części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 pompa wtryskowa wysokiego cisnienia 932

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 pompa wtryskowa wysokiego cisnienia 932

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 pompa wtryskowa wysokiego cisnienia 932

ALFA ROMEO 156 932 JTS - pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia

Witam Piszę ponieważ mam problem z pompą z tematu. Chodzi o to że podczas jazdy moja alfa naglę zgasła i już nie odpaliła dalej. Na kompie wykazało błąd P1670 - Ciśnienie w szynie paliwa niskie. Chciałem zapytać czy podczas odpalania na wyjściu pompy powinno być od razu wysokie ciśnienie czy do odpalania wystarczy leciutkie dawkowanie paliwa a dopiero po osiągnięciu obrotów ciśnienie

A co się działo wcześniej nim zgasła Bo zakładałam że może być coś takiego najpierw jak mniejsza wydajność pompy nim ECU uzna że ciśnienie na listwie jest poniżej minimum. I czy błąd jest aktywny Pompy są dwie mechaniczna bliżej termostatu i elektryczna w bagażniku. Wg moich szacunków czy też obserwacji jest chyba stałe ciśnienie na pompie. ECU steruje wtryskiwaczami na listwie

Dzięki bardzo za zainteresowanie. Jeśli chodzi o wcześniejsze objawy to oprócz błędów związanych z sondą lambda bank 1 przed katem to pojawiało się wypadanie zapłonów co było odczuwalne szarpaniem silnika przy dużym obciążeniu przeważnie na cyl. 3 (Czytałem o tym gdzieś w Twoim poście) oraz czasem nierówna praca silnika na jałowym. pompa mechaniczna daje ciśnienie bo sprawdzałem

P0300 nie jedno ma imię. MES pokazuje to co czujnik na listwie. Wtryskiwacze powinny dać zwiększenie ciśnienia na listwie przynajmniej te zatkane ale może są takie ich usterki że powodują zmniejszenie. Jeden to regulator a drugi czujnik jeden reguluje ciśnienie a drugi mierzy na listwie. Czop w układzie paliwowym to chyba wyciek Z odłączonym wtryskiem JTS odpala na rozgrzanym silniku.

Problem rozwiązany Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się że winna wszystkiemu była elektryczna pompa paliwa (ta w baku). Sprawdzając ją początkowo tylko patrzyłem czy podaje paliwo a nie mierzyłem dokładnie ciśnienia i okazało się że tu był błąd. Po pomiarze manometrem wskazówka ledwo się podnosiła a pompa powinna dawać kilka barów. Po wymianie pompy ciśnienie zmierzone

ALFA ROMEO 156 932 Czy to pompa paliwa - brak ciśnienia

zatankowalem ostatnio alfe do pelna pojechalem do sklepu zgasilem i juz nie odpalilem... dzien pozniej zabralem ja na diagnostyke i wykazalo ze nie ma cisnienia paliwa... czy moge byc pewien ze to pompa... bo niestety mechanik nie mogl nic stwierdzic... bo pierwszy raz mial doczynienia z alfa i powiedzial i on nic nie wie o tych samochodach...

Jak przekręcisz kluczyk powinno być słuchać pompę paliwową ale tylko przez chwilę. Najlepiej zajrzeć do bagażnika i tam posłuchać. Ewentualnie sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie. Jeżeli na diagostyce wyszło że nie ma ciśnienia to może bardziej chodziło o pompę wtryskową(pompa wysokiego ciśnienia common rail). Bo na kompie chyba nie wyjdzie jakie ciśnienie daje pompa paliwowa.

ALFA ROMEO 156 932 Uszczelnić pompa wtryskowa

Witam muszę uszczelnić pompę wtryskową w swojej Belli (19 JTD 2002 r) - niby nie ma tragedii ale przy ujemnych temperaturach znacznie ciężej się odpala (brak szczelności w układzie). Pytanie do forumowiczów - czy jestem skazany na serwis Bosha czy da się to naprawić w nieautoryzowanym serwisie w boshu wyceniono naprawę na ok 1000 zł. Poza tym dowiedziałem się (pokątnie od pracownika

Po pierwsze silniki JTD nie mają pompy wtryskowej tylko pompę wysokiego ciśnienia. Komplet uszczelek do pompy kosztuje ok 60 zł a wymiana - no cóż zleży od mechanika bo trochę roboty z tym jest ale 1000 zł to stanowczo za dużo.

oczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia przed napisaniem posta szukałem na allegro używki i w searchu znalazłem pompy do jtd po wpisaniu hasła pompa wtryskowa ale to tak na marginesie. Bosh za samo wyjęcie pompy bierze 300 zł za uszczelnienie 450-500 zł reszta to podejrzewam ustawienie wtrysków. Pozdrawiam

Tylko moje przypuszczenia ze gdzieś przymarzła ropa w pompie kręcąc rozrusznikiem podnosiłem ciśnienie w układzie paliwowym i w najsłabszym punkcie gdzieś ciśnienie musiało ujść. Przepuściło na jednym z 3 dekli na pompie. Jak samochód trochę postał na hali i czujnik temp. zewn. pokazywał 65 C - z - 130 C . Silnik uruchomił się za pierwszym strzałem..... po uruchomieniu na wolnych

Witam... Również i mnie dopadła przypadłość cieknącej pompy wysokiego ciśnienia. Z jednej głowiczki dopiero się lekko poci ale z drugiej to już mokro tak że pod palcem czuć. Zamówiłem już zestaw oryginalnych uszczelnień pompy Bosch CP1. Mam pytania do tych którzy już to zrobili 1. W bloku od strony rozrządu są podobno dwa otwory technologiczne gdzie wkręca się śruby i unieruchamia

ALFA ROMEO 156 932 cieknaca pompa wtryskowa

Witam mam problem z cieknaca pompa wtryskowa cieknie w miejscu przykrecenia do silnika z gory widac jak tylko zaplon przekrece i oczywiscie nie da sie odpalic mozna to jakos uszczelnic naprawic czy tylko wymiana pozd. Damian166

To pompa wysokiego cisnienia.Pompy wtryskowe są w klasycznym układzie wtryskowym.

Gdzie znajde sprawdzony warsztat regenerujacy pompy dieslowskie w okolicach Opola lub Raciborza moze ktos jakis polecic z gory dzieki Ps. to nie jest w tej chwili wazne jak to sie teraz nazywa czy pompa wtryskowa czy wysokiego cisnienia jak byly w bezynie gazniki to kazdy mowil na pompe w diesluwtryskowa i tak zaotalo (dla tych co pamietaja gazniki ) a do 1997 w alfie byl pierwszy CR (common rail)

ALFA ROMEO 156 932 Pompa Wtryskowa 19 jtd 115 km

Witam Panowie gdzie w Łodzi znajdę fachowy warsztat zajmujący sie regeneracją pomp wysokiego ciśnienia Byłem u swojego mechanika i pwoedział mi ze z pompy cieknie i jest do regeneracji. Przy odpalonym silniku na postoju i włączonym nawiewie czuc ON w kabinie nie wiem czy to tez zwiazane z pompą ale czasami na wyzszym biegu przy wcisniecu pedału gazu do dechy wyskakuje mi blad MOTOR SYSTEM

ALFA ROMEO 156 932 POMPA WTRYSKOWA i chłodnica

Witam Wszystkich serdecznie.Kilka dni temu prosiłem o pomoc z cieknącym układem chłodzenia okazało się że mam sito na dolnym prawym rogu.Czyli do wymiany.Gdzie kupić czy orginał i za ile.ALE WIĘKSZY PROBLEM MAM Z POMPĄ WTRYSKOWĄ bo cieknie i już na rozrząd zaczyna kapać.Moja Julia to 156 sw 140KM po lifcie z10.2003r.Proszę o rady wskazówki co do tej pompymam na liczniku 170000km(orginał). Do mechanika jadę dopiero 23.04.POZDRAWIAM.

Kolego mam podobną sytuacje jeżeli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia co prawda jeszcze mi nie leje ale są zapocenia ... prawdopodobniez uszczelnienia dekielka i mam troszkę więcej przejechane 199000 km. Uszczelnienie pompy to koszty wahają się od 500 - 1000 pln generalnie to nie ma potrzeby rozpinania rozrządu_ wystarczy zablokować koło z pompy wysokiego ciśnienia i wyciągnąć z piasty.

ALFA ROMEO 156 932 Pompa wtryskowa piszczy

Witam. Najprawdopodobniej piszczy mi pompa wtryskowa. Wymieniałem kiedyś rozrząd i nie zwróciłem na nią uwagi (nowe koło się świeciło) więc zostawiłem. Piszczenie nie wzrasta ani nie cichnie. Nie jest to takie piszczenie ciągłe tylko takie rytmiczne jakby łożysko. Czy w tej pompie wymienia się jakoś łożyska czy kupić regenerowaną Co można z tym zrobić jeszcze

Raczej nie pompy wysokiego ciśnienia się regeneruje. Faktycznie może być tak że się zaciera A jeśli tak jest zostaje regeneracja lub kupno używanej lub regenerowanej. Niestety nie wszystko da się zrobić domowym sposobem

ALFA ROMEO 156 932 Błąd P0191 czujnik ciśnienia na listwie

czy regulator ciśnienia wyskoczył mi taki błąddodam tylko że auto gaśnie na wysokich obrotach. Jak sprawdzić która część jest zepsuta żeby nie ponieść nie potrzebnych kosztów. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Dołączam sie do wątku problem mam podobny ale jednak poważniejszy. Auto nie odpala w ogóle. Żadnych błędów pompa paliwa w zbiorniku działa i paliwo dochodzi przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia problem pojawia się dalej ponieważ ciśnienie na listwie mam tylko 87 bara. Regulator ciśnienia wykręcony i przeczyszczony. Na próbie przelewowej paliwo nie pojawiło się na żadnym przelewie

ALFA ROMEO 156 932 Układ wtryskowy

Koledzy pomóżcie bo mi już brak sił... Od 3 miesięcy próbuję wskrzesić moją alfę i nie mam pojęcia co jej jest... Zaczęło się od błędu P0191 czyli problemy z ciśnieniem paliwa na listwie. Z początku miał duże problemy z odpalaniem długo nabijał ciśnienie a teraz już wogóle tego nie robi. Wymienione zostaly regulator ciśnienia na pompie pompa z nowym regulatorem końcówki

Witam kolegów. Niestety tez mam problem od piatku z moja Alfką 156 1.9 jtd 105km przebieg 300 000 . A mianowicie w piaterk rano odpaliłem chodzi wszystko git ruszam zdechła i juz nie odpaliła. piłowałem wiele razy i nic wziałem na pych odpaliła juz zajarka ze jedsziemy dałem mu na oroty wszytsko ładnie pieknie pochodziła sobie jeszcze z 10 sekund na wolnych obrotach no to ruszam i co i

ALFA ROMEO 156 932 156 do 9000 tysięcy w gazie

Pytanie w temacie zostawiam dla was alfoholików. Jesteśmy z dziewczyną nowi na forum nie mamy alfy ale zakohaliśmy się od pierwszego zobaczenia. Pytanie czy warto kupować alfę do takiej kasy (9000zl) czy odpuścić sobie i kupić coś nudnego a osławionego tyloma mitami i legendami jak alfa...Prosimy o opinie Pozdrawiamy z nad morza z ciepłej Gdyni

Jakoś wielkich nakładów nie włożyłem w swojego JTDka. Co masz takiego drogiego Rozrząd sprzęgło Ceny porównywalne. pompa wysokiego ciśnienia nie kosztuje w cale majątku za 300-400zł kupisz w dobrym stanie a za niecałe 70zł zregenerujesz sobie ją sam jak masz tylko trochę zdolności. Turbo do wersji 8V kupisz też za jakieś 600zł a jakoś nie padają one tak często jak choćby w

ALFA ROMEO 156 932 Błąd w 2.4JTD

Witam Dzisiaj podłączyłem auto pod kompa (Fiat ECU Scanner) wskazał błąd P0190 - Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - usterka czy może mi ktoś powiedzieć jak go zinterpretować Gdzie znajduje się dokładnie ten czujnik i w jaki sposób można tą usterkę usunąć

Czujnik jest wkręcony z boku w listwę wtryskową. Sam czujnik jest po to aby wykrywać usterkę i jest na 99% dobry Ten błąd nie oznacza że czujnik jest uszkodzony a to że wystepuje kłopot z cisnieniem paliwa na listwie wtryskowej czyli do sprawdzenia -regulator paliwa (czyszczenie albo wymiana) -pompa wysokiego cisnienia (regeneracja lub wymiana) wtryskiwacze (którys może lać)

ALFA ROMEO 156 932 2.4 jtd . 0 bar przy odpalaniu na KTSie

Witam mam duzy problem .. auto nie chce zapalic ..byl podlaczony pod KTSa i pokazuje na chwilowym ze obroty rozrusznik kreci ale nie daje cisnienia (bar) .. czego to moze byc przyczyna mechanik mowi ze to regulator cisnienia ... nie wiem co jest ten czujnik halla ale czy to tez moze byc taki objaw na zimnym potrafi zapalic nie zawsze... ale przewaznie...

0 bar nic nie pokazuje ... a pompe paliwowa .. w baku slychac ... wiec to chyba raczej odpada ... niestety chyba to jest albo regulator wysokiego cisnienia .... albo pompa wtryskowa ((((((

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi