części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 węże turbiny 932

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 węże turbiny 932

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 węże turbiny 932

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 24 jtd 136 KMP0101 p0235 p0380 p1604 - kolejnośc działania

Witam. Mam do zrobienia Alfe 24 jtd z 1998 r. Autko zrobione ma 304 000km. Kopci dość mocno ostatnio podczas prędkości 140 kmh zgasł silnik. Czynność powtarzała się kilka razy podczas jazdy po mieście. Raz zabrakło mocy podczas przyspieszania. Pomyślałem żeby zacząć od wyczyszczenia łopatek turbiny i czujnika ciśnienia. Miał ktoś może podobny problem P.S. Ciężko wyjąć turbinę

Wyczyściłem przepływke i czujnik ciśnienia turbo sprawdziłem węże. Efekt jest taki Podłaczam kompa po dodaniu lekko gazu P0101 wyskakuje nadal - wiec najprawdopodbniej jest uszkodzona. Czujnik był strasznie zawalony - wyczyscilem go dokładnie - czarnego dymu jakby trochę mniej troszkę lepiej zaczęło to jechać. węże całe. Ale jak pozbyłem sie czarnego dymu to pokazał się niebieski

ALFA ROMEO 156 932 Demontaż chlodnicy wody

Witam mam zamiar niebawem wymienić chłodnice wody.Mam pytanie czy można samemu ja zdemontować i co trzeba odkręcić. Nie chciałbym ruszać przy tym chłodnicy klimy. Jeśli ktoś z was już to robił proszę o wskazówki. Moja alfa 156 2.0 TS z klimą

sie pod zderzakiem tam sa jeszcze dwie srubki przykrecony jest taki plastik do chlodnicy nastepnie na samej gorze po srodku jest jeszcze przykrecona do pasa przedniego od strony silnika noi węze do chlodnicy po wykonaniu tych czynnosci chlodnica powinna wyjsc lekko bedzie przeszkadzal filtr powietrza. nowa chlodnice zakupiłem na allegro httpallegro.plitem694727468_nowa_chlodnica_wody_alfa_romeo_156_1_9_2_4_jtd.html

ALFA ROMEO 156 932 Prosze o info AR 156

witam przymierzam sie do zakupu AR 156. upatrzylem sobie taka w 24 jtd moze ktos opowiedziec o tych silniczkach czy tez z jakims innym silnikiem szukac... jak sie zachowuja awaryjnosc lub tez jezeli ktos naprawial ewentualne koszty (gdyz wiadomo ze co jakis czas cos trzeba wymienic)

1.9 a 2.4 Różnica w mocy i częściach choć nie zawsze. Na co zwrócić uwagę Poza standardami przed zakupem czyli - poznać kompletną historię samochodu - wypytać właściciela również o to dlaczego decyduje się na sprzedaż - sprawdzić auto w warsztacie lub stacji diagnostycznej - stan lakieru (czy jest szpachal-dobre są magnesy na lodówkę) - warto sprawdzić elementy blachy w

ALFA ROMEO 156 932 nowy blad

mam problem odnosnie bledu PO220 sensor wyczytalam ze jest to przepustnicaczujnik polozenia pedaluprzelacznik B Po zgaszeniu i zapaleniu samochodu kontrolka wtrysku zgasla bledu na razie nie kasowalam bo odrazu na forum zapytac co z tym zrobic pomocy_________________alfa romeo 156 19 Jtd 105 km 1999r

mam jeszcze jedno pytanie a nie chce otwierać nowego tematu sprawdzalam szczelnosc wszystkich rur od turbiny piana z mydla weze szczelne wszystko ok ale pod zaworem EGR na kolektorze wydechowym ta gruszka wydobywaja sie banki dosc intensywnie i moje pytanie brzmi czy moze to byc powód gwizdania podczas przyspieszania oraz glosniej pracy silnika dodam ze EGR zaślepiony przy kolektorze ssącym_________________alfa romeo 156 19 Jtd 105 km 1999r

ALFA ROMEO 156 932 Brak mocy ponownie(

Witam ponownie. Dzięki wam mam rozwiązany pierwszy problem z brakiem mocy. Teraz jest znowu to samo Może opisze wszystko po kolei co się dzieje i co wymieniałem. Zaczęło się od braku mocy z racji tego że miałem taki przypadek wymieniłem czujnik doładowania turbiny lecz to nic nie pomogło zostały wymienione wężyki ciśnieniowe od turbiny wymieniłem przepływkę i nic to nie dało postanowiłem

ALFA ROMEO 156 932 Luz na wirniku turbiny

Dzisiaj zmieniałem olej i wszystkie filtry przy okazji pozdejmowałem węże z turbiny żeby zobaczyć czy wszystko z nią ok. Poruszałem trochę wirnikiem i wyczułem luz poprzeczny i wzdłużny wiem że jak jest wzdłużny to turbina nadaje się do regeneracji dodam że auto nie kopci moc jest ok w wężu z turbiny do intercoolera nie ma oleju. Moje pytanie jest takie ile na tym mogę pojeździć co może się stać jak nie zrobię regeneracji na czas i od czego taki luz mógł się zrobić

ALFA ROMEO 156 932 za małe napiecie na elektrozaworze

Witam koledzy.Otóż po oddaniu alfy do mechanika okazało się żę na elektro zaworze turbiny (tam gdzie wtykane są 2 węże podciśnienia) jest napięcie 7.8v a powinno być chyba 12V.Przez co to może być spowodowane - - - Updated - - - i wywala błąd EGR.Zaślepić egr czy co - - - Updated - - - silnik 1.9 105km 99r - - - Updated - - - czy ten zawór może nie właczać turbiny - -

ALFA ROMEO 156 932 Muli powyżej 3tys obr

Koledzy juz nie daje sobie z tym rady.Otóż do 3 tyś obr alfa ciągnie boskona 2 biegu potrafi jeszcze przy gwałtownym dodaniu gazu zakrecic kolamiale powyzej 3 tys muli i jadac stalą predkoscia delikatnnie przerywa.Filtry wymienioneweze podciśnienia takżedolot bez pęknięćic i węże takżeelektozawór turbiny wymienionyczujnik ciśnienia na listwie CR takżeprzepływke odpinałem i bez zmianmoże

ALFA ROMEO 156 932 Uszczelka - odpływ oleju z turbiny -> miska olejowa.

Witam szukam i szukam i znaleźć nie mogę metalowej uszczelki która jest pomiędzy miską olejową a tym metalowym harmonijkowym wężem odprowadzającym olej z turbiny do miski. Mam malutki wyciek i chce się go pozbyć... Wie ktoś skąd wytrzasnąć taką uszczelkę W bardzo dobrze zaopatrzonym sklepie a kicha Alledrogo kicha może w ASO będzie... A może uszczelnić czymś Silikon Cement do wydechów Bardzo proszę o pomoc póki jeszcze wyciek jest mały

ALFA ROMEO 156 932 Alfa 156 kopci na czarno

Witam Jestem nowym posiadaczem tego wspaniałego samochodu ale niestety mam mały problem... Na biegu jałowym przy dodaniu gazu strasznie kopci na czarno to samo się dzieje jak mocniej depnę szczególnie jak łapie konkretne przyśpieszenie powyżej 2tys. obrotów. Dodam że kilka dni temu oglądałem auto na warsztacie i widać że turbina jest nieszczelna i się troszkę poci.. Jakie jest prawdopodobieństwo

U mnie z rana na zimnym silniku na pierwszym kilometrze zakopci trochę na czarnoale później jest już oknic nie widać w lusterku.Sprawdź sobie odlot i wszystkie weze idace od i do turbiny. Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk

ALFA ROMEO 156 932 alfa 156 1.9 JTD brak mocy

Koledzy od tygodnia moja alfa straciła moc tzn. gaz w podłogę a auto wogóle nie ciągnie do przodu dymi na czarno. Po podpięciu pod kompa ci ciśnienia doładowania pokazuje 0.9 bara na biegu jałowym natomiast po wciśnięciu gazu w podłogę zaledwie 1.0 bara... oleju nie bierze chociaż w wężu intercoolera pojawiła się olej. Dodam że dotyczy do alfy 156 1.9 JTD 105 KM... wiem że auto

Posprawdzaj węże od turbiny do kolektora dolotowego może gdzieś pęknięty maszbo u mnie jest na jałowym ok 1 bara a po wciśnięciu gazu w granicach 18 bara.Chyba że coś z turbiną nie tak.

ALFA ROMEO 156 932 Pękające węże układu turbodoładowania

Witam serdecznie wszystkich. Zanim się zarejestrowałem śledziłem tematy w celu rozwiązania swojego problemu i nasuwa mi się myśl o "przeładowaniu". Chciałem jednak zweryfikować swoją diagnozę z doświadczonymi tutaj ludźmi na forum . AR 24 JTD przy przyśpieszaniu rozrywa wzdłuż wąż gumowy-kolektor ssący-intercooler .Zakleiłem taśmą uszkodzone miejsce to wywaliło dziurę

podejrzewam że problem leży w turbosprężarce a dokładnie w sterowaniu zmienną geometrią łopatek turbiny-zapieczone kierownice lub w elektrozaworze VGT po otrzymaniu informacji z ECU elektrozawór powinien zamknąć dopływ podciśnienia do sztangi która następnie powinna powrócić w miejsce spoczynku-chowa łopatki sterujące w turbo co do rozerwanego węża "gumowy-kolektor ssący-intercooler" możesz go założyć np z lekkiego aluminium

W mojej AR też ostatnio pękła ta sama rura tzn pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym auto zaczęło wyraźnie gorzej jechać i dymić na czarno myślałem że to koniec turbiny bo ma już ponad 200 tyś. Po szczegółowym sprawdzeniu okazało się że z dołu węża jest pęknięcie długości około 4 cm nie miałem nowej rury więc je zakleiłem taśmą zbrojoną - pomogło na 20 min jazdy

ALFA ROMEO 156 932 JTD rury turbiny

Może ktoś z kolegów ma namiary na twarde - nieodkształcalne rury turbina &8211 intercooler i intercooler kolektor ssący. Oryginalne gumowe jak trochę popracują to puchną i turbina musi je najpierw &8222nadmuchać&8221 zanim da odpowiednie ciśnienie. Nie muszą być w jednym kawałku &8211 mogą też być rury z blachy nierdzewnej ze złączkami. Szukam sklepu producenta sprzedawcy...

Wpadłem na taki pomysł żeby oryginalną rurę turbo --> IC zastąpić gumowym wężem tłocznym do wody (taki jak w linku). Wydaje mi się że powinien spełniać swoje zadanie wygląda mniej więcej tak samo z tym że jest sztywniejszy ( ale to chyba nawet lepiej). Co o tym myślicie httphandel.somar.plproduct.phpid_product1949

ALFA ROMEO 156 932 [156] P 0236 CzujnikA wspomagania turbosprężarki - sygnał po

Potrzebuje pomocy a dokładnie moj kolega a wiec tak ma taki błąd P 0236 CzujnikA wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem objaw auto tylko i wyłącznie załącza ten bład na 4 biegu przy obrotach od 35 tys w góre jak sie ujmnie noge z gazu znika auto alfa 156 2002 r 1.9 jtd 115 km co robiono regeneracja turbiny (zapieczona kierownica niby) sprawdzenie szczelności układu doładowania

ALFA ROMEO 156 932 Sporo problemów po zakupie Alfy 156

Od miesiąca jestem posiadaczem alfy 156 z motorem 2.4 jtd autko jest z roku 2002 a więc wersja 150km. Nie będe rozpisywał sie na temat awaryjności tego modelu i jego póki co jak dla mnie "dziwnych" usterek a narazie skupię się na jednej poważnej. Mianowicie auto zakupiłem z myślą że zaniedługo dostanie czipa na 170-180km a więc zupełnie profilaktycznie wymieniłem sprzęgło(dwumas

ALFA ROMEO 156 932 Drgania i świst 1.9 JTD

Witam mam dwa problemy z Alfą (oby proste do rozwiązania). Pierwszy z nich to drgające koło pasowe napędzające urządzenia pomocnicze na wolnych obrotach drganie jest dość mocno zauważalne samo koło ma około rok nie widać żadnych śladów zużycia. Zauważyłem też że śruba która trzyma koło zębate wału korbowego też lekko drga (nieznacznie) jednak samo koło zębate nie wykonuje

ALFA ROMEO 156 932 bardzo dużo pali - 1.9 16v mJTD

Witam wszystkich. Wiem że szukajka najlepszym przyjacielem ale nie potrafię nic znaleźć na bolączkę która trapi moja niunie. Generalnie auto kupiłem jakieś miesiąc temu. Jest to alfa 156 2004r. 19.16v m-jtd 140PS. Problem mój polega na tym że bardzo dużo pali. Porównanie prze kolegów z pracy mojego spalania ze spalaniem czołgu nie jest myślę przesadzone. Dane z komputera pokładowego

Mam taki sam motor i wymienialem ten waz o ktorym piszesz od turbo do coolera .Zanim jednak go wymienilem pare razy wyjechalem bellą ale tylko odcinki. Dymila okropnie i nie chciala jechac po wymianie byla jak nowa. Teraz jednak zauwazylem ze potrafi sie przydlawic zanim jeszcze turbo zadziala bo jak turbo sie wkreca to idzie na maxa lekko dymi po wymianie wczesniej nie dymila wogole .Przy ruszaniu

ALFA ROMEO 156 932 Uszkodzone turbo - brak mocy odgłosy tarcia - regenerować

Witam Niedawno pisałem wątek z problemem jaki mnie ostatnio spotkał tzn podczas wyprzedzania nagły brak mocy i po zatrzymaniu słychać jakby coś co jakiś czas tarło. Pierwsza diagnoza to było że problem ze sprzęgłem bo odgłos dochodził jakby z tamtych okolic lecz po dokładnym przyjrzeniu się wychodzi na to że turbina została uszkodzona. Na wolnych obrotach nic nie słychać dodając

Olej plus filtry. Uszczelkę pod kolektorem. Posprawdzać wszystkie węże idące od i do turbo.Generalnie jest plug and play zakładasz i powinno działaćzakład w którym Ci zregenerują da Ci instrukcję jak montować. Posprawdzaj sobie wszystko bo to że kończy się turbina to efekt końcowy może gdzieś jeszcze tkwi problem. - - - Updated - - - Napisz do Belfra da Ci namiar do firmy w Mielcu co regenerują turbiny.

ALFA ROMEO 156 932 Bella sie dławi

Mam motor 1.9 jtd m-jet wymienilem wąż od turbo do coolera .Zanim jednak go wymienilem pare razy wyjechalem bellą ale tylko odcinki. Dymila okropnie i nie chciala jechac po wymianie byla jak nowa. Teraz jednak zauwazylem ze potrafi sie przydlawic zanim jeszcze turbo zadziala bo jak turbo sie wkreca to idzie na maxa lekko dymi po wymianie wczesniej nie dymila wogole .Przy ruszaniu potrafi tak przydlwic

ALFA ROMEO 156 932 Czerny dymek przy wyższych obrotach...

Witam zauważyłem w swojej Alfie 156 1.9 JTD 16V że ma okopcony zderzak przy wydechu. Sprawdzając dodałem gazu i tak przy 3500 - 4000 obrotów puszcza smugę czarnego dymu... o co chodzi... Nie występuję z każdym razem podczas jazdy ale jest...wcześcniej tego nie zauważyłem..dodam że ostatnicj 3 dniach zrobiłem około 700 km...mocy alfa nie traci... Co zrobiłem - ściągnąłem gumową

cinexs zobacz sobie węże które idą od turbiny przez chłodnicę spaln do egra może stamtąd uchodzą spaliny powodując niedoładowanie masz za mało powietrza bo turbo nie pompuje i dymi nom i zapach spalin w środku

ALFA ROMEO 156 932 blad

mam problem odnosnie bledu PO220 sensor wyczytalam ze jest to przepustnicaczujnik polozenia pedaluprzelacznik B Po zgaszeniu i zapaleniu samochodu kontrolka wtrysku zgasla bledu na razie nie kasowalam bo odrazu na forum zapytac co z tym zrobic pomocy

mam jeszcze jedno pytanie a nie chce otwierac nowego tematu sprawdzalam szczelnosc wszystkich rur od turbiny piana z mydla weze szczelne wszystko ok ale pod zaworem EGR na kolektorze wydechowym ta gruszka wydobywaja sie banki dosc intensywnie i moje pytanie brzmi czy moze to byc powód gwizdania podczas przyspieszania oraz glosniej pracy silnika dodam ze EGR zaslepiony przy kolektorze ssącym Ta kostke sprawdze jutro polutuje sie ok dzieki

ALFA ROMEO 156 932 przeplywomierz 1.9 jtd

Witam mam problem z przeplywka po diagnozie ecu wyskoczyly 2 b ledy jeden to temp sensor signal to strong 2 air mass signal to small wymienilem czujnik temp. i przeplywomierz podpialem pod programik i pokazuje air mass low a przecierz wymienilem przeplywke co robic moja alfa to 156 1.9 jtd 2003r

Witamlekko odświeżam i ten temat. Otóż problem dotyczy (chyba) przepływomierza Objawem jest zamulanie przy lekkim dodawaniu gazu podczas ruszania i po redukcji na niższe biegi przy znacznym zwalnianiukiedy znów lekko przyśpieszam. Jak "depne" mocniej autko idzie ładnie wkreca sie na obroty. Przewertowałem forum i wynikało z niego jasno ze to przepływomierzspece z warsztatu tez tak

Dziś wymieniłem olej na Mobil 1 0W40 ale w trakcie wymiany okazło się że mieli tylko filtr firmy DENCKERMANN A210248 (odpowiednik filtrona Op5272). Firmy nie znam ale mam nadzieję że będzie OK. Po zdjęciu osłony silnika troche zaniepokoiły mnie zapocenia. Jedno z tyłu miski olejowej i na misce (tu chyba uszczelka miski) chyba że inne propozycje Drugie to węże od turbiny trochę zbyt

ALFA ROMEO 156 932 obroty na jałowym 1200min 2.4 jtd zacięta geometria turbiny

od dwóch dni alfie coś się popieprzyło obroty jałowe trzyma na wartości 1200 obrmin do tego doszedł jeszcze problem z przyśpieszaniem powyżej około 3000 obrmin autko zaczyna szarpać tzn rozpędza się zapala się marchewka i aytko zwalnia po chwili marchewka gaśnie i autko znowu przyspiesza i tak kilka razy zanim dojdzie do obrotów 4300 wygląda to tak jakby turbina przeładowywała

moim zdaniem masz gdzieś nieszczelność w przewodach dolotu powietrza stąd by wynikały te obroty i gwizd turbiny sprawdź wszystkie gumowe węże i opaski może gdzieś przewód się poluzował albo dziura_________________Bravo Sport 2.0 16v Mj AR 146 jtd8v "Polityka została wymyślona po to aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell

ALFA ROMEO 156 932 Przewody podciśnienia - gdzie kupić

Witam Grupowiczów Czy macie pomysł gdzie kupić gumowe przewody podciśnienia Chcę wymienić przewody prowadzące do turbosprężarki. Niestety we wszystkich punktach wciskają grube przewody paliwowe. Do ASO jeszcze nie dojechałem z oczywistych przyczyn._________________AR 159 SW 1750 Tbi 2011 AR 156 SW JTD 16V 2004

Może te podpasują httpwww.allegro.plitem1029553008_weze_wezyki_podcisnienia_do_turbiny_tdi.html_________________AR 156 SW 1.9 JTD M-jet 16V 05

ALFA ROMEO 156 932 "Turbo" problem.

Witam. Mam problem takiej tresciokolo 3000 obr samochod przestaje przyspieszac tak jak powinienzostala ostatnia opcjaprzeczyscic ten zawor upustowy przy turbiniewiec prosze kogos obeznanegoby napisal jak to zrobic i niezepsuc wraz z wyjeciem turbiny.Ot taki manualnapewno przyda sie nie jednemu. 1.9 jtd 105 km_________________1561.9jtdczerwień

httpwww.motoallegro.plitem808347935_egr_3_turbo_diesel_naprawa_czyszczenie_turbiny_vnt.html Testowal ktos to juz Wymieniony termostatprzeplywomierzfiltr paliwapowietrzazaslepiony EGRprzeczyszczony kolektor dolotowy i 2 razy czujnik doladowaniaprzeczyszczone weze i rury.A mul w zakresie 2800-3000 obr jak byl tak jest.Chwilowa poprawe dalo kasowanie bledow. Ma ktos pomysl_________________1561.9jtdczerwień

ALFA ROMEO 156 932 wymiana chłodnicy 2.0 ts

witam wszystkich.zabieram się za wymiane chłodnicy cieczy chłodzącej.czy mogliby szanowni koledzy podpowiedzieć co i jak powykręcać tak żebym nie rozkręcił połowy samochoduz góry dziękuję i pozdrawiam._________________AR 156 2.0 TS 1999

Mam z aledrogo za 309 turecka spokojnie daje rady w moim klekocie i wszystkie wymiary idealnie pasowały. Odkręcałem zderzak oraz te atrapy plastikowe na pasie. Pasa nie ruszałem. Wykręciłem rury od filtra do turbiny poluzowałem filtr poweitrza odkręciłem wiatraki wyciągnełem do góry. Potem odkręciłem chłodnice klimy od wodnej zdjąłem węże i także wszystko górą. Składanie

ALFA ROMEO 156 932 Brak mocy 1.9 JTD (105KM)

Witam wszystkich serdecznie jestem nowy na forum i chcem zadać powazne pytanie bo wiem że sa na tym forum takze specjaliści od Alfinek. Mój problem polega na tym kupiłem sobie Alfe romeo 156 1.9 JTD (105KM) 1998 i jest totalnie bez mocy. Kupiłem ja okazyjnie bo myślalem ze gość sie nie zna na rzeczy i przyczyna bedzie albo przepływomierz lub zapchane filtry. Objawem jest spadek mocy i kopcenie

Witam To moje pierwsze wypracowanie na Forum. Nie będę się bredził tylko postaram się na temat. Moja alfa od ok połowy roku nie ma przyśpieszenia a konie uciekają razem z czarnym dymem podczas każdego mocniejszego potraktowania autka. Od 1000 do 2100 była totalna masakra - porostu brak reakcji na gaz. powyżej turbina jakoś wyciągała autko do przodu. Ponieważ ta usterka narastała

ALFA ROMEO 156 932 NA CO ZWRACA UWAGĘ PRZY ZAKUPIE AR

w tym temacie proszę opisywać konkretne rzeczy które warto sprawdzić przy zakupie modelu 156 na które trzeba zwrócić baczniejszą uwagę takie które są ważne w tym aucie a nie koniecznie znane są przyszłym posiadaczom przyszłych posiadaczy i zainteresowanych kupnem również proszę o zadawanie pytań w tym temacie i nie zakładanie nowych pt. "na co patrzeć" "co oniej

No i jestem po rozpoznaniu . Ogólnie auto zadbane bardzo ładne środek też super. Praktycznie nie ma sie do czego przyczepić. Uderzone też nie było tylko małe otarcie już naprawione. Zastanawiają dwie rzeczy. Pierwsze to silnik tak jak pisałem wg słów właściciela bierze olej widać że węże dochodzące do turbiny są zapocone. Druga sprawa to to że auto ściąga delikatnie w lewo

Zadaj pytanie ekspertowi