części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 węże turbiny

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 węże turbiny

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 węże turbiny

ALFA ROMEO 156 932 Luz na wirniku turbiny

Dzisiaj zmieniałem olej i wszystkie filtry przy okazji pozdejmowałem węże z turbiny żeby zobaczyć czy wszystko z nią ok. Poruszałem trochę wirnikiem i wyczułem luz poprzeczny i wzdłużny wiem że jak jest wzdłużny to turbina nadaje się do regeneracji dodam że auto nie kopci moc jest ok w wężu z turbiny do intercoolera nie ma oleju. Moje pytanie jest takie ile na tym mogę pojeździć co może się stać jak nie zrobię regeneracji na czas i od czego taki luz mógł się zrobić

ALFA ROMEO 156 932 obroty na jałowym 1200min 2.4 jtd zacięta geometria turbiny

od dwóch dni alfie coś się popieprzyło obroty jałowe trzyma na wartości 1200 obrmin do tego doszedł jeszcze problem z przyśpieszaniem powyżej około 3000 obrmin autko zaczyna szarpać tzn rozpędza się zapala się marchewka i aytko zwalnia po chwili marchewka gaśnie i autko znowu przyspiesza i tak kilka razy zanim dojdzie do obrotów 4300 wygląda to tak jakby turbina przeładowywała i

moim zdaniem masz gdzieś nieszczelność w przewodach dolotu powietrza stąd by wynikały te obroty i gwizd turbiny sprawdź wszystkie gumowe węże i opaski może gdzieś przewód się poluzował albo dziura

ALFA ROMEO 156 932 [156] JTD Koniec turbiny Pomozcie (( Doradzcie ((

Witam mam alfe 156 1.9 JTD 16V i od pewnego czasu (okolo 4 dni) turbina mi chodzi tak jak w autobusie dosłownie taki swist dziwny .. auto nie stracilo na osiagach z rury tez sie jakos zanadto nie kopci .. i co najdziwniejsze ten problem raz jest raz go nie ma .. Turbinka zawsze mi troszke glosniej chodzila z powodu nieseryjnego wydechu ale teraz jej dzwiek jest naprawde niepokojący .. nie wiem czy

Kiedyś już był temat jak koledze chuczała turbina tak jak Ty opisujesz. Dał wtedy do regeneracji... A te węże są podobnie jak w wcześniejszym silniku 1.9jtd więc napewno je odnajdzieszopatrz czy wąż od interkulera jest cały bo to też może być przyczynąja w swojej 147 kupiłem nowy bo to był powód chuczenia Więc najpierw opatrz wąż od interkulera a pozniej od turba jeżeli one są w porządku to niech Ci ktoś sprawdzi turbo jak się na tym zna. Pozdrawiam

ALFA ROMEO 156 932 Pękające węże układu turbodoładowania

Witam serdecznie wszystkich. Zanim się zarejestrowałem śledziłem tematy w celu rozwiązania swojego problemu i nasuwa mi się myśl o przeładowaniu. Chciałem jednak zweryfikować swoją diagnozę z doświadczonymi tutaj ludźmi na forum . AR 24 JTD przy przyśpieszaniu rozrywa wzdłuż wąż gumowy-kolektor ssący-intercooler .Zakleiłem taśmą uszkodzone miejsce to wywaliło dziurę w innym

podejrzewam że problem leży w turbosprężarce a dokładnie w sterowaniu zmienną geometrią łopatek turbiny-zapieczone kierownice lub w elektrozaworze VGT po otrzymaniu informacji z ECU elektrozawór powinien zamknąć dopływ podciśnienia do sztangi która następnie powinna powrócić w miejsce spoczynku-chowa łopatki sterujące w turbo co do rozerwanego węża gumowy-kolektor ssący-intercooler możesz go założyć np z lekkiego aluminium

W mojej AR też ostatnio pękła ta sama rura tzn pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym auto zaczęło wyraźnie gorzej jechać i dymić na czarno myślałem że to koniec turbiny bo ma już ponad 200 tyś. Po szczegółowym sprawdzeniu okazało się że z dołu węża jest pęknięcie długości około 4 cm nie miałem nowej rury więc je zakleiłem taśmą zbrojoną - pomogło na 20 min jazdy

ALFA ROMEO 156 932 Problem po regeneracji turbiny

Witam wszystkich forum_czytaczy w ostatnim czasie postanowiłem zregenerować turbinę w Alfie 156 po lifcie. Zakupiłem auto w tym roku chodziło do tej pory jak zegareczek cichutko pewnie i szybko. Zauważyłem w pewnym momencie że zbiera się zabrudzenie jakby czarnego oleju w okolicy rury dolotowej powietrza. Znajomy mechanik zasugerował regenerację turbiny (turbina nie traciła na mocy nie

Ja pierdykamniektórych to nieźle ręce sw ędzą żeby coś spsocić zwłaszcza pseudomechanicy. Ty możesz nie wiedziećale MECHANIK Dla pocieszenia w tym temacie dodam ze wszystkie węże i chłodnice lekko się pocą olejem i zbiera się zabrudzenie jak to określileś. Popsuliście coś co dobrze działałomożesz pogratulować mechanikowi. Dodam że ciecie i wiązanie rur od turbo może tez

ALFA ROMEO 156 932 JTD rury turbiny

Może ktoś z kolegów ma namiary na twarde - nieodkształcalne rury turbina &8211 intercooler i intercooler kolektor ssący. Oryginalne gumowe jak trochę popracują to puchną i turbina musi je najpierw &8222nadmuchać&8221 zanim da odpowiednie ciśnienie. Nie muszą być w jednym kawałku &8211 mogą też być rury z blachy nierdzewnej ze złączkami. Szukam sklepu producenta sprzedawcy...

Wpadłem na taki pomysł żeby oryginalną rurę turbo -- IC zastąpić gumowym wężem tłocznym do wody (taki jak w linku). Wydaje mi się że powinien spełniać swoje zadanie wygląda mniej więcej tak samo z tym że jest sztywniejszy ( ale to chyba nawet lepiej). Co o tym myślicie httphandel.somar.plproduct.phpid_product1949

ALFA ROMEO 156 932 Demontaż chlodnicy wody

Witam mam zamiar niebawem wymienić chłodnice wody.Mam pytanie czy można samemu ja zdemontować i co trzeba odkręcić. Nie chciałbym ruszać przy tym chłodnicy klimy. Jeśli ktoś z was już to robił proszę o wskazówki. Moja alfa 156 2.0 TS z klimą

5.polozyc sie pod zderzakiem tam sa jeszcze dwie srubki przykrecony jest taki plastik do chlodnicy nastepnie na samej gorze po srodku jest jeszcze przykrecona do pasa przedniego od strony silnika noi węze do chlodnicy po wykonaniu tych czynnosci chlodnica powinna wyjsc lekko bedzie przeszkadzal filtr powietrza. nowa chlodnice zakupiłem na allegro httpallegro.plitem694727468_nowa_chlodnica_wody_alfa_romeo_156_1_9_2_4_jtd.html

ALFA ROMEO 156 932 [156] P 0236 CzujnikA wspomagania turbosprężarki - sygnał po

Potrzebuje pomocy a dokładnie moj kolega a wiec tak ma taki błąd P 0236 CzujnikA wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem objaw auto tylko i wyłącznie załącza ten bład na 4 biegu przy obrotach od 35 tys w góre jak sie ujmnie noge z gazu znika auto alfa 156 2002 r 1.9 jtd 115 km co robiono regeneracja turbiny (zapieczona kierownica niby) sprawdzenie szczelności układu doładowania

ALFA ROMEO 156 932 Brak mocy ponownie(

Witam ponownie. Dzięki wam mam rozwiązany pierwszy problem z brakiem mocy. Teraz jest znowu to samo Może opisze wszystko po kolei co się dzieje i co wymieniałem. Zaczęło się od braku mocy z racji tego że miałem taki przypadek wymieniłem czujnik doładowania turbiny lecz to nic nie pomogło zostały wymienione wężyki ciśnieniowe od turbiny wymieniłem przepływkę i nic to nie dało postanowiłem

ALFA ROMEO 156 932 [156 JTD] Chyba koniec turbosprężarki

Zauważyłem w ostatnim czasie dziwne wycie w czasie jazdy z pod maski w okolicach 2000 obr. jak dodam gazu lub odejmę jak dodam to poźniej przeradza się w standardowy gwizd a jak odejmę to poniżej 2000 zanika. Oprócz tego mam duże ilości oleju w układzie dolotowym między sprężarką a intercoolerem w rurze łączącej jest taka ilość oleju że aż przecieka dodatkowo kilka razy mi się

przez sekundę dostawy oleju do niej i to było powodem rozlecenia się łożyska. Dziwne. Próby odpalenia auta już bez turbiny by sprawdzić czy może rzeczywiście nie był podawany olej do niej. Nie olej leci. Czyli niby OK. Ale... turbina już zregenerowana założona wszystkie opaski od węży nowe skręcane a nie ściskane () auto odpala jeździ ale to już nie to co było przed remontem alfa

ALFA ROMEO 156 932 Muli powyżej 3tys obr

Koledzy juz nie daje sobie z tym rady.Otóż do 3 tyś obr alfa ciągnie boskona 2 biegu potrafi jeszcze przy gwałtownym dodaniu gazu zakrecic kolamiale powyzej 3 tys muli i jadac stalą predkoscia delikatnnie przerywa.Filtry wymienioneweze podciśnienia takżedolot bez pęknięćic i węże takżeelektozawór turbiny wymienionyczujnik ciśnienia na listwie CR takżeprzepływke odpinałem i bez zmianmoże

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 24 jtd 136 KMP0101 p0235 p0380 p1604 - kolejnośc działania

Witam. Mam do zrobienia Alfe 24 jtd z 1998 r. Autko zrobione ma 304 000km. Kopci dość mocno ostatnio podczas prędkości 140 kmh zgasł silnik. Czynność powtarzała się kilka razy podczas jazdy po mieście. Raz zabrakło mocy podczas przyspieszania. Pomyślałem żeby zacząć od wyczyszczenia łopatek turbiny i czujnika ciśnienia. Miał ktoś może podobny problem P.S. Ciężko wyjąć turbinę

Wyczyściłem przepływke i czujnik ciśnienia turbo sprawdziłem węże. Efekt jest taki Podłaczam kompa po dodaniu lekko gazu P0101 wyskakuje nadal - wiec najprawdopodbniej jest uszkodzona. Czujnik był strasznie zawalony - wyczyscilem go dokładnie - czarnego dymu jakby trochę mniej troszkę lepiej zaczęło to jechać. węże całe. Ale jak pozbyłem sie czarnego dymu to pokazał się niebieski

ALFA ROMEO 156 932 Sporo problemów po zakupie Alfy 156

Od miesiąca jestem posiadaczem alfy 156 z motorem 2.4 jtd autko jest z roku 2002 a więc wersja 150km. Nie będe rozpisywał sie na temat awaryjności tego modelu i jego póki co jak dla mnie dziwnych usterek a narazie skupię się na jednej poważnej. Mianowicie auto zakupiłem z myślą że zaniedługo dostanie czipa na 170-180km a więc zupełnie profilaktycznie wymieniłem sprzęgło(dwumas bez

ALFA ROMEO 156 932 Drgania i świst 1.9 JTD

Witam mam dwa problemy z Alfą (oby proste do rozwiązania). Pierwszy z nich to drgające koło pasowe napędzające urządzenia pomocnicze na wolnych obrotach drganie jest dość mocno zauważalne samo koło ma około rok nie widać żadnych śladów zużycia. Zauważyłem też że śruba która trzyma koło zębate wału korbowego też lekko drga (nieznacznie) jednak samo koło zębate nie wykonuje

ALFA ROMEO 156 932 Duże spalanie 1.9 JTD 105 KM

Witam od pewniego czasu mam problem ze spalanie w mojej Alfie. Pali mi ponad 9l w mieście i 7l w trasie wszystko przy w miare spokojniej jeździe. Mocą też nie zachwyca i do tego kopci na czarno. Pierwszy krok jaki zrobiłem to wyczysciłem wtryski bo miałem rope w oleju... Po tym zabiegu nic sie nie zmieniło auto paliło tyle co przed naprawą. Nastepnie wymieniłem przepływkę niestety spalanie

ze szczelnościa intercoolera i powymieniałem wszystkie opaski. Wszystko szczelne... Po złożeniu wszystkiego sprawdziłem co pokazuje komputer i wykres dokładnie taki sam jak przed moją pracą. Tak jak obiecałem podłączyłem potem starą przepływke boscha i podłączyłem komputer. wykres stara.bmp Jak widać te same wartości co z nową przepływka. Po czyszczeniu węży i intercoolera alfa

ALFA ROMEO 156 932 Prosze o info AR 156

witam przymierzam sie do zakupu AR 156. upatrzylem sobie taka w 24 jtd moze ktos opowiedziec o tych silniczkach czy tez z jakims innym silnikiem szukac... jak sie zachowuja awaryjnosc lub tez jezeli ktos naprawial ewentualne koszty (gdyz wiadomo ze co jakis czas cos trzeba wymienic)

1.9 a 2.4 Różnica w mocy i częściach choć nie zawsze. Na co zwrócić uwagę Poza standardami przed zakupem czyli - poznać kompletną historię samochodu - wypytać właściciela również o to dlaczego decyduje się na sprzedaż - sprawdzić auto w warsztacie lub stacji diagnostycznej - stan lakieru (czy jest szpachal-dobre są magnesy na lodówkę) - warto sprawdzić elementy blachy w bagażniku

ALFA ROMEO 156 932 za małe napiecie na elektrozaworze

Witam koledzy.Otóż po oddaniu alfy do mechanika okazało się żę na elektro zaworze turbiny (tam gdzie wtykane są 2 węże podciśnienia) jest napięcie 7.8v a powinno być chyba 12V.Przez co to może być spowodowane - - - Updated - - - i wywala błąd EGR .Zaślepić egr czy co - - - Updated - - - silnik 1.9 105km 99r - - - Updated - - - czy ten zawór może nie właczać turbiny - - - Updated

ALFA ROMEO 156 932 Brak mocy 1.9 JTD (105KM)

Witam wszystkich serdecznie jestem nowy na forum i chcem zadać powazne pytanie bo wiem że sa na tym forum takze specjaliści od Alfinek. Mój problem polega na tym kupiłem sobie Alfe romeo 156 1.9 JTD (105KM) 1998 i jest totalnie bez mocy. Kupiłem ja okazyjnie bo myślalem ze gość sie nie zna na rzeczy i przyczyna bedzie albo przepływomierz lub zapchane filtry. Objawem jest spadek mocy i kopcenie

Witam To moje pierwsze wypracowanie na Forum. Nie będę się bredził tylko postaram się na temat. Moja alfa od ok połowy roku nie ma przyśpieszenia a konie uciekają razem z czarnym dymem podczas każdego mocniejszego potraktowania autka. Od 1000 do 2100 była totalna masakra - porostu brak reakcji na gaz. powyżej turbina jakoś wyciągała autko do przodu. Ponieważ ta usterka narastała stopniowo

ALFA ROMEO 156 932 Alfa 156 kopci na czarno

Witam Jestem nowym posiadaczem tego wspaniałego samochodu ale niestety mam mały problem... Na biegu jałowym przy dodaniu gazu strasznie kopci na czarno to samo się dzieje jak mocniej depnę szczególnie jak łapie konkretne przyśpieszenie powyżej 2tys. obrotów. Dodam że kilka dni temu oglądałem auto na warsztacie i widać że turbina jest nieszczelna i się troszkę poci.. Jakie jest prawdopodobieństwo

U mnie z rana na zimnym silniku na pierwszym kilometrze zakopci trochę na czarnoale później jest już oknic nie widać w lusterku.Sprawdź sobie odlot i wszystkie weze idace od i do turbiny. Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk

ALFA ROMEO 156 932 alfa 156 1.9 JTD brak mocy

Koledzy od tygodnia moja alfa straciła moc tzn. gaz w podłogę a auto wogóle nie ciągnie do przodu dymi na czarno. Po podpięciu pod kompa ci ciśnienia doładowania pokazuje 0.9 bara na biegu jałowym natomiast po wciśnięciu gazu w podłogę zaledwie 1.0 bara... oleju nie bierze chociaż w wężu intercoolera pojawiła się olej. Dodam że dotyczy do alfy 156 1.9 JTD 105 KM... wiem że auto

Posprawdzaj węże od turbiny do kolektora dolotowego może gdzieś pęknięty maszbo u mnie jest na jałowym ok 1 bara a po wciśnięciu gazu w granicach 18 bara.Chyba że coś z turbiną nie tak.

ALFA ROMEO 156 932 Dymi na Niebiesko 24 jtd

witam posiadam alfe romeo 156 2003 fl 24 jtd 175koni i zaobserwowałem już drugi raz że gdy odpalę do po nocy i przejadę około 3 km spokojnie po czym na odcinku gdzieś 500 metrów depnę nu 123 (obroty do około 4tys ) i przy wieżdzie na posesje bardzo pomału na begu 1 niebieska kopcówa (bardzo mocna) z róry wydechowej. (ale przy wjeżdzie po zwolnieniu .wcześniej nie ).po postawieniu go

a wiec tak o przeglądzie moim okiem i kompem wyszło tak jazda po odpięciu przepływki praktycznie się nie zmieniła( moc). węże na 98%szczelne od i do turbiny jedynie ta taka charmonijkowata rura wchodząca do turbiny bardzo ale to bardzo delikatnie tak jak by ciutkę od oleju spocona.komputer żadnych błędów nie miał.hmmm zaskoczenie to filter powietrza wyglądał jak po drugiej wojnie światowej(tragedia)wymieniłem

ALFA ROMEO 156 932 Alfa 156 1.9jtd 16v - problem (zamulony silnik)

Witajcie Zakupiłem taką Alfe 1.9 jtd 16v 140KM z 2003r auto z Niemiec i ze znanym mi przy zakupie problemem. Autem zrobiłem ok 500km w trasie i problem wygląda tak - po odpaleniu auta silnik ładnie się zbiera ale po przekroczeniu ok 2500-2800obrmin wystakuje błąd silnika (kontrolka żółta na zegarze oraz czerwony silnik na infocenter) a aut całkowicie traci moc max. obroty to ok 3200obrmin

Maćku może coś pomożesz w moim temacie Rozmawiałem z mechanikiem (tel. bo auto stoi 100km ode mnie) auto po diagnostyce wywalało błąd P0236 wczoraj został wyczyszczony overboost EGR czujnik doładowania turbiny oraz sprawdzone wężę. Wieczorem auto przetestował i błędu żadnego nie wywalało auto ładnie jechało itp. Dzisiaj pojechał na mały test i po powrocie już na wjeździe na

ALFA ROMEO 156 932 Uszczelka pod głowicą Turbina

Witam Co prawda siedze na forum dniami i nocami i dziwne że pytam ale temat jest bardziej utwierdzający moje twierdzenia Wczoraj jadąc ścigając się akurat w pobliżu domu nagle auto na chwile straciło moc a potem szło dalej... po pewnym czasie ujrzałem i wydobywały się za mną dosłownie potężne kłeby dymu... białesiwe.... które szły w eter i było je widać nawet po minucie jeszcze

Kilkanascie śrubek2 cienkie węze2 grube. Magiczne to tylko zaklęcia(np.k...a mać-pomaga na zapieczone śruby ) Nowe turbo zakłada sie takwlać do turbiny troche oleju-oczywiscie tam gdzie przychodzi przewod olejowypokrecic wirnikiemzałozyc turbo i krecic rozrusznikiem(bez zapalania)az zgasnie kontrolka cisnienia. Oczywiscie przed załozeniem turbiny wymiana oleju w silniku.

ALFA ROMEO 156 932 Kopcący 24 JTD

Witam wszystkich mam problem z moja bella a mianowicie moj 24 starsznie kopic przy zmianie biegów a takze gdy mocniej wcisne gaz to poprostu czarny dym zaczyna mnie to wkurzac poniewaz jak jade gdzies dalej to mam caly tyl brudny. I jeszcze szarpie mi lekko na 2 biegu ale to chyba nie ma z tym zadnego zwiazku. Jezeli ktos ma pomysl dlaczego tak kopci to prosze pisac.

Może nie na temat ale nie bede zakładał nowego tematu. Wczoraj od południa kombinowałem co by tu zrobic z autem czyli poprostu nudy dały sie we znaki rozebrałem pół komory silnika wyciagnąłem wszystkie węże rozebrałem puszke filtra powietrza wszelakie doloty do turbiny odkręciłem Intercooler wyczysciłem w środku na błysk. wywaliłem orginalne opaski na jakies zaciski dzis kupiłem

ALFA ROMEO 156 932 bardzo dużo pali - 1.9 16v mJTD

Witam wszystkich. Wiem że szukajka najlepszym przyjacielem ale nie potrafię nic znaleźć na bolączkę która trapi moja niunie. Generalnie auto kupiłem jakieś miesiąc temu. Jest to alfa 156 2004r. 19.16v m-jtd 140PS. Problem mój polega na tym że bardzo dużo pali. Porównanie prze kolegów z pracy mojego spalania ze spalaniem czołgu nie jest myślę przesadzone. Dane z komputera pokładowego

Mam taki sam motor i wymienialem ten waz o ktorym piszesz od turbo do coolera .Zanim jednak go wymienilem pare razy wyjechalem bellą ale tylko odcinki. Dymila okropnie i nie chciala jechac po wymianie byla jak nowa. Teraz jednak zauwazylem ze potrafi sie przydlawic zanim jeszcze turbo zadziala bo jak turbo sie wkreca to idzie na maxa lekko dymi po wymianie wczesniej nie dymila wogole .Przy ruszaniu

ALFA ROMEO 156 932 Uszkodzone turbo - brak mocy odgłosy tarcia - regenerować

Witam Niedawno pisałem wątek z problemem jaki mnie ostatnio spotkał tzn podczas wyprzedzania nagły brak mocy i po zatrzymaniu słychać jakby coś co jakiś czas tarło. Pierwsza diagnoza to było że problem ze sprzęgłem bo odgłos dochodził jakby z tamtych okolic lecz po dokładnym przyjrzeniu się wychodzi na to że turbina została uszkodzona. Na wolnych obrotach nic nie słychać dodając

Olej plus filtry. Uszczelkę pod kolektorem. Posprawdzać wszystkie węże idące od i do turbo.Generalnie jest plug and play zakładasz i powinno działaćzakład w którym Ci zregenerują da Ci instrukcję jak montować. Posprawdzaj sobie wszystko bo to że kończy się turbina to efekt końcowy może gdzieś jeszcze tkwi problem. - - - Updated - - - Napisz do Belfra da Ci namiar do firmy w Mielcu co regenerują turbiny.

ALFA ROMEO 156 932 czy to pzrepływomierz wtryskiwacze - wysokie spalanie w JTD

Mój problem zauważyłem kiedy zaczęło wzrastać spalanie. Wiec opisze od początku. Moje Auto to AR 156 1.9 jtd 81kw sport wagon. Prawie rok temu stwierdziłem ze alfa spala mi coraz więcej paliwa. Kiedyś spalałem 5.5 do 6.5 i można go było rozpędzić do 205 kmh. obecnie 180 to max. Wiec czytam na forum no i wyczytałem ze przepływomierz to kupiłem i wymieniłem wydawało się że jest

Rozwiązałem problem przepływomierza. Miałem przeróżne diagnozy mechaników różne rzeczy chcieli mi wymieniać turbina intercooler ... itd. itp. Dzisiaj postanowiłem zdemontować wszystkie węże dolotu do turbiny i nagle niespodzianka DZIURA na dolocie. Szybko okleiłem raśmą izolacyjną i ... masa mierzona zgodna z masą docelową. Maksymalna masa docelowa ok 1200 mierzona masa ok 1100.

ALFA ROMEO 156 932 Bella sie dławi

Mam motor 1.9 jtd m-jet wymienilem wąż od turbo do coolera .Zanim jednak go wymienilem pare razy wyjechalem bellą ale tylko odcinki. Dymila okropnie i nie chciala jechac po wymianie byla jak nowa. Teraz jednak zauwazylem ze potrafi sie przydlawic zanim jeszcze turbo zadziala bo jak turbo sie wkreca to idzie na maxa lekko dymi po wymianie wczesniej nie dymila wogole .Przy ruszaniu potrafi tak przydlwic

ALFA ROMEO 156 932 Czerny dymek przy wyższych obrotach...

Witam zauważyłem w swojej Alfie 156 1.9 JTD 16V że ma okopcony zderzak przy wydechu. Sprawdzając dodałem gazu i tak przy 3500 - 4000 obrotów puszcza smugę czarnego dymu... o co chodzi... Nie występuję z każdym razem podczas jazdy ale jest...wcześcniej tego nie zauważyłem..dodam że ostatnicj 3 dniach zrobiłem około 700 km...mocy alfa nie traci... Co zrobiłem - ściągnąłem gumową

cinexs zobacz sobie węże które idą od turbiny przez chłodnicę spaln do egra może stamtąd uchodzą spaliny powodując niedoładowanie masz za mało powietrza bo turbo nie pompuje i dymi nom i zapach spalin w środku

Dziś wymieniłem olej na Mobil 1 0W40 ale w trakcie wymiany okazło się że mieli tylko filtr firmy DENCKERMANN A210248 (odpowiednik filtrona Op5272). Firmy nie znam ale mam nadzieję że będzie OK. Po zdjęciu osłony silnika troche zaniepokoiły mnie zapocenia. Jedno z tyłu miski olejowej i na misce (tu chyba uszczelka miski) chyba że inne propozycje Drugie to węże od turbiny trochę zbyt

ALFA ROMEO 156 932 blad

mam problem odnosnie bledu PO220 sensor wyczytalam ze jest to przepustnicaczujnik polozenia pedaluprzelacznik B Po zgaszeniu i zapaleniu samochodu kontrolka wtrysku zgasla bledu na razie nie kasowalam bo odrazu na forum zapytac co z tym zrobic pomocy

mam jeszcze jedno pytanie a nie chce otwierac nowego tematu sprawdzalam szczelnosc wszystkich rur od turbiny piana z mydla weze szczelne wszystko ok ale pod zaworem EGR na kolektorze wydechowym ta gruszka wydobywaja sie banki dosc intensywnie i moje pytanie brzmi czy moze to byc powód gwizdania podczas przyspieszania oraz glosniej pracy silnika dodam ze EGR zaslepiony przy kolektorze ssącym Ta kostke sprawdze jutro polutuje sie ok dzieki

ALFA ROMEO 156 932 przeplywomierz 1.9 jtd

Witam mam problem z przeplywka po diagnozie ecu wyskoczyly 2 b ledy jeden to temp sensor signal to strong 2 air mass signal to small wymienilem czujnik temp. i przeplywomierz podpialem pod programik i pokazuje air mass low a przecierz wymienilem przeplywke co robic moja alfa to 156 1.9 jtd 2003r

Witamlekko odświeżam i ten temat. Otóż problem dotyczy (chyba) przepływomierza Objawem jest zamulanie przy lekkim dodawaniu gazu podczas ruszania i po redukcji na niższe biegi przy znacznym zwalnianiukiedy znów lekko przyśpieszam. Jak depne mocniej autko idzie ładnie wkreca sie na obroty. Przewertowałem forum i wynikało z niego jasno ze to przepływomierzspece z warsztatu tez tak twierdzą.

ALFA ROMEO 156 932 2.4 Jtd - problem z turbo

Witam Dzisiaj leciałem swoją bellą do katowic (250 kilometrów autostradą) non stop 200 na liczniku i pojawił się problem. Mianowicie jak zjechałem z autostrr. i opuściłem szybę to usłyszłem dziwne dzwięki. Metaliczne zgrzytanie od 0 do 1500 obr.Dziwne dzwięki dochodziły z okolic turbiny.Jak przekroczyłem 1500 obr. jęczenie turbiny ustawało.Dosłownie od 0 do 1500 obr jęczało coś

Auto poskładane.Turbinka nowawszystkie filtry nowewęże olejowe turbiny noweopaski wszystkie nowecały dolot łącznie z IC wnikliwie przeczyszczony.Zalałem olej Mobil 0W-40 Turbo Diesel.Efekt... Jest 1000 razy lepiej niz było. Autko przede wszystkim chodzi ciszej(turbinka również) ale najlepsze jest to że pięknie ciągnie od samego dołu do końca.Teraz czuć te 150 koni w mojej Belli. Nie

ALFA ROMEO 156 932 wybór i montaż przepływomierza

Czesc Chcialem zapytac czy przepływka dla 1.8TS ale 140 KM jest taka sama jak dla pozostalych TSow I drugie moje pytanie a mianowicie jak przebiega montaż przepływomierza - czy można po prostu odpiąć stary i założyć nowy czy odpinać baterię a może jeszcze coś innego

Czyli logi do powrórki Zrobiłem 2 przejazdy ale za pierwszym dłuższym w logach zapisała się tylko chwila przejazdu no idea why. - - - Updated - - - Pomijając te nieudane logi na wykresie było widać mega opuźniene turbiny myślicie że przyczyną mogą być węże podciśnienia lub sama pompa vacum bo turbo było robione i od tamtej pory nie ma poprawy w zbieraniu sie z dołu

ALFA ROMEO 156 932 NA CO ZWRACA UWAGĘ PRZY ZAKUPIE AR

w tym temacie proszę opisywać konkretne rzeczy które warto sprawdzić przy zakupie modelu 156 na które trzeba zwrócić baczniejszą uwagę takie które są ważne w tym aucie a nie koniecznie znane są przyszłym posiadaczom przyszłych posiadaczy i zainteresowanych kupnem również proszę o zadawanie pytań w tym temacie i nie zakładanie nowych pt. na co patrzeć co oniej sądzicie jak

No i jestem po rozpoznaniu . Ogólnie auto zadbane bardzo ładne środek też super. Praktycznie nie ma sie do czego przyczepić. Uderzone też nie było tylko małe otarcie już naprawione. Zastanawiają dwie rzeczy. Pierwsze to silnik tak jak pisałem wg słów właściciela bierze olej widać że węże dochodzące do turbiny są zapocone. Druga sprawa to to że auto ściąga delikatnie w lewo podczas

ALFA ROMEO 156 932 Przewody podciśnienia - gdzie kupić

Witam Grupowiczów Czy macie pomysł gdzie kupić gumowe przewody podciśnienia Chcę wymienić przewody prowadzące do turbosprężarki. Niestety we wszystkich punktach wciskają grube przewody paliwowe. Do ASO jeszcze nie dojechałem z oczywistych przyczyn.

Może te podpasują httpwww.allegro.plitem1029553008_weze_wezyki_podcisnienia_do_turbiny_tdi.html

ALFA ROMEO 156 932 nowy blad

mam problem odnosnie bledu PO220 sensor wyczytalam ze jest to przepustnicaczujnik polozenia pedaluprzelacznik B Po zgaszeniu i zapaleniu samochodu kontrolka wtrysku zgasla bledu na razie nie kasowalam bo odrazu na forum zapytac co z tym zrobic pomocy

mam jeszcze jedno pytanie a nie chce otwierać nowego tematu sprawdzalam szczelnosc wszystkich rur od turbiny piana z mydla weze szczelne wszystko ok ale pod zaworem EGR na kolektorze wydechowym ta gruszka wydobywaja sie banki dosc intensywnie i moje pytanie brzmi czy moze to byc powód gwizdania podczas przyspieszania oraz glosniej pracy silnika dodam ze EGR zaślepiony przy kolektorze ssącym

ALFA ROMEO 156 932 Turbo problem.

Witam. Mam problem takiej tresciokolo 3000 obr samochod przestaje przyspieszac tak jak powinienzostala ostatnia opcjaprzeczyscic ten zawor upustowy przy turbiniewiec prosze kogos obeznanegoby napisal jak to zrobic i niezepsuc wraz z wyjeciem turbiny.Ot taki manualnapewno przyda sie nie jednemu. 1.9 jtd 105 km

httpwww.motoallegro.plitem808347935_egr_3_turbo_diesel_naprawa_czyszczenie_turbiny_vnt.html Testowal ktos to juz Wymieniony termostatprzeplywomierzfiltr paliwapowietrzazaslepiony EGRprzeczyszczony kolektor dolotowy i 2 razy czujnik doladowaniaprzeczyszczone weze i rury.A mul w zakresie 2800-3000 obr jak byl tak jest.Chwilowa poprawe dalo kasowanie bledow. Ma ktos pomysl

ALFA ROMEO 156 932 wymiana chłodnicy 2.0 ts

witam wszystkich.zabieram się za wymiane chłodnicy cieczy chłodzącej.czy mogliby szanowni koledzy podpowiedzieć co i jak powykręcać tak żebym nie rozkręcił połowy samochoduz góry dziękuję i pozdrawiam.

Mam z aledrogo za 309 turecka spokojnie daje rady w moim klekocie i wszystkie wymiary idealnie pasowały. Odkręcałem zderzak oraz te atrapy plastikowe na pasie. Pasa nie ruszałem. Wykręciłem rury od filtra do turbiny poluzowałem filtr poweitrza odkręciłem wiatraki wyciągnełem do góry. Potem odkręciłem chłodnice klimy od wodnej zdjąłem węże i także wszystko górą. Składanie w odwrotnej

ALFA ROMEO 147 937 Turbo raz jest raz nie ma. Błąd P0236 JTD

Wiam (Silnik 19jtd 115) Problem pojawił się w trasie. Nagle wyskoczyl mi problem MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE auto zostalo popiete pod komputer i wyskoczyl blad p 236. Jesli jezdze normalnie po miesicei nie gazujac auta. Blad nie wyskakuje. Jednak jesli mu przycisne do konca pedal to po jakims czasie sie zapale. W trasie maks 150 i chodz mam pedal w w podlodze ( przy odcietym turbo auto nie idzie dalej) Czy ktos z was ma jakies pomysly czemu sie tak dzieje Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Najpierw zapoznaj się z instrukcjami spisanymi przez Maćka www.forum.alfaholicy.org147_156_166_gt20649-motor_control_system_failure_co_z_tym_zrobic.html highlightmotorcontrolcoztymzrobi%C4%87 Sprawdź węże podciśnienia(to te cienkie) przede wszystkim wyczyść zawór sterujący gruszką turbiny i czujnik w kolektorze ssącym. Do tego drugiego i ewentualnie przepływki zakup alkohol izopropylowy.

ALFA ROMEO 166 936 Nagle straciła moc 2.4 JTD

Odczułem to dzisiaj próbując przyśpieszyć- tak jakby turbo nie działało. Owszem nabiera obrotów ale robi to bardzo ospale. Może któryś z przewodówczujników się wypiął. Gdzie szukać przyczyny może jest o tym jakiś post. Proszę o pomoc

Mam nową urzywaną w bardzo dobrym stanie. Tylko jest problem. Turbina jest taka sama jak orginał tylko pochodzi ze 156 i ta część turbiny która się łączy wężem z intercolerem jest ustawiona pod innym kątem ( bardziej w dół) i łączenie wypada na ramie. Z tego powodu nie założę rury. Gdyby ta końcówka była wywinięta do góry o 1.5 cm wszystko by pasowało. Jest opcja przesunięcia

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi