części samochodowe nanodatex

alfa romeo 156 napinacz paska klinowego

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 156 napinacz paska klinowego

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 156 napinacz paska klinowego

ALFA ROMEO 156 932 Zalewa napinacz paska klinowego olejem 156 1.9 JTD 8V

Witam Tak więc przy wymianie kołyski wahaczy itp. chciałem wymienić napinacz ponieważ piszczał mechanicy zauważyli że został on zalany olejem . Dlatego też wytrzymał tylko 30kkm powiedźcie mi co w tamtych rejonach może puszczać olej Pozdrawiam

Musisz sprawdzić uszczelniacz wałupokrywę zaworów ale to troszkę takie gdybanie najlepiej przemyj silnik w tym rejonie a na pewno zlokalizujesz wyciek.

No chyba tak będę musiał zrobić powiedzieli że zobaczą skąd może się to sączyć. Uszczelką pod pokrywą wymienię sam i przy okazji bym zawory wyregulował tylko nie wiem gdzie płytki można dostać

ALFA ROMEO 156 932 Problem z odkręceniem napinacza paska klinowego 2.4 Jtd

Cześć. Już 2 dzień wojuje z wymianą napinacza. Nie mogę odkręcić śruby z łbem na imbus. To ta która tworzy oś obrotu dla dźwigni napinacza. Dostęp jest straszny bo pomimo zdjętego nadkola jakaś płyta metalowo nadal zakrywa część napinacza. Środki penetrujące nie pomagają a imbus aż mi się wygina... Może macie jakiś patencik jak sobie z tym poradzić Już mnie ramiona bola od siłowania się z tą śrubą. Pozdrawiam Maciej

zostaw ten imbus tego się nie odkręca musisz najpierw odkręcić koło pasowe pod nim są śruby mocujące napinacz

Koledzy Nadal nie poradziłem sobie z tym Już 3 dzień auto stoi na podnośniku i czeka na tą wymianę. Dziś wziąłem rurę która podłożyłem pod końcówkę ramienia napinacza( przy samej rolce) i zaklinowałem ja z posadzką. Następnie zacząłem opuszczać auto licząc że dźwignia się obróci... i NIC nawet nie drgnęło . Może za mało opuszczałem ale bałem się że cos uszkodzę. Jakieś pomysły (patenty) jak to odkręcić

skoro odkręciłeś te 3 mniejsze śruby zaznaczone na niebiesko to ten napinacz już na niczym innym się nie powinien trzymać. Zrób fotę jak to wygląda bo tam u Ciebie niezłe druciarstwo musi być.

No to mnie ladnie nastraszyliscie. Na jakims forum czytalem opis wymiany napinacza i pisano tam ze odkreca sie ta srube imbusowa. Zrobie jutro fote ale zbyt wiele nie bedzie tam widac bo zakrywa to metalowa plyta. Jutro kupie jeszcze klucz 32 i zobacze czy za pomoca jego dam rade poruszyc napinaczem. Dzieki za odpowiedzi. Ps. Nie mam polskich znakow w telefonie.

Zobacz Napinacze, rolki do ALFA ROMEO 156

ALFA ROMEO 156 932 rolka napinacza paska klinowego

Witam Jak w temacie czy wymienial ktos tą rolke Jesli tak to jaka jest cena tej czesci moze jakies namiary Z góry dziekuje

mówimy o rozrządzie czy napinaczu paska urządzeń pomocniczych altka sprężarki od klimy etc.

to coś dziwnie podrożało - wymieniałem rok temu mniej więcej rozrząd razem z rzeczonym paskiem i wszystkimi rolkami napinaczami itd i wg faktury napinacz paska klin brutto 21316zł (bez rabatu).

chodzi mi o rolke paska klinowego nie rozrzadu

no cóż ja wymieniałem 2 tygodnie temu i za INE płaciłem 100zł ale to do 19 JTD za całość z ramieniem napinacza - bo mi nie zawsze odbijał

ALFA ROMEO 156 932 Napinacz paska klinowego - wymiana

Witam szanownych kolegów mam prośbę czy byłby ktoś łaskaw opisać wymianę napinacza paska wieloklinowego lub może jakiś link. Szukałem ale nic nie znalazłem. Czy trzeba ściągac koło pasowe Jak poluzować pasek Do czego służy ta śrubka nad rolką na imbus A może oddać do mechanika Dodam że mam 2.4 JTD 2000r. 136KM. Pozdrawiam

ALFA ROMEO 156 932 [156] Napinacz paska wielorowkowego

Prosze aby posiadacze Alfy 156 24jtd sprawdzili w wolnym czasie jak zachowuje sie napinacz paska wielorowkowego bo u mnie został wymieniony jakies 3 miesiace temu a zauwazyłem ze pracuje (góra-dól)tak jakby był luzny na mocowaniu(chodzi o rolke)Po zdjeciu paska wyglada wszystko okale jade do chorwacji wiec wole zapytac.Z gory dziekuje.Dodam ze mój majster stwierdził ze to naturalnebo taka jego rolaale nie jestem przekonany

alfa romeo 156 napinacz paska wieloklinowego - Awaria koszt naprawy 4 tys PLN - Witam kupiłem alefe 156 1.6 TS rok 1998 przebieg 170 tys stan auta idealny po przejechaniu 1000 km od kupna uszkodzi się pasek kilowy jak się okazało wina były rolki napinacza itp mechanik stwierdził ze miałem pecha uszkodził sie zawory itp przestawiło się coś ( nie znam sie na tym ) silnik nie odpalił już

ALFA ROMEO 156 932 Napinacz paska wieloklinowego

Panowiegdzie znajd&281 napinacz paska wieloklinowego do alfa romeo 156 24jtd 136km z 99r.Bo na allegro strasznie drogo-czy ten napinacz tyle kosztuje ( ponad 300z&322 ) Pozdrawiam i czekam na rady

alfa romeo 156 napinacz paska wieloklinowego - Awaria koszt naprawy 4 tys PLN - Witam kupiłem alefe 156 1.6 TS rok 1998 przebieg 170 tys stan auta idealny po przejechaniu 1000 km od kupna uszkodzi się pasek kilowy jak się okazało wina były rolki napinacza itp mechanik stwierdził ze miałem pecha uszkodził sie zawory itp przestawiło się coś ( nie znam sie na tym ) silnik nie odpalił już

ALFA ROMEO 156 932 Rolka napinacza paska osprzętu.

Może głupie pytanie ale czy rolka napinacza paska wielorowkowego jest inna w benzynie i inna w dieslu Znalazłem na allegro rolkę za 25zł ale wg Epera nie zgadza się mi żaden kod nawet pozmianowy za to sprzedający mówi że będzie pasować... Zastanawia mnie opis producenta przykładowe zastosowanie oraz opis z pudełka że pasuje do 156 od 97 - 2005 bez rozróżnienia wersji silnikowej. I

ALFA ROMEO 156 932 Zdjęcię paska klinowego 1.9 JTD 8V

Witam koledzy czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zdjąć pasek klinowy Widziałem już kilka manuali ale żaden nie tyczy się mojego silnika. Co trzeba poluzować żeby zdjąć pasek i czy lepiej próbować od góry po podniesieniu maski czy lepiej zdjąć koło

Zeby zdiąć pasek kinowy (mam ten sam motor) najlepiej zdiąć koło od góry nie warto bo jest młao miejsca i po co się męczyć. A więc - zdejmujesz koło - zdejmujesz nadkole oczywiście nie trzeba ale można se troche życie ułatwić - wyposażą sie w pożadny klucz oczkowy 15 najlepiej z przedłużką (żaden nasadowy czy oczkowy łamany bo nie ma sensu jest mało miejsca i nie ułatwisz

Witam odświeżę temat bo intryguje mnie jedna sprawa. W jaki sposób działa napinacz paska klinowegoczy on powinien tak podskakiwać i dziwnie wibrować pytam bo zanim zabrałem się za wymianę paska zauważyłem że pasek jakoś dziwnie lata. Nie chodzi płynnie tylko podskakuje i może to powoduje telepanie z tych okolic którego próbuje się pozbyć

Jeżeli Koło napinacza przcuje osiowo i pozostaje w jednej pozycji czyli nie posiada drgań do mogłbym wykluczyć napinacz. U mnie był problem z kołem pasowym wału korbowego tłumik drgań który sie w tym kole znajduje zwyczajnie się zużył (zmęczenie materiału) i guma zaczeła pękać. Efektem było właśnie lekkie (na początku) wibracje paska klinowego na początku podskakiwał w miarę

ALFA ROMEO 156 932 Piszczy z okolic paska klinowego.

Witam Mobile jest problem . Autko stało 2 tygodnie pod chmurką i po jednym cieplejszym dniu pewnie mi gdzieś woda zaleciała bo rano odpalam i coś piszczy terkocze hałasuje z okolic paska klinowego. Może woda weszła a w nocy zamarzło i rozwaliło łożysko - nie wiem. W każdym bądź razie byłem u mechaniora wziął słuchawki i obsłuchał mi rolki wyczaił że terkocze na pewno to zaznaczone

sprawdź napinacz paska wielorolkowego (klinowego) u mnie też piszczało i terkotało tak jak u Ciebie i po wymiane tego napinacza problem znikł

ALFA ROMEO 156 932 [1.9JTD]Dzwonieniećwierkanie w okolicach paska klinowego

Cześć Panowie od pewnego czasu kiedy ranki zrobiły się chłodniejsze mam problem z ćwierkaniem (dzwonieniem) z okolic paska klinowego na zimnym silniku. Kiedy przejadę trochę lub dodam gazu odgłosy te ustępują. W tamtym roku piszczał pasek wymieniony został napinacz i było po sprawie. Teraz zastanawiam się co to może być... czy rolka prowadząca czy też może dwumasowe koło pasowe (niby nie widać na nim oberwanej gumy ale...) Pozdrawiam Paweł

witam po pierwsze to w 1.9jtd paska się nie napnie ręcznie bardziej bo napinacz jest automatyczny(trochę inaczej jest w 2.4)a po drugie to możesz wymienić napinaczrolke prowadzącą i koło z tłumikiem drgańa jeśli kupisz nieodpowiedni pasek to dziwnych dźwięków się nie pozbędzieszwiem bo temat przerabiałem. 1.9 i 2.4 w zasadzie akceptują tylko pasek contitech.Montowałem u siebie boschagoodyeara

Jeśli z okolic sprzęgła to może być dwumas. A jeśli przy pasku to może być małe koło dwumasowe lub też właśnie napinacz. U mnie jak wyrobiony był napinacz to po przygazówce słychać było takie głośne walnięcie. napinacz nie nadążał napinać paska i to on tak hałasował. Radzę od razu wymienić pasek.

kolego masa625po pierwsze to każdy pisze posty(porady) na podstawie własnych doświadczeńpo drugie to naucz się trochę kultury bo nawet jak masz inne zdanie to nie opiniuj innych że piszą farmazony a po trzecie to naucz sie montować i napinać pasek w silniku 2.4jtd bo bardzo prawdopodobne że nie potrafisz tego zrobić.1.9 ma tylko automatyczny napinacz a w 2.4 to co w1.9 popularnie zwie się

Panie Masa625tak pan jak i ja jeździmy zajebistymi autami z pod znaku AR a posiadacze tych pojazdów maja to do siebiew przeciwieństwie np.do posiadaczy BM...że z nikim a już w szczególności ze sobą się nie spinająwięc i my się nie spinajmyja również mówie(pisze)co myślę.A ewentualnych porad udzielam na podstawie swoich doświadczeń.U mnie podobny problem rozwiązał pasekwięc dlatego

ALFA ROMEO 156 932 Strzał rolkinapinacza paska wieloklinowego 2.4jtd

Witam.Mam taki problem z początku zaczęło coś piszczeć z pod maski od strony paska klinowego ale raz piszczało raz nie ale postanowiłem pojechać do domu bo dzwięk był bardzo donośny i pod samym domem coś strzeliło i zapaliła sie chyba kontrolka oleju i od razu zgasiłem silnik więc za bardzo nie spojrzałem na kontrolki czy coś jeszcze się paliło.Pod maską ewidentnie widac że strzeliła

ALFA ROMEO 156 932 [156] Co trzeba wymienić przy zmianie paska klinowego

Proszę by ktoś napisał mi co konkretnie muszę wymienić-napinacz co jeszcze PILNE P.S. Temat chyba drugi raz ale nic dalej nie wiem-proszę o konkretną odpowiedź

napinacz (400 PLN) dwie rolki po 100 PLNszt. No i pasek. To chyba jest komplet do wymiany dla tego paska...

Widzę że chodzi o 24 jtd a więc powiem jak ja zrobiłem Czytając różne fora dotyczące AR przeczytałem wiele tematów o awariach dwóch elementów w układzie paska wszystkie byłył poważne i w konsekwencji doprowadziły do unieruchomoenia pojazdu ( bez alternatora daleko nie zajedziesz). Awarie dotyczyły koła napędu paska ( tego na wale) potrafi się rozlecieć na dwie części oraz rozpadnięcia

Alez nie czepiam sie Problem polega na tym ze zrobienie rozrzadu (robocizna) to min 200 PLN i dzionek w plecy. A niestety tych napinaczy nie da sie powymieniac tak jak kola pasowego a szkoda Mnie rozrzad kosztowal z robocizna 1350 PLN w tym 250 to robocizna. Dodatkowo wymienilem pompe i plyn chlodniczy - auto mam z Wloch wiec oni tam mogli sobie lac na to czy zamarznie w -20 czy nie Moje ceny 400 napinacz

ALFA ROMEO 156 932 Brzęczenie z okolic paska klinowego

Cześć sprawa wygląda następująco miałem zmeczony pasek i rolki PK do tego cos w tych okolicach szumiało stukało i brzeczało - ogolnie kaszana. Postanowilem temat rozwiazac kompleksowo tj. nowy pasek wszystkie rolki i napinacz. Jest lepiej nie ma szumu ale zostało takie metaliczne brzęczenie które słychać najgłośniej jak silnik jest dobrze nagrzany. Troche to wkurzające biorąc pod uwage koszty naprawy i że właściwie nie wiem co jeszcze moge zrobic zeby brzeczenia nie bylo

Kolego pierwsze co trzeba zrobić żeby zdiagnozować co padlo to zdejmij pasek klinowy i odpal auto bez tego paska. Wykluczysz rolki klime kolo pasowe napinacz pompe wpomy i altek. Jeżeli prxestanie brzeczec to winowajca gdziesz jest w osprzxecie wspoma altek klima itp. Jezeli nadal bedzie kwiczec to moze cos byc poluzowane- jakas sruba itp lub pompa iolejowa kwiczy. W 24 jtd 10v przy dużych przebiegach

ALFA ROMEO 156 932 Piszczy w okolicy paska klinowego

Witam wszystkich po długiej przerwie Naprawdę dawno mnie tu nie było a sprowadza mnie delikatny problem który doprowadza do szewskiej pasji. Mianowicie. Piszczy coś w okolicy paska alternatora i na dodatek sam pasek wytrzymuje max 5-6 tys kilometrów... 1. Nie jest to sam pasek bo był wymieniany setki razy problem nie ustał... 2. Żadna z rolek czy napinaczy. napinaczy mam w szufladzie ze 3

1. po pierwsze primo w Twoim samochodzie nie ma paska klinowego 2. po drugie primo wymien caly napinacz 3. po trzecie primo zrob to szybko zanim ktorys pasek WIELOROWKOWY ci peknie zawinie sie pod kolo pasowe na wale dostanie pod pasek rozrzadu i spowoduje niemaly burdel w silniku tyle

ALFA ROMEO 156 932 Engine Oil Level Sensor Failure po zerwaniu paska klinowego 1.9 JTD 115KM

Witam Może któryś z forumowiczów borykał się z podobnym problemem i zna rozwiązanie. Sprawa wygląda następująco jadąc dwa dni temu w trasie strzelił mi pasek klinowy auto zostało odstawione na bok bo spieszyłem się do pracy. Następnego dnia rano usunąłem resztki paska i z wyłączonymi odbiornikami prądu podjechałem do najbliższego mechanika żeby wymienić pasek rolkę napinacza

Przykładowe oferty części samochodowych alfa romeo 156 napinacz paska klinowego

  • ALFA ROMEO 156 1.9 JTD NAPINACZ PASKA KLINOWEGO - MAJDAN KRÓLEWSKI (26.00PLN)
  • Alfa Romeo 156 1,8 Napinacz Paska Klinowego - szprotawa (80.00PLN)
  • Alfa Romeo 156 Napinacz paska klinowego 2000r - Chodzież (50.00PLN)
  • NAPINACZ PASKA KLINOWEGO ALFA ROMEO 147 156 - BYDGOSZCZ (70.00PLN)
  • 156 Alfa Romeo napinacz paska klinowego 2.0 2,0 - Wąsosz (dolnośląskie/wielkopolskie) (45.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156 1.9 JTD NAPINACZ PASKA KLINOWEGO - MAJDAN KRÓLEWSKI (26.00PLN)
  • Alfa Romeo 156 1,8 Napinacz Paska Klinowego - szprotawa (80.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi