeprowadzał zabieg wymiany poduszek wszystkich i może podzielić się informacjami bądz zna jakąś strone na której to będzie opisane. Jeśli nic się nie znajdzie trzeba będzie oddać do mechanika a tą kasę jednak bym wolał wydać na coś innego Wszelkie informacje mile widziane _________________AR

Poduszka od skrzyni bierzesz podnośnik podkładasz pod ramie mocowania poduszki lekko pod lewarkować odkręcamy dwie śruby łączące karoserie z poduszką likwidujemy podnośnik nie masz się co obawiać silnik się nie zerwie itp. odkręcamy mocowanie poduszki przy skrzyni dwie śruby 24 i jedna 19 górną 24 i 19 trzeba wykręcić dolna 24 można tylko poluzować jak opadnie nam mocowanie

Po kilkuset kilku tysiącach kilometrów [w zależności od rodzaju użytkowania i silnika] spodziewaj się ogólnej masakry w zawiasie tzn. wszystkie wahacze z przodu gumy i wsporniki stabilizatora. Do tego cicho nie bedzie W jakich warunkach stało auto W 2.4jtd objawy wystąpią najszybciej [ciężki motor]._________________ 2003-2004 156 2.0 TS 98 2010-2011 147 1.9 jtd 02 2009-2012 156 2.4 jtd 98 2011-2012 GT 1.9 16V 05 2012- 147 1.9 16v jtd 03 2012- 159 2.4 jtdm

ALFA ROMEO 156 932 Wymiana żarówek - tunel środkowy AR 156 - przed FL

Wymiana oświetlenia wskaźników zegarka temperatury silnika oraz poziomu paliwa. Potrzebne akcesoria 1. Śrubokręt krzyżakowy 2. Klucz Torx (bodajże rozmiar 3) lub zamienne ampul (imbus) 3 3. Szczypczyki smukłe 4. Żarówki 12 Watt 12V Procedura 1. Odczepić mocowanie mieszka dźwigni zmiany biegów 2. Wyciągnąć radio 3. Wyciągnąc popielniczkę 4. Odkręcić 4 śruby (krzyżak)

Witam chciałbym coś dodac od siebie ponieważ ostatnio również musiałem wymieniać przepaloną żarówkę pokrętła regulacji temperatury nawiewu. Zdjęcia powyzej są dla wersji z klimą ja niestety jej niemam. Żeby wymienić żarówke w wersji bez klimatyzacji trzeba również wyjąć cały tunel środkowy i te wykładzinowe boczki po bokach. Tunel trzyma 5 śrub po bokach 1 pod osłoną hamulca

ALFA ROMEO 156 932 Kolektor wydechowy w 1.8 TS 144KM

httpimageshack.usf685kolektoro.jpg Mam pytanko do posiadaczy takiego silnika jak w temacie.. Czy może mi ktoś powiedzieć jak i do czego przykręca się te "klamry" nr. 4 i 8 z rysunku epera Bo zastanawiam się czy jest to bardzo potrzebna część czy da radę bez tego się obejść _________________Pozdrawiam Kuba Silnik 1.6 TS 88kW 2001r. Polecam się do czytania oglądania httpwheelerwasp02.blog.onet.pl

zerknę rano i może fotkę zrobię. Może to jakiś wspornik dodatkowy żeby cały ciężar nie wisiał na kolektorze...hm nie zwróciłem uwagi a nawet dziś oglądałem stan oleju i komorę silnika.._________________156 1.8 TS 00

Jest to wspornik łączący kolektor z blokiem silnika.Większość tego nie ma albo ma pęknięte.więc raczej nie zawracał bym sobie tym głowy._________________AR 146 16TS145 14TS156 18TS-ex.JestAR 155 20 8vStilo JTD. IKR 3991

ALFA ROMEO 156 932 ubywa plyn

mam problem odnośnie płynu chłodniczego tzn.ubywa mi go i muszę robić dolewki co jakis czas Wymieniłam juz chłodnicę na nowa bo myślałam ze jest na jakiejś wysokości wyciek ale to nic nie dalo Zadnego maselka pod korkiem nie ma żadnych objawów stwierdzających na uszczelkę pod głowicą a wyciek jest na tyle dziwny ze zawsze spada plyn do momentu troszkę pod minimum na zbiorniczku wyrównawczym

Tzw magistrala wodna Za kolektorem wydechowym- metalowa rura która śrubowana jest do silnika i właśnie za kolektorem idzie do termostatu... Musi być metalowa ze względu na temperaturę... Trochę pewnie zetrwało zanim odkręciłaś te dwie nakrętki i chyba wspornik trochę dalej pewnie zapieczone.. Iwona z czego dorobiłaś uszczelkę_________________156 1.8 TS 00

ALFA ROMEO 156 932 szarpie silnikiem przy rozruchu i gaszeniu ar 156 1.9 jtd

witam mam problem z moja alfa romeo za kazdym razem kiedy zapalam i gasze silnik czuje duzy wstrzas cala buda zarzuci co to moze byc z moich obserwacji to moze byc ktoras z poduszek pod silnikiem szczegolnie obstaje za ciegnem silnika tym z gory

przebieg 80 tys sprawdzany w aso z ksiazki potwierdzaja ruszyc z 2 biegu ale nie puszczajac powoli sprzeglo bez gazu tylko normalnie tak 1.5 tys obrotu i powoli sprzeglo puszczac co do odkrecania tej poduchy u gory ( tzw wspornika albo ciegna ) to niedokonca rozumie roznice z tego co logika mi podpowiada to napewno bedzie bardziej telepac bo on wlasnie redukuje drgania silnika podczas rozruchu

ALFA ROMEO 156 932 wspornikdrążek reakcyjny silnika

panowie ocencie czy tak ma wygląć na moje oko jest zerwny - chyba że ta guma nie ma być w całości httpimg177.imageshack.usimg1777661dsc01640.jpg i drugie pytanie co to jest za wtyczka - dzis zauważyłem że luzem wisi pod pedałem sprzęgła httpimg177.imageshack.usimg1775999dsc01641.jpg_________________156 SW 24JTD - 2002r.

ALFA ROMEO 156 932 Krzynia biegów

Witam. Potrzebuje pomocy w diagnozie dziwnych stuków przy zmianie biegów. Sprawa wygląda następująco. Przy wrzucaniu biegów 123(nie ważne czy w górę czy w dół) słuchać lekkie stuknięcia i takie same ale nie co mocniejsze pojawiają się po wrzuceniu biegu i dodaniu (nie co gwałtowniej) gazu. Ostatnio pojawia się dziwny szmer w momencie gdy mam wciśnięte sprzęgło. Jak już się dopatrzyłem

Alfki jtd nie wiem jak sa rozwiazane - u mnie w TS od spodu latwo zobaczyc poduchy olejowe - jezeli masz walnieta to na 100% mialbys wyciek syf olej itp na tym kielichu sa dodatkowe dwie gumy jedna silnika druga skrzyni - mocowanie silnika widac od gory (wspornik) natomiast gumowe zawieszenie skrzyni masz mniej wiecej pod swoimi nogami zobaczysz na 100%. Wystarczy dobrze szarpnac breszka zobaczysz

ALFA ROMEO 156 932 Piszczenie i warczenie paska alternatora 2.4jtd

Witam Niestety znow musze prosic kolegow klubowiczow o pomoc problem pojawil sie jakis czas temu cwierkanie z okolic urzadzen pomocniczych paska alternatora najpierw wymienilem padajaca pompe wspomagania pozniej napinacz i wszystkie rolki pozostalo male cwierkanie diagnoza rozwulkanizowane kolo walu napedowego wydatek spory zostalo wymienione i po wymianie szok alfa piszczy i warczy jak jelcz dostala

druga sprawa naciąg paska ja wszystkie rzeczy robie sam i na początku po wymianie koła pasowego nadal mi piszczało wiec usiadłem i zacząłem szukać czy jest jakis knif na ten pasek podczas wymiany i jest tzn żeby wymienić pasek najpierw trzeba wziąć klucz 32 i napinacz odciągnąć w dół tak zeby móc go zablokować ( na napinaczu na wsporniku jest otwór) który powinien sie pokryć z

ALFA ROMEO 156 932 arkuszowa 2a

Wlasnie arkuszowa zablokowala mnie na gg a dlaczego Zapytalem czy maja przeplywke do 156 v6 napisali ze maja nowa bosch za 380 to zapytalem czy to jest cala przeplywka czy tylko wklad i dostalem odpowiedz ze cala przeplywka ale trzeba wklad przelozyc. Idac tym tropem zapytalem czy to jest dedykowana przeplywka do mojego auta oraz jaki ma numer wkladu skoro tak. Odpowiedz byla ze przeplywka jest nowa

Właśnie poprawiam crosswagona po tych partaczach. Mieli włożyć skrzynie. Po miesiącu okazało sie że nie ma grama oleju w skrzyni. Po wlaniu leje sie pomiędzy dyfrem. Wczoraj wyjąłem skrzynie -łatwo poszło połowy śrubek brakowało Prawa półoś poluzowana na przegubie-jednej już brakowało. Silnik na pionowej śrubie poluzowany. Rozrusznik na 2 śrubach. Dyfer trzymał sie na

ALFA ROMEO 166 936 [166] Dziwny odgłos z okolic amortyzatora alfa 166

Od niedawna borykam się z dziwnym odgłosem podobnym do ocierania plastikiem o karoserie. Pojawia się on zwykle po pewnym czasie kiedy zrobię autem kilka kilometrów. Dziś podjechałem na stację diagnostyczną sprawdzić amortyzatory przednie ale z nimi wszystko ok. Uspokoiło mnie to ale zbędny odgłos strasznie mnie irytuje. Podejrzewałem że może być to jakiś element od założonej instalacji

Tak wymieniałem sam roboty na około godzinkę tu masz link do wymiany wahacza w 156 wszystko jest prawie identycznie jak w 166 httpwww.forum.alfaholicy.orgtopi...ego-vt8925.htm Pamiętam że trzeba odkręcić tą długą śrubę trzymającą amortyzator do dolnego wahacza łącznik stabilizatora nakrętki w komorze silnika pod plastikami wszystko puścić trochę i wyjąć górny wahacz razem ze

ALFA ROMEO 166 936 Czy silnik 2.5 V6 z Alfy 156 będzie pasował do 166

Witam wszystkich miłośników alfy mam taki mały problem ponieważ po trzech latach jeżdżenia alfą rozpadł się silnik jestem zmuszony do wymiany nowego serca. Tak w małym streszczeniu - kupiłem ją w idealnym stanie z Niemiec ale z zatartym silnikiem (stopiła się pompa wody no i maszyna stanęła) Zrobiłem remont silnika niby wszystko było git (moc przyspieszenie - 100%) ale zawsze była

Silnik z AR 156 2.5 podejdzie do AR 166 2.5 ale należy przełożyć wspornik łożyska pośredniego półosi (ten z filtrem oleju) zaślepić obieg chłodnicy oleju ( chłodnica oleju w 156 jest olej - woda a w 166 olej - powietrze) przełożyć przednią łapę silnika zastosować koło zamachowe dwu-masowe z 166 zastosować układ przewietrzania silnika z AR 166 (coś mi się kojarzy że trzeba przekładać pokrywkę prawej głowicy)

Przykładowe oferty części samochodowych alfa romeo 156 wspornik silnika

  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA LAPA MOCOWANIE - Garwolin (39.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA LAPA MOCOWANIE - Garwolin (39.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA PRAWY PRZÓD - Złotoryja (50.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA LAPA MOCOWANIE - Garwolin (39.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA LAPA MOCOWANIE - Garwolin (39.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA LAPA MOCOWANIE - Garwolin (39.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 WSPORNIK SILNIKA LAPA MOCOWANIE - Garwolin (39.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi