części samochodowe nanodatex

alfa romeo 147 wahacz dolny 937

Samochody związane z zapytaniem alfa romeo 147 wahacz dolny 937

Pytania i odpowiedzi: alfa romeo 147 wahacz dolny 937

Skrzypienie oznacza wahacz out. Tematów jest sporo. Poliuretany są bardziej odporne niż zwykłe gumy w wahaczach nawet markowych. Kwestia ile masz kasy ile jeździsz co preferujesz. Na poliuretanach minimalnie twardziej jest. Co do wahaczy czytaj httpwww.forum.alfaholicy.org156...ewy_przod.html httpwww.forum.alfaholicy.orgforu...a_wahaczy.html httpwww.forum.alfaholicy.org147...ch_trzech.html i wiele wiele więcej informacji na forum...

osłony sworznia raczej samej nie dostaniesz ale wątpię by to sworzeń skrzypiał a raczej połączenia na tulejach gumowo metalowych. Rozwiązanie chwilowe to WD40 - dokładnie wyczyścić a następnie smar najlepiej motocyklowy Castrol do łańcuchów na bazie silikonu bo on zastyga i nie wycieka jak inne smary ale tak jak pisałem to zabieg chwilowy i na dłuższą metę nie pomoże. Do tego jak

Ok trzeba będzie zmienić ten wahacz tak sobie czytam i TRW jednak nie są takie mega wypaśne bo tez dość szybko padają tak się zastanawiam nad Vemą httpallegro.plwahacz-dolny-prawy...074854662.html czy warto by było coś takiego wsadzić bo to skrzypienie doprowadza mnie do szału. Wczoraj patrzyłem i osłony stworzenia już nie ma sprawę chyba pogorszyłem smarując to smarem miedzianym

Więc po lekturze wątku o wahaczach mój wybór padnie chyba na Veme Fasty wiele osób odradza TRW też rewelacyjnie nie wypada (jeżeli chodzi o dolny wahacz) Vema ma większość pozytywnych opinii a że moja droga do pracy składa się z 95% jazdy po drodze płaskiej jak stół to myślę że mi trochę km posłuży.

ALFA ROMEO 147 937 wymiana dolnych wahaczy

Witam wszystich Otóz biore sie za wymiane wahaczy dolnych w mojej alfinie. Mam pytanko do kolegów co przerabiali ten temat - czy oprócz wahaczy warto zaopatrzyć się w jakieś dodatkowe czesci co by później niespodzianek nie było jakies dodatkowe śruby albo coś Jakieś podpowiedzi co do całej operacji Z góry serdecznie dzieki za pomoc. pozdrawiam

jak wyjmiesz wahacze to wymień przy okazji gumy stabilizatora (dostęp wtedy wzorowy i nie trzeba ruszać sanek) nie ważne czy są jeszcze dobre czy nie wymień na nowe dobrze radzę BTW żadnych nowych śrub nie potrzebujesz tylko dobry odrdzewiacz tu masz jakiś manual to co prawda 156 ale to to samo badziewie przy kołach co 147 httpforum.alfa156.netforumforum...&KWsuspension

U mnie też się szykuje robota (Pewnie z Wami Qba ) Wczoraj sprawdziłem sworzeń kulisty i tuleje mocowaną do widelca amorka były ok...więc porwałem się z motyką na słońce i u kuzyna korzystając z 10T prasy i innych narzędzi ściągaczy wymieniłem silentblocki na wahaczu dolnym. Docelowo pewnie przyjdzie na oba pora i wtedy je wymienię natomiast stado małp które mieszkało w alfie

ALFA ROMEO 147 937 Gumy stabilizatora i dolny wahacz.

Jako ze do wymiany mam dolny wahacz z prawej strony. (słuchać stuk przy ruszaniu i hamowaniu oraz zauwazyłem luz) chciałbym zmienić gumy na stabilizatorze. Poniewaz widać te gumy po zdjeciu koła na stabilizatorze. To planuje zrobić to tak 1 odkrecić łącznik stabilizatora od stabilizatora 2 odkrecić obejmy z gumami zsunąć je np po wysmarowanym drązku ludwikiem i rozebrac złożyć w odwrotnej

częściowo dobrze myślisz po wyjęciu dolnego wahacza będziesz miał dobry dostęp do gum stabilizatora ale gum z obejmami nie zsuniesz do siebie bo na drążku masz ograniczniki ale bez problemu rozdzielisz (rozbijesz np śrubokrętem ) obejmy i wyciągniesz gumy włożysz nowe i poskładasz i później wahacz założysz ja gumy wymieniam bez dotykania sanek i zdejmowania wahaczy (kto nie wierzy

Jakbyście mogli koledzy pokazać co trzeba rozbić w tej obejmie trzymajacej tą gume byłbym bardzo wdzieczny w tygoniu zmieze srednice drązka i chciałbym zabrać sie za wymiane. A co z dolnym wahaczem jak bedzie z jego wymianą jakieś niespodzianki mnie czekają

Tu masz foto obejmy gumy jest ona złączona z 2ch płaskowników - jeden widzisz drugi jest od spodu (tworzy podstawę pod gumą) httpimg851.imageshack.usimg8519194mamyci2.jpg Wymiana dolnego nie jest drastyczna 1. Podnosisz auto 2. Odkręcasz łącznik stabilizatora (można i bez odkręcania ale jest dość ginekologiczny dostęp) 3. Za pomocą ściągacza wypychasz sworzeń kulisty wahacza dolnego

A więc raz jeszcze mechanik sprawdził skąd te trzeszczenia mogą dochodzić. Tym razem wyszło że to może być maglownica no i trzeba ją na regenerację dać choć pewności nie ma. Przy krótkich ruchach kierownicą słychać stuki stamtąd właśnie (z drugiej strony podobno zawsze tu jakieś luzy są). Stuki też występują gdy stoję na progu i bujam autem...gdy najadę np. na próg to słychać

ALFA ROMEO 147 937 Zachowanie zużytych wahaczy dolnych

Witam jadxaqc np na 2 jk dodam i odpuszcze gazu(przyspiesze) slysze nieprzyjemne dzwieki dochodzace z lewego kola pewnie ma luzy poziome kolo i tak churgocze dziwnie i glosno... Bylem na stacji diagnostycznej to mowili ze wachacze sa ok ale niewiem czy to pewne.. Powiedzieli mi ze cos z przekladnia kierownicza moze byc nie tak... Co Wy myslicie na ten temat dodam ze gorne wahacze mam nowe TRW

Co znaczy nieprzyjemne dźwięki Moim zdaniem jakby to były wahacze to by stukały niemiłosiernie. Zresztą wiele rzeczy może stukać w tym zawieszeniu . Sprawdź może czy łożysko jest ok. Możesz również sprawdzić tę śrubę na środku w kole czy czasem coś niedobrego się z nią nie stało i czy jest dobrze przykręcona.

ja obstawiam wybite tylne tulejki w wahaczu dolnym

Kolejna możliwość tych nieprzyjemnych dźwięków to padnięty jeden z przegubów półosi. wahacze raczej stukają. A ta śruba na srodku koła to jest nakrętka mocująca piastę. Jej odkręcenie może spowodować wypadnięcie całego koła. Dlatego ta nakrętka ma kołnierz który jest w 2 miejscach wbity w rowki zwrotnicy. Jeśli nakrętka została zabezpieczona prawidlowo to wszystko musi być OK.

niekoniecznieu mnie właśnie tak skrzypi jak u kolegi i też będę je wymieniał.A na pewno to tulejka bo wymieniałem ostatnio sprzęgło i zauważyłem że jest luz na sworzniu .Wymieniłem na inny wahacz w którym tulejkę można było wykręcać o 360 stopni i po założeniu właśnie tak skrzypi przy dodawaniu gazu i opuszczeniu.Poza tym nic się nie tłucze(może jeszcze nie jest taki tragiczny ).Na starym wahaczu tego nie było.

ALFA ROMEO 147 937 Jakie tuleje do dolnych wahaczy

Hej Mam wywalona tylnia tuleje w wahaczu. Zastanawiam sie jakies firmy tuleje polecacie czy pchac sie w jakis drogie czy nie ma to zbytniego sensu bo chyba wahacze dolne leca zdecydowanie rzadziej niz gorne. Pozdrawiam

I masz zamiar wymienić tylko jedna tuleje Ile będzie kosztować wymiana

mam nadzieje że nic akurat w 147 sam przy zawieszeniu sam nie robilem ale jestem pewny ze sobie poradze. Jakies tam umiejętnosci mam sporo narzedzi i kanal

Pozostałe tuleje masz całe a końcówka wahacza Oby nie było tak że za niedługi czas będziesz musiał wymienić następne. Komplet tulei kosztuje ok 100zł a wahacz Vema nowy ok 180zł a wtedy masz długi czas spokój.

Dzieki. Bede musial zadzwonic do nich bo bralem od nich wahacz gorny w zeszlym roku i dzisiaj szukalem na allegro u nich ale nie maja zadnych aukcji i nie wiem czy zakonczyli dzialalnosc czy maja jakis urlop.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi