części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 węże turbiny 932

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 węże turbiny 932

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 węże turbiny 932

ALFA ROMEO 156 932 Luz na wirniku turbiny

Dzisiaj zmieniałem olej i wszystkie filtry przy okazji pozdejmowałem węże z turbiny żeby zobaczyć czy wszystko z nią ok. Poruszałem trochę wirnikiem i wyczułem luz poprzeczny i wzdłużny wiem że jak jest wzdłużny to turbina nadaje się do regeneracji dodam że auto nie kopci moc jest ok w wężu z turbiny do intercoolera nie ma oleju. Moje pytanie jest takie ile na tym mogę pojeździć co może się stać jak nie zrobię regeneracji na czas i od czego taki luz mógł się zrobić

ALFA ROMEO 156 932 obroty na jałowym 1200min 2.4 jtd zacięta geometria turbiny

od dwóch dni alfie coś się popieprzyło obroty jałowe trzyma na wartości 1200 obrmin do tego doszedł jeszcze problem z przyśpieszaniem powyżej około 3000 obrmin autko zaczyna szarpać tzn rozpędza się zapala się marchewka i aytko zwalnia po chwili marchewka gaśnie i autko znowu przyspiesza i tak kilka razy zanim dojdzie do obrotów 4300 wygląda to tak jakby turbina przeładowywała i

moim zdaniem masz gdzieś nieszczelność w przewodach dolotu powietrza stąd by wynikały te obroty i gwizd turbiny sprawdź wszystkie gumowe węże i opaski może gdzieś przewód się poluzował albo dziura

ALFA ROMEO 156 932 [156] JTD Koniec turbiny Pomozcie (( Doradzcie ((

Witam mam alfe 156 1.9 JTD 16V i od pewnego czasu (okolo 4 dni) turbina mi chodzi tak jak w autobusie dosłownie taki swist dziwny .. auto nie stracilo na osiagach z rury tez sie jakos zanadto nie kopci .. i co najdziwniejsze ten problem raz jest raz go nie ma .. Turbinka zawsze mi troszke glosniej chodzila z powodu nieseryjnego wydechu ale teraz jej dzwiek jest naprawde niepokojący .. nie wiem czy

Kiedyś już był temat jak koledze chuczała turbina tak jak Ty opisujesz. Dał wtedy do regeneracji... A te węże są podobnie jak w wcześniejszym silniku 1.9jtd więc napewno je odnajdzieszopatrz czy wąż od interkulera jest cały bo to też może być przyczynąja w swojej 147 kupiłem nowy bo to był powód chuczenia Więc najpierw opatrz wąż od interkulera a pozniej od turba jeżeli one są w porządku to niech Ci ktoś sprawdzi turbo jak się na tym zna. Pozdrawiam

ALFA ROMEO 156 932 Pękające węże układu turbodoładowania

Witam serdecznie wszystkich. Zanim się zarejestrowałem śledziłem tematy w celu rozwiązania swojego problemu i nasuwa mi się myśl o przeładowaniu. Chciałem jednak zweryfikować swoją diagnozę z doświadczonymi tutaj ludźmi na forum . AR 24 JTD przy przyśpieszaniu rozrywa wzdłuż wąż gumowy-kolektor ssący-intercooler .Zakleiłem taśmą uszkodzone miejsce to wywaliło dziurę w innym

podejrzewam że problem leży w turbosprężarce a dokładnie w sterowaniu zmienną geometrią łopatek turbiny-zapieczone kierownice lub w elektrozaworze VGT po otrzymaniu informacji z ECU elektrozawór powinien zamknąć dopływ podciśnienia do sztangi która następnie powinna powrócić w miejsce spoczynku-chowa łopatki sterujące w turbo co do rozerwanego węża gumowy-kolektor ssący-intercooler możesz go założyć np z lekkiego aluminium

W mojej AR też ostatnio pękła ta sama rura tzn pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym auto zaczęło wyraźnie gorzej jechać i dymić na czarno myślałem że to koniec turbiny bo ma już ponad 200 tyś. Po szczegółowym sprawdzeniu okazało się że z dołu węża jest pęknięcie długości około 4 cm nie miałem nowej rury więc je zakleiłem taśmą zbrojoną - pomogło na 20 min jazdy

ALFA ROMEO 156 932 Problem po regeneracji turbiny

Witam wszystkich forum_czytaczy w ostatnim czasie postanowiłem zregenerować turbinę w Alfie 156 po lifcie. Zakupiłem auto w tym roku chodziło do tej pory jak zegareczek cichutko pewnie i szybko. Zauważyłem w pewnym momencie że zbiera się zabrudzenie jakby czarnego oleju w okolicy rury dolotowej powietrza. Znajomy mechanik zasugerował regenerację turbiny (turbina nie traciła na mocy nie

Ja pierdykamniektórych to nieźle ręce sw ędzą żeby coś spsocić zwłaszcza pseudomechanicy. Ty możesz nie wiedziećale MECHANIK Dla pocieszenia w tym temacie dodam ze wszystkie węże i chłodnice lekko się pocą olejem i zbiera się zabrudzenie jak to określileś. Popsuliście coś co dobrze działałomożesz pogratulować mechanikowi. Dodam że ciecie i wiązanie rur od turbo może tez

ALFA ROMEO 156 932 JTD rury turbiny

Może ktoś z kolegów ma namiary na twarde - nieodkształcalne rury turbina &8211 intercooler i intercooler kolektor ssący. Oryginalne gumowe jak trochę popracują to puchną i turbina musi je najpierw &8222nadmuchać&8221 zanim da odpowiednie ciśnienie. Nie muszą być w jednym kawałku &8211 mogą też być rury z blachy nierdzewnej ze złączkami. Szukam sklepu producenta sprzedawcy...

Wpadłem na taki pomysł żeby oryginalną rurę turbo -- IC zastąpić gumowym wężem tłocznym do wody (taki jak w linku). Wydaje mi się że powinien spełniać swoje zadanie wygląda mniej więcej tak samo z tym że jest sztywniejszy ( ale to chyba nawet lepiej). Co o tym myślicie httphandel.somar.plproduct.phpid_product1949

ALFA ROMEO 156 932 Demontaż chlodnicy wody

Witam mam zamiar niebawem wymienić chłodnice wody.Mam pytanie czy można samemu ja zdemontować i co trzeba odkręcić. Nie chciałbym ruszać przy tym chłodnicy klimy. Jeśli ktoś z was już to robił proszę o wskazówki. Moja alfa 156 2.0 TS z klimą

5.polozyc sie pod zderzakiem tam sa jeszcze dwie srubki przykrecony jest taki plastik do chlodnicy nastepnie na samej gorze po srodku jest jeszcze przykrecona do pasa przedniego od strony silnika noi węze do chlodnicy po wykonaniu tych czynnosci chlodnica powinna wyjsc lekko bedzie przeszkadzal filtr powietrza. nowa chlodnice zakupiłem na allegro httpallegro.plitem694727468_nowa_chlodnica_wody_alfa_romeo_156_1_9_2_4_jtd.html

ALFA ROMEO 156 932 [156] P 0236 CzujnikA wspomagania turbosprężarki - sygnał po

Potrzebuje pomocy a dokładnie moj kolega a wiec tak ma taki błąd P 0236 CzujnikA wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem objaw auto tylko i wyłącznie załącza ten bład na 4 biegu przy obrotach od 35 tys w góre jak sie ujmnie noge z gazu znika auto alfa 156 2002 r 1.9 jtd 115 km co robiono regeneracja turbiny (zapieczona kierownica niby) sprawdzenie szczelności układu doładowania

ALFA ROMEO 156 932 Brak mocy ponownie(

Witam ponownie. Dzięki wam mam rozwiązany pierwszy problem z brakiem mocy. Teraz jest znowu to samo Może opisze wszystko po kolei co się dzieje i co wymieniałem. Zaczęło się od braku mocy z racji tego że miałem taki przypadek wymieniłem czujnik doładowania turbiny lecz to nic nie pomogło zostały wymienione wężyki ciśnieniowe od turbiny wymieniłem przepływkę i nic to nie dało postanowiłem

ALFA ROMEO 156 932 [156 JTD] Chyba koniec turbosprężarki

Zauważyłem w ostatnim czasie dziwne wycie w czasie jazdy z pod maski w okolicach 2000 obr. jak dodam gazu lub odejmę jak dodam to poźniej przeradza się w standardowy gwizd a jak odejmę to poniżej 2000 zanika. Oprócz tego mam duże ilości oleju w układzie dolotowym między sprężarką a intercoolerem w rurze łączącej jest taka ilość oleju że aż przecieka dodatkowo kilka razy mi się

przez sekundę dostawy oleju do niej i to było powodem rozlecenia się łożyska. Dziwne. Próby odpalenia auta już bez turbiny by sprawdzić czy może rzeczywiście nie był podawany olej do niej. Nie olej leci. Czyli niby OK. Ale... turbina już zregenerowana założona wszystkie opaski od węży nowe skręcane a nie ściskane () auto odpala jeździ ale to już nie to co było przed remontem alfa

ALFA ROMEO 156 932 Muli powyżej 3tys obr

Koledzy juz nie daje sobie z tym rady.Otóż do 3 tyś obr alfa ciągnie boskona 2 biegu potrafi jeszcze przy gwałtownym dodaniu gazu zakrecic kolamiale powyzej 3 tys muli i jadac stalą predkoscia delikatnnie przerywa.Filtry wymienioneweze podciśnienia takżedolot bez pęknięćic i węże takżeelektozawór turbiny wymienionyczujnik ciśnienia na listwie CR takżeprzepływke odpinałem i bez zmianmoże

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 24 jtd 136 KMP0101 p0235 p0380 p1604 - kolejnośc działania

Witam. Mam do zrobienia Alfe 24 jtd z 1998 r. Autko zrobione ma 304 000km. Kopci dość mocno ostatnio podczas prędkości 140 kmh zgasł silnik. Czynność powtarzała się kilka razy podczas jazdy po mieście. Raz zabrakło mocy podczas przyspieszania. Pomyślałem żeby zacząć od wyczyszczenia łopatek turbiny i czujnika ciśnienia. Miał ktoś może podobny problem P.S. Ciężko wyjąć turbinę

Wyczyściłem przepływke i czujnik ciśnienia turbo sprawdziłem węże. Efekt jest taki Podłaczam kompa po dodaniu lekko gazu P0101 wyskakuje nadal - wiec najprawdopodbniej jest uszkodzona. Czujnik był strasznie zawalony - wyczyscilem go dokładnie - czarnego dymu jakby trochę mniej troszkę lepiej zaczęło to jechać. węże całe. Ale jak pozbyłem sie czarnego dymu to pokazał się niebieski

ALFA ROMEO 156 932 Sporo problemów po zakupie Alfy 156

Od miesiąca jestem posiadaczem alfy 156 z motorem 2.4 jtd autko jest z roku 2002 a więc wersja 150km. Nie będe rozpisywał sie na temat awaryjności tego modelu i jego póki co jak dla mnie dziwnych usterek a narazie skupię się na jednej poważnej. Mianowicie auto zakupiłem z myślą że zaniedługo dostanie czipa na 170-180km a więc zupełnie profilaktycznie wymieniłem sprzęgło(dwumas bez

ALFA ROMEO 156 932 Drgania i świst 1.9 JTD

Witam mam dwa problemy z Alfą (oby proste do rozwiązania). Pierwszy z nich to drgające koło pasowe napędzające urządzenia pomocnicze na wolnych obrotach drganie jest dość mocno zauważalne samo koło ma około rok nie widać żadnych śladów zużycia. Zauważyłem też że śruba która trzyma koło zębate wału korbowego też lekko drga (nieznacznie) jednak samo koło zębate nie wykonuje

ALFA ROMEO 156 932 Duże spalanie 1.9 JTD 105 KM

Witam od pewniego czasu mam problem ze spalanie w mojej Alfie. Pali mi ponad 9l w mieście i 7l w trasie wszystko przy w miare spokojniej jeździe. Mocą też nie zachwyca i do tego kopci na czarno. Pierwszy krok jaki zrobiłem to wyczysciłem wtryski bo miałem rope w oleju... Po tym zabiegu nic sie nie zmieniło auto paliło tyle co przed naprawą. Nastepnie wymieniłem przepływkę niestety spalanie

ze szczelnościa intercoolera i powymieniałem wszystkie opaski. Wszystko szczelne... Po złożeniu wszystkiego sprawdziłem co pokazuje komputer i wykres dokładnie taki sam jak przed moją pracą. Tak jak obiecałem podłączyłem potem starą przepływke boscha i podłączyłem komputer. wykres stara.bmp Jak widać te same wartości co z nową przepływka. Po czyszczeniu węży i intercoolera alfa

ALFA ROMEO 156 932 Prosze o info AR 156

witam przymierzam sie do zakupu AR 156. upatrzylem sobie taka w 24 jtd moze ktos opowiedziec o tych silniczkach czy tez z jakims innym silnikiem szukac... jak sie zachowuja awaryjnosc lub tez jezeli ktos naprawial ewentualne koszty (gdyz wiadomo ze co jakis czas cos trzeba wymienic)

1.9 a 2.4 Różnica w mocy i częściach choć nie zawsze. Na co zwrócić uwagę Poza standardami przed zakupem czyli - poznać kompletną historię samochodu - wypytać właściciela również o to dlaczego decyduje się na sprzedaż - sprawdzić auto w warsztacie lub stacji diagnostycznej - stan lakieru (czy jest szpachal-dobre są magnesy na lodówkę) - warto sprawdzić elementy blachy w bagażniku